Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Slechte wifi op televisie, kan niet meer streamen


 Delen

Ga naar de oplossing Opgelost door Gast,

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedemiddag,

 

Sinds een week lopen alle apps(netflix, videoland, amazon, npo) continu vast als we iets willen kijken.

Bij Netflix kan je een test doen en die geeft continu 3 tot 5 mbps. Gewoon te weinig dus. Echter hebben we dit tot op heden nooit eerder gehad.

de televisie op zolder krijgt bv. 30mbps, en de horizon box ook.

iemand enig idee hoe ik dat op de televisie zelf ook weer voor mekaar kan krijgen?

gaat om een LG uhd led 4k tv; 55UH615V 

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je al geprobeerd om het WiFi-netwerk volledig te "verwijderen" van je LG TV (vaak via Instellingen > Netwerk of vergelijkbaar)? Vervolgens kun je de TV opnieuw aanmelden op de WiFi. Misschien dat dit helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Die optie hebben we inderdaad geprobeerd, maar maakt geen verschil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je komt veel WiFi probleemgevallen met LG Smart TV's tegen als je Google er even op naslaat, maar de meeste vinden een oplossing in het instellen van het Land waarin je woont in plaats van het aangevinkte Automatic in de instellingen. Wat ook wel veel als oplossing wordt gegeven is het instellen van kanaal 36 bij de 5 GHZ channel instellingen. Dat schijnt meestal op een kanaal boven de 100 ingesteld te staan.

Kijk anders ook nog even naar het YouTube filmpje met wat probleemoplossingen, waarin ook bovengenoemde instellingen in genoemd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Filmpje had ik inderdaad gevonden. Maar er zit vooralsnog geen blijvende oplossing tussen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.933
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Wellicht zit je WiFi kanaal niet goed waar je TV staat? Of is het te druk op je 2.4 Ghz netwerk? Je TV heeft 5GHz-ondersteuning. Staat je WiFi punt hier ook op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

He @Duken, bedankt voor je reactie.

Ik heb me inderdaad al zitten verdiepen hoe dat precies zit met 2.4GHZ en 5ghz. Heb deze netwerken niet gesplitst, en volgens Ziggo pakken alle apparaten automatisch het beste netwerk.

Hoe kan ik checken of het te druk is op mijn 2.4 netwerk? Of mijn televisie naar 5ghz zetten? Want dat bedoel je toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Daar heb je diverse apps voor. Een daarvan is bijvoorbeeld WifiInfoView. Daarmee kun je onder andere zien welke wifi-netwerken in de buurt welk kanaal gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Patrickj:

Ik heb me inderdaad al zitten verdiepen hoe dat precies zit met 2.4GHZ en 5ghz. Heb deze netwerken niet gesplitst, en volgens Ziggo pakken alle apparaten automatisch het beste netwerk.

Hoe kan ik checken of het te druk is op mijn 2.4 netwerk? Of mijn televisie naar 5ghz zetten? Want dat bedoel je toch?

Er is een uitleg beschikbaar van Ziggo om je modem aan te passen tussen 2.4 GHZ en 5 GHZ die je kan vinden op hun websiteIn de YouTube filmpjes van WiFi oplossingen op jouw LG tv wordt het meest gerefereerd naar die Automatische instellingen die je dan handmatig moet gaan aanpassen, maar in de meeste gevallen geven die dan toch een beter (sneller MB) resultaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ziggo zelf zegt dat het hier niet aan kan liggen, doordat het dan bij alle apparaten zou moeten zijn, maar dat is niet helemaal waar begrijp ik dus?

Kan het nog kwaad of je 2.4 en 5GHZ netwerken te splitsen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zoiets alles terug gezet naar fabrieksinstellingen, maar ook dat helpt niet😩

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb je al geprobeerd om het Wifi-kanaal aan te passen? Als je kiest voor 5GHz, heb je dan nog steeds last van een slechte wifi verbinding?

Hier is 2.4 en 5GHZ ook gesplitst en dat werkt prima.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 1-3-2021 om 19:54 zei Monkie:

Heb je al geprobeerd om het Wifi-kanaal aan te passen? Als je kiest voor 5GHz, heb je dan nog steeds last van een slechte wifi verbinding?

Hier is 2.4 en 5GHZ ook gesplitst en dat werkt prima.

