Spring naar bijdragen

Laptop voor gamen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  458
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  25

Ik zoek een nieuwe laptop om op te gamen, te downloaden, internetten, films kijken etc...

Mijn voorkeur ligt bij HP, of een andere goede A-merk. Uit ervaring wil ik liever geen Acer. http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/495847-Lijst-laptop-merken-goed-naar-slecht

Mijn budget ligt tussen de 500-600 euro. Ik wil graag een goede AMD processor en een laptop met genoeg geheugen (500-800GB).

Ik heb de volgende laptops gevonden:

http://tweakers.net/pricewatch/303544/hp-pavilion-g6-1335ed-(a9x22ea).html#tab:info

http://tweakers.net/pricewatch/305111/hp-pavilion-g6-1345ed-(a9x23ea).html#tab:info

http://tweakers.net/pricewatch/307106/hp-pavilion-g7-1345ed-(a7s02ea).html#tab:info

http://tweakers.net/pricewatch/297681/hp-pavilion-dv6-6b15ed-(qg927ea).html#tab:info

MVG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 458

  • Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

wat van games wil je spelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 735

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je zegt het volgende:

Uit ervaring wil ik liever geen Acer. http://www.helpmij.n...oed-naar-slecht

Ik neem aan dat je zelf ook een Acer hebt gehad? Acer is helemaal geen 'Z-merk'. Acer maakt prima laptops! Dit kan ik je wel uit eigen ervaring vertellen! Vind het hele topic dat je benoemd nergens op slaan zolang je zelf niet kan oordelen over een bepaald product.

Puur op jouw keuze uitgaande zou ik gaan voor de HP dv6. Op papier heeft deze de beste specs.

Had je verder nog eisen? aantal inch/resolutie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  458
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  25

wat van games wil je spelen?

Ik wil graag games kunnen spelen zoals COD, MASS EFFECT en andere zware spellen.

Je zegt het volgende:

Ik neem aan dat je zelf ook een Acer hebt gehad? Acer is helemaal geen 'Z-merk'. Acer maakt prima laptops! Dit kan ik je wel uit eigen ervaring vertellen! Vind het hele topic dat je benoemd nergens op slaan zolang je zelf niet kan oordelen over een bepaald product.

Puur op jouw keuze uitgaande zou ik gaan voor de HP dv6. Op papier heeft deze de beste specs.

Had je verder nog eisen? aantal inch/resolutie?

Ik heb inderdaad nu een Acer met veel problemen, die ook qua uiterlijk helemaal stuk is.

Zijn er verder nog tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 458

  • Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

dat gaat niet luken met 600 euro (zwaren game.s dus)

cod kan nog maar dat is geen zwaren game.

tip kijk naar Asus laptop prijs goed en zo.

kijken of de laptop alleen games kan.

------------------------------------------------------------------------------

mijn keusen zijn http://www.vergelijk...33v/specs.rhtml

maar goed die is veel te duur;)

------------------------------------------------------------------------------

en met jou prijs: http://www.vergelijk...9ea/specs.rhtml of http://tweakers.net/...html#tab:prices

die kunnen Battlefield 3 net aan maar moet je wel alles op het laag zetten;)

dan haal je 30 FPS lagen moet je niet gaan anders is niet te spelen;)

zelf geld voor MASS EFFECT 3;)

1 en 2 kun je wel wat hogen zeten.

Call of Duty 4 tot met mw3 kan bijna op hoog zetten. (dan haal je 30 fps)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 735

  • Bijdragen:  458
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  25

dat gaat niet luken met 600 euro (zwaren game.s dus)

cod kan nog maar dat is geen zwaren game.

tip kijk naar Asus laptop prijs goed en zo.

kijken of de laptop alleen games kan.

------------------------------------------------------------------------------

mijn keusen zijn http://www.vergelijk...33v/specs.rhtml

maar goed die is veel te duur;)

------------------------------------------------------------------------------

en met jou prijs: http://www.vergelijk...9ea/specs.rhtml of http://tweakers.net/...html#tab:prices

die kunnen Battlefield 3 net aan maar moet je wel alles op het laag zetten;)

dan haal je 30 FPS lagen moet je niet gaan anders is niet te spelen;)

zelf geld voor MASS EFFECT 3;)

1 en 2 kun je wel wat hogen zeten.

Call of Duty 4 tot met mw3 kan bijna op hoog zetten. (dan haal je 30 fps)

Dus je raad deze laptop niet voor mij aan, omdat hij toch niet de allernieuwste zware games vloeiend kan afspelen.

Kan je dan een paar spellen opnoemen die hij niet vloeiend kan spelen?

De laptop kan toch wel goed spellen afspelen zoals: COD, Fifa en Pes, GTA IV etc?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 458

  • Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

gta 4 alles op laags;)

fifa 12 alles op mid

cod 4 ook alles op mid.

pes ook mid.

anders loopt het niet.

dus als jou niet uit maak hoe games er uit zien.

is die goed genog.

http://www.youtube.com/watch?v=U9Mh2nXYxMk

zo zit mw3 er op uit;) (zo loopt het dus)

een echt game laptop kocht 1000tot 3000 euro.

game die niet doen:

metro 2033

The Witcher 2 (zwaar game die nu is)

dat zijn de games die ik weet die niet doen.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 735

  • Bijdragen:  458
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  25

Bedankt voor je uitgebreide info. Ik weet nu zeker dat ik een hp laptop wil, maar twijfel nog tussen 4!!!

http://tweakers.net/...).html#tab:info

http://tweakers.net/...d.html#tab:info

http://tweakers.net/...d.html#tab:info

Ik wilde eigenlijk qua specs deze, maar die heeft weer intel. Ik wil liever amd, omdat die beter is voor gamen. Wat vindt jij zelf Ferrariking?

