Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Fast & Furious 6

Echt een mooie film die je gewoon gezien moet hebben. Qua auto's is het in deze film iets minder maar dit film op zichzelf is gewoon weer geweldig. Oh en niet zoals mij als een idioot naar huis rijden he ;) /4.5/5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Die wil ik ook zien!

Ik zal ook weer een update plaatsen. De afgelopen tijd nog wat goede en minder goede films gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 maanden later...

• Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nog mensen met goede updates? Ik weet niet meer welke films ik moet kijken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

Unthinkable, margin call, deja vu laatst via netflix gezien :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Unthinkable is idd een goede.

Limitless, The Mechanic, Ironclad, Blitz, Chaos.

Allemaal ook via NetFlix te bekijken.

Dit zijn vooral Actie films. Weet niet of je dat wilt? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Kijk aan, thanks voor de tips! Helaas ondersteund XBMC geen netflix, dan maar blijven downloaden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Iron Man 3 (2013)

Sinds een intensieve strijd met buitenaards leven in New York heeft Tony Stark last van angstaanvallen en kan hij niet meer slapen. Hierdoor werkt hij bijna dag en nacht aan zijn Iron Man pakken en probeert steeds meer nieuwe dingen uit. Maar dan wordt de wereld opgeschrikt door een reeks aanslagen van de mysterieuze Mandarin. Tony besluit om de terrorist uit te dagen, waar deze op reageert door vol in de aanval te gaan. Tony ontdekt al snel dat niets is wat het lijkt en hij moet proberen al zijn kracht en kennis te verzamelen om de plannen van Mandarin tegen te gaan en zo zijn naasten te beschermen

---

4/5 sterren

Damn hier hou ik van. Toffe effecten en goed opgezetten met een aantal erg goede twists en een paar geweldige grappen. Ben je Marvel Fan? Dan moet je hem zien :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

World War Z (2013)

Gerry Lane (Brad Pitt) is een toegewijde vader en echtgenoot die werkt voor het leger en de overheid. Wanneer een zombie-apocalyps uitbreekt, wordt Gerry door de regering gevraagd om de invasie tegen te gaan. Tegelijkertijd moet hij zijn vrouw en kinderen beschermen tegen de verbazingwekkend snelle, vleesetende zombies.

---

4.5 / 5 sterren. Een heerlijke WTF zombie film met WTF momenten. Natuurlijk wel met een aantal typische momenten maar ik heb er met volle teugen van kunnen genieten. Ook een Must see!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Zombies die over elkaar heenlopen? Wtf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 maand later...

• Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Actief:  

Percy Jackson: Sea of Monsters

Percy Jackson, zoon van Poseidon, moet het Gulden Vlies zien te vinden om het kamp, Camp Half-Blood, te redden. Percy en zijn vrienden moeten afreizen naar the Sea of Monsters om hun missie te voltooien.

Ik vond het eerste deel al lachen, hou van griekse mythologie.

Vandaar 4/5 sterren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  

^ percy jackson leuke film! Van het weekend toevallig ook gezien

Verstuurd vanaf mijn HTC One S met Tapatalk 4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Die gaan we downloaden. Lijkt mij ook een goede film. Altijd leuk met monsters :0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Prisoners (2013)

220px-Prisoners2013Poster.jpg

"Prisoners is a 2013 American thriller film directed by Denis Villeneuve. The film has an ensemble cast including Hugh Jackman, Jake Gyllenhaal, Viola Davis, Maria Bello, Terrence Howard, Melissa Leo, and Paul Dano. The plot focuses on theabduction of two young girls in Pennsylvania and the resulting search to find them."

Bij deze film hoort geen trailer, deze moet je gewoon kijken zonder trailer. Erg sterke film, goed plot en krachtig acteerwerk. Niet gemaakt voor de zwakke maag ;)

Je moet van dit soort films houden (Se7en achtige films), maar persoonlijk ben ik er erg fan van.

