Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Door CyberGhost valt PC uit


 Delen

Ga naar de oplossing Opgelost door Monkie,

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  432
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goedemorgen,

Het eerste probleem heeft zich aan gekondigd. 

Gisteren mijn pc uitgezet en nu  probeer ik hem weer op te starten en dat lukt ook wel tot dat ik de CyberGhost aan zet en een land gaat zoeken.

Dan geef de pc aan, er is een probleem met u pc en moet opnieuw opgestart worden enz, en valt de pc uit en gaat weer opnieuw opstarten dit nu 3 x gebeurd.

Dat gaat dus ergens niet goed.

Grt Arietta

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44
  • Was actief op:  Windows

Zodra Cyverghost dus een connectie heeft valt je PC uit. 

je kan proberen: 

  • Herstel de virtuele netwerkkaart met behulp van de CyberGhost VPN-functie.

Conflicten met andere software kunnen de virtuele netwerkkaart van CyberGhost uitschakelen of beschadigen.
Om dat te doen, start u de CyberGhost VPN-app en gaat u naar  Instellingen -> Verbinding -> Virtuele netwerkkaart repareren

Repair_VNC.png

En anders misschien een herinstallatie van de CyberghostVPN software?

Maar vervelend is het zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Een eigen topic is inderdaad beter. Ik was nog niet goed wakker.

Dat is inderdaad vreemd. Dit gebeurt dus alleen als je de pc hebt aangezet en CyberGhost verbinding probeert te maken? 

Eerder had je dit probleem niet? 

Verwijder CyberGhost eens en herstart vervolgens de computer. Wat gebeurt er nu? 

Edit: Probeer inderdaad eerst even wat @Williamaangeeft. :) 

 

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  432
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ben het aan het verwijderen maar duurt heel lang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wellicht ook een idee om, ter controle, ook het volgende even na te lopen.

Ga naar:  Configuratiescherm > Netwerk en internet > Netwerk en deelcentrum > Kies voor: Adapterinstellingen wijzigen

Staat daar wellicht nog een TAP-adapter van Private Internet Access die staat ingeschakeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  432
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

CyberGhost verwijderd, pc opnieuw op gestart. gaat goed.

CyberGhost opnieuw er op gezet.

Verbinding gemaakt met Nederland, PC valt weer uit en start opnieuw.

Verbinding met Brazil  pc valt weer uit.

 Virtuele netwerkkaart gecheckt staat een groen V tje  done

TAP-adapter staat er niet wel de CyberGhost (IKEev2) 
daar staat bij Verbinding verbroken WAN_minipoort (IKEv2)

Hoe dan :) :)  kom er niet uit.

Arietta

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Maakt het nog een verschil als je het protocol aanpast? 

Open CyberGhost > Kies voor settings >  Connection > Kies bij 'VPN Protocol' voor  'OpenVPN'.

Herstart de computer en kijk wat er nu gebeurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  432
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Geprobeerd maar helaas ook als ik dit verzet en een land zoekt valt de pc uit .

Overigens wel bedankt dat u / jullie  zo lang met me mee zoeken.

mvg Arietta

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Erg vreemd. Heb je gisteren wellicht een Windows update geïnstalleerd? 

 

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44
  • Was actief op:  Windows

Lijkt toch echt op een probleem in de software van Cyberghost. Wat een pech, eerst geen ideal bij PIA en nu software welke niet fijn werkt op je computer. 

Dit vond ik nog op de website:

Heeft u problemen met Windows 10?

Dit komt vrij vaak voor en gebeurt met meer programma's die componenten gebruiken die hun configuratie of volledig tijdens de upgrade hebben gewijzigd.

Probeer CyberGhost te verwijderen met behulp van het de-installatieprogramma van het Windows Configuratiescherm of een hulpprogramma voor het verwijderen.

Zorg ervoor dat u de antivirus en firewall uitschakelt tijdens deze en de volgende stappen:

  • Wijzig de compatibiliteitsmodus voor het installatieprogramma. Klik met de rechtermuisknop op het * .exe-bestand, kies Eigenschappen \ Compatibiliteit en kies onder Compatibiliteit Windows 8.
  • Voer het setup-uitvoerbare bestand uit met verhoogde rechten (klik er met de rechtermuisknop op \ draai als administrator ...). Zorg ervoor dat u tijdens de installatie alle benodigde componenten accepteert en installeert die u tijdens de installatie zal vragen.

