Spring naar bijdragen

VPN verplicht in popcorn time ?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Sinds kort eindelijk weer in het bezit van een tablet. De oude ipad2 kon het water niet zo waarderen ? Ben nu in het bezit van een Samsung tab a6 10,1 (dat staat tenminste op de doos) Jippie dan kan ik nu via popcorn time films bekijken die (nog) niet (meer) op Netflix staan. Nou het downloaden van Popcorntime was zonder problemen. Maar het afspelen...... Het blijft jengelen om VPN ondanks dat ik Goose gebruik als vpn. Op de laptop kan ik de melding wegklikken maar op de tablet niet. Op de tablet kan ik alleen downloaden en niet streamen ?

Wie o wie weet de oplossing?

 

Screenshot_20170705-200529.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 7
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Waar heb je deze Popcorn time van vandaan? Volgens mij is dit de juiste: https://popcorn-time.to/ Dan zou je geen vpn verplicht melding moeten krijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Duken veranderde de titel in VPN verplicht in popcorn time ?
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Trouwens.... Hoezo was je iPad wezen zwemmen? Ook last van de warmte gehad ? ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Voor de zekerheid nog een keer gedownload. Waarschijnlijk de eerste keer de beta versie gedownload.

Het was zo extreem warm dat ipad door de eendjes op het scherm waarschijnlijk dacht dat het ook te water moest gaan om af te koelen ?‍♀️

 

Edit: ook deze versie werkt niet. Blijft zeuren over vpn aanzetten. Melding wegklikken resulteert in het teruggaan naar keuzescherm. Klikken op doorgaan brengt me bij een site waar ik andere vpn MOET aanmaken ?

Screenshot_20170705-211730.png

Screenshot_20170705-211758.png

Screenshot_20170705-211812.png

Screenshot_20170705-211838.png

bewerkt door Equestrian 2017
Toevoegen informatie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 7
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Bah, ik zit net te lezen. De popcorn time.to download verplicht je inderdaad tot VPN. De boefjes....

Gelukkig is hier het alternatief: https://popcorntime.sh/nl :) Voor andriod: https://popcorntime.sh/nl/android

Die kan gewoon met je eigen VPN dienst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ben wel zeer nieuwsgierig waar jij die informatie zo snel hebt gevonden ? Ben al paar uur aan het zoeken geweest. 

En nu het volgende probleem..... haha welke versie...... 

Omg echt even wennen aan deze tablet pppfff

 

20170705_220527.png

bewerkt door Equestrian 2017
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 7
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Jaaaa.... Een tovenaar vertelt nooit zijn trucks ;) maar ik vond het via Google op een Engels talig forum

Nu nog de versie van de apk...

Je moet zoiezo de 2.9 versie hebben. Ik denk de arm 7a en anders kan je daarna nog de arm 8 proberen. 

Succes! :sorcerer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Haha nee je moet ook niet alles verklappen.  Maar het is gelukt ? De eerste optie gekozen.  Tablet is nieuw dus ik dacht logischerwijze dat de nieuwste versie bovenaan zou staan..... en ja hoor. ... het werkt. ... zonder vpn.....

Maar mij toch aanwennen om vpn te gebruiken.  Nu nog even de betaalde versie verwijderen en een gratis versie erop.  

Thnx voor de hulp en het zoeken.  Twee zien meer dan een ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 7

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Popcorn Time (forks) verdienen geld aan slechts 1 ding, het aanbieden van een VPN.
Daarom zie je ook altijd een melding, gebruik een VPN. Ze verdienen eraan op refferal basis maar in de meeste gevallen is het hun eigen VPN dienst.
Per persoon kunnen ze er tot wel 10 euro per maand aan verdienen... Mensen dringen om een VPN te gebruiken is mij echt wat te aso. Ik gebruik een eigen VPN.
Het is wel raadzaam om een VPN te gebruiken, zonder kunnen Brein & Co zien dat je een film of serie download en upload.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Hahah maar dat gebeurde vast in de avonduren bij de KLPD? Ik kan mij voorstellen dat ze zich vervelen en dan lekker gaan lopen downloaden. Stelletje boeven :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

46 minuten geleden zei kliko:

Is het niet zo dat in Nederland je met torrents sowieso een VPN nodig hebt omdat ze die torrents monitoren?

Toen ik bij een provider werkte en toegang had tot de abuse box, die stroomde altijd vol met die automatische meldingen dat er torrents gedownload werden, met de vermelding wat er gedownload werd en door welk ip adres.
(Zal er maar niet bij verklappen dat ik op storingsdienst groot zakelijk zat, en dat een van de klanten de KLPD was die ook constant meldingen kregen :D)

Een ISP kan het natuurlijk gewoon zien. En wettelijk gezien is downloaden ook strafbaar. sinds 2014, alleen treedt men niet op.
Bij torrents upload en down men. Uploaden is verspreiden en daar treed men wel tegen op, al richt zich dat nu nog op de grote releasegroepen.
Ik kan mij voorstellen dat een ISP wel komt klagen bij de klant als er dag en nacht gebruik word gemaakt van de volledige bandbreedte. 
Als ik Popcorn Time gebruik, torrents download, zelfs als ik met SSL middels een nieuwsserver iets download, gebruik ik altijd een VPN.
Het is niet raadzaam om zonder VPN te downloaden, mijn ISP hoeft niet te weten wat ik online doe... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...