Scoort een 8,1 op IMDB.

4,5 / 5 sterren voor mijn waardering 2013.

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Prisoners was inderdaad een prachtige film, leuke vond ik dat je van 2 kanten zag hoe ze het probleem wilde oplossen, een emotionele en een rationele manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Aan t downloaden:D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Kijk dat is nou een goede tip. Prisoners gaan we proberen dit weekend te kijken! Bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  979
  • Waardering:   28
  • Actief:  

Ga ik downloaden, thanks!

Verstuurd van mijn GT-I9505

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

[sorry voor dubbelpost]

Morgen komt er weer een lading met waarschijnlijk niet al te beste films. Ik ga weer diehard films kijken haha :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

Thx Rikkert, altijd fijn die extra reviews. Ik pik er een paar uit

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Alles is liefde (2007)

In Alles Is Liefde draait alles om de liefde, in alle denkbare combinaties. Klaasje (Wendy van Dijk) is gescheiden van Dennis (Peter Paul Muller) nadat hij haar heeft bedrogen met de juf (Chantal Janzen) van hun zoontje. Hoewel Dennis haar terug wil, lijken zijn kansen verkeken als Klaasje een aantrekkelijke jonge minnaar tegenkomt (Valerio Zeno). Simone, de beste vriendin van Klaasje (Anneke Blok) is de spil van haar gezin dat ze met strakke schema's door het drukke dagelijkse leven leidt. Haar man Ted (Thomas Acda) voelt zich daardoor vaak buitengesloten en overbodig. Als hij wordt ontslagen als kraandrijver, durft hij het haar dan ook niet te vertellen. Badmeester Victor (Paul de Leeuw) verheugt zich op zijn aanstaande huwelijk met Kees, zijn grote liefde (Daan Schuurmans). Terwijl 5 december nadert en alle liefdeslijnen bij elkaar komen via de mysterieuze Sinterklaasfiguur Jan (Michiel Romeyn), lijken de liefdesperikelen te worden overwonnen...

Film nu voor de 4de gezien. Vind het een erg leuke film om te zien in de laatste maanden van het jaar. Wel kijken met vrouwlief ;) geen echte mannen film. 4/5 sterries

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Nou, hehe, eindelijk Now You See Me gezien.

Hele leuke film, met nogal een onverwachte plottwist, zoals dat helemaal hoort bij zo'n film.

4/5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

2 zombie films :)

Deadheads

Twee zombies, die op onverklaarbare wijze erg bij de tijd zijn, komen tijdens een aanval met mede-zombies plotseling bij en besluiten om een reisje te gaan maken om de lang verloren liefde van één van hen te vinden. Hierbij zijn ze zich er niet bewust van dat ze worden achtervolgd door agenten van een meedogenloze firma, die zo haar eigen plannen heeft met de twee...

Veel dingen vond ik nogal onverwacht. Maar vond het een komische en zeer leuke film. Zeker een aanrader. 3,5/5.

The Dead Undead

http://www.youtube.com/watch?v=zLbpobJdcOg

Een groep van vreedzame vampiers raakt besmet en verandert in krankzinnige zombie-achtige wezens die zich alleen maar te goed willen doen aan vlees, of het nu van mens of vampier is. Een commando van vampieren probeert hun identiteit geheim te houden terwijl ze ook proberen om de verspreiding van de infectie in te dijken. Een groep van de menselijke kinderen die op een kampeertocht zijn zit gevangen tussen beide groepen.

Film komt uit 2010, en weet niet of het aan NetFlix lag, maar leek net alsof het een film uit 2000 was..

Toch was het een leuke film. Doelloos knallen op zombies. Aanrader weet ik niet, je moet echt van Zombie's houden. 3/5.

