Jump to content

gele bol in bittorent

Guest shaidoe

Recommended Posts

sinds een week heb ik als provide 12move.

maar als ik iets wil downloaden gaat het nu heel langzaam terwijl ik een 2MB verbinding heb.

ook blijft hij nu op het gele bolletje staan in plaats dat het een groen bolletje moet worden.

ik gebruik een modem van zyxel van het type prestige 600 serie (isdn)

ook als ik zonealarm uit zet werkt het niet goed, en mijn firewaal van xp zelf staat uit.

is dit op te lossen, en zo ja kunnen jullie het mij dan uitleggen?

al vast bedankt

• 0
  • 0
  • Replies 11
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

• Oud-beheerder

• Content Count:  26,218
  • Achievement Points:  24,905
  • Days Won:  264
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Android

Heb je dit met alle torrents? Zoja van welke website?

Probeer anders eens een torrent van www.piratebay.org Deze werken over het algemeen erg goed

• 2.9k
  • 26.2k
  • 264

ik zoek altijd naar torrents met isohunt.

en het valt me op dat ik de laatste week alleen maar gele bbollen heb.

ik ga nu eens die site van jou proberen.

kunnen er soms instellingen fout staan in de modem of kan dat niet?

• 0
  • 0
Guest duderstyle

heb je een router? zo ja.. het mag wel eens voorkomen dat je interne ip verandert.

bij mij bijvoorbeeld van 192.168.1.100 naar 192.168.1.101 ofzo. Wanneer dat gebeurt gelden alle poorten die open staan voor BT niet meer. Je zal ze dus moeten open zetten voor adres 192.168.1.101 in mijn geval.

Je moet opletten dat je niet de poorten van .100 ook open laat staan, want dan werken ze allebei niet meer.

ik hoop je hiermee verder te helpen

• 0
  • 0
  • 2 weeks later...
Guest dvdcassie

Hoi, ben sinds 3 wkn ook met Bittorrent aan het downloaden.(dankzij deze site)

mijn dank hiervoor.

Ik heb ingelogd in mijn router via de internetexplorer en de poorten van mijn E-Tech router aangepast .hoe?

Ik heb het ipadres van de computers en de poort range van 6881-6889 ingevuld in de virtual server van de router.

Daarna heb ik in de computers de XP firewalls uitgezet en de internetbeveiliging op zeer low gezet.

Ook heb ik op advies, een (always Connactable) file geinstalleerd, deze laat ik op de achtergrond meedraaien.

Ik snap er geen .... van maar ik hou de gele stip.

Moet ik misschien in Bittorrent de poorten (10000-60000) aanpassen in 6881-6889???

Tevens werd mij door de helpdesk van E-Tech gezegd, dat je maar met 1 computer ,Bittorrent, kon draaien en dat dus drie maal het ipadres en de poorten invullen niet werkt.

gaarne hulp, ben de wanhoop nabij

gr

:sick: :sick:

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Last Seen:  

Hoi Cassie,

Het is (mijn mijn router teminste) ook het geval dat ik de poorten 6881-6889 ook maar kan forwarden naar 1 ip adres. Gelukkig download ik ook alleen met bittorrent en de rest van de PC\'s met andere pakketen. Dus probeer eens de poort e forwaren naar jou pc. Als je dat hebt gedaan moet je een torrent file pakken van een legaal bestand. Dus niet een film of iets dergelijks. Daarmee kan je echt goed testen of je de groene bol krijgt. Helaas is het namelijk zo dat bij sommige torrents files van bijvoorbeeld een films het balletje niet groen word wegens problemen met de tracker. Bij legale torrents heb je dat niet success B)

• 2.9k
  • 26.2k
  • 264
Guest dvdcassie

Hoi, nog even over het gele stippie

Moet je in Bittorrent zelf in de pref. de port range van 10000-60000 ook nog veranderen in 6881-6889 of kan je die gewoon laten staan zoals hij staat?

gr dvdcassie

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Last Seen:  

Alleen 6881-6889 gebruiken. Geen andere rare ranges zoals 10000-60000 :whistle:

• 2.9k
  • 26.2k
  • 264
Guest dvdcassie

:woohoo: :woohoo:

Hoera,

Ik heb de router instellingen gekoppeld met 1 computer (1x ipadres in virtual server van router) geinstalleerd de andere uit de configuratie van de router gehaald en de poorten in Bittorrent veranderd van 10000-60000 in 6881-6889, nu kreeg ik eindelijk de groene stip.

