Spring naar bijdragen

brand programma


predator

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

ik zoek een een goeie nero brand programma met code waarmee ik niet veel moeite hoef te doen.

gebruik deze om films te branden.

waar moet ik naar kijken om deze binnen te krijgen?

mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 236

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

U kan de gekende torrentsite's proberen, maar hou er wel rekening mee dat men nooit hetzelfde kan bereiken als een aangekochte versie (daar sommige onderdelen van Nero soms niet werken, of niet goed). Maar indien het gaat om enkel cd's/dvd's te branden (eventueel na het converteren van een dvd) kan ik wel een invite bezorgen van een site die betrouwbaar is maar wel volledig Engelstalig. De invite, omdat de vrije aanmeldingen gesloten zijn, kan ik hier niet plaatsen omdat de aanmelding moet gebeuren via een werkende en geldig e-mailadres, ik kan dit enkel versturen nadat ik in een pm een e-mailadres heb bekomen alwaar ik de invite kan naar sturen. Indien het niet Nero hoeft te zijn zijn er voldoende free verie's te krijgen van brandprogramma's zoals https://cdburnerxp.se/nl-NL/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Imgburn is ook een prima brandprogramma en is ook gratis (www.imgburn.com). De nieuwste Nero versies werken niet meer met een serial en moeten gepatcht worden. Oudere versies die geactiveerd kunnen worden met een serial zijn op de nieuwsgroepen en op torrentsites makkelijk te vinden. Maar zoals Trizomu ook al vertelde, loop je dan de kans dat sommige onderdelen niet (correct) werken. Dit komt omdat Nero gebruikt maakt van patenten van derden en deze apart geactiveerd moeten worden. Denk hierbij aan bepaalde codecs voor HD etc. Jaren geleden heb ik in de winkel nog eens Nero 8 gekocht (enige software die ik officieel aangeschaft heb... ;) ). Deze doet het prima bij mij en heb geen behoefte aan een nieuwere versie. Maar omdat ik deze al zoveel jaren gebruik en hem telkens opnieuw installeer op mijn nieuwe of opnieuw geïnstalleerde pc of laptop kreeg ik pas de melding dat ik de patenten van derden niet meer kon activeren omdat deze Nero 8 op meerdere pc's geïnstalleerd zou zijn. Ik heb toen een mailtje naar Nero gestuurd en mijn officiële serial meegestuurd en toen hebben ze mijn activatie gereset waardoor ik de patenten van derden wel weer kon activeren.

Moraal van dit verhaal. Een oude versie van Nero met serial is vrij makkelijk te vinden maar je zou tegen problemen kunnen aanlopen bij bepaalde video formaten/codecs. En gezien de huidige snelle ontwikkelingen met HD video etc. is die kans vrij groot. Nieuwere versies zijn ook prima werkend te krijgen maar is niet weggelegd voor beginners. Er zijn prima gratis alternatieven maar als je toch graag met Nero werkt zou ik toch eens overwegen om deze officieel aan te schaffen. Ik heb er in ieder geval nooit spijt van gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...