Jump to content

Ondertitels toevoegen zonder converteren

Recommended Posts

Ik heb een mooie documentaire  en wil daar Nederlandse subs aan toevoegen maar ik heb begrepen dat als je dat doet door het opnieuw te converteren,het ten koste gaat van de beeld kwaliteit.Is er een methode/programma waarmee je dat kan doen?

• Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Je moet een videobestand alleen converteren als je er een ander formaat van wil maken (bijv. MKV > AVI) Als jouw bestanden afgespeeld worden vanuit een map moet je alleen zorgen dat het (srt) besta

2 uur geleden zei peterp0st:

Ik heb een mooie documentaire  en wil daar Nederlandse subs aan toevoegen

Je moet een videobestand alleen converteren als je er een ander formaat van wil maken (bijv. MKV > AVI) Als jouw bestanden afgespeeld worden vanuit een map moet je alleen zorgen dat het (srt) bestand met de bijbehorende ondertiteling exact de zelfde naam heeft als je documentaire en in diezelfde map staat als je documentairebestand.

Jouw documentaire bestand heeft bijvoorbeeld de naam ( Diepzeevissen part 1 ), dan moet het Ondertitel bestand de volgende naam hebben ( Diepzeevissen part 1.srt ) Bij het afspelen kan je dan gewoon die ondertiteling selecteren in je menu.

• Thanks 1
1 minuut geleden zei Drifter:

Je moet een videobestand alleen converteren als je er een ander formaat van wil maken (bijv. MKV > AVI) Als jouw bestanden afgespeeld worden vanuit een map moet je alleen zorgen dat het (srt) bestand met de bijbehorende ondertiteling exact de zelfde naam heeft als je documentaire en in diezelfde map staat als je documentairebestand.

Jouw documentaire bestand heeft bijvoorbeeld de naam ( Diepzeevissen part 1 ), dan moet het Ondertitel bestand de volgende naam hebben ( Diepzeevissen part 1.srt ) Bij het afspelen kan je dan gewoon die ondertiteling selecteren in je menu.

Ok,dus de extensie niet veranderen alleen wat er voor staat.Ik ga er mee aan de slag,bedankt.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By John De Leeuw
      Ik heb een mkv bestand met een operette die heet:
      La Traviata - Verdi (Glyndebourne, 1988) -- Ópera Completa (1 Vídeo) Legendada (Português_Italiano)
      De ondertitels, Portugees en Italiaans staan beide op het scherm en zijn ingebrand.
      Ik spreek  die talen niet maar ik weet ook niet hoe ik de subs moet rippen om ze zelf met een vertaal machine te vertalen.
      Ook kan ik in ondertitel sites nergens de  N.L. subs vinden van deze operette, wel van andere jaren maar niet van 1988.
      Weet iemand raad????
      Getekend:  John
    • By peterp0st
      Als ik VLC gebruik en ik doe de optie "bestand toevoegen" dan kan ik de film inderdaad met ondertiteling bekijken ze blijven er niet in zitten, dus ik moet elke keer als ik de film opnieuw/verder kijk moet ik die optie gebruiken. Is het mogelijk om de ondertitels er permanent in te zette
    • By William
      Ondertiteling downloaden kan op diversen websites. Ik merk zelf dat ik een overzicht mis van deze websites. Vandaar dat er hier een overzicht is gemaakt van sites waar je Nederlandse SRT's en SUBS kan downloaden voor al je films en series.
      We proberen deze lijst up-to-date te houden. Werken er links niet of heb je zelf aanvullingen dan kan je dit doorgeven via de reacties. De startpost kunnen we dan ook blijven bijwerken.
      Update van de lijst voor ondertiteling / srt / subs voor April 2020
      De lijst is weer bijgewerkt.  
      Algemene link directory over subtitles
      Ondertitels Nederlandstalige sites
      Ondertitel Open Subtitles NewSubs Podnapisi Ondertitels Engelstalige sites
      Addic7ed SubScene Yify Subtitles Tvsubtitles.net Ondertitels sites welke offline zijn gegaan
      subtitles4free.net  - Offline sinds 07-2019 nlondertitels.com - Offline sinds 03-2019 SubsMax.com - Offline sinds 03-2019 Handig voor de subtitels gebruikers: Welke VPN moet ik kiezen?
    • By dijkrat
      Hallo

ik heb een dvd serie gedownload
      maar als ik het wil gaan bekijken zitten er wel ondertitels bij  engels maar dat zijn gesloten subs
      hoe kan ik die gesloten sub  rippen zodat ik het in het nederlands ondertitels krijg

alvast bedankt

john

• Who's Online   2 Members, 0 Anonymous, 120 Guests (See full list)

• Create New...