 

He Monkie, 

 

dat ga ik nu proberen inderdaad.

hoe bepaal ik welk apparaat ik op welk netwerk moet plaatsen?

heb bv naast telefoons, laptops en televisies ook een slimme thermostaat en slimme verlichting.. die werken ook allemaal op wifi

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

26 minuten geleden zei Patrickj:

He Monkie, 

 

dat ga ik nu proberen inderdaad.

hoe bepaal ik welk apparaat ik op welk netwerk moet plaatsen?

heb bv naast telefoons, laptops en televisies ook een slimme thermostaat en slimme verlichting.. die werken ook allemaal op wifi

Je komt er per apparaat snel genoeg achter of deze wel of geen 5ghz ondersteunt.  Als dat zo is, dan kun je kiezen uit beide netwerken (2.4GHZ e 5GHZ).

Heb je de keuze uit beide netwerken? Kies dan voor 5GHZ. Heb je bij een of meerdere apparaten enkel de keus uit 2.4ghz, dan ondersteunt dit apparaat geen 5GHZ. Maak dan verbinding met 2.4GHZ. Pas bij je 2.4GHZ netwerk eventueel het kanaal aan voor een betere verbinding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Oplossing
1 uur geleden zei Monkie:

Heb je de keuze uit beide netwerken? Kies dan voor 5GHZ. Heb je bij een of meerdere apparaten enkel de keus uit 2.4ghz, dan ondersteunt dit apparaat geen 5GHZ. Maak dan verbinding met 2.4GHZ. Pas bij je 2.4GHZ netwerk eventueel het kanaal aan voor een betere verbinding.

Als jouw Modem ingesteld staat op 2.4 GHZ en al jouw aangesloten apparaten werken naar behoren behalve je LG TV moet je eerst even kijken welk kanaal er op dit moment gebruikt wordt binnen het 2.4 GHZ netwerk. Vaak staat dat ingesteld op kanaal 6 en dan zou je eerst eens kunnen proberen door dat te veranderen in 1 of 11.

Knipsel.thumb.JPG.fe49f6d34279b0ea7793938dc58d572b.JPG

Mocht die aanpassing niet werken, dan kan je altijd nog schakelen naar het 5 GHZ netwerk. en dan wordt geadviseerd om daar binnen gebruik te maken van kanaal 36, omdat dit meestal ingesteld staat op een kanaal boven 100.

1109828202_Knipsel1.thumb.JPG.29cbebdd5bfd8103b8afed9ccdca6bef.JPG

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

He Skeleton, beide staan op automatisch. Dus neem aan dat ze dan het beste zoeken?

Zie wel als ik inlog dat mijn tv als wel op de 5ghz zit, terwijl de rest op de 2.4ghz zit.

Heb nu inderdaad geprobeerd 5ghz handmatig op kanaal 36 te zetten, vanavond eens kijken of dit helpt.

Kan het in het algemeen nog kwaad als ik 2.4ghz en 5ghz splits? Of is het gewoon wat meer gedoe, maar meer niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Patrickj:

Kan het in het algemeen nog kwaad als ik 2.4ghz en 5ghz splits? Of is het gewoon wat meer gedoe, maar meer niet?

Goede middag @Patrickj

Ik ben absoluut niet zo technisch onderlegt dat ik je daar een advies over kan geven, maar als ik alles bekijk wat voorbij is gekomen als tip om jouw feitelijke probleem op te lossen, namelijk (de plotselinge lagere snelheid van 3 tot 5 MB bij het afspelen van o.a. Netflix streams op jouw LG TV), dan zou ik het beperken tot het aanpassen van je kanaal van Automatisch naar een vast getal lager dan 100 in de 5 GHZ. (Je kan een aantal kanalen proberen als je maar onder de 100 blijft) Mocht je nog wat meer informatie willen hebben over het aanpassen van de WiFi, dan kan je op deze website nog even nalezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.933
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

3 uur geleden zei Patrickj:

Kan het in het algemeen nog kwaad als ik 2.4ghz en 5ghz splits? Of is het gewoon wat meer gedoe, maar meer niet?

