Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Fast & Furious 6

Echt een mooie film die je gewoon gezien moet hebben. Qua auto's is het in deze film iets minder maar dit film op zichzelf is gewoon weer geweldig. Oh en niet zoals mij als een idioot naar huis rijden he ;) /4.5/5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.020
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Die wil ik ook zien!

Ik zal ook weer een update plaatsen. De afgelopen tijd nog wat goede en minder goede films gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 maanden later...

• Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nog mensen met goede updates? Ik weet niet meer welke films ik moet kijken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

Unthinkable, margin call, deja vu laatst via netflix gezien :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Unthinkable is idd een goede.

Limitless, The Mechanic, Ironclad, Blitz, Chaos.

Allemaal ook via NetFlix te bekijken.

Dit zijn vooral Actie films. Weet niet of je dat wilt? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Kijk aan, thanks voor de tips! Helaas ondersteund XBMC geen netflix, dan maar blijven downloaden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Iron Man 3 (2013)

Sinds een intensieve strijd met buitenaards leven in New York heeft Tony Stark last van angstaanvallen en kan hij niet meer slapen. Hierdoor werkt hij bijna dag en nacht aan zijn Iron Man pakken en probeert steeds meer nieuwe dingen uit. Maar dan wordt de wereld opgeschrikt door een reeks aanslagen van de mysterieuze Mandarin. Tony besluit om de terrorist uit te dagen, waar deze op reageert door vol in de aanval te gaan. Tony ontdekt al snel dat niets is wat het lijkt en hij moet proberen al zijn kracht en kennis te verzamelen om de plannen van Mandarin tegen te gaan en zo zijn naasten te beschermen

---

4/5 sterren

Damn hier hou ik van. Toffe effecten en goed opgezetten met een aantal erg goede twists en een paar geweldige grappen. Ben je Marvel Fan? Dan moet je hem zien :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

World War Z (2013)

Gerry Lane (Brad Pitt) is een toegewijde vader en echtgenoot die werkt voor het leger en de overheid. Wanneer een zombie-apocalyps uitbreekt, wordt Gerry door de regering gevraagd om de invasie tegen te gaan. Tegelijkertijd moet hij zijn vrouw en kinderen beschermen tegen de verbazingwekkend snelle, vleesetende zombies.

---

4.5 / 5 sterren. Een heerlijke WTF zombie film met WTF momenten. Natuurlijk wel met een aantal typische momenten maar ik heb er met volle teugen van kunnen genieten. Ook een Must see!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Zombies die over elkaar heenlopen? Wtf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 maand later...

• Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Percy Jackson: Sea of Monsters

Percy Jackson, zoon van Poseidon, moet het Gulden Vlies zien te vinden om het kamp, Camp Half-Blood, te redden. Percy en zijn vrienden moeten afreizen naar the Sea of Monsters om hun missie te voltooien.

Ik vond het eerste deel al lachen, hou van griekse mythologie.

Vandaar 4/5 sterren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

^ percy jackson leuke film! Van het weekend toevallig ook gezien

Verstuurd vanaf mijn HTC One S met Tapatalk 4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Die gaan we downloaden. Lijkt mij ook een goede film. Altijd leuk met monsters :0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Prisoners (2013)

220px-Prisoners2013Poster.jpg

"Prisoners is a 2013 American thriller film directed by Denis Villeneuve. The film has an ensemble cast including Hugh Jackman, Jake Gyllenhaal, Viola Davis, Maria Bello, Terrence Howard, Melissa Leo, and Paul Dano. The plot focuses on theabduction of two young girls in Pennsylvania and the resulting search to find them."

Bij deze film hoort geen trailer, deze moet je gewoon kijken zonder trailer. Erg sterke film, goed plot en krachtig acteerwerk. Niet gemaakt voor de zwakke maag ;)

Je moet van dit soort films houden (Se7en achtige films), maar persoonlijk ben ik er erg fan van.