Als dit niet helpt, stuur ons dan een paar screenshots van de fouten die u krijgt, zodat we ze kunnen onderzoeken.

 

Voor aanvullende informatie of opmerkingen kunt u het beste contact opnemen met de ondersteuningsafdeling:

via e-mail:  support@cyberghost.ro
via online verzoek:  https://support.cyberghostvpn.com/hc/en-us/requests/new
via 24/7 Live! Chatsessies op onze website

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Daar lijkt het inderdaad op.  Bovenstaande is zeker het proberen waard.

Mocht bovenstaande niet helpen en neem je liever zelf contact met ze op, geef dit dan even aan.

Omdat ik ook wel benieuwd ben wat hier nu precies aan de hand is, dook ik de chat even in om dit na te vragen.

Helaas zat een knip en klaar antwoord er niet in.

Vervolgens gaf diegene zelf aan mij op de hoogte te houden per mail, zodra hij had uitgezocht welke stappen er eventueel nog meer uitgevoerd zouden kunnen worden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  432
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Alles al geprobeerd.

Weer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd  maar niks.

Nu dacht ik dan maar opzeggen maar ja dat blijkt  ook al niet zo eenvoudig

Wist u dat als u uw account verwijdert, u al uw apparaten blootstelt aan nieuwsgierige blikken?

Het verwijderen van een account kan niet ongedaan worden gemaakt. Het is definitief en u kunt het account niet meer opnieuw aanmaken.

Denk eraan dat dit niet automatisch een terugbetaling met zich meebrengt en dat uw huidige abonnement vervalt. Om uw geld terug te krijgen neemt u contact op met ons klantondersteuningsteam:

via e-mail op support@cyberghost.ro

maak een ticket aan op onze site (klik op ‘Dien een aanvraag in’ op onze HELP-pagina)

En dan moet je geen ENGELS kennen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Oplossing

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb inmiddels ook een terugkoppeling vanuit Cyberghost. Komt voor een deel neer op wat in de laatste reactie van William staat, alleen het gedeelte om CyberGhost te verwijderen wordt uitgebreid uitgelegd.

Omdat ik niet weet of je onderstaande stappen ( met name dus het verwijderen) op deze manier hebt uitgevoerd, plaats ik het toch even. Uiteraard even vertaald naar het Nederlands. 

  • Download het volgende programma 'Geek Unistaller' via deze link.
  • Open het ZIP-bestand en open vervolgens geek.exe
  • Zoek in de lijst die verschijnt naar CyberGhost.
  • Klik met de rechtermuisknop op CyberGhost  en kies voor"Verwijderen"
  • Klik nu op 'Ja' en wacht totdat CyberGhost is verwijderd.
  • Zodra het verwijderen is voltooid, klik op 'OK'
  • Herstart de computer.
  • Ga naar deze pagina en log-in met je gegevens van Cyberghost.
  • Klik op 'Mijn apparaten' en download Cyberghost.
  • Schakel je firewall/antivirus tijdelijk uit.
  • Klik met je rechtermuisknop op het installatiebestand van Cyberghost en kies voor 'Als Administrator uitvoeren'.
  • Schakel na de installatie van CyberGhost je firewall/antivirus weer in.

Test na installatie meerdere VPN protocollen. Kies zowel voor OpenVPN, IKEv2, en Wireguard. 

Open CyberGhost > Kies voor instellingen >  Verbinding >  'VPN Protocol'

Als je tijdens het testen kiest voor 'OpenVPN' kies dan zowel voor TCP als UDP.

Open CyberGhost > Kies voor instellingen >  Verbinding >  Schakel 'Gebruik TCP in plaats van UDP' in en weer uit mocht dit niets opleveren.

Uiteraard snap ik dat je er inmiddels wellicht gek van begint te worden. Dus de keus is uiteraard aan jou of je bovenstaande stappen volgt.

 

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  432
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Jongens !!!!!!!