Dat is ook een prima mogelijkheid. Had ik zelf vroeger ook altijd. Een wifi punt duken en wifi duken-5ghz dan wist ik er zeker van dat een device zoals TV verbonden blijft met een 5 GHz kanaal en niet stiekem toch van je 2.4 GHz gebruikt maakt ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

3 minuten geleden zei Duken:

Dat is ook een prima mogelijkheid. Had ik zelf vroeger ook altijd. Een wifi punt duken en wifi duken-5ghz dan wist ik er zeker van dat een device zoals TV verbonden blijft met een 5 GHz kanaal en niet stiekem toch van je 2.4 GHz gebruikt maakt ;)

 

Same hier. Werkt prima. Heb 2 speakers en slimme lampen die enkel 2.4ghz ondersteunen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Skeletor Heb 2.4 ghz handmatig op kanaal 11 gezet, en 5ghz handmatig op kanaal 36. Het hele weekend geen probleem gehad.

Durf nog niet 100% te hopen dat het verholpen is, maar alle voortekenen zijn goed, thanks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Patrickj:

@Skeletor Heb 2.4 ghz handmatig op kanaal 11 gezet, en 5ghz handmatig op kanaal 36. Het hele weekend geen probleem gehad.

Durf nog niet 100% te hopen dat het verholpen is, maar alle voortekenen zijn goed, thanks!

