Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Fast & Furious 6

Echt een mooie film die je gewoon gezien moet hebben. Qua auto's is het in deze film iets minder maar dit film op zichzelf is gewoon weer geweldig. Oh en niet zoals mij als een idioot naar huis rijden he ;) /4.5/5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.020
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Die wil ik ook zien!

Ik zal ook weer een update plaatsen. De afgelopen tijd nog wat goede en minder goede films gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 maanden later...

• Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nog mensen met goede updates? Ik weet niet meer welke films ik moet kijken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

Unthinkable, margin call, deja vu laatst via netflix gezien :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Unthinkable is idd een goede.

Limitless, The Mechanic, Ironclad, Blitz, Chaos.

Allemaal ook via NetFlix te bekijken.

Dit zijn vooral Actie films. Weet niet of je dat wilt? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Kijk aan, thanks voor de tips! Helaas ondersteund XBMC geen netflix, dan maar blijven downloaden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Iron Man 3 (2013)

Sinds een intensieve strijd met buitenaards leven in New York heeft Tony Stark last van angstaanvallen en kan hij niet meer slapen. Hierdoor werkt hij bijna dag en nacht aan zijn Iron Man pakken en probeert steeds meer nieuwe dingen uit. Maar dan wordt de wereld opgeschrikt door een reeks aanslagen van de mysterieuze Mandarin. Tony besluit om de terrorist uit te dagen, waar deze op reageert door vol in de aanval te gaan. Tony ontdekt al snel dat niets is wat het lijkt en hij moet proberen al zijn kracht en kennis te verzamelen om de plannen van Mandarin tegen te gaan en zo zijn naasten te beschermen

---

4/5 sterren

Damn hier hou ik van. Toffe effecten en goed opgezetten met een aantal erg goede twists en een paar geweldige grappen. Ben je Marvel Fan? Dan moet je hem zien :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

World War Z (2013)

Gerry Lane (Brad Pitt) is een toegewijde vader en echtgenoot die werkt voor het leger en de overheid. Wanneer een zombie-apocalyps uitbreekt, wordt Gerry door de regering gevraagd om de invasie tegen te gaan. Tegelijkertijd moet hij zijn vrouw en kinderen beschermen tegen de verbazingwekkend snelle, vleesetende zombies.

---

4.5 / 5 sterren. Een heerlijke WTF zombie film met WTF momenten. Natuurlijk wel met een aantal typische momenten maar ik heb er met volle teugen van kunnen genieten. Ook een Must see!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Zombies die over elkaar heenlopen? Wtf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 maand later...

• Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Percy Jackson: Sea of Monsters

Percy Jackson, zoon van Poseidon, moet het Gulden Vlies zien te vinden om het kamp, Camp Half-Blood, te redden. Percy en zijn vrienden moeten afreizen naar the Sea of Monsters om hun missie te voltooien.

Ik vond het eerste deel al lachen, hou van griekse mythologie.

Vandaar 4/5 sterren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

^ percy jackson leuke film! Van het weekend toevallig ook gezien

Verstuurd vanaf mijn HTC One S met Tapatalk 4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Die gaan we downloaden. Lijkt mij ook een goede film. Altijd leuk met monsters :0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Prisoners (2013)

220px-Prisoners2013Poster.jpg

"Prisoners is a 2013 American thriller film directed by Denis Villeneuve. The film has an ensemble cast including Hugh Jackman, Jake Gyllenhaal, Viola Davis, Maria Bello, Terrence Howard, Melissa Leo, and Paul Dano. The plot focuses on theabduction of two young girls in Pennsylvania and the resulting search to find them."

Bij deze film hoort geen trailer, deze moet je gewoon kijken zonder trailer. Erg sterke film, goed plot en krachtig acteerwerk. Niet gemaakt voor de zwakke maag ;)

Je moet van dit soort films houden (Se7en achtige films), maar persoonlijk ben ik er erg fan van.

