Spring naar bijdragen

Azureus wordt iedere keer gefirewalled


Gast h.vanlieshout

Aanbevolen reactie

Gast h.vanlieshout

Het vreemde is dat ik een tijdje geleden door middel van portforwarding de juiste poorten heb ingesteld. (een lastig gedoe, vind ik)) Hierna ging het downloadendat iedere keer goed. (NAT oke, groen bolletje) Van de ene op de andere dag wordt het geheel gefirewalled. Het downloadrondje blijft geel en de download wordt minder. Raar is dat ik een programma in vuze (de moderne azureus)met een snelheid van 700 kb kon downloaden, met de melding -gefirewalled-.  Ra, ra wat is dat? Ik werk al heel lang met azureus (2 jaar) en het beslist mijn favoriete torrentdownloadprogramma, al neemt het veel geheugen in beslag. Die instellingen van mijn poorten staan ook in mijn routersoftware. (davolink 2020 multimedium van tele2).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Gast h.vanlieshout

Hoe zit dat nu dames en heren? Ben ik de enige die met azureus download? Dit is een probleem dat veel voorkomt. Op Vragenforum kan ik hiermee niet terecht, omdat men het illegaal vind. Ik had nu toch een reaktie verwacht, of ben ik te eisend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast h.vanlieshout

Het probleem is waarschijnlijk over. Het I.P. nummer moest aangepast worden. Het laatste getal moest een 6 i.p.v een 7 zijn. NAT was nu ok. Na verloop van tijd werden de bolletjes groen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...