Vooralsnog klinkt dit al super positief @Patrickj en uiteraard hoop ik ook voor jou dat je met deze instellingen verder geen problemen krijgt met de WiFi snelheid op je LG TV. Ik kan me voorstellen dat het super vervelend is als je even denkt lekker naar een film of serie te kijken en de buffering gaat haperen. :hyper:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Welke antivirus is het beste voor mijn computer? Gebruiker: Janneke123 Hey allemaal! Ik ben niet zo goed met computers en ik weet niet echt welke antivirus ik moet kiezen. Wat is de beste? Ik wil gewoon iets wat me beschermt zonder te veel gedoe. Alvast bedankt! Expert: TechieTom Hee Janneke123! Goede vraag. Er zijn best veel antivirusprogramma’s en het kan verwarrend zijn. Laat me het zo simpel mogelijk uitleggen. Je wil een antivirus die goed beschermt, maar ook gebruiksvriendelijk is. Hier zijn een paar populaire opties: Norton: Dit is een klassieker. Het blokkeert virussen, malware en zelfs phishing-aanvallen (dat is als iemand probeert je persoonlijke informatie te stelen). Het kan soms wat traag zijn, maar de bescherming is top. Bitdefender: Dit programma heeft uitstekende bescherming en je merkt er bijna niets van, je computer blijft snel. Daarnaast krijg je er extra functies bij, zoals een VPN voor veilig internetten. Kaspersky: Ook een sterke keuze. Het heeft een gebruiksvriendelijke interface en biedt veel beveiligingsopties. Kaspersky is al jaren populair en scoort hoog in tests. Windows Defender: Als je Windows 10 of 11 gebruikt, heb je deze al op je computer. Het is gratis en heeft zich in de loop der jaren verbeterd. Voor basisbescherming is dit prima, vooral als je niet veel doet met je computer. Avast: Dit is gratis en biedt best goede bescherming. Het heeft een paar leuke extraatjes, zoals een wachtwoordmanager. Maar kijk uit, soms krijg je meldingen die je kunnen irriteren. Wat je keuze ook is, zorg ervoor dat je regelmatig je software en bestanden updatet. Bij veel antivirusprogramma’s is het ook belangrijk om een scan te plannen, zodat je ook ’s nachts of in het weekend veilig bent, zonder dat je er actief mee bezig hoeft te zijn. Hopelijk helpt dit je een beetje verder! Gebruiker: Markie Hee Janneke! Ik gebruik al jaren Norton en heb er nooit problemen mee gehad. Een beetje duur, maar ik voel me veiliger. Echt een aanrader! Gebruiker: LisaVet Kijk ook naar Bitdefender! Die heeft een goede gratis versie en is heel licht, dus je merkt niet dat ie op de achtergrond werkt. Sterke bescherming! Gebruiker: Janneke123 Thanks voor de tips! Ik hoor verschillende dingen… Kan iemand misschien zeggen wat het verschil is tussen die betaalde en gratis versies? Gebruiker: TechieTom Goede vraag, Janneke! Het grote verschil is vaak de extra features. Betaalde versies hebben meer functies zoals ouderlijk toezicht, VPN (om je online privacy te verbeteren), en betere klantenservice. Gratis versies bieden meestal alleen basisbescherming. Je krijgt minder hulp bij problemen dan bij een betaalde versie. Gebruiker: Sam123 Ik had eerst Avast, maar die gaf me te veel advertenties en meldingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar Kaspersky en dat bevalt echt veel beter! Minder gedoe en goede bescherming. Gebruiker: Gertie Kan iemand uitleggen wat phishing precies is? Ik heb nog nooit echt gehoord wat dat inhoudt en hoe ik me daartegen kan beschermen. Gebruiker: InfoNerd Hee Gertie! Phishing is als iemand zich voordoet als iemand anders om je persoonlijke info te krijgen. Bijv. een nep-e-mail van je bank. Goede antivirussoftware kan vaak deze nepmails herkennen. Maar kijk zelf ook goed naar de URL en let op vreemde e-mailadressen! Gebruiker: Janneke123 Dankjulliewel voor alle hulp! Ik voelde me echt overweldigd, maar nu zie ik het duidelijker. Ik ga denk ik voor Bitdefender of Kaspersky! Gebruiker: Markie Supertip, Janneke! Vergeet niet om ook steeds je programma’s te updaten. Dat helpt ook tegen virussen! Succes ermee! Gebruiker: LisaVet Ja, goeie reminder Markie! Altijd updaten, dat houdt je systeem gezond. En Janneke, je maakt de goede keuze. Laat maar weten welke je kiest! Einde discussie. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe gebruik ik een VPN om Disney Plus te kijken zonder problemen? Gebruiker: Kim123 Hey allemaal! Ik heb een Disney Plus abonnement, maar ik kan het niet kijken omdat het niet beschikbaar is in mijn land. Heeft iemand tips over hoe ik een VPN kan gebruiken om dit op te lossen? Dankje! Expert: TechGuy88 Hey Kim123! Goed dat je hier bent met deze vraag, want dit is echt een veelvoorkomend probleem. Laten we het stap voor stap doornemen! Wat is een VPN? Een VPN (Virtual Private Network) is een tool die je internetverbinding versleutelt en je IP-adres verandert. Hierdoor lijkt het alsof je je in een ander land bevindt. Dit is handig als je toegang wilt tot diensten zoals Disney Plus die geografisch geblokkeerd zijn. Kies een betrouwbare VPN-provider. Er zijn veel VPN’s, maar niet allemaal werken goed met streamingdiensten. Aanraders zijn onder andere NordVPN, ExpressVPN en Surfshark. Deze zijn snel en hebben servers in veel landen, inclusief de VS, waar Disney Plus beschikbaar is. Installeer de VPN-software. Na het kiezen van een VPN moet je deze downloaden en installeren op je