Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hee,, Het lukt mij maar niet om een film op dvd te zetten ik heb de film al omgezet naar een bestand dat de dvd-speler wel kan lezen alleen het erop zetten lukt niet wie kan mij helpen :buck:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
hallo, ik heb een film gedownload, x men 2 ( waarschijnlijk ondertiteld ), en hij heeft een grootte van ongeveer vier gb. alleen kan ik hem niet afspelen, want ik krijg alleen een map met .BUP, .IFO en .VOB bestanden er in. hoe kan ik hier een film van maken die ik op mijn mp4 kan afspelen? ik heb een archos 605
Laatste reactie door martijn1, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
als ik een film van het net heb gehaald is dat zeer goed beeld maar als ik die op dvd heb gebrand en als ik die afspeel op men tv (42" lcd) dan hed ik last van blokjes weet er iemand hoe ik men beeld van de tv beter kan krijgen
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Wie kan mij helpen ? Als ik backup bij schrink menu indruk gaat de encoding goed tot 5 % daarna stopt ie en krijg foutmelding .Wie heeft dit ook ondervonden. Hij doet bij beide films en heb het op 2 verschillende coputers uitgeprobeerd en doet op beide computers niet de encoding goed...wie heeft dit ook ondervonden en kan mij hierin helpen ?
Laatste reactie door bartelomeus, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb rambo4 gedownload en daar zit norsub bij en las i kdan de nederlandse ondertitteling download en die erbij zet staan ze door elkaar ik speel de film af met vlc media player kan iemand mij uiutleggen hoe ik die norsub weg haal en dat er alleen de nederlandse staat?
Laatste reactie door Tom, -
hey all ik heb call of duty 5 mw2 gedownload mar als ik open dan komt er: dat het een iso bestand is en dat ik hem moiet branden hoe moet dat en op wat voor een cd/dvd hij is 7,8 gb groot bestaan die??? bedankt alvast
Laatste reactie door Marciej123, -
Hulp gevraagd!
door orange123- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik heb de film saw gedownload. Een avi bestand. Als ik die wil afspelen met bsplayer geeft hij geen geluid :'(. Terwijl hij met vlc player dat wel doet. Maar die kan geen ondertiteling doen dus hoe moet ik dit verhelpen? greetz maarten
Laatste reactie door Eagles, -
AVI naar DVD?
door crossdog- 1 reactie
- 2,1k weergaven
ik heb een film gedownload maar het is in avi en ik kan het niet afspelen in media player. ??? en ik wil hem ook op dvd zetten weet iemand hoe ik hem op het dvd formaat krijg zonder de reclame van die programma's ?????
Laatste reactie door Robin, -
TVaddons is terug
door oʞᴉlʞ- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Nog geen post over gezien hier, maar, tvaddons is terug https://www.tvaddons.co/
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
ik heb net een film gedownload en nu wil ik heb ondertietelen dat meot toch met vlc player ofzo iets?
Laatste reactie door Jeroen, -
jongens wat is eigenlijk nero en hoe download ik dat?
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hey , ik wil graag een wedstrijd rippen van Monday Night Raw ( Worstelen ) , Alleen ik heb geen flauw idee welk progamma ik daarvoor moet gebruiken sinds mijn Dvd VideoCapture Software trial is verlopen. Thanks O0
Laatste reactie door svenholtman, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
hey, ik heb een vraagje: als ik een dvd maak met convertxtodvd en ik zet muziek in het menu, herbegint de muziek altijd na 10 seconden, soms zet ik eer ook video's achter en die zou ik ook graag helemaal te zien krijgen, alvast bedankt
Laatste reactie door martijn1, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
hOi allen, Ik heb soms het probleem dat als ik een film heb gebrand en ga afspelen in de dvd spelen, dat de ondertitels en bepaalde dingen in de film (bv randen van keuken kastjes, rand van het bed, schaduw in gezicht) groen en roze gekleurd zijn, dit zie je ook terug in de subs. Maar als ik hem afspeel in de media player soms geen probleem. ik heb ook een film pakker van 5 films, en een film wordt met roze en groen weer gegeven. hoop dat jullie kunnen helpen. groetjes jo
Laatste reactie door Eagles, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb Call of Duty 4 gedownload. De game werkt bij mij goed via Daemon Tools. Maar nu wil ik hem branden voor op een andere PC in huis. Alleen ik heb het probleem dat COD4 6.3 gig inhoud, en op een normaal dvdtje maar 4.7 gig kan. Nu heb ik hem al met Alcohol 120% een image-bestand gemaakt, maar die kan ik natuurlijk niet branden. Iemand een oplossing, hoe ik deze kan splitsen? BVD,
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Beste allemaal, ik maak een nieuw topic aan omdat in de andere topics toch niet staat wat ik precies nodig heb. ik heb prisonbreak gedownload als dvd bestand (audio en video TS). vervolgens netjes gebrand met nero9 op een dvd. Op mijn laptop werkt het allemaal perfect net zoals op de gewone pc's. nu wou ik het in de dvd speler doen omdat ik het op tv wil kijken (het gaat over een philips DVP3020 player). probleem is alsvolgt: - het laden duurt heel erg lang. Als je denkt dat die er eindelijk klaar mee is krijg je het bericht (no disc) Om gek van te worden - sporadisch pakt de player wel de DVD op. Hij gaat dan echter niet naar het menu toe van de disc (met de verschi…
Laatste reactie door Robin, -
ik heb net een filmpje op you tube gezet! maar het is een 3GP bestand en youtube wil dit niet afspelen hoe zet ik dit om naar een goed bestand?