Het klopt dus dat je niet meerdere ipadressen in de router kunt configureren die met Bittorrent werken.

thx voor advies en zet het goede werk voort

gr dvdcassie

;)

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Last Seen:  

veel plezier ermee man! en downloadse :lol:

• 2.9k
  • 26.2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Who was online  11 Users were Online in the last 4 hours

Announcements

• Latest news

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Drifter

Posted

Dit zijn de beste gratis Nintendo Switch games op dit moment Pokémon Unite Pokémon Unite is een heerlijk snel spelletje dat in de categorie MOBA valt. Dat zijn dezelfde soort spellen als de razend populaire E-sportgames League of Legends of Dota 2. Bij Unite zijn er natuurlijk Pokémons in de hoofdrol. Wat het spel goed doet, is de speler meenemen in dit soms vrij intimiderende genre van gaming. De uitstraling is liefelijk, de potjes zijn snel en verslavend, en het is zowel voor nieuwe als ervaren gamers ontzettend leuk. Super Kirby Clash In Super Kirby Clash neem je het samen met drie andere spelers op tegen verschillende bazen uit de Kirby-serie. Uiteraard staat de roze Nintendo-mascotte zelf in de hoofdrol. Je kunt kiezen uit vier verschillende classes om te knokken. Hoewel Nintendo Super Kirby Clash uitbracht als een ‘free-to-start’ spel, wat impliceert dat je uiteindelijk een keer moet dokken, is het hele spel uit te spelen zonder maar een keer te betalen. Er zijn volop micro-transactions, maar geen van allen zijn noodzakelijk om het spel spelen. The Elder Scrolls: Blades Skyrim al helemaal uitgespeeld op je Nintendo Switch? Dan is The Elder Scrolls: Blades misschien wat voor je. Deze dungeoncrawler speelt zich af in de wereld van The Elder Scrolls. In plaats van een open wereld zoals in de andere Elder Scrolls-games, heb je nu lineaire levels. Je verzamelt geld en materialen om de ooit zo machtige Blades weer op te bouwen. Een leuk concept, zeker omdat de geschiedenis van de Blades reuze interessant is. Pokémon Quest Pokémon Quest is een nieuwe versie van de Pokémon-franchise. In plaats van pokémons verzamelen, richt je je in dit avonturenspel op bouwen en rijkdommen. Het spel neemt je mee naar Tumblecube Island: een nieuw rijk gevuld met kubusvormige Pokémon, bekend als Pokexel. Jouw taak is om het eiland te verkennen, de wilde Pokexel te verslaan, nieuwe Pokexel te trainen en je thuisbasis te beheren. Sky: Children of the Light Dit spel is van de makers van het geprezen avonturengame Journey. Sky: Children of The Light is een online, sociaal avontuur in een open wereld waarin spelers een verlaten landschap verkennen. Net als Journey gaat het spel over verbinding maken met andere Nintendo Switch-spelers. En dat doen spelers door elkaar ontmoeten, communiceren en vriendschap sluiten zonder een woord te zeggen, Onderweg lossen ze puzzels op en beginnen ze het mysterie van de wereld van Children of the Light op te lossen. Dauntless op de Nintendo Switch Jaag op kolossale Behemoths in deze op Monster Hunter geïnspireerde actie-RPG. Maak wapens en bepantsering, beheers combo’s en werk samen met andere Slayers om epische beesten te verslaan. Het spel weet de spanning van knokken met mega monsters goed om te zetten in plezier. Het is alleen of online met andere mensen te spelen. Het doet veel denken aan Monster Hunter: Rise, dat ook fantastisch speelde op de Nintendo Switch. Dauntless mag dan gratis zijn, dat maakt het spel absoluut niet minder vermakelijk. Lego Fortnite  op de Nintendo Switch Wat krijg je als je de razend populaire spellen Minecraft en Fortnite koppelt en daar een Lego-sausje overheen giet? Precies, Lego Fortnite. Wie misschien nog een beetje sceptisch is tegenover dit concept, hoeft het alleen maar een keer te proberen. En gelukkig kan dat gratis. Het heeft dezelfde charme als de Lego-games hebben, de survival- en bouwelementen van Minecraft, en dat allemaal in de echte Fortnite sfeer. Toch is het spel simpel te begrijpen, maar complex genoeg om jezelf er uren in te verliezen.
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Popular Contributors

• Willekeurige films

• Random link

• Create New...