Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Café de Download

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ahh jammer. Hoopte eigenlijk op 10% of meer  :P Maarja, zal binnenkort ook geen dingen kopen bij Bol.com vind het soms behoorlijk duur.  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Wooo aardbeving hier net :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ja bij mij ook. Maar dat komt omdat mn muziek gewoon te hard staat  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Bij mij ook aardbeving! Wajo, kastje viel om en bank trilde helemaal xd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Waarde fok wonen jullie dan? :P

Post samenvoeging: september 08, 2011, 21:45:28

http://www.nu.nl/binnenland/2610837/aardbeving-in-nederland-waargenomen.html

AMSTERDAM - In de buurt van Nijmegen heeft donderdagavond rond 21.00 uur een aardbeving plaatsgevonden. Deze had een kracht van 4,6 op de schaal van Richter.

Dat blijkt uit gegevens van het in Frankrijk gevestigde Euro-Mediterraan Seismologisch Centrum. Het KNMI kon nog niet bevestigen of er een aardschok of -beving heeft plaatsgevonden.

De schok zou rond 21.00 uur hebben plaatsgevonden. Het epicentrum van de beving zou bij de grens van Nederland en Duitsland hebben gelegen.

Meerdere politiekorpsen in het land zijn overspoeld met telefoontjes van verontruste burgers die zich afvroegen wat er aan de hand was.

Er zijn meldingen gekomen vanuit diverse plaatsen. De beving werd in ieder geval gevoeld in de omgeving van Utrecht, Nijmegen en Venray.

Utrecht

De politie Utrecht meldde een regen van telefoontjes in het servicecentrum. De politie Twente twittert dat het epicentrum van de mogelijke beving in het zuiden van het land zou liggen. De politie Gelderland Noord-Oost twittert eveneens over meldingen van verontruste burgers. Vooralsnog kregen geen van deze korpsen schademeldingen.

De schok duurde ongeveer 5 a 6 seconden, liet een inwoner van Duiven (Gelderland) weten aan De Telegraaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  603
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Lol, ik voelde hem hier ook. Had alleen geen ide dat het echt een aardschok/beving was.

http://nyan.cat/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Waarom moest ik nou weer op die link klikken Patrick? :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hier niks gevoeld, was btw de twee na zwaarste aardbeving in 100 jaar.

Iemand die nog meer zijn hotmail niet kan gebruiken? Gister avond werkte het nog en nu niet meer...

---

- Sent from my iPod touch 4 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Klopt. Die pop 3 settings ofzo hebben een fout. Zal voor vanmiddag al wel opgelost zijn

---

I am here: http://maps.google.com/maps?ll=51.807273,5.236793

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.872
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Aardbeving? Nou hier in Hoorn niks meegekregen.. maar wtf patrick?!

Die link http://nyan.cat/ is loco!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik woon in Ede, toch redelijk in de buurt van Nijmegen, maar niets gemerkt :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

Ook niks gemerkt

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik woon in Ermelo en Maarten woont in Grave.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Met al die commotie rond 11 september en de aardschok heb ik nog niet op het nieuws gehoord dat Rutte eindelijk heeft uitgesproken dat Griekenland kan opkrassen uit de EU. Iets gemist?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

Met al die commotie rond 11 september en de aardschok heb ik nog niet op het nieuws gehoord dat Rutte eindelijk heeft uitgesproken dat Griekenland kan opkrassen uit de EU. Iets gemist?

Dat heb ik ook gemist :o

Maar het werd tijd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.242
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Mini-aardbeving en gelijk heel het land in de stress,    -_-'

@ Tom, gebeurt toch niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Ja ik woon in Grave, paar kilometer onder Nijmegen.

Vandaag trouwens de Jumbo waar ik werk gewapend overvallen.. Mn baas had nog geprobeerd om die kerel te vloeren, maar heeft niet meer gewerkt. Is weg gegaan, en heel het plaatsje (grave) was afgezet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

[A] Tom, gebeurt toch niet.

Is 't niet deze maand, dan wel in december. Dat land is gewoon failliet en door er geld in te pompen schop je het blikje alleen maar vooruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Citaat

Ja ik woon in Grave, paar kilometer onder Nijmegen.

