Spring naar bijdragen

via Telegram films downloaden


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  23
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  424
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-01-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik merk dat er steeds meer uploaders de torrentsites verlaten en hun volgers op Telegram bedienen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 23

Hoe download ik alle foto’s en video’s van een Telegram-chat?

Als je niet weet hoe je alle foto’s en video’s van een Telegram-chat moet downloaden, gaan we je helpen. Telegram is een erg populair platform geworden nadat WhatsApp zijn privacybeleid heeft gewijzigd. Er zijn echt interessante functies aanwezig in de applicatie.

Het delen van foto’s en video’s is een van de basisactiviteiten van elke gebruiker en daar zullen we ons in dit artikel op concentreren. Met Telegram kunt u bestanden van elk type verzenden, de enige vereiste is dat hun grootte de limiet van 2 GB niet overschrijdt.

De meeste mensen beschouwen Telegram als een mobiele app, maar het heeft ook een onafhankelijke web- en desktopversie. Het één voor één downloaden van media kan vervelend zijn, maar er is een gemakkelijkere manier.

Met dit platform kunt u een selectie van bestanden gegroepeerd als een album verzenden, maar u kunt ze niet allemaal tegelijk downloaden. Als u een service als Google Drive gebruikt, kunt u automatisch alle foto’s en video’s opslaan die naar u zijn verzonden, maar dit is niet het geval met de mobiele app van Telegram.

Dit kan echter alleen via de Telegram pc-applicatie, beschikbaar voor Linux, macOS en Windows. Volg deze stappen:

Download en installeer Telegram Desktop.

Zoek de chat (privéchat, groep of kanaal, het is hetzelfde) waarvan u video’s en foto’s wilt downloaden.

Ga naar het chatmenu en kies de optie “Chatgeschiedenis exporteren”.

Doe dan het volgende: kies de inhoud die u wilt downloaden; kies het exportformaat (HTML als je het zelf wilt bekijken, JSON als je het in een andere applicatie wilt importeren), het pad waar het gedownload zal worden (zorg ervoor dat je genoeg schijfruimte hebt) en, of je wilt dat er iets is die in een specifieke tijdsperiode naar u zijn verzonden, kiest u de geschatte datums.

U vindt het resultaat in de aangegeven map, perfect gesorteerd in mappen volgens het type bestand: foto’s, video’s, bestanden, zelfs stickers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  23
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  424
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-01-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb de desktop versie gedownload. Als ik dan de applicatie start (begin met chatten) krijg ik een QR code te zien en wordt er gevraagd of ik deze wil inscannen vanaf Mobiele Telegram of in te loggen met je telefoonnummer. Gezien ik geen internet op mijn samsung heb gaat dit niet lukken. Is er geen optie zonder internet verbinding op je mobiel als je enkel via de desktop er gebruik van wilt maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 23

  • Bijdragen:  202
  • Waardering:   45
  • Prestatiepunten:  2.228
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

heb het ook geprobeerd, maar klopt vraagt om qr code te scannen snap het niet helemaal hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 45
  • 202
  • 1
2 uur geleden zei pinkelman:

Ik heb de desktop versie gedownload. Als ik dan de applicatie start (begin met chatten) krijg ik een QR code te zien en wordt er gevraagd of ik deze wil inscannen vanaf Mobiele Telegram of in te loggen met je telefoonnummer. Gezien ik geen internet op mijn samsung heb gaat dit niet lukken. Is er geen optie zonder internet verbinding op je mobiel als je enkel via de desktop er gebruik van wilt maken?

Beste @pinkelman, het is een illusie om te denken dat er op een heel simpele manier illegale content gedownload kan worden via Telegram. Telegram heeft haar eigen manier van beveiliging en deze messenger is uitgebreider in gebruik dan WhatsApp, maar sommige onderdelen zijn niet van elkaar los te koppelen. Ik adviseer om eens goed de verschillende handleidingen door te lezen die er te vinden zijn op het Internet. Ik heb een redelijk duidelijke omschrijving gevonden die te vinden is onder deze link. Halverwege de pagina staat een omschrijving Gebruik Telegram Web op uw computer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor de mooie post, maar ik kan helaas geen mensen vinden waar je  films of boeken etc kan delen. heb wel als p zomersla leuke gif bestanden daar weg gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wat? Downloaden via Telegram? Where did i miss that? :)

Gewoon om het eens te zien zou ik het willen proberen. Heb telegram op mijn telefoon staan (gebruik het amper) dus dit is wel een leuke case. Ik zal eens kijken of je ergens een groep kan vinden waar je dit soort content kan vinden. Of zitten we dan weer aan de 480p films? 

Deze kwam ik tegen via Google, geen idee of het werkt.

 

To save your time here’s a prepared list of Telegram Channels I thought had everything you ask for! Here, you’ll find everything! Enjoy movies on telegram and the latest web series for free Check them out!

