Spring naar bijdragen

Café de Download


Duken

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Ik chat ook vaak maar vooral veel met Lajos.

Pm me je msn even? :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

OMFG!! rare actie nummer 4 :D

Even wat slechter nieuws, vandaag de hele dag in het ziekenhuis geweest. Nu moet ik toch geopereerd worden, een kijkoperatie. Is gelukkig maar een kleine ingreep en het lijkt me opzich ook wel leuk om onder narcose te liggen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k
Gast angel_creek

Ik heb verhalen gehoord dat als je ontwaakt uit narcose dat het lijkt alsof je high bent. Als je geweest bent zou ik er wel wat meer over willen horen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

...en het lijkt me opzich ook wel leuk om onder narcose te liggen :P

Nou, dat zou ik niet verkiezen boven wat ze wel doen: je in een roes brengen. :P Uiteindelijk weet je daar vrij weinig meer van, schijnt op zich best wel raar te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik kan ook kiezen voor een ruggenprik, dan voel ik mijn benen niet en kan ik de operatie zien. Maar dat leek me toch net wat te gek :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

@ die vorige posts..

Haha, weet je wat een rare actie is, dat je 'm nog wel op duken plaatst :) :)

En het kan me niks schelen dat die foto op het forum wordt geplaatst, maar dat is gewoon een naai streek snap je... :P

Dus verwijder die foto wel weer ff ;)

Gr headsh0t

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Nee, niet open. Ze boren er 3 gaten in en stoppen er een paar holle buizen door naar binnen. Die operatie zou zelfs nog zonder enige verdoving mogelijk moeten zijn, maar dat zullen ze je niet aandoen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Jezus... als er iets is dat me kut lijkt is dat het wel :o

Wanneer is zo een ruggenprik nodig dan?

Gr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Tja, liever niet nee. Maar Tom, moet jij dit ook allemaal weten? of houdt jij je meer bezig met andere chirurgie?

@Headshot

Als iemand bevalt en het doet zo'n verschrikkelijke pijn, dan kunnen ze ook zo'n ruggenprik doen. Verder geen idee, weet Tom vast wel :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Ik heb 1 keer onder narcose gelegen, Had een schildklier ontsteking ofzo.. ik was misselijk toen het afgelopen was :-[ pfff...

Voor de mensen die het niet geloven wil ik best een foto ervan maken.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Nee liever niet, ik wil niet ziek worden :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Met een ruggenprik schakel je alle informatie van en naar de ondergelegen delen van je lichaam uit. Naja, da's niet helemaal waar, maar ga er maar even vanuit. Een ruggenprik is dus handig voor alle operaties of andere invasieve gebeurtenissen aan het lagere gedeelte van het lichaam.

Anyway, dit alles is niet echt wat ik allemaal moet weten. Komt nog of zo, geen idee.

[A]Marciej: da's niet een onbekend probleem hoor. ;) Maar wel zeldzaam, was het acuut?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

[A]Marciej: da's niet een onbekend probleem hoor. ;)

Als Docter Tom het zegt ;) Ik zou het niet weten, ik zeg alleen dat ik super misselijk was :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Grmbl, zie mijn edit. :P Blijkbaar redelijk zeldzaam, ik kende alleen de chronische vorm ervan (Hashimoto).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Tom is goed op weg met zijn studie! Dat wordt een professionele dokter!

Je moet maar eens bij een amateurische dokter komen :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Tom is goed op weg met zijn studie! Dat wordt een professionele dokter!

Es ist zu hoffen. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Grmbl, zie mijn edit. :P Blijkbaar redelijk zeldzaam, ik kende alleen de chronische vorm ervan (Hashimoto).

Owh haaha, Umn denk na een paar minuten, de eerste minuten moest ik het nog een beetje beseffen en was ik zo lam als wat :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Mja, dat zal best. Narcose is gewoon klote, het schijnt ook dat de effecten tot een half jaar erna merkbaar zijn. Maar ik bedoelde eigenlijk wat anders: had je die schildklierontsteking plotseling of zeiden ze dat er langere tijd overheen was gegaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Ohw.

Umn ja was al langer bezig, volgens mij, Zal het zo eens aan me ma vragen voor de zekerheid :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb ook ooit is onder narcose gelegen voor m'n blinde darm. Was fucking wazig en moe toen ik wakker werd, en het weg suffen was ook heel appart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Me zusje had ooit eens narcose voor een operatie. Ze was misselijk en moe. Het is volgens mij pure verlamming voor je hersenen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
Gast angel_creek

Met verlamde hersens ben je dood toch? Volgens mij word je zenuwstelsel zo'n beetje uitgeschakeld... Vanaf je nek laat me maar zeggen. Correct me if im wrong.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • latu heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...