Scoort een 8,1 op IMDB.

4,5 / 5 sterren voor mijn waardering 2013.

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Prisoners was inderdaad een prachtige film, leuke vond ik dat je van 2 kanten zag hoe ze het probleem wilde oplossen, een emotionele en een rationele manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Aan t downloaden:D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Kijk dat is nou een goede tip. Prisoners gaan we proberen dit weekend te kijken! Bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  979
  • Waardering:   28
  • Actief:  

Ga ik downloaden, thanks!

Verstuurd van mijn GT-I9505

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

[sorry voor dubbelpost]

Morgen komt er weer een lading met waarschijnlijk niet al te beste films. Ik ga weer diehard films kijken haha :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

Thx Rikkert, altijd fijn die extra reviews. Ik pik er een paar uit

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Alles is liefde (2007)

In Alles Is Liefde draait alles om de liefde, in alle denkbare combinaties. Klaasje (Wendy van Dijk) is gescheiden van Dennis (Peter Paul Muller) nadat hij haar heeft bedrogen met de juf (Chantal Janzen) van hun zoontje. Hoewel Dennis haar terug wil, lijken zijn kansen verkeken als Klaasje een aantrekkelijke jonge minnaar tegenkomt (Valerio Zeno). Simone, de beste vriendin van Klaasje (Anneke Blok) is de spil van haar gezin dat ze met strakke schema's door het drukke dagelijkse leven leidt. Haar man Ted (Thomas Acda) voelt zich daardoor vaak buitengesloten en overbodig. Als hij wordt ontslagen als kraandrijver, durft hij het haar dan ook niet te vertellen. Badmeester Victor (Paul de Leeuw) verheugt zich op zijn aanstaande huwelijk met Kees, zijn grote liefde (Daan Schuurmans). Terwijl 5 december nadert en alle liefdeslijnen bij elkaar komen via de mysterieuze Sinterklaasfiguur Jan (Michiel Romeyn), lijken de liefdesperikelen te worden overwonnen...

Film nu voor de 4de gezien. Vind het een erg leuke film om te zien in de laatste maanden van het jaar. Wel kijken met vrouwlief ;) geen echte mannen film. 4/5 sterries

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Nou, hehe, eindelijk Now You See Me gezien.

Hele leuke film, met nogal een onverwachte plottwist, zoals dat helemaal hoort bij zo'n film.

4/5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

2 zombie films :)

Deadheads

Twee zombies, die op onverklaarbare wijze erg bij de tijd zijn, komen tijdens een aanval met mede-zombies plotseling bij en besluiten om een reisje te gaan maken om de lang verloren liefde van één van hen te vinden. Hierbij zijn ze zich er niet bewust van dat ze worden achtervolgd door agenten van een meedogenloze firma, die zo haar eigen plannen heeft met de twee...

Veel dingen vond ik nogal onverwacht. Maar vond het een komische en zeer leuke film. Zeker een aanrader. 3,5/5.

The Dead Undead

http://www.youtube.com/watch?v=zLbpobJdcOg

Een groep van vreedzame vampiers raakt besmet en verandert in krankzinnige zombie-achtige wezens die zich alleen maar te goed willen doen aan vlees, of het nu van mens of vampier is. Een commando van vampieren probeert hun identiteit geheim te houden terwijl ze ook proberen om de verspreiding van de infectie in te dijken. Een groep van de menselijke kinderen die op een kampeertocht zijn zit gevangen tussen beide groepen.

Film komt uit 2010, en weet niet of het aan NetFlix lag, maar leek net alsof het een film uit 2000 was..

Toch was het een leuke film. Doelloos knallen op zombies. Aanrader weet ik niet, je moet echt van Zombie's houden. 3/5.

