Spring naar bijdragen

Het grote "Huiswerk & School" draadje


Robin

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

@Patrick: Hij woont in België he.. ;)

Maar daar is geslaagd natuurlijk nog steeds met een d

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 26
  • 1,7k
  • Reacties 152
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Die bedoelde ik ja, godsakke :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Moet morgen voor de 100e keer een zakelijke brief schrijven als proefwerk. Ik zie het nut er niet van in, maar goed. Wel makkelijk scoren zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

^^ zie het nut er ook niet van in maar ik hoef dit niet :).

Moet nog 2 of 3 jaar wachten voordat ik in het laatste jaar zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

IK BEN OVER!! :D volgend jaar, 3TL :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben ook over, naar leerjaar 2 MBO internationale groothandel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik ben ook over, naar 5havo. Kan misschien wel ff wat cijfers tonen vanaf internet.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ben wel over. Maar ik weet niet of ik naar 3vmbo ga of 3havo dat hoor ik volgende week ps :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Gefeliciteerd allemaal  ;D

Ik ben ook over, naar 5havo. Kan misschien wel ff wat cijfers tonen vanaf internet.

VXL.

Ziezo: cijfersmarcvanrossen.png

ik krijg nog 1 cijfer van een verslag. Maar daar kan je bij ons niet lager als een 5.5 voor halen O0

btw. Kijk die 10 voor NSK 8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  709
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ooh naise rapport ik krijg vrijdag mijn rapport. ik heb echt slecht jaar gehad maar alsnog 0 tekorten en ga gewoon over naar vwo 4 N&T met eco duits wisB.

IK stond eerste rapport 3.2 voor gs ^^

Tim,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 709

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik weet het al een paar weken, maar volgens mij hier nog nooit gezegd. Ik ben over naar 4HAVO! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

aii aii nu vakantie, + nieuwe opleiding  ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

gefelici iedereen  :peace:

en ik heb m rapport ook nog niet. Maar dit is via internet ;)

ik kreeg trouwens vorige week een brief van school dat ik te vaak te laat kwam en dat ze straffen zouden 3voudigen  :P gelukkig ist nu voorbij :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ook gefeliciteerd iedereen!

Ik ben over naar 6VWO, eindelijk m'n eindexamen jaar. Heb twee zessen, de rest zevens en twee achten. Wel zonde, stond eerst 4 achten maar had geen zin meer in de laatste proefwerkweek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ben over naar 4T

een examenjaar dus veel leren en minder op internet  :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 473

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

ik ben ook over naar 4Havo,

met maar 1 5  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  603
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben ook over naar 5 HAVO,

4 zessen, 4 zevens, 1 acht, 1 voldoende en 1 goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 603
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Jammer dat school al weer twee weken begonnen is. :( Heb de laatste tijd nu echt druk, HAVO 4 is wel wat meer dan vorig jaar. Als ik mijn huiswerk niet bijhoud dan red ik het echt niet zoveel allemaal. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

ik moet morgen weer gaan beginnen (half 2) een half uurtje, en dan dinsdag het echte school :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  603
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Jammer dat school al weer twee weken begonnen is. :( Heb de laatste tijd nu echt druk, HAVO 4 is wel wat meer dan vorig jaar. Als ik mijn huiswerk niet bijhoud dan red ik het echt niet zoveel allemaal. ;)

Dan weet je nog niet wat je allemaal in Havo 5 ga krijgen, heb ongeveer 1,5 - 2 uur huiswerk per dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 603

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Dat heb ik nu ook al. ;) Maar nu nog alleen maken, maken en nog is maken. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k
  • 4 maanden later...

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Mooi tijdje stil geweest hier.

Heb sims vorige week vrijdag m'n tweede tentamen week (van de 3). Ben wel zwaar gesloopt, wallen tot aan m'n kin maar de resultaten zullen over het algemeen redelijk tot goed zijn. Over twee maanden nog eentje en dan wordt het aftellen naar m'n VWO examen. Kan me nog goed herinneren dat ik hier twee jaartjes terug was en dat Tom toen net examen ging doen en ik net aan 4VWO begon. Mooie tijd was dat, maar heb nu toch ook wel heel veel zin om m'n examen te halen en lekker te gaan studeren in Utrecht of Amsterdam.

Hier nog meer mensen die (vwo) eindexamen gaan doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ha, en intussen is deze gek al 2,5 jaar lang aan het studeren... Sja, de eindexamens zullen gevoelsmatig nu wel heel hard gaan naderen voor je, denk ik. Ik weet nog wel dat ik nog in de maanden voor mijn eigen examens zat... echt aftellen was het niet, maar soms schrok ik nog wel eens van de voorbijvliegende tijd.

Alles wat ik nu nog kan zeggen, is dat de examens veel makkelijker en doenbaarder zijn dan ze van tevoren lijken, als je je maar goed hebt voorbereid. Hoe je dat doet, is natuurlijk aan jou zelf, een ieder heeft zijn eigen methoden. Toch wil ik je de tip meegeven om je meivakantie op te offeren en ruim daarvoor een goede planning te maken voor die weken, aangezien je daarin nog veel kunt opnemen en eventueel opzoeken en je hebt de week of weken na de vakantie dan nog om even te rusten en je gedachten te ordenen. Een soort mentale voorbereiding dus. Ga niet stressen vlak voor of tijdens de toetsperiode, blijf focussen op het volgende examen. Studeren mag, maar rust kan nog wel eens belangrijker zijn. Je zult dan minder last hebben van zenuwen en je bent meer "in balans". Daar heb je dan geen koffie of amfetamine voor nodig. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Thanx voor de leuke reply Tom!

Gevoelsmatig vliegt de tijd als nooit te voren. Enerzijds wil ik dit leventje op de middelbare school nog even volhouden, anderzijds irriteer ik me aan de nieuwe lichting bruggers van twee turven hoog die tegen je aan botsen en als losgeslagen debielen door de gangen rennen. Hoe je het went of keert, in 6VWO ben je nu eenmaal de oudste van school.

Ik moet zeggen dat ik heel veel vertrouwen in m'n examens heb, 4 5 en 6 vwo heb ik vrijwel "foutloos" doorlopen. Ik merk nu al met het herhalen van stof uit 4 en 5 vwo dat het er nog goed inzit. Daarbij ben ik (wat jouw tip eigenlijk ook inhoud) erg van de planning, het liefst per dag, het liefst per uur. Als ik weet waar ik aan toe ben heb ik totaal geen last van stress. Heb ik geen planning en ben ik niet zeker van mezelf dat ik optijd klaar ben met het leren voor een toets slaat de stress bij mij toe. Vandaar dat ik ook echt van plan ben om al zeker 2 weken voor de meivakantie (als het niet langer is, ik heb nog geen idee van data maar iig ruim optijd) van te voren te beginnen met idd, het maken van een planning, doorlezen, samenvatten, oefenvragen maken, eventueel bijles nemen, nog eens een leraar opzoeken, etc.

Nogmaals, het moet heel raar lopen als ik aan het begin van Juni niet kan mededelen in dit topic dat ik niet geslaagd ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • HenrySkype heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...