MVG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 458

  • Bijdragen:  458
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  25

Welke processor is beter voor gamen:

-Amd A6 / Amd A8

-Intel core i5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 458

  • Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

ik zij eerden kijken welk vidoekaart er in zit;)

genen nemen die beste vidoekaart heeft;)

ik zijn morgen wel even naar kijken welk best keus is;)

http://tweakers.net/...).html#tab:info of http://tweakers.net/...d.html#tab:info

2 word niet;) reden Amd A6 is slechten dan Amd A8 en Schermresolutie 1920x1080 (wat niet kan gebruiken met game)

voor de rest weet ik zo niet HD6755G2 of Radeon HD7450M beter is maar dat kijk ik nog even naar.

en moet ook kijken of liefen een 17,3 inch schrem hebt of een 15.6 inch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 735

  • Bijdragen:  458
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  25

Ik wil liever een grotere scherm, maar ik zie wel dat deze maar in 2 winkels nog te koop is. Is hij toch weer oud geworden? Zou niet kunnen. Is een laptop van 8 december 2011 alweer oud geworden?

PS: heb hem net in BCC gezien als showmodel, hij is prachtig!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 458

  • Bijdragen:  458
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  25

heb ff de belangrijkste vergelijkingen op een rijtje gezet:

HP Pavilion g7-1390ed

voordelen:

-17,3 scherm

-Nieuwere laptop

-2.5 GHz

nadelen:

-Intel (AMD beter voor gamen)

-6GB ram

-500GB geheugen

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HP Pavilion dv6-6b15ed

voordelen:

-750GB geheugen

-AMD A8

-Beats Audio

-8GB RAM

Nadelen:

-15.6 scherm

-1.8GHz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 458

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Beide notebooks hebben een equivalente processor, benchmarks laten vrijwel dezelfde scores zien.

De Pavilion G7 heeft een betere videokaart dan de Dv6, daarbij is 6GB RAM geen nadeel, omdat je 4GB al bijna nooit volledig gebruikt. Verder zijn het dus prima laptops.

Persoonlijk gezien zou ik kiezen voor de Pavilion G7 gezien de betere videokaart en de i5 processor.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Het is juist andersom, de Dv6 heeft een betere videokaart. Volgens Notebookcheck in elk geval, want de 6755G2 staat met 7377 punten op 3D Mark 06 op de 94e plek en de 7450 op plaats 211 met 4807 punten. Ook bij de rest van de tests komen die verschillen naar voren. Het scheelt dus bijna het dubbele en dat is niet misselijk. Ik zou daarom kiezen voor de Dv6, aangezien de CPU-prestaties niet veel uitmaken.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

HP Pavilion dv6-6b15ed

voordelen:

-750GB geheugen

-AMD A8

-Beats Audio

-8GB RAM

Nadelen:

-15.6 scherm

-1.8GHz

Verwacht niet te veel van beats audio. Het is een leuke gimmik maar daar blijft het bij. Geen enkele laptopspeaker overtreft een goed speakerssetje.

Ook het aantal Ghz zegt niet veel over een pc. Het gaat meer om het aantal cache geheugen en de techniek achter de processor.

Ook vind ik persoonlijk 15.6" geen nadeel, het is een fijn formaat voor als je op verschillende plaatsen je laptop gebruikt. 17" laptops zijn pas aantrekkelijk als ze ook een resolutie hebben dat hoger is dan 1366x768. Helaas vind je geen 17" laptops met een resolutie van 1080P voor de prijs van 600,-

Ik zou niet verder kijken naar een andere laptop. De HP dv6 is een prima laptop voor de prijs van 600,-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  458
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  25

De DV6 is nog maar in 2 winkels te koop. Betekent dat dat ie al oud is, of maakt dat niet zo veel uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 458

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als je op tweakers.net bij specs had gekeken dan had je het volgende gevonden:

Eerste prijsvermelding donderdag 8 december 2011

maar het maakt niet uit hoeveel winkels een bepaald product aanbieden. Van de DV6-serie heb je meerdere versie's en niet elke winkel verkoopt elke versie

Hier kan je zien hoeveel verschillende laptops er zijn van de DV6-serie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Het is juist andersom, de Dv6 heeft een betere videokaart. Volgens Notebookcheck in elk geval, want de 6755G2 staat met 7377 punten op 3D Mark 06 op de 94e plek en de 7450 op plaats 211 met 4807 punten. Ook bij de rest van de tests komen die verschillen naar voren. Het scheelt dus bijna het dubbele en dat is niet misselijk. Ik zou daarom kiezen voor de Dv6, aangezien de CPU-prestaties niet veel uitmaken.

Mijn excuses voor het omdraaien van de videokaarten specs, bedankt voor het verbeteren :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Maakt niet uit, toch een like!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  458
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  25

oke het gaat de DV6 worden. Bedankt voor jullie hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 458

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • erico67 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...