Vandaag trouwens de Jumbo waar ik werk gewapend overvallen.. Mn baas had nog geprobeerd om die kerel te vloeren, maar heeft niet meer gewerkt. Is weg gegaan, en heel het plaatsje (grave) was afgezet!

Whoee, gelukkig was je er niet bij:).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Citaat

Is 't niet deze maand, dan wel in december. Dat land is gewoon failliet en door er geld in te pompen schop je het blikje alleen maar vooruit.

Alleen is Nederland wel aangesloten bij de EU. En als bijvoorbeeld Duitsland geld erin blijft pompen, wat ze volgens mij nog steeds doen, en Nederland stopt hiermee kan het best wel verkeerd worden opgevat. Ook omdat Griekenland aan de EU in aangesloten wordt "verwacht" dat je toch wel steun blijft geven. Je moet dus twee kanten tevreden houden, de Nederlandse burgers die steeds maar nieuwsberichten lezen over 'weer 10 miljoen naar Griekenland' en hierover klagen, maar ook de verwachting van EU en handelslanden. De Jager doet het nog best redelijk op dit moment in mijn ogen, alleen ik snap wel dat Rutte zoiets heeft van en nu is het genoeg.

Ik ben het er wel mee eens dat het uitstel van executie is, al die leningen afsluiten die ze toch niet kunnen betalen. Maar als Griekenland officieel failliet gaat en de sluis met geld wordt afgesloten, dan ben ik echt benieuwd wat er met het land gebeurt. En ik weet ook niet of de EU ze zomaar in de steek laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Daar ben ik ook benieuwd naar: Wat gebeurt er als een land failliet is? Komt er dan een executieverkoop van grondgebied of staatsgebouwen?

Wat voor rechtsvorm is een land eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ten eerste: ging het maar om 10 miljoen. Het gaat om miljarden en die moeten ergens vandaan komen. Nederland lijkt nu alleen te bezuinigen om de rente op de schuld van andere landen te kunnen aflossen. Dat is namelijk wat er van die noodleningen betaald wordt: enkel de rente op de schuld. Verder vind ik overigens het woord noodlening fout gekozen: dat geld zien we niet meer terug. En waarom betalen als het over een paar maanden toch gebeurd is? Daarnaast staan er nog wat andere leugenachtige landen in de rij: Ierland, Portugal, Spanje, Italië... Daarom zou ik al zeggen: kies voor jezelf, help je eigen volk in plaats van meditterraanse mensen die met hun 55e al met pensioen gaan. Uit de euro of zelfs de EU that is.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.872
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mooi verwoord tom, en dat nog wel vanaf je GSM.

Maar ik zou ook best wel de oude gulden terug willen. Gewoon ieder land zijn eigen valuta. Ieder land heeft ook geen eigen pensioen leeftijd....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

inderdaad duken, ben je ook gelijk een stuk minder afhankelijk van de euro. en heb je daardoor ook meer een aparte economie. Ik wou dat we net zoals Engeland gewoon de eigen valuta hadden gehouden. Maarja helaas is er nu bijna geen weg terug. Al vind ik wel dat er minder geinvesteerd moet worden. Want iedereen, zelfs mensen van iq potvis, weet nog dat de kans klein is dat we ons geld terug zien. Of we kunnen er een ontzettend lange tijd op wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

10 miljoen was even een voorbeeld. Maar wat het nadeel is aan de schulden van Griekenland tegen over die van Italië dat ze heel onstabiel zijn. De schulden van Italië waren er echt al heel lang, maar altijd stabiel gebleven omdat de banken zo sterk waren. Wat wel echt erg is dat Italianen nadat ze zijn afgestudeerd en een carrière willen beginnen, moeten ze eerst een jaar gratis werken voordat ze betaald krijgen. Maar omdat opeens de schulden van Italië groot in het nieuws kwamen werden de investeerders ook onzeker wat weer te voelen is in de beurzen en banken doen weer moeilijker.

