Spring naar bijdragen

Onedrive MS op mac start niet meer


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wie weet een oplossing voor mijn probleem. Heb al een paar dagen contact met MS maar die hulp werkt niet of ik ben er te oud voor om te begrijpen.

Zie bijlage, ik kan niet inloggen bij Onedrive op mijn telefoon om mijn programma's  als ik bij een arts ben om mijn excel metingen laten zien.

dit zond ik aan MS

  • Gemaakt op: woensdag 14 april 2021 00:00
  • titel: {0}: kan al een paar dagen niet inloggen in onedrive. Op mijn iMac de Time Machine dagen terug gezet , echter geen resultaat. One drive verwijderd en opnie
  • Beschrijving: kan al een paar dagen niet inloggen in onedrive. Op mijn iMac de Time Machine dagen terug gezet , echter geen resultaat. One drive verwijderd en opnieuw via Appstoregeinstalleerd, echter geen resultaat
  • hierna tip:
  •  
  • https://onedrive.live.com/ in een webbrowser en log in met uw account om te zien of u zich kunt aanmelden.
    Kwam ik wel binnen om iets in een map te plaatsen. Maar volgens de oude methode (zie print) kan ik niet inloggen.
    E.e.a is ontstaan nadat ik van de week een herstelcode moest doen? 
    Opeens zag zelf geen reden hiervoor.
    Na de herstelcode moet ik iedere keer op de volgende apparaten opnieuw inloggen 
    hierna tip:
     
    Ik zie dat er geen probleem is met inloggen op de website. Volg dus deze stappen en wis de opgeslagen inloggegevens op je Mac. Meld u dan opnieuw aan.
    1. Kies Venster > Sleutelhangertoegang in de Keychain Access-app op je Mac als je sleutelhangers niet zichtbaar zijn.
    2. Selecteer OneDrive in de lijst Sleutelhangers.
    3. Kies Bestand > Sleutelhanger verwijderen [sleutelhangernaam].
    4. Klik op Verwijzingen verwijderen.
     
     
    Zorg er ook voor dat uw OneDrive-app is bijgewerkt. Update OneDrive via deze link (21.052.0314.0001) of vanuit de Mac-app store.
     
    Een paar keer alles geschoond maar het lukt mij niet om in te loggen
     
    60789194aaf90-Schermafbeelding.jpg
     
    Alvast bedankt voor het meedenken
bewerkt door zomersla
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nadat je Onedrive had verwijderd, had je toen ook alle eventueel overgebleven (verborgen) mappen verwijderd?

Volg onderstaande stappen eens:

  • Verwijder de OneDrive app via 'Apps'
  • Controleer via 'Activiteitenweergave' of er eventueel nog iets van OneDrive op de achtergrond draait. Mocht dit zo zijn, sluit deze dan af. Dubbelklik op dit proces en kies voor 'Stop' > 'Stop'
  • Herstart je computer.
  • Controleer via Finder of er nog (verborgen) mappen aanwezig zijn van OneDrive. Als dit zo is, verwijder deze dan. Verborgen mappen kun je met de volgende toetscombinaties weergeven: shift⇧ + command⌘ + . 
  • Open 'Sleutelhangertoegang' (Launchpad > Andere). Vul hier rechtsboven in het zoekbalkje OneDrive in.
  • Indien er een of meerdere resultaten worden gevonden, kijk dan eerst goed of deze gerelateerd zijn aan OneDrive. Zo ja, verwijder ze en sluit Sleutelhangertoegang af.
  • Installeer Onedrive opnieuw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

4 uur geleden zei Monkie:

Nadat je Onedrive had verwijderd, had je toen ook alle eventueel overgebleven (verborgen) mappen verwijderd?

Volg onderstaande stappen eens:

 

  • Verwijder de OneDrive app via 'Apps'
  • Controleer via 'Activiteitenweergave' of er eventueel nog iets van OneDrive op de achtergrond draait. Mocht dit zo zijn, sluit deze dan af. Dubbelklik op dit proces en kies voor 'Stop' > 'Stop'
  • Herstart je computer.
  • Controleer via Finder of er nog (verborgen) mappen aanwezig zijn van OneDrive. Als dit zo is, verwijder deze dan. Verborgen mappen kun je met de volgende toetscombinaties weergeven: shift⇧ + command⌘ + . 
  • Open 'Sleutelhangertoegang' (Launchpad > Andere). Vul hier rechtsboven in het zoekbalkje OneDrive in.
  • Indien er een of meerdere resultaten worden gevonden, kijk dan eerst goed of deze gerelateerd zijn aan OneDrive. Zo ja, verwijder ze en sluit Sleutelhangertoegang af.
  • Installeer Onedrive opnieuw

Goede middag inmiddels ben al  van voor 12.00 uur alles aan het doen.

Bedankt voor de tip, het werkte. Fijn dat we er zulke lieve mensen zijn op het net/fora.

spacer.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kijk eens aan. Goed om te horen dat het nu weer werkt zoals het moet.

Geen dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...