Telegram Channels Join Links
HINDI MOVIE HUB Join From Here
ALL HD FREE MOVIE CHANNEL 2.0 Join From Here
English / Hollywood Movies – TelegramGuru Join From Here
Best Bollywood And Hollywood Movies Files Join From Here
Hollywood & Bollywood Hindi Cinema Join From Here
Hollywood Netflix Movies HD Join From Here
Hollywood dubbed movie Join From Here
Digi Cinema Join From Here
Horror Movie Zone Join From Here
RickyChristianto Join From Here
MoviesEmpire Join From Here
Movies HD Channel Join From Here
Latest Movies Files Join From Here
Movie Series Join From Here
Movies Now Channel Join From Here
Telegram Movies Join From Here
Cinema Company Official Join From Here
Cinema Company Join From Here
iMovieShare Channel Join From Here
Movies/Series~Gallery Join From Here
X265 Movies Join From Here
Marvel Movies Join From Here
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  23
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  424
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-01-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je kunt wel degelijk films, zelfs haarscherpe HEVC 2160p hdr encodes via Telegram downloaden en ik kan je garanderen dat die wel wat hoger liggen dan 2GB.

Je moet dan denken aan 8-12 GB maar dan heb je op je big screen ook een haar, maar dan ook een haar scherp beeld.

Heb heb wel een paar goede encoders die overgestapt zijn van torrents naar TG. Ook hevc-club is zo onlangs  geleden met de meeste van hun encodes overgestapt op TG.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 23

  • Bijdragen:  23
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  424
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-01-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het lukt me maar niet om via de TG applicatie op de pc een code te ontvangen (bijv. via SMS). Het lijkt me dan ook dat je wel op je mobiel eerst de Telegram app moet installeren voordat je aan de slag kunt gaan met de windows applicatie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 23
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

25 minuten geleden zei pinkelman:

Het lukt me maar niet om via de TG applicatie op de pc een code te ontvangen (bijv. via SMS). Het lijkt me dan ook dat je wel op je mobiel eerst de Telegram app moet installeren voordat je aan de slag kunt gaan met de windows applicatie?

Ja ik denk het wel. Je moet één keer met je telefoon TG activeren.

Maar vanaf de telefoon is het ook een beetje zoeken.,,, Je kan bijvoorbeeld naar http://hevc-club.ucoz.net/ daar staan allemaal films. Gelukkig vertaalt Google de website, anders is het helemaal geen doen. Maar in de links van de films heb je weer links naar Telegram. Maar vandaaruit kan ik weer niks... ik open weer Disney+ 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
45 minuten geleden zei pinkelman:

Het lukt me maar niet om via de TG applicatie op de pc een code te ontvangen (bijv. via SMS). Het lijkt me dan ook dat je wel op je mobiel eerst de Telegram app moet installeren voordat je aan de slag kunt gaan met de windows applicatie?

Wat ik uit de omschrijving begrijp, is dat je een 06 nummer op moet geven om een code te kunnen ontvangen die wordt verstuurd om het account te kunnen activeren. Dat bedoelde ik al met het is niet zomaar even simpel iets op je PC zetten en vervolgens een aantal content downloads doen. Ik ben ook bang dat wanneer hier veelvuldig illegale content mee uitgewisseld gaat worden, er in no time een extra beveiliging in de App gaat komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

43 minuten geleden zei Skeletor:

Wat ik uit de omschrijving begrijp, is dat je een 06 nummer op moet geven om een code te kunnen ontvangen die wordt verstuurd om het account te kunnen activeren. Dat bedoelde ik al met het is niet zomaar even simpel iets op je PC zetten en vervolgens een aantal content downloads doen. Ik ben ook bang dat wanneer hier veelvuldig illegale content mee uitgewisseld gaat worden, er in no time een extra beveiliging in de App gaat komen.

ik zou het wel eens willen uitproberen om  een film of een deel van een film over te zetten, maar ik op mijn leeftijd geen vrienden die zo actief achter een pc/mac zitten.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42

  • Bijdragen:  23
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  424
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-01-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Duken - Ik kan je een PM sturen met een link van een uploader die is overgeschakeld op TG (voorheen op torrents) en hele collecties op 1080p 10bit (60fps) heeft. De meeste hebben een veel lagere framerate van 23.976 fps. Zijn encodes zijn van een kwaliteit dat zelfs op een HDR beamer op zowat bioscoopachtige afmetingen nog  vlijmscherpe kwaliteit biedt. Vaak met Engels en Hindi audio, waarvan ik die laatste  altijd met MKVToolnix verwijder. 

Wellicht kun jij eens kijken, gezien je Telegram op je mobiel hebt of het gemakkelijk gaat om een film te downloaden via de window applicatie? Ik krijg het vooralsnog niet klaar om op TG te komen.

 

 

bewerkt door pinkelman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 23

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...