In Portugal zijn ze gewoon ontzettend dom geweest omdat banken leningen zonder rente afsloten, want het ging toch zo 'goed'. Wat nu naar boven is gekomen en wat bleek, bijna niemand kan het veroorloven om die lening überhaupt terug te betalen. Je ziet ook als je in Lissabon bent zie je allemaal nieuwe BMW 5-series en Mercedes E-klassen, voornamelijk omdat er zoveel leningen zijn afgesloten. Nu hebben de Portugezen eigenlijk zo'n beetje de nieuwe leningen stopgezet, waardoor de huizenmarkt in één keer in elkaar stort. Je ziet ook dat de voorspelling van Griekenland echt echt heel slecht zijn. Bijna 158% GDP voor Griekenland volgend jaar, terwijl Portugal en Ierland beiden rond 100% zullen zitten wat weer een redelijk goed teken is. Maar als je ook de plannen van Griekenland bekijkt dan zie je dat ze een tweede redding willen geven (dat is met wat ik bedoelde met aangesloten zijn bij de EU) wat gewoon bijna 120 miljard is. Alleen dan zeggen ze zogenaamd dat ze op de medische sector gaan besparen met 130 miljoen, en als ze dat voor elkaar krijgen is dat al een goede stap in de richting van aflossen, MAAR dan zie je dat wel 1,5 miljard (!!?) aan medicijnen spenderen. Maakt echt geen logica die besparingsplannen van hun.

En met uit de euro stappen, als je naar Engeland kijkt het is echt knap dat ze zelfstandig blijven ondanks hun economie. En ik ben benieuwd of het ze lukt, want ze willen in 4 jaar hun financiën in orde krijgen. Het is dus niet als je uit de euro stapt alles opeens weer goed is.