Laatste reactie door mtrstudio, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Eindelijk is het mij gelukt! Met WinAvi een film te coverteren met ondertitel. Op mijn harde schijf staat ie goed en met geluid. Maar eenmaal gebrand met Nero(6)...helaas geen geluid..? (wel ondertiteling) Nu heb ik al gelezen dat dit misschien aan de codec ligt? Ik heb K-lite Mega Codec Pack..... Misschien dat daar toch iets niet ok aan was. Deze heb ik nu verwijderd en er weer opnieuw opgezet. Maar voordat ik verder ga , wil ik toch graag weten of dit het wel kan zijn! Op m'n harde schijf speel Power DVD hem gewoon af. Maar de gebrande versie speelt ie dus zonder geluid. Ondertiteling met VobSub gedaan(en Subsync) Wie o wie kan mij (in simpel taalgebruik) een tip …
Laatste reactie door yvon, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hé iedereen, Ik heb thuis een denon en net dvd-rw's gekocht om een film op te kunnen zetten. Maar nu leest de denon bij ons geen .avi bestanden. Volgens de denon moet het wel lukken met .MPEG2 bestanden. Hoe zet ik die film om van avi naar .mpeg2? Ik had een programma gedownload van avi to mpeg. Maar eenmaal omgezet en weer geprobeerd, lukte het weer niet. Weet iemand een oplossing? Met vriendelijke groet, Frank
Laatste reactie door Frank1989, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hallo, Gisteren een film gedownload, wanneer ik 'm afspeel krijg ik geen geluid. GSpot vertelde me dat de juiste codecs niet geïnstalleerd waren. Ik heb dan geïnstalleerd 't geen ontbreekte, maar blijkbaar niet juist... Nu zegt ie dat er twee compatibele codecs aanwezig zijn om 't bestand te spelen, maar nog steeds geen geluid. Als ik GSpot laat renderen, geeft hij een foutmelding, zie printscreen: http://users.telenet.be/ED/printscreen.JPG Iemand een idee hoe ik dit aan de gang kan krijgen ?
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb een raar probleem met roxio. Ik had een leuke film gebrant, deed het prima op mijn pc met geluid en ondertiteling. De gebrande versie had echter geen geluid en ook geen ondertiteling S; Weet iemand hoe dat komt? Nu nog een kleiner minder belangrijk vraagje: Is het mogelijk om een langer geanimeerd menu van bijvoorbeeld 3 minuten te maken. Hij had hem nu vanzelf afgekapt rond de 10 seconden. Bedankt! John
Laatste reactie door rakker126, -
Film in het zwart/wit als ik hem afspeel in DVDspeler
door Gast Nostaru- 1 reactie
- 2,1k weergaven
weet iemand hoe het komt dat de dvds zwart wit zijn als je ze afspeelt in een DVD speler! Ligt dit aan de DVDspeler of aan het branden. Ik heb iets over PAL EN NTSC gehoord maar hoe het allemaal precies zit weet ik niet! Kan iemand me helpen zodat ik gebrande film gewoon in kleur kan zien Mvg Nos
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
hee AVI is toch een video bestandstype? ik heb een film gedownload en als ik hem afspeel hoor ik alleen geluid hoe kan dat, wat moet ik doen? EDIT: sorry had het topic met geluid/video problemen nog niet gezien... :
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Forumdiscussie: Hoe ontvang ik buitenlandse tv-zenders zonder gedoe? Gebruiker: JanVZ Hey allemaal! Ik ben Jan en ik heb een simpele vraag: hoe kan ik buitenlandse tv-zenders ontvangen zonder al te veel gedoe? Ik wil graag een paar zenders uit Engeland en Duitsland kijken, maar ik heb geen idee waar te beginnen. Iemand tips? Expert: AnnaK Hey Jan! Goede vraag, en maak je geen zorgen, het kan simpeler zijn dan je denkt. Hier zijn een paar methodes die je kunt proberen: Streamen via apps: Veel buitenlandse zenders hebben hun eigen apps of websites waar je live kunt kijken, bijvoorbeeld BBC iPlayer voor Britse zenders. Je hebt alleen een VPN nodig om je IP-adres…
Laatste reactie door Mandyyy, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Wel ik ben van plan Flight Simulter X ( van een vriend van me ) te kopieëren want op men pc zetten gaat niet (het spel neemt 15 gig hardrive in beslag...). Zo ik wil dus de game kopieëren maar wel met programma('s)... (wel niet te te ingewikkeld) Graag jullie hulp. P.S.: Het zijn 2 DVD's... (dual layer DVD)
Laatste reactie door Bolie,