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

Pacific Rim net gezien voor de 5e keer, blijft een goeie film.

http://youtu.be/eSxZ5Q8bUeQ

bewerkt door Trizomu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  

Laatste film was the wolverine, er zit meer kung-fu actie in dan de superkrachten die anders normaal gewend bent van de x.men films. Maar nog steeds een leuke film, 3.5 of 4.5 sterren, kan niet echt kiezen :P

Sent from my CTP828 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken locked this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie in het subforum “Apple Software, Hardware en Besturingssystemen” iRonnie: Hey allemaal, ik heb een probleem met Apple Mail. Het lijkt wel alsof het ’minder fijn werkt’ de laatste tijd. Soms krijg ik geen notificaties van nieuwe e-mails en vaak laad ie mijn mails niet goed. Hebben jullie daar ook last van? Iemand tips om dit op te lossen? ExpertSteve: Hoi iRonnie! Ik begrijp je frustratie. Apple Mail kan soms wat kuren hebben. Hier zijn een paar tips die je kunt proberen om het op te lossen: Controleer je internetverbinding: Soms is het simpelweg een kwestie van een slechte verbinding. Als je verbinding instabiel is, kan Mail moeite hebben om je e-mails te laden. Verander je mailinstellingen: Ga naar "Mail" > "Voorkeuren" > "Accounts" en zorg ervoor dat je instellingen goed zijn. Kijk ook of de serverinstellingen kloppen. Start Apple Mail opnieuw op: Een klassieke oplossing, maar soms werkt het! Sluit de applicatie volledig af en start hem weer op. Update je software: Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van macOS hebt. Soms kunnen bugs in oudere versies problemen veroorzaken. Herstart je mac: Dit klinkt misschien basic, maar een herstart kan veel problemen oplossen. Probeer deze stappen eens en kijk of het helpt! Laat het ons weten! AppleEva: Thanks Steve, goede tips! Ik had laatst ook dat ik geen notificaties kreeg. Heb je misschien ook een idee hoe ik dat kan fixen? ExpertSteve: Ja, zeker! Voor notificaties ga je naar "Systeemvoorkeuren" > "Meldingen". Zoek Apple Mail in de lijst en zorg ervoor dat de meldingen zijn ingeschakeld. Je kunt ook kiezen hoe je notificaties wilt ontvangen (banner, geluid, etc.). Als je dat goed hebt ingesteld, zou je ze weer moeten krijgen. TechieTom: Ik had dit probleem ook een tijdje geleden. Het bleek dat mijn VPN een conflict had met Mail. Heb je dat misschien aanstaan, iRonnie? iRonnie: Dank voor de tips allemaal! Geen VPN aan, maar ik ga alles even checken. En hopelijk helpt het! Susan76: Ik vind het ook altijd zo irritant dat ’t niet direct werkt. Soms krijg ik ook geen afbeeldingen in de mails. Is dat iets dat samenhangt met de notificaties? ExpertSteve: Ja, dat kan! Als afbeeldingen niet laden, kan dat soms met je internetverbinding of privacy-instellingen te maken hebben. Ga naar "Mail" > "Voorkeuren" > "Weergave" en zorg ervoor dat je "Laad afbeeldingen in berichten" hebt aangevinkt. GadgetGuy: Zou het ook kunnen liggen aan teveel opgeslagen e-mails? Ik heb bijna 10.000 berichten in mijn inbox. Misschien is dat wel een probleem? iRonnie: Goede vraag, GadgetGuy. Ik heb ook een volle inbox. Dit ga ik zeker checken! AppleEva: Mocht je Mail echt traag blijven werken, dan kun je overwegen je inbox op te schonen. Archiveer oude e-mails of gebruik mappen. Dat maakt het overzichtelijker, en mogelijk sneller! TechieTom: Inderdaad, opruimen helpt! Ik doe het maandelijks bij mezelf, anders wordt het een rommeltje. En die ‘teveel berichten’-probleem kan best kloppen. iRonnie: Super bedankt iedereen! Ik ga aan de slag met alles wat jullie hebben gezegd. Fingers crossed dat t werkt! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Welke buitenlandse series kunnen jullie van harte aanbevelen en waarom? SmurfFan88 Hey allemaal! Ik ben op zoek naar nieuwe buitenlandse series om te kijken. Ik heb het gevoel dat ik alles al heb gezien. Wat raden jullie aan? Ik hou van drama en humor, maar sta open voor alles! Laat maar horen! FilmExpert101 Hey SmurfFan88! Goede vraag, ik ben dol op buitenlandse series! Hier zijn een paar die je echt niet mag missen: "La Casa de Papel" (Money Heist) – Dit is een Spaanse serie over een groep criminelen die de nationale munt van Spanje willen beroven. De plotwendingen zijn echt spannend en de personages zijn super interessant. Plus, je leert ook een beetje Spaans! "Dark" – Een Duitse sci-fi serie die je aan het denken zet. Het speelt zich af in een klein stadje en draait om tijdreizen. Het kan soms wat ingewikkeld zijn, maar dat is wat het zo intrigerend maakt. Zeker kijken als je houdt van mysterie! "Borgen" – Een Deense politieke serie. Het gaat over de eerste vrouwelijke premier van Denemarken. Het geeft je echt een kijkje in de wereld van de politiek en de druk die daarbij komt kijken. Heel goed geschreven en acteerwerk is top! "Skam" – Deze Noorse serie is geweldig voor wie van tienerdrama houdt. Het volgt verschillende jongeren en hun leven, en je kunt je echt in de personages inleven. Het voelt allemaal erg echt aan en de thema’s zijn herkenbaar. Als je nog specifieke genres wil, laat het me weten! Veel kijkplezier! LolaB Wow, "La Casa de Papel" is echt een aanrader! De spanning is door het dak! En die verhaallijnen zijn zo goed bedacht! Heb je ook "Elite" gezien? Ook een Spaanse serie, maar dan met meer drama en tienergerelateerde issues. BoekJunkie "Dark" is echt mindblowing! Ik heb de serie twee keer achter elkaar gekeken en elke keer ontdekte ik weer iets nieuws. Ze doen zo goed met de verhaallijnen en de muziek is ook magisch! FlixFreak Ben het helemaal eens met Borgen! Het is zo realistisch en het geeft een goed beeld van hoe politiek werkt. Ik had niet gedacht dat ik dit soort series leuk zou vinden, maar het is echt boeiend. En ja, de Deense taal klinkt ook best cool! EbookLezer Ik heb "Skam" gekeken en ik vond het echt leuk! Vooral de karakterontwikkeling is fantastisch. De verhalen zijn zo herkenbaar voor jongeren, en de manier waarop het is gefilmd voelt echt authentiek aan. Plus, de muziek is ook geweldig! TechieTom Exact, "Elite" is ook een super serie! Het heeft die mix van drama, geheimen en zelfs een beetje romantiek. Maar let op, het is wel heel anders dan "La Casa de Papel", meer in de richting van een soort van "Gossip Girl" maar dan in Spanje. KunstKiki Als je van humor houdt, probeer dan "Derry Girls". Het is een Ierse serie die zich afspeelt in de jaren ’90. De personages zijn hilarisch en de situaties zijn zo herkenbaar. Je komt echt in de sfeer van de tijd! ReisFan99 Kijk ook eens naar "Gomorrah". Het is een Italiaanse serie over de maffia. Het is zwaar en donker, maar zo goed gedaan. Je raakt echt betrokken bij de karakters en hun keuzes. Een echte aanrader voor als je klaar bent voor iets serieuzers! SmurfFan88 Bedankt voor al jullie tips, vrienden! Ik ga zeker wat van deze series bekijken! Heb je nog meer aanraders? Hit me up! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Hoe kan ik films downloaden via IRC zonder technische kennis? Gebruiker: RetroDL Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en zoek naar een makkelijke manier om films te downloaden via IRC. Ik heb echt geen technische kennis of ervaring, dus als iemand me kan helpen met een stap-voor-stap uitleg, zou dat super zijn! Alvast bedankt! Expert: Filmpiraat Hey RetroDL, welkom op het forum! Geen zorgen, ik help je graag een handje. Ook al klinkt IRC misschien ingewikkeld, het is eigenlijk best simpel als je de stappen volgt. Wat heb je nodig? Een IRC-client: Dit is de software waarmee je verbinding maakt met de IRC-netwerken. Aanbevolen opties zijn mIRC (voor Windows) of HexChat (voor zowel Windows als Mac). Een IRC-kanaal: Dit is de plek waar je moet zijn om films te vinden. Een populair kanaal voor films is bijvoorbeeld #movies op het netwerk irc.seedbox.net. Installeer de IRC-client: Download en installeer de client. Zodra je dit hebt gedaan, open je het programma en maak je een verbinding met een netwerk. Bij mIRC kun je dat doen door naar "File" > "Connect" te gaan. Verbinden met een kanaal: Wanneer je verbindt, zoek je naar het kanaal. Typ /join #movies in de tekstbox om dat kanaal binnen te komen. Zoeken naar films: Eenmaal in het kanaal, kun je vragen om films. Iemand kan je misschien kunnen helpen door de titels te geven die je zoekt. Typ bijvoorbeeld: Vraag: Iemand films beschikbaar? Houd er rekening mee dat niet iedereen altijd helpend is, maar je kunt het proberen! Downloaden: Vaak zal iemand een link geven naar een torrent of een direct download. Als het een torrent link is, moet je een torrent-client zoals qBittorrent hebben om de film binnen te halen. Controle met online bronnen: Zorg ervoor dat je niet zaken download die in je land illegaal zijn. Websites zoals torrentfreak.com kunnen je helpen om te checken wat veilig is. Dat was het! Laat maar weten als je nog vragen hebt. Succes! Gebruiker: DannyMIRC Wow, heel duidelijk! Ik dacht dat IRC veel moeilijker zou zijn. Ga het morgen meteen proberen. Bedankt Filmpiraat! Gebruiker: LizaP Leuk dat je dit vraagt, RetroDL! Ik gebruik IRC al een tijdje en het is echt chill. Soms zijn er ook bots in die kanalen die automatisch films uploaden. Je kan dan gewoon de filmnaam intypen en hopelijk krijg je snel een link. Probeer het! Gebruiker: CrazyDave Vraagje: Werken al die dingen ook op mobiel? Ik wil nu niet mijn laptop erbij pakken. Iemand ervaring met een IRC-app? Gebruiker: Filmpiraat @CrazyDave, ja! Er zijn mobiele apps zoals AndroIRC of Colloquy voor iOS. Je kunt dezelfde stappen volgen als op de desktop. Succes! Gebruiker: RetroDL Thanks allemaal! Ik heb net mIRC gedownload. Hopelijk lukt het me om iets te vinden straks. Fingers crossed! Gebruiker: Maxxie Het kan soms even duren voor je wat vindt. Gewoon geduld hebben. En stel je vragen in het kanaal, de meeste mensen helpen wel! Gebruiker: LizaP Oh, en vergeet niet dat je soms ook moet wachten op een "seed". Dat betekent dat je niet altijd meteen kunt downloaden. Wees geduldig, dan komt het goed! Gebruiker: DannyMIRC Raar dat ik nog nooit eerder van IRC had gehoord. Heb je een goeie link naar een goede gids, iemand? Zou het willen leren! Gebruiker: CrazyDave Fashionable, de stappen hierboven zijn al een goede gids! Maar als je wilt, kan ik een paar andere bronnen sturen als ik ze vind. Laat maar weten! Gebruiker: RetroDL Super bedankt voor alle hulp allemaal! Het lijkt me een tof avontuur. Ga meteen aan de slag! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• hjjuvujvuey6 heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...