Hij doet het weer :frantics::yahoo:

Ook de pc nog een keer opnieuw op gestart en jawel is nog goed.

Nu maar hopen dat die het morgen ook nog doet.

Het laatste van Monkie heeft geholpen maar de andere mensen hebben ook heel goed geholpen.

Ontzettend bedankt allemaal. Wat is dit kicken (ben ook de jongste niet meer)

Ik geef het morgen nog even door.

Groetjes Arietta38404242_test2.jpg.f1e3a06f801e5ca40a6c28d53a00bf67.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Wat goed!!! Dat is dan nog mooi opgelost. 👍 Ik zal even mee duimen dat hij blijft werken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kijk eens aan, dat is goed nieuws. Kijk het de komende dag(en) zeker even aan. 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  432
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goedemorgen heren,

Ik heb heerlijk geslapen, en ben met een goed gevoel wakker geworden.

Eerst even wat ander werk gedaan maar ik werd uiteraard gaande nieuwsgieriger.

Kon me niet langer bedwingen en de pc opgestart en jawel hoor hij doet het nog/weer. 

Nou jullie begrijpen dat ik weer dol blij bent.

Hopelijk blijft die het nu doen.

Ik bedank jullie alle die me geholpen hebben en mocht ik nog eens iets hebben waar ik niet uitkom weet ik jullie te vinden (grapje)

Wens jullie een fijne dag verder.

Dank !!!    Groetjes Arietta.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44
  • Was actief op:  Windows

25 minuten geleden zei Arietta:

Ik heb heerlijk geslapen, en ben met een goed gevoel wakker geworden.

Happy Love Actually GIF

Wat gooooooeedddddd!!!! :) 

  • Haha 1
  • Eens 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goed om te horen dat het nu wel blijft werken. :) 