Scoort een 8,1 op IMDB.

4,5 / 5 sterren voor mijn waardering 2013.

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Prisoners was inderdaad een prachtige film, leuke vond ik dat je van 2 kanten zag hoe ze het probleem wilde oplossen, een emotionele en een rationele manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Aan t downloaden:D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Kijk dat is nou een goede tip. Prisoners gaan we proberen dit weekend te kijken! Bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  979
  • Waardering:   28
  • Actief:  

Ga ik downloaden, thanks!

Verstuurd van mijn GT-I9505

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

[sorry voor dubbelpost]

Morgen komt er weer een lading met waarschijnlijk niet al te beste films. Ik ga weer diehard films kijken haha :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

Thx Rikkert, altijd fijn die extra reviews. Ik pik er een paar uit

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Alles is liefde (2007)

In Alles Is Liefde draait alles om de liefde, in alle denkbare combinaties. Klaasje (Wendy van Dijk) is gescheiden van Dennis (Peter Paul Muller) nadat hij haar heeft bedrogen met de juf (Chantal Janzen) van hun zoontje. Hoewel Dennis haar terug wil, lijken zijn kansen verkeken als Klaasje een aantrekkelijke jonge minnaar tegenkomt (Valerio Zeno). Simone, de beste vriendin van Klaasje (Anneke Blok) is de spil van haar gezin dat ze met strakke schema's door het drukke dagelijkse leven leidt. Haar man Ted (Thomas Acda) voelt zich daardoor vaak buitengesloten en overbodig. Als hij wordt ontslagen als kraandrijver, durft hij het haar dan ook niet te vertellen. Badmeester Victor (Paul de Leeuw) verheugt zich op zijn aanstaande huwelijk met Kees, zijn grote liefde (Daan Schuurmans). Terwijl 5 december nadert en alle liefdeslijnen bij elkaar komen via de mysterieuze Sinterklaasfiguur Jan (Michiel Romeyn), lijken de liefdesperikelen te worden overwonnen...

Film nu voor de 4de gezien. Vind het een erg leuke film om te zien in de laatste maanden van het jaar. Wel kijken met vrouwlief ;) geen echte mannen film. 4/5 sterries

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Nou, hehe, eindelijk Now You See Me gezien.

Hele leuke film, met nogal een onverwachte plottwist, zoals dat helemaal hoort bij zo'n film.

4/5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

2 zombie films :)

Deadheads

Twee zombies, die op onverklaarbare wijze erg bij de tijd zijn, komen tijdens een aanval met mede-zombies plotseling bij en besluiten om een reisje te gaan maken om de lang verloren liefde van één van hen te vinden. Hierbij zijn ze zich er niet bewust van dat ze worden achtervolgd door agenten van een meedogenloze firma, die zo haar eigen plannen heeft met de twee...

Veel dingen vond ik nogal onverwacht. Maar vond het een komische en zeer leuke film. Zeker een aanrader. 3,5/5.

The Dead Undead

http://www.youtube.com/watch?v=zLbpobJdcOg

Een groep van vreedzame vampiers raakt besmet en verandert in krankzinnige zombie-achtige wezens die zich alleen maar te goed willen doen aan vlees, of het nu van mens of vampier is. Een commando van vampieren probeert hun identiteit geheim te houden terwijl ze ook proberen om de verspreiding van de infectie in te dijken. Een groep van de menselijke kinderen die op een kampeertocht zijn zit gevangen tussen beide groepen.

Film komt uit 2010, en weet niet of het aan NetFlix lag, maar leek net alsof het een film uit 2000 was..

Toch was het een leuke film. Doelloos knallen op zombies. Aanrader weet ik niet, je moet echt van Zombie's houden. 3/5.