apparaat. Dit kan zowel op je computer als je smartphone. Verbind met een server. Open de VPN en kies een server die in de VS staat. Dit is belangrijk, omdat Disney Plus denkt dat je je in de VS bevindt. Log in op Disney Plus. Als je verbonden bent met de VPN, ga dan naar de Disney Plus-website of open de app. Log in zoals gewoonlijk en je zou content moeten kunnen zien! Problemen oplossen. Als je problemen hebt, probeer dan een andere server. Soms wordt een bepaalde server geblokkeerd door Disney Plus. Ook is het goed om je browsercache te wissen. Belangrijk! Vergeet niet dat het gebruik van een VPN tegen de gebruiksvoorwaarden van Disney Plus kan zijn. Ze kunnen je account mogelijk blokkeren, dus gebruik het voorzichtig! Hopelijk helpt dit! Laat het me weten als je meer vragen hebt! Reacties: Gebruiker: Jeroen1985 Thanks, TechGuy88! Dit klinkt best eenvoudig. Ik ga het vanavond proberen. Fingers crossed! Gebruiker: LisaV Ik heb ook een vraag! Moet je betalen voor een VPN? Of zijn er gratis versies die ook goed werken? Gebruiker: TechGuy88 Hey LisaV! Ja, de meeste goede VPN’s zijn betaald. Gratis versies hebben vaak beperkingen, zoals weinig servers of langzame verbindingen. Betalen is het meestal waard voor het beste resultaat. Gebruiker: TimmyB Ik heb een gratis VPN geprobeerd en kon geen enkele film kijken omdat het zo langzaam was. Echt super frustrerend! Gebruiker: Kim123 Bedankt voor de info, ik ga een betaalde VPN proberen. Hopelijk kan ik vanavond eindelijk die nieuwe Star Wars film kijken! Gebruiker: SarahP Gebruik je een VPN ook voor andere dingen, of alleen voor Disney Plus? Vraag voor een vriend, haha! Gebruiker: TechGuy88 Ja, SarahP! Je kunt een VPN ook gebruiken om veilig op openbare Wi-Fi netwerken te surfen, je privacy te beschermen en toegang te krijgen tot andere geblokkeerde websites. Best handig! Gebruiker: Robbert99 Ik heb een vraag. Kan ik Disney Plus ook op mijn smart TV kijken met een VPN? Of moet dat op mijn telefoon of laptop? Gebruiker: TechGuy88 Ja, dat kan, Robbert99! Maar dan moet je de VPN op je router installeren, of je TV moet VPN-compatibel zijn. Anders kun je beter een HDMI-kabel gebruiken en je laptop aansluiten. Gebruiker: Laura87 Of je kunt gewoon je laptop mirroren naar je TV! Dan hoef je niets te installeren. Techniek is leuk! Gebruiker: TimmyB Thanks allemaal! Dit is echt een nuttige thread. Ik ga ook eens rondkijken voor een goede VPN. Veel succes, Kim123! Klaar om een filmavond te plannen met al deze info? Veel kijkplezier! Lees het volledige bericht hier
    • Subforum: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hey allemaal, ik zit met een probleem. Ik ben mijn Apple ID helemaal vergeten! Geen idee wat ik moet doen. Heeft iemand tips om weer in te loggen? Alvast bedankt! ExpertApple: Hoi iRonnie! Geen paniek, dit overkomt veel mensen. Er zijn een paar stappen die je kunt volgen om je Apple ID terug te krijgen. Check je apparaten: Als je ooit bent ingelogd op een ander Apple-apparaat zoals een iPhone of iPad, kijk dan onder ‘Instellingen’. Je kan je Apple ID misschien daar terugvinden. Wachtwoord vergeten optie: Ga naar de inlogpagina van Apple en klik op "Apple ID of wachtwoord vergeten?" Dit leidt je naar een pagina waar je je email kunt invoeren. Als je de juiste email gebruikt, krijg je instructies op hoe je je Apple ID kan terugkrijgen. Beveiligings vragen: Je kan gevraagd worden om enkele beveiligingsvragen te beantwoorden. Zorg ervoor dat je het juiste antwoord geeft zoals je het eerder had ingesteld. Klantenservice: Als het niet lukt, neem dan contact op met Apple Support. Ze zijn heel behulpzaam en kunnen je echt verder helpen. Hopelijk lukt het je zo! Als je nog vragen hebt, laat het weten! AppleEva: Dankjewel, ExpertApple! Dit zal echt helpen. Ik had het ook een keer en de klantenservice was super. Ze zijn echt vriendelijk! MacFreak123: Ik had laatst ook zo iets! Maar ik kwam erachter dat ik gewoon een ander email adres had gebruikt. Check ook al je andere accounts. GadgetGuy: Ik ben benieuwd, heeft iemand ooit de beveiligingsvragen echt moeten veranderen? Ik kan me niet herinneren wat ik ooit had ingevuld, dus dat is een beetje tricky. iRonnie: Thanks voor de tips, allemaal! Ik ga het straks proberen. Fingers crossed! TechGeek88: Een tip: schrijf je Apple ID ergens op als je het hebt gevonden! Ik ben het tegenwoordig ook zo vaak vergeten. Apple_Tips: En als je alles weer aan de praat krijgt, kan je misschien ook je wachtwoorden in iCloud opslaan. Is super handig, dan hoef je ze niet steeds te onthouden! GadgetGuy: Klopt! iCloud keychain is zo handig. Het bespaart je echt wat gedoe. MacFreak123: Ik vind het ook fijn dat je kunt inloggen via je telefoon met Face ID of Touch ID. Dat maakt het leven een stuk makkelijker! iRonnie: Jongens, ik heb het probleem opgelost! Het was echt die functie van "wachtwoord vergeten" en toen kreeg ik m’n Apple ID terug. Thanks voor de hulp! AppleEva: Yesss! Fijn dat het is gelukt, iRonnie! Nu kan je weer inloggen en je apps gebruiken. ExpertApple: Super blij om te horen dat het gelukt is, iRonnie! Vergeet niet om je wachtwoorden goed op te slaan. Geniet van je Apple spullen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • peters heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...