Graag gedaan. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Hoe kan ik makkelijk tv kijken met mijn Android box? Gebruiker: TVlover1987 Hallo allemaal! Ik heb sinds kort een Android box, maar ik weet niet zo goed hoe ik er makkelijk tv mee kan kijken. Kan iemand me helpen? Wat moet ik downloaden en instellen? Dankjewel! Expert: TechTovenaar Hey TVlover1987! Geen zorgen, het is helemaal niet zo ingewikkeld. Ik zal je een paar stappen geven zodat je snel aan de slag kunt. Instellen van de Android Box: Zorg ervoor dat je box is aangesloten op je tv en dat je internetverbinding goed werkt. Tijdens de setup moet je je aanmelden met een Google-account. Dit is nodig om apps te kunnen downloaden. Apps downloaden: De eerste app die ik aanraden is Kodi. Dit is een gratis mediaplayer die je kunt gebruiken om tv-zenders en films te streamen. Ga naar de Google Play Store op je Android box, zoek naar Kodi en installeer het. Add-ons voor Kodi: Na het installeren van Kodi kun je add-ons toevoegen. Dit zijn extra functies die je helpen om tv-programma’s en films te bekijken. Je kunt bijvoorbeeld de add-on "PVR IPTV Simple Client" gebruiken. Hiermee kun je live tv bekijken. Zoek naar tutorials op YouTube over hoe je deze add-ons installeert – dat helpt vaak veel! Alternatieve apps: Als Kodi niet helemaal jouw ding is, probeer dan apps zoals Netflix, Disney+ of de NPO Start app voor Nederlandse content. Deze zijn eenvoudig te gebruiken en werken goed met de meeste Android boxes. Problemen oplossen: Mocht je tegen problemen aanlopen, dan zijn forums zoals deze heel handig. Vaak hebben anderen dezelfde vragen en kun je daar de antwoorden vinden. Ik hoop dat dit je helpt! Als je meer vragen hebt, vraag gerust! Gebruiker: Rob1975 Hey, goede tips! Heb zelf ook Kodi, maar het installeren van die add-ons kan een hoop gedoe zijn. Heeft iemand een aanrader voor een goede tutorial? Gebruiker: JufMarianne @Rob1975 Ik heb laatst een fijne video gevonden op YouTube. Gewoon ‘Kodi add-ons installeren’ en je hebt heel wat opties. Er zijn echt goede tutorials die het stapsgewijs uitleggen. Succes! Gebruiker: KevinCool Ik zweer bij de NPO Start app! Gewoon lekker terugkijken. Geen gedoe met add-ons. Vond het altijd vervelend als je ineens alles weer moest updaten ofzo. Plus: de interface is super. Gebruiker: TVlover1987 Bedankt, iedereen! Heb nu Kodi en de NPO app gedownload. Het werkt al een stuk beter. Die add-ons ga ik binnenkort ook proberen. Gebruiker: SlimmeRia Hee, hebben jullie ook een goede VPN aanbevolen voor als je buitenlandse zenders wilt kijken? Soms heb je die nodig, geloof ik! Gebruiker: BennyB @SlimmeRia Ja! Ik gebruik ExpressVPN en dat werkt prima. Gewoon de app download en je kan lekker streamen zonder dat je geblokkeerd wordt. Het is een beetje duur, maar het werkt top! Gebruiker: GeenZorgen Persoonlijk gebruik ik NordVPN en dat is ook heel goed. Maar let wel op, soms is de snelheid een beetje traag. Gewoon even testen welke voor jou het beste werkt! Gebruiker: Lucie2k Dank voor de tips, mensen! Ik heb een Android box voor mijn ouders gekocht en ze zijn niet zo tech-savvy. Moet ik dan voor de NPO app gaan, of zou Kodi ook te doen zijn voor hen? Gebruiker: TechTovenaar @Lucie2k Als je ouders niet zoveel ervaring hebben, zou ik echt voor de NPO app gaan! Die is super gebruiksvriendelijk. Kodi is leuk als je zelf een beetje wilt knutselen, maar NPO is echt plug-and-play. Gebruiker: TVlover1987 Jullie zijn de beste! Dit forum is goud waard. Heb nu een plan en kan mijn box eindelijk gebruiken. Tot de volgende keer! Zo zie je, het kan echt simpel zijn om tv te kijken met je Android box. Heb je nog meer vragen of tips? Laat het weten! Lees het volledige bericht hier
    • MarkNL: Hey allemaal! Ik ben echt super enthousiast voor de Grand Prix van Miami op 2-4 mei, maar ik vraag me af hoe ik het kan kijken. Ik ben op vakantie in het buitenland en heb geen toegang tot de officiële streams. Iemand tips? Alvast bedankt! F1Fan88: Hee Mark! Geen zorgen, ik heb je dekking! Als je het veilig en gratis wilt kijken, is een VPN de oplossing. Maar wat is een VPN eigenlijk? Een VPN (Virtual Private Network) maakt een beveiligde verbinding tussen jouw apparaat en het internet. Het helpt je om je locatie te verbergen, zodat je kunt doen alsof je in Nederland bent, zelfs als je ergens anders bent! Zo krijg je toegang tot Nederlandse streams zoals Viaplay of F1TV. Een aanrader is PIA VPN (Private Internet Access). Dit is mijn favoriet omdat het super stabiel en snel is. Je kunt het makkelijk