Jump to content

[TKA] HP Compaq Presario CQ56

Recommended Posts

Hallo Dukenaars,

Hierbij bied ik deze laptop aan.

Ik heb hem 3 jaar geleden aangeschaft,

werkt nog prima alleen het is een low-budget systeem dus de specs zijn bagger.

Hij draait op een volledig legale Windows 7 Home Premium versie.

Processor: Intel Celeron (Dual Core)

RAM geheugen: 2gb

Hardeschijf: 320 gigabyte.

Schermgrootte: 15.6 inch

Draadloos internet (Wifi) : Ja

Meer specificaties: http://tinypic.com/r/2a78jsz/5

Foto's :

post-69569-0-91898600-1380481582_thumb.j

post-69569-0-64196900-1380481596_thumb.j

post-69569-0-70763100-1380481614_thumb.j

post-69569-0-22848900-1380481626_thumb.j

Marktplaatslink: http://tinyurl.com/kw7dwmq

Vraagprijs voor dukenaars: €150

Voor meer vragen, just ask me. (:

Thijs.

(PS - Als je zelf misschien geen intresse hebt, maar wel iemand weet die dat misschien wel is, wijs gerust op dit topic. ^^)

• Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb hem inmiddels bijna verkocht , zo goed als. ;)

Als hij weg is gaat dit topic natuurlijk weg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By ShadowMaster
      Hallo Users van duken,
      Op dit moment hebben wij thuis nog een pc staan, maar omdat we over willen op een laptop wil ik eens kijken wat jullie mij zoal kunnen aanraden. 
      ik ben vandaag bij een mediamarkt aan kijken geweest en heb ook wat informatie opgevraagd maar ben ook benieuwd naar jullie meningen en ideeen. 
      Ik wil graag een laptop van tussen de 500 a 850 euro. 

Wil er graag fotografie bewerking op doen en videobewerking en als spelletje speel  ik eigenlijk alleen nog maar roller coaster tycoon dus het hoef niet een game pc te zijn. 
      Liefst wil ik er een dvd/cd brander op hebben maar is niet noodzakelijk want heb eventueel een externe dvd/cd brander liggen van asus merk 

ik zelf ben altijd bekend geweest met asus en met de i5 en i7 processors 
      de grootte van de laptop mag tussen de 14 inch a 17 inch liggen. 
      Maar ik hoor sommige van jullie ook over ryzen , maar heb zelf geen idee wat voor processor dit is. 
      in de winkel werd mij zo ie zo gezegd dat ik moest kijken naar een videokaart die met mx begon dus heb daar ook na gekeken maar dan nog is er zoveel keus. 

opslag geheugen mag best veel zijn, maar ben tevreden met minder als ik maar een goeie laptop ervoor kan krijgen.

ook ben ik wel benieuwd hoe apple is , omdat ik daar ook veel mensen over hoor , is dit wat ?

in de winkel kwamen ze bij het merk lenova uit , maar zelf vindt ik die erg onbekend en vraag me ook af of dit 1 van de beste zal zijn voor mij  ?
      ik ben zeer benieuwd naar jullie bevindingen en wat jullie zelf eigenlijk hebben als laptop zijnde, of hebben jullie ook nog pc's ? 

dan nog wat, wat  is bijvoorbeeld een chromebook en macbooks , want dat is niet echt wat ik zelf ken en ook nooit mee heb gewerkt. 

Groetjes en alvast bedankt voor het meedenken ShadowMaster 
    • By Victor Rent
      Wij hebben een Acer A515-51G-889Q sinds een paar maanden.
      Op onze oude Acer hadden we Windows 7 zitten, en daar waren we heel blij mee.
      Op deze zit Windows 10.
      Nu kijken wij altijd filmpjes, series en af en toe ook Youtube via de laptop, die eigenlijk altijd aangesloten zit op onze Denon versterker, zodat ik ook 5.1 Dolby of DTS kan krijgen bij het kijken en luisteren.
      Nu hebben wij de laatste tijd het probleem dat het geluid even een seconde helemaal wegvalt.
      Dit is bij alles wat we via de laptop kijken.
      Ik heb al in geluidsinstellingen gekeken, het zelfs allemaal een keer verwijdert, maar het probleem blijft.
      Zou het na een update zijn gekomen?
      Want toen we hem een maand hadden was dit nog niet voorgekomen.
      DENON AMP is automatisch...dus toen ik die had verwijdert, stond hij er na het opstarten weer keurig in.
      Als het puur via de laptop is, is er geen uitval.
      Het zou fijn zijn als het software is..we hebben de HDMI kabel via een gat in de kast achter naar de versterker gelegd, en de kabel vervangen is flink veel werk.
      Dan moet ik de hele kast weer uit elkaar schroeven.
      Het euvel treed niet op als ik gewoon via de KPN kast, die ook via de versterker loopt, tv kijk.

• By Laura_0623
      Vanaf vandaag wil mijn laptop niet meer opstarten. Zodra ik hem aanzet geeft hij de mogelijkheden "Launch repair mode" en "Start Windows normally".
      Als ik voor Launch repair mode kies, krijg ik een recovery wizzard en zullen al mijn bestanden verwijderd worden. Omdat ik erg gehecht ben aan mijn bestanden, wil ik dit liever niet doen.
      Als ik voor start Windows normally kies, blijft hij hangen bij "starting windows".
      Heb trouwens Windows 7, en een Asus
      Kan iemand me helpen?
    • By roel1
      Hoi, ik ben op zoek naar een laptop van max 450 eur, het liefst daaronder.
      Ik ben van plan om hem gewoon voor school te gebruiken maar af en toe ook een spelletje op te doen (rust of aoe3).
      Het liefst heb ik een aparte videokaart, ik heb rondgekeken maar vond eigenlijk alleen maar modellen die in het buitenland beschikbaar waren.
      Voor de rest heb ik alleen maar laptops met Intel HD graphics kaarten kunnen vinden, ik heb hier zelf geen ervaring mee en dat wil ik het liefst zo houden.
      Ik weet dat laptops niet gemaakt zijn voor gamen, dat is ook waarom ik een desktop heb maar gewoon voor af en toe dus.
      Kan iemand hier mij misschien verder mee helpen?
      Alvast bedankt.

• Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 128 Guests (See full list)

There are no registered users currently online

• Create New...