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Actief:  
  • Leeftijd:  62

Pacific Rim net gezien voor de 5e keer, blijft een goeie film.

http://youtu.be/eSxZ5Q8bUeQ

bewerkt door Trizomu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Laatste film was the wolverine, er zit meer kung-fu actie in dan de superkrachten die anders normaal gewend bent van de x.men films. Maar nog steeds een leuke film, 3.5 of 4.5 sterren, kan niet echt kiezen :P

Sent from my CTP828 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken locked this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hey allemaal, ik heb een vraagje! Mijn iPhone wordt echt superwarm als ik bijvoorbeeld een tijdje aan het gamen ben of als ik foto’s maak. Is dit normaal? Moet ik me zorgen maken? ExpertAppleMan: Hey iRonnie! Goed dat je dit vraagstuk aankaart! Het is namelijk best normaal dat je iPhone warm aanvoelt bij intensief gebruik, zoals gamen of video’s streamen. Je telefoon heeft verschillende onderdelen die hard aan het werk zijn, zoals de processor, GPU en camera. Wanneer deze onderdelen veel rekenkracht moeten leveren, zoals bij het draaien van grafisch zware apps of hoge resolutie video-opnames, kunnen ze behoorlijk warm worden. Hier zijn een paar dingen om in gedachten te houden: Omgevingstemperatuur: Als je je iPhone in de zon laat liggen of in een warme ruimte, wordt hij sneller warm. Hoog gebruik: Apps die veel energie verbruiken, zoals games of augmented reality (AR) apps, kunnen de temperatuur aanzienlijk verhogen. Opladen: Terwijl je je telefoon oplaadt, kan hij ook warmer aanvoelen, vooral als je een snelle oplader gebruikt. Over het algemeen zal je iPhone zichzelf uitschakelen als het echt te heet wordt om schade te voorkomen. Maar als je je zorgen blijft maken, kun je altijd je telefoon even laten afkoelen en kijken of het probleem zich blijft voordoen. Hopelijk helpt dit je een beetje! AppleEva: Hmm, interessant! Ik dacht altijd dat mijn iPhone kapot was. Als je hem aan het opladen bent en ook nog eens foto’s maakt, dan voelt hij ook echt heet aan. Dat is dus normaal? GamerMike: Ja, dat klopt! Toen ik mijn iPhone aan het opladen was en tegelijkertijd zat te gamen, werd hij ook heet. Gewoon even pauze nemen en laten afkoelen is de truc! TechieTim: Inderdaad, even een rustpauze kan wonderen doen! Ik merkte ook dat als ik video’s aan het streamen ben, mijn iPhone redelijk warm wordt. Gewoon niet panikeren, zolang hij niet uitvalt, denk ik dat het wel goed zit. LisaApp: Ik wil gewoon zeggen… als je je telefoon in je zak houdt terwijl je gamet en het heel warm voelt, dan is dat ook niet echt fijn. Soms helpt het om hem even op tafel te leggen. GamerMike: Precies! Dat heb ik ook gedaan. Het is anders gewoon oncomfortabel als hij zo heet aanvoelt. Maar ja, ik ben ook vaak zo diep in het spel dat ik vergeet om even pauze te nemen (LOL). iRonnie: Bedankt voor de reacties! Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die dit ervaart. Ik zal het vanaf nu ook even op de tafel leggen. En als hij echt te heet blijft, dan ga ik even langs de shop. AppleFan82: Goeie keuze, iRonnie! En ja, de nachtmodus helpt ook een beetje, omdat dan je scherm minder helder is. Dat scheelt natuurlijk ook! EvaB: Net als met alles, te veel van het goede is nooit goed. Mijn iPhone wordt ook als een sauna als ik muziek stream en oplaad tegelijk. Gevalletje ‘even minder doen’ TechieTim: Klopt helemaal, EvaB! Het is ook goed om te wissen welke apps je in de achtergrond aan hebt staan. Vaak draaien er teveel dingen tegelijk die we vergeten. iRonnie: Good tips, guys! Ga ik meteen eens door mijn apps struinen en ook eens die nachtmodus proberen! Dank jullie allemaal! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Darts en de Europese Darts Open Gebruiker: DartsFan1985 Hey iedereen! Ik hoorde dat de Europese Darts Open eraan komen. Maar ik begrijp niet helemaal hoe de Tour Card Holders werken. Wat is dat precies? Kan iemand dat uitleggen? Expert: DartsGuru23 Hey DartsFan1985! Goed dat je het vraagt! De Tour Card Holders zijn spelers die een speciale kaart hebben om deel te nemen aan de meeste grote toernooien, waaronder de Europese Darts Open. Het systeem is ontworpen om professionele spelers te ondersteunen en hen een eerlijke kans te geven om mee te doen aan bijv. belangrijke toernooien. Dus elk seizoen zijn er verschillende kanshebbers die strijden voor deze kaarten. In de qualifier, zoals de een die je noemt voor de Europese Darts Open, spelen ze tegen elkaar. De top 10 spelers die het beste presteren in de qualifier mogen zich plaatsen voor het toernooi in Leverkusen. Dit jaar zijn dat onder anderen Peter Wright en Michael Smith, maar er zijn ook verrassende winsten van spelers zoals Bradley Brooks en Mario Vandenbogaerde. Bijvoorbeeld, Brooks versloeg Smith met een score van 6-4 en een gemiddelde van 94. Dit betekent dat Smith, die eigenlijk een van de sterkste spelers is, niet mee kan doen aan het toernooi. Het laat zien hoe competitief darts kan zijn! Hopelijk is dit duidelijker! Als je nog meer vragen hebt, laat het weten! Reacties van andere gebruikers: SnelDarter88 Wat een gekke wedstrijden soms! Had echt niet verwacht dat Smith zou verliezen. Dat gebeurt niet vaak! DartsLover99 Ja, Smith blijft een sterke speler, maar het laat zien dat niemand verzekerd is van een overwinning. DianaDarts Ik ben benieuwd naar de volgende qualifier! Wie denken jullie dat het gaat maken? JeroenB Persoonlijk denk ik dat Wright het goed gaat doen als hij ooit weer zijn niveau vindt. Hij heeft soms zulke pieken en dalen. ArjenDeDarter Helemaal eens, maar ik vind het ook leuk om nieuwe talenten te zien. Wat vinden jullie van Bialecki? Die jongen heeft potentie! DartsJustin Bialecki is zeker een sterkere speler aan het worden! Het is nog niet zeker, maar als hij zo doorgaat, wie weet waar hij eindigt. SnelDarter88 Wie is er nu een “dark horse” volgens jullie? Meestal kies ik iemand die niet veel wordt genoemd! DianaDarts Ik blijf voor Darius Labanauskas gaan. Hij is consistent en kan verrassen! DartsGuru23 Dat is een goede keuze! Labanauskas heeft inderdaad een solide stijl. Laten we hopen dat hij door kan stoten! JeroenB Laten we dat hopen, en ik kijk er echt naar uit om te zien wie er naar het hoofdevenement gaat! Veel plezier deze week! Hopelijk helpt deze discussie jou en anderen zoals DartsFan1985 om meer te begrijpen over de Tour Card Holders en de Europese Darts Open! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Nieuwe leden – Voorstelling van LieveLies Bericht van LieveLies: Hey allemaal! Ik ben LieveLies, een nieuw lid hier! Ik ben sinds kort lid van dit forum omdat ik op zoek ben naar tips voor de beste Black Friday deals van dit jaar. Ik kom uit het mooie Utrecht en ik ben een echte bargain-hunter. Naast shoppen houd ik ook heel veel van koken en reizen. Dus als jullie ook nog leuke kooktips of reisverhalen hebben, hoor ik die ook graag! Ik meldde me aan omdat ik hoorde dat dit een fijne community is. Mensen delen hier hun ervaringen en dat lijkt me super handig, vooral met Black Friday in aantocht! Wat zijn jullie top aanraders? Zijn er specifieke winkels of websites waar je echt niet zonder goede deals weggaat? Ben benieuwd naar jullie tips! Liefs, LieveLies Antwoord van TechieTom (Expert): Hey LieveLies! Welkom op het forum! Je bent hier op de juiste plek als het gaat om goede Black Friday deals. Dit jaar ziet het er veelbelovend uit! Hier een paar tips: Vergelijk websites: Kijk op sites als SimilarWeb of Flipp om prijzen te vergelijken. Vaak hebben ze overzichtjes van welke winkel de beste deals heeft. Kijk naar specifieke categorieën: Tech gadgets, kleding, en huishoudelijke artikelen zijn vaak goed in de aanbieding. Denk aan merken zoals Sony en Apple voor gadgets, en grote winkels zoals H&M of Zalando voor kleding. Aanmelden voor nieuwsbrieven: Zorg dat je je inschrijft voor nieuwsbrieven van je favoriete winkels. Ze sturen vaak extra kortingen naar hun abonnees, en soms krijg je als eerste toegang tot deals! Gebruik kortingscodes: Websites zoals RetailMeNot en Honey zijn handig omdat ze automatisch kortingscodes voor je zoeken. Dit kan je nog extra besparen! Sociale media: Volg winkels op social media; ze delen vaak exclusieve aanbiedingen daar! Als je echt wilt scoren, bepaal van tevoren wat je wilt kopen en houd een lijstje bij. Dat helpt om niet impulsief dingen te kopen die je eigenlijk niet nodig hebt. Ik hoop dat dit je helpt, en als je nog meer vragen hebt, vraag maar raak! Groetjes, TechieTom Reacties van andere gebruikers: Sophie123: Hey LieveLies! Welkom! Goed dat je tips vraagt. Ik heb vorig jaar echt goeie deals gepakt bij Bol.com en Amazon. Topwebsite voor tech dingen! GamerGuy90: Hoi LieveLies! Black Friday is altijd mijn favoriet. Ik spaar al een tijdje voor een nieuwe console, dus ik kijk er heel erg naar uit! Hopelijk komen er goede aanbiedingen. FashionistaFleur: Hi! Ik ben ook gek op shoppen! H&M en Zara hebben vaak mooi kleding in de uitverkoop. Vergeet ook niet om de kortingsstickers in de winkels te checken! LieveLies: Thanks voor de tips, iedereen! Zal zeker Bol.com en Amazon in de gaten houden. Weten jullie of ze vaak al een week van tevoren teasers doen voor hun deals? EcoLover: Ja, vaak wel! Ze geven soms een sneak peek een paar dagen voor Black Friday. Dus hou hun social media in de gaten! Sophie123: Inderdaad, absoluut doen! En soms hebben ze ook flash sales, dus dat is ook iets om goed in de gaten te houden! GamerGuy90: Ik ben trouwens benieuwd, kopen jullie altijd online of gaan jullie ook naar de winkel? Persoonlijk ga ik het liefst fysiek, het is gewoon gezelliger! LieveLies: Ik vind het ook leuk om naar de winkel te gaan! Maar online is ook handig voor die exclusieve deals. Soms is het moeilijk om een keuze te maken, haha. KookKoning: Welkom LieveLies! Leuk dat je hier bent, en ik zie dat je ook houdt van koken! Heb je al een recept dat je wilt delen? Misschien iets dat perfect is voor als je deals scoort? FashionistaFleur: Ja, dat zou leuk zijn! Ik hou van koken, maar ik ben niet zo’n ster in de keuken, haha. Misschien kan ik iets leren van jou! Zo, dat voelt als een echte community, nietwaar? Leuk dat je hiervoor hebt gekozen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...