installeren op bijna al je apparaten, van je telefoon tot je laptop. En geloof me, het werkt geweldig met zowel Nederlandse als buitenlandse streams. Zeker de moeite waard om te proberen! Hopelijk lukt het je! RacingFan220: Hee F1Fan88, dat klinkt goed! Ik gebruik zelf ook PIA, vooral bij Viaplay en F1TV – echt topspul! De verbinding is altijd goed en ik heb nog nooit problemen ondervonden. F1Grootste: Werkt PIA ook op smart TV? Wil het graag op mijn tv zien! SpeedyD: Ja! PIA heeft een vette app voor smart TV’s. Je kunt het gewoon installeren, en dan kijk je zonder geklooi alles in topkwaliteit. DaniF1: Waarom niet gewoon een gratis VPN? F1Fan88: Lekker sceptisch, Dani! Maar eerlijk, gratis VPN’s zijn vaak traag en kunnen uitvallen. PIA is gewoon betrouwbaarder, en je betaalt een paar euro per maand voor een solide ervaring. Ik vind het die investering echt waard! MaxHolland: Daar sluit ik me bij aan! Heb een gratis VPN geprobeerd en dat was echt een ramp. Altijd verbinding kwijt, dus nu blijf ik bij PIA. JasFreak: Heb je tips om het in te stellen op je telefoon? Ik ben niet zo tech-savvy! F1Fan88: Zeker! De PIA-app is heel gebruiksvriendelijk. Gewoon downloaden, inloggen en dan de juiste server kiezen (bijv. Nederland). En klaar, je kan beginnen met kijken! MarkNL: Thanks allemaal voor de tips! Ik ga PIA proberen en hoop dat het lukt! Kan niet wachten om de race te zien! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hoi allemaal! Ik loop tegen een probleem aan. Mijn iTunes wil mijn muziek gewoon niet meer synchroniseren met mijn iPhone. Het was eerder geen probleem, maar sinds een paar weken… niets meer. Iemand tips of oplossingen? Ik word er gek van! AppleExpert99: Hey iRonnie! Dat is vervelend, maar geen paniek, hier zijn een paar dingen die je kunt proberen. Controleer je kabel en verbinding: Gebruik je de originele Apple-kabel? Soms kan een slechte kabel problemen veroorzaken. Probeer het met een andere kabel of USB-poort. iTunes- en iOS-versies: Zorg ervoor dat je de nieuwste versies van iTunes en iOS hebt. Ga naar "Software-update" op je iPhone en "iTunes"-instellingen op je computer om dat te checken. Synchronisatie-instellingen: Kijk in iTunes onder het tabblad van je apparaat naar de synchronisatie-instellingen. Zeker weten dat je muziek hebt aangevinkt om te synchroniseren. Soms kan er iets veranderd zijn in de voorkeuren. Herstart alles: Het klinkt simpel, maar probeer je computer en iPhone eens opnieuw op te starten. Dat lost vaak onverklaarbare problemen op. iTunes opnieuw installeren: Als niets helpt, kan het een optie zijn om iTunes opnieuw te installeren. Je verliest je muziek niet, maar het kan een goede laatste stap zijn. Hopelijk werkt het! Laat maar weten of je meer hulp nodig hebt. AppleEva: Dank voor je tips, AppleExpert. Ik had hetzelfde probleem een tijdje terug en het lag bij mij aan de kabel! Het is zo raar hoe zo’n klein ding zo’n groot effect kan hebben. Hopelijk lost iRonnie dit ook snel op! iRonnie: Bedankt voor je hulp, AppleExpert! Ik ga het gelijk even proberen. Die kabel was trouwens wel de originele, maar ik ga het zeker checken. Zal je laten weten of het werkt! JanDeMan: Ik had ook een tijd geleden dat probleem, maar toen lag het aan mijn audiobook. iTunes kon de muziek niet synchroniseren omdat er een fout in dat bestand zat. Heb je zoiets ook? Probeer eens je muziek in delen te synchroniseren! ixlRocker: Goede tip, Jan! Maar ik vind het altijd zo’n gedoe om dat zo te moeten doen. Waarom kunnen ze dit niet gewoon fixen, haha? bloempje94: Naast dat je misschien je muziek in delen moet synchroniseren, kan het ook helpen om je iPhone eens te resetten naar fabrieksinstellingen. Maar dan ben je wel alles kwijt, dus dat zou ik alleen als laatste optie doen. iRonnie: Goeie suggestie, bloempje94! Maar dat wil ik inderdaad proberen te vermijden. Ik hoop dat het met de andere tips lukt! Timmetje: Hey iRonnie, ik weet zeker dat je het zelf kan oplossen. Dat soort dingen zijn vaak echt frustrerend, maar meestal is het iets kleins! Laat ons weten hoe het gaat! iRonnie: Zal ik doen! Ik probeer het vanavond en post hier de updates. Fingers crossed! AppleExpert99: Proost op de vingers die gekruist zijn! Laat maar weten als je vragen hebt terwijl je bezig bent. Veel succes! iRonnie: Yes, bedankt allemaal! Hopelijk heb ik snel weer muziek op mijn iPhone! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • gigamen heeft zojuist een badge verdient
      6 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

×
×
  • Nieuwe aanmaken...