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

Pacific Rim net gezien voor de 5e keer, blijft een goeie film.

http://youtu.be/eSxZ5Q8bUeQ

bewerkt door Trizomu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Laatste film was the wolverine, er zit meer kung-fu actie in dan de superkrachten die anders normaal gewend bent van de x.men films. Maar nog steeds een leuke film, 3.5 of 4.5 sterren, kan niet echt kiezen :P

Sent from my CTP828 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken locked this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Hoe kan ik veilig downloaden zonder dat een tracker me volgt? RetroDL Hey mensen! Ik ben nieuw hier en heb een vraag. Ik wil wat leuke dingen downloaden, maar ik maak me zorgen over trackers en privacy. Hoe kan ik veilig downloaden zonder dat iemand me kan volgen? Thanks alvast! Expert123 Hallo RetroDL! Welkom op het forum! Goed dat je hierover nadenkt, privacy is super belangrijk. Hier zijn een paar tips om veilig te downloaden zonder dat je wordt gevolgd: Gebruik een VPN: Dit is een virtueel privé netwerk dat je internetverbinding versleutelt. Hierdoor kan niemand zien wat je doet en waar je bent. Er zijn veel goede providers, dus kijk of je er een kunt vinden die bij je past. Tor-browser: Dit is een speciale browser die je anonimiteit verhoogt. Hij verbergt je IP-adres, maar het kan iets langzamer zijn. File-sharing platformen: Als je torrents wilt gebruiken, zoek dan naar private trackers. Hier moet je je aanmelden, en ze hebben vaak strengere regels over privacy. Wees voorzichtig met links: Download alleen van betrouwbare bronnen. Websites die bekend zijn, zijn meestal veiliger. Sites met veel advertenties of onbetrouwbare downloads zijn vaak een no-go. Anti-virus software: Zorg ervoor dat je goede antivirus software hebt draaien. Dit helpt ook bij het blokkeren van kwaadaardige bestanden. Als je deze stappen volgt, ben je al een heel stuk veiliger! Als je nog vragen hebt, laat maar weten. DannyMIRC Cool, goede tips! Ik heb ook een VPN en dat helpt echt. Maar welke gebruik jij, Expert123? Expert123 Hey DannyMIRC! Ik gebruik zelf NordVPN. Het is snel en heeft een goede reputatie. Maar er zijn ook andere goede opties zoals ExpressVPN en Surfshark. Het hangt een beetje af van wat je zoekt! LindaK Toffe tips! Ik had altijd het idee dat alleen hackers zich met die privacy dingen moest bemoeien, maar nu realiseer ik me dat het voor ons allemaal belangrijk is. Dank voor de info! Johan_nl Ik gebruik al een tijdje de Tor-browser en ik vind het best chill, maar ik snap dat het soms traag kan zijn. Je moet gewoon even wachten, dat is het waard! RetroDL Thanks voor de tips, iedereen! Ga zeker een VPN uitproberen. Was me er niet zo van bewust dat je zo veel dingen kunt doen om je veilig te houden! SofieT Hé, vergeet ook niet dat je op sociale media je privacy-instellingen moet checken! Soms delen we onbewust meer info dan we denken. Tommy74 Klopt SofieT! Je zou ook kunnen overwegen om alternate apps te gebruiken voor sociale media, die minder privacy-inbreuken hebben. Zoals Signal voor berichten? Gijsje Mensen, ik heb nog een punt: als je download, vergeet niet om altijd naar de reviews te kijken als je iets nieuws wilt downloaden. Er zijn soms valse torrents of zo. Voorzichtig blijven is de boodschap! RetroDL Super bedankt voor alle tips! Ik ga snel een VPN downloaden en de Tor-browser uitproberen. Dit is echt een handige community! DannyMIRC Zeker! Laten we dit gesprek in de gaten houden. Hebben meer mensen ervaring met alternatieve browsers of zo? Expert123 Ja, elke ervaring is welkom! En als je vragen hebt tijdens het proberen, stel ze gerust. We helpen je graag verder! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstelling van een nieuw lid: “VoetbalFan01” Van: VoetbalFan01 Onderwerp: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey iedereen! Ik ben VoetbalFan01 en ik ben net lid geworden van dit forum. Ik kom uit Amsterdam en voetbal is echt mijn grote passie! Ik kijk ook altijd naar de wedstrijden van Ajax en ben groot fan van het Nederlands Elftal. De reden dat ik me heb aangemeld, is omdat ik een manier zoek om gratis voetbalstreaming te kijken zonder gedoe. Ik ben niet zo tech-savvy, dus hoop dat jullie me wat tips kunnen geven. Hebben jullie misschien nog handige sites of apps die je kunt gebruiken? Naast voetbal hou ik van gamen en ik speel graag buiten met vrienden. Dus ik ben benieuwd naar jullie verhalen, tips en tricks! Ik kijk ernaar uit om met jullie te kletsen! Groetjes, VoetbalFan01 Reactie van een Expert: “TechGuru” Van: TechGuru Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey VoetbalFan01! Welkom op het forum! Leuk dat je je hiervoor hebt aangemeld. Over gratis voetbalstreaming kijken: er zijn een paar manieren waarop je dit kunt doen, maar ik zal proberen het eenvoudig uit te leggen. Gratis Streaming Sites: Er zijn verschillende websites zoals ‘Stream2Watch’ en ‘Live Soccer TV’. Let op! Deze kunnen soms minder betrouwbaar zijn en je hebt kans op pop-ups of advertenties. Sociale Media: Soms worden wedstrijden live gestreamd op platformen zoals Facebook en YouTube. Je kunt bijvoorbeeld naar de officiële kanalen van de clubs kijken, want die zenden soms wedstrijden uit of bieden samenvattingen aan. VPN: Als je een VPN-service gebruikt, kun je toegang krijgen tot bepaalde streams die in jouw regio geblokkeerd zijn. Dit kan wel kosten met zich meebrengen, maar sommige diensten hebben gratis proefversies. Apps: Apps zoals ‘Sling TV’ of ‘FuboTV’ bieden soms gratis proefweken aan. Hier kun je ook voetbal kijken, maar je moet natuurlijk wel op tijd opzeggen als je niet wilt betalen! Hopelijk helpt dit je een eindje op weg. Als je vragen hebt, vraag gerust! Veel plezier op het forum! Reacties van andere gebruikers: Van: VoetbalGek Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey VoetbalFan01! Welkom! Je kunt ook altijd kijken op Reddit, daar hebben ze veel links naar streams. Van: Gamester88 Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Welkom! Wat cool dat je van gamen houdt! Welk spel speel je het meest? Van: RozePanda Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey VoetbalFan01, ik vind persoonlijk die gratis proefweken een goeie tip! Maar let wel op dat je niet vergeet je opzegging te doen. Van: Ajax4Ever Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Welkom, VoetbalFan01! Kijk je ook naar de jeugd van Ajax? Vaak zijn daar ook livestreams van beschikbaar. En het is altijd spannend om te zien wat voor talent er rondloopt! Van: CoachJan Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hé, VoetbalFan! Geweldig dat je je hebt aangemeld. Als je meer tips wilt hebben over voetbal, ben ik hier om te helpen! Ik heb zelf een paar goeie stream-sites die ik kan delen. Gewoon maar vragen! Van: ChillVibes Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Welkom! Hier vind je vast veel leuke mensen die ook van voetbal houden! En als je tips hebt om live te gamen, hoor ik ze ook graag! Van: SoccerJunkie Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hé VoetbalFan! Je kunt ook ‘DAZN’ proberen; ze hebben vaak wedstrijden, maar kost wel wat. De kwaliteit is top! Van: FunnyFrank Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Yo! Welkom!! Serieus, al die gratis sites zijn vaak zo vol met reclames. Gewoon een beetje oppassen dus! Enjoy! Van: KoffieLover Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Heey, VoetbalFan01! Fijn dat je hier bent! Als je een goeie livestream wilt, wil ik meebieden op je tips, dus als je iets vindt dat werkt, laat het ons weten! Zo, dat is het topic! Hopelijk geeft het je het idee van een levendige en actieve community! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Welke categorieën op Spotnet zijn het leukst om te volgen? Gebruiker1: Hey allemaal! Ik ben net begonnen met Spotnet en heb geen idee welke categorieën leuk zijn om te volgen. Wat raden jullie aan? Thx! ExpertUser: Hoi Gebruiker1! Goede vraag! Spotnet heeft een aantal categorieën die echt de moeite waard zijn, afhankelijk van waar je van houdt. Hier zijn een paar populaire opties: Films: Een van de grootste categorieën. Hier vind je alles van de nieuwste blockbusters tot klassiekers. Moet je zeker volgen als je van films houdt! Serie: Voor binge-watchers is dit een aanrader. De nieuwste series en seizoenen komen hier vaak als eerste voorbij. Documentaires: Voor de nieuwsgierige mensen. Er zijn prachtige docu’s te vinden over natuur, geschiedenis, en nog veel meer. Games: Houd je van gamen? Hier vind je spellen voor verschillende consoles en PC, plus expansions en mods. Muziek: Voor de muziekliefhebbers is deze categorie fantastisch. Van nieuwe releases tot oude albums, je vindt er alles. Het is ook leuk om een paar niche-categorieën te volgen. Denk aan anime of onafhankelijke films, waar je soms verborgen pareltjes kunt vinden. Probeer eens verschillende categorieën uit en kijk wat jij leuk vindt! Succes en veel plezier met Spotnet! Gebruiker2: Thanks voor de tips, ExpertUser! Ik ga zeker de filmpjes en series checken. Maar wat is een goede manier om te beginnen met downloaden? Wordt je daar niet een beetje overweldigd door? ExpertUser: Goeie vraag, Gebruiker2! Het kan inderdaad in het begin wat overweldigend zijn als je meer dan honderd keuzes tegelijk ziet. Mijn advies is om je te focussen op één of twee categorieën tegelijk. Als je wat meer bekend bent met de interface en hoe dingen werken, kun je geleidelijk aan meer categorieën toevoegen. Probeer ook je eigen favorieten te bookmarken, zodat je sneller bij jouw favoriete content kunt komen. En vergeet niet om veilig te downloaden, altijd goed om een VPN te gebruiken! Gebruiker3: Ik vind de muziekcategorie echt chill. Lekker mixjes vinden die je niet snel ergens anders ziet. Gebruiker4: Ik download vooral games, maar ik heb vorige keer een docu over de ruimte gepakt. Wellicht een nieuwe hobby! Gebruiker1: Bedankt voor de tips iedereen! Heb net een aantal films en series toegevoegd aan mijn lijst. Spannend! Gebruiker5: Haha, ik had echt geen idee dat er ook aparte onafhankelijke films waren. Snel even kijken! Gebruiker6: Muziek is de beste, daar vind ik altijd net die nieuwe artiesten die niet bekend zijn. Gebruiker2: Als je indie films wilt zien, kijk ook even in de ‘Nederlands’ categorie. Daar komen echt toffe dingen voorbij! Gebruiker7: Wat nemen jullie eigenlijk als je een goede ruime keuze wilt? Gewoon Spotnet gebruiken of ook iets anders daarnaast? ExpertUser: Hey Gebruiker7! Spotnet is echt top, maar soms kijk ik ook naar andere platforms als ik specifiek iets zoek. Het is goed om een paar verschillende bronnen te gebruiken voor de grootste variëteit. Gebruiker8: Eens, die variëteit is wel fijn. Je kunt niet altijd op één plek alles vinden. Gebruiker3: Dacht ik ook, maar Spotnet wel altijd leuk en gemakkelijk! Gebruiker1: Hahaha, we zijn het er allemaal over eens dat Spotnet top is! Thanks voor de goede vibes, iedereen. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Mcootje heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...