Spanje heeft vooral moeite met het op korte termijn oplossen. Hun lange termijn plannen zijn op zich realistisch genoeg want ze voorspellen dat hun economie met 1,3% dit jaar zal stijgen en ze willen naar 6% minder GDP dit jaar en in 2012 zelfs naar 4,4%. In 2010 zaten ze nog op 9,2%. Wat echt wat zegt over Griekenland hun voorspelde 158% :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken unpinned, pinned en featured this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Hoe krijg ik mijn geld terug bij een online aankoop die niet klopt? Gebruiker: Linda1985 Hoi allemaal! Ik heb een probleem. Ik heb onlangs iets online besteld, maar het is totaal niet wat ik verwachtte. De maat klopt niet en de kleur is anders. Hoe krijg ik mijn geld terug? Iemand tips? Thx! Expert: Jurgen de Klant Hey Linda, dat is echt vervelend! Maar geen zorgen, het is meestal niet zo moeilijk om je geld terug te krijgen. Hier zijn een paar stappen die je kunt volgen: Controleer de Retourvoorwaarden: Kijk op de website waar je het item gekocht hebt. Elk bedrijf heeft z’n eigen retourbeleid. Vaak kun je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Neem Contact Op met de Klantenservice: Stuur een e-mail of bel ze. Wees duidelijk over wat er mis is met je bestelling. Zeg dat je graag je geld terug wilt en dat je het item wilt retourneren. Verpak het Item Goed: Zorg dat je het item in de originele verpakking terugstuurt. Voeg eventueel een briefje toe waarin je uitlegt dat je het product wilt retourneren. Bewaar het verzendbewijs: Als je het item terugstuurt, vraag dan altijd om bewijs van verzending. Zo kun je aantonen dat je het item hebt teruggestuurd. Wacht op je Terugbetaling: Het kan een paar dagen duren voordat je je geld terugkrijgt. Heb je na een week nog niks gehoord? Bel dan weer met de klantenservice. Voorbeeld: Stel je voor dat je een T-shirt hebt besteld en het blijkt te klein. Je vraagt dan via de klantenservice om een retourlabel (dat moet je soms zelf printen) en stuurt het terug. Meestal krijg je binnen een paar dagen je geld terug nadat ze het product ontvangen hebben. Hopelijk helpt dit je! Succes! Gebruiker: Danny87 Dat is nog eens een goeie uitleg, Jurgen! Heb zelf ook eens een situatie gehad met een verkeerd geleverd pakket. Weet je wat het stomste was? Ik kreeg geen antwoord van de klantenservice! Uiteindelijk moest ik via social media contact opnemen. Dat werkte wel! Gebruiker: SofieLovesFashion @Danny87, dat is typisch! Vaak zijn ze sneller op social media. Ik ben ook altijd bang dat ik nooit mijn geld terugkrijg. Heb je toen nog wel je geld teruggekregen? Gebruiker: Danny87 Ja, uiteindelijk wel! Het was een heel gedoe, maar gelukkig kreeg ik het. Maar ik vond het zo’n slechte service! Ik ben nu altijd voorzichtig met online winkelen… Gebruiker: MarkieMark Ik heb het laatst ook meegemaakt, maar ik kreeg een creditnota in plaats van een terugbetaling. Best raar, toch? Iemand hier ervaring mee? Gebruiker: Jurgen de Klant Ja, @MarkieMark, dat kan kloppen! Soms geven ze een creditnota als je iets retourneert. Dat betekent dat je een tegoed hebt voor de volgende aankoop. Maar je kunt vaak nog steeds vragen om je geld terug. Gewoon even duidelijk zijn met de klantenservice! Gebruiker: Anouk1989 Ik vind het altijd zo’n gedoe met retourneren. Waarom kunnen ze niet gewoon zorgen dat het goed is? Ik had laatst een paar schoenen besteld, maar ze waren echt heel anders dan op de foto. Zou je dat ook kunnen claimen? Gebruiker: Jurgen de Klant Ja, @Anouk1989, absoluut! Als de schoenen niet overeenkomen met wat je besteld hebt, valt dat onder "niet geleverde kwaliteit". Dan heb je recht op je geld terug. Gewoon de stappen volgen die ik eerder noemde! Gebruiker: Steven1975 Sommige winkels willen nog wel eens moeilijk doen. Ik had eens een online winkel die helemaal niet reageerde. Na weken gevraagd of ik het via een geschillencommissie kon oplossen. Uiteindelijk kreeg ik mijn geld terug, maar wat een stress! Gebruiker: Linda1985 Dank jullie wel voor alle reacties! Dit helpt echt! Ik ga jullie tips opvolgen en hoop snel mijn geld terug te krijgen. Fingers crossed! Gebruiker: Danny87 Laat ons weten hoe het ging, Linda! Succes! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Weer fouten bij UWV: 55 duizend Ziektewet-dossiers moeten opnieuw gecontroleerd worden Gebruiker: Janneke123 Expert: Marco de UWV-kenner Eerst even uitleggen wat de Ziektewet precies is. Deze wet biedt werknemers die tijdelijk ziek zijn een uitkering. Heel belangrijk, want het zorgt ervoor dat mensen in deze situatie niet in de problemen komen. Nu, over die 55 duizend dossiers: het UWV heeft ontdekt dat er fouten zijn gemaakt bij de beoordeling van deze dossiers. Dit kan verschillende oorzaken hebben: misschien zijn er documenten niet goed gelezen, of waren er onduidelijkheden over de diagnoses van mensen. Wat het ook is, het gevolg is dat mensen mogelijk onterecht minder of meer uitkering hebben gekregen. Waarom moet dat opnieuw gecontroleerd worden? Nou, het UWV wil ervoor zorgen dat iedereen de juiste hulp krijgt en dat er geen onterecht betalingen plaatsvinden. Het is dus eigenlijk een manier om de dingen recht te zetten. Dus ze gaan alle dossiers nog eens goed doornemen om te kijken of alles klopt. Het kan dus zijn dat sommige mensen nerveus worden van dit nieuws, maar het UWV heeft aan iedereen beloofd dat ze goed zullen communiceren. Ze doen dit om eerlijk en transparant te zijn en ervoor te zorgen dat iedereen krijgt wat ze verdienen. Hopelijk helpt dit je een beetje, Janneke! Gebruiker: PietjeP Gebruiker: Lottie88 Expert: Marco de UWV-kenner Over wie er kans heeft op meer of minder uitkering: dat hangt echt af van de individuele situatie. Maar het doel van de controle is, zoals ik al zei, dat iedereen eerlijk behandeld wordt. Het kan dus zijn dat mensen met een onterecht lagere uitkering nu krijgen wat ze verdienen. Maar het is ook mogelijk dat sommige mensen er minder op achteruit gaan. Het hangt allemaal af van de uitkomsten van de controles. Gebruiker: Marieke_42 Gebruiker: ThomvD Gebruiker: Lieke_73 Gebruiker: Marco de UWV-kenner Gebruiker: StefanW Gebruiker: Josje95 Gebruiker: Janneke123 Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Vraag over DC++ voor oudere torrents RetroDL Hey iedereen! Ik ben al een tijdje aan het kijken naar manieren om wat oude games en films te downloaden, en ik hoor steeds meer over DC++. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe werkt het precies en is het nog een goede methode om te gebruiken? Alvast bedankt! ExpertJoep Hey RetroDL! DC++ is eigenlijk best cool! Het is een peer-to-peer programma waarmee je bestanden kunt delen en downloaden van andere gebruikers. Hier is een korte uitleg: Installatie: Download en installeer het programma vanaf de officiële website. Het is vrij eenvoudig, gewoon volgen wat het zegt. Connecten: Je moet verbinding maken met een hub. Dit zijn eigenlijk chatrooms waar mensen bestanden delen. Je kunt op zoek gaan naar specifieke hubs die jou interesseren (zoals gaming of films). Zoeken: Eenmaal in de hub kun je via de zoekfunctie kijken welke bestanden beschikbaar zijn. Je typt in wat je zoekt en als iemand het heeft, verschijnt het in de resultaten. Downloaden: Als je iets vindt dat je wilt, klik je erop en het download begint. Het kan soms wat langer duren, afhankelijk van de snelheid van de gebruiker van wie je downloadt. Veiligheid: Vergeet niet altijd even te kijken naar wat je downloadt! Net als met torrents, kunnen er ook slechte dingen tussen zitten. Dus kijk goed naar de beschrijvingen en wie de uploader is. Als je nog vragen hebt, laat het maar weten! DannyMIRC Thanks voor de uitleg, Joep! Ik gebruik DC++ ook al een tijdje, en ik vind het superhandig voor oude games. Soms zelfs beter dan torrents, omdat je meer direct contact hebt met de uploader. Heb je trouwens tips voor goede hubs? RetroDL Dank je wel, Joep! Dit klinkt echt interessant. Ik ga het zeker proberen! Danny, heb je toevallig een lijstje met hubs die jij goed vindt? Dat zou heel fijn zijn! TechieTom @DannyMIRC en @RetroDL, kijk eens naar de "Retro Games Hubs" en "Old School Movies". Daar zit vaak een schat aan vergeten content! En als je even zoekt op de forums, zijn er halfjaarlijkse lijsten te vinden met de populairste hubs. Cinefiel Ik vind het ook leuk om DC++ te gebruiken! Het is echt een nostalgische manier om oude films te vinden. Wel even opletten dat je geen copyright materiaal download! Vooral als je de oudste klassiekers zoekt. TrendZapper Ik heb DC++ een tijdje gebruikt, maar merkte dat het soms wat traag werkte. Is er een betere alternatieve methode die jullie aanraden? Bij torrents komt altijd een hoop advertenties en spam kijken, maar met DC++ kan dit ook gebeuren, helaas. RetroDL @TrendZapper, dank voor de opmerking! Ik begrijp wat je zegt. Misschien kan ik het combineren met torrents? Als DC++ niks voor me is, kan ik in de tussentijd altijd nog een paar trackers proberen. ExpertJoep @TrendZapper, ik snap wat je bedoelt. Soms kan DC++ inderdaad een beetje traag zijn, vooral als je weinig bronnen hebt. Torrents zijn nog steeds een goede optie. Probeer ook wat private trackers, die hebben vaak betere snelheden en minder spam! Als je nog meer advies nodig hebt, laat het weten! PunkPirate Zou je ook andere programma’s kunnen proberen? Iets als FileZilla voor FTP-servers kan soms nog betere resultaten geven! Vooral voor oudere software en systemen. Gewoon een tip! RetroDL Wow, thanks allemaal! Dit was echt superhelpful! Gaan we aan de slag met DC++ en andere tips die jullie hebben gegeven. Houd jullie op de hoogte over wat ik vind. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• KaasHub heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...