Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Private internet acces geen verbinding


 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

ik tot nu toe geen verbinding met PIA.

heb overal hulp gevraagd maar snap er niet veel van.

help aub

mvg bavaria

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Maar wat lukt er niet? Wordt de applicatie wel gestart?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Geen verbinding met PIA. Hoe bedoel je dat, inderdaad. Staan er vinkjes bij 'Start application at login' en 'Auto-connect on launch' ?

Kijk voor de zekerheid ook je beveiligingssoftware even na (firewall en antivirus) die kunnen soms ook roet in het eten gooien.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

geen verbinding met elke server die er is.

heb als eerst een geel poppetje daarna een rode.

rode houdt in dat er geen verbinding is ( de verbinding is verbroken) dat wordt aan gegeven.

heb weer bij "alleen retail" een waarschuwing gehad ivm het niet uploaden van bestanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat vreemd dat je geen verbinding kunt maken. Probeer onderstaande eens.

Why is the VPN connection not working or slow with the PIA App?

Windows/Mac OS/Linux:

  • 1. Right-click on our icon in the System Tray or Menu Bar (Mac OS can also use regular click)
  • 2. Disconnect from the VPN, if connected
  • 3. Right click the icon for the VPN again, and click on Settings
  • 4. Click on the Advanced button
  • 5. Set the Connection type to UDP
  • 6. Change the remote port to 1194, click Save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 6.1 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 8080, save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 6.2 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 9201, save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 6.3 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 53, save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 7. If those changes do not help, please go back to the Advanced Settings
  • 8. Disconnect from the VPN, and change set the Connection type to TCP
  • 9. Change the remote port to Auto, click Save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 10. Change the remote port to 443, click Save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 10.1 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 110, save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 10.2 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 80, save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 11. If you have been unable to connect this far, enter the number 53 in the Local Port box, and then try each of the settings above again
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

goedemiddag

heb gedaan war je heb voor geschreven, maar heb geen verbinding kunnen maken.

vind het jammer dat het niet lukt.

ik gebruik zelf windows 10.Maar wa zijn de instellingen van firewall?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

jullie zou het niet geloven,maar heb ineens verbinding met pia in toronto.

hoe kan dit?heb geen portnummer veranderd.

ik gebruik utorrent en zelf daar heb ik een groen vinkje.

heel vreemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44
  • Was actief op:  Windows

Vreemd, maar alles werkt nu wel weer? De VPN is actief en downloaden werkt naar wens? Dat zou natuurlijk wel zo moeten zijn. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het blijft inderdaad erg vreemd. Zeker omdat je met geen enkele server verbinding kon maken. Dat een server een keer overbelast is, snap ik nog. Maar allemaal tegelijk :P

Maar mooi dat het nu werkt zoals het moet :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

bedankt voor jullie hulp.

wat ik nog wil vragen is, elke keer is er een andere poortnummer moet ik deze iedere veranderen bij instellingen utorrent?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

kan iemand bij uitleggen waarom er bij mij niet wordt geupload?

ik heb dus verbinding met pia en maak gebruik van utorrent 1.6

het downloaden is op en af is dus nooit een gelijke download.

 

mvg bavaria

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Kan je eens qbittorrent gebruiken? Doe torrent client is veel stabieler en betrouwbaarder. Dan zal het waarschijnlijk beter gaan.

https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/downloaden-met-qbittorrent-en-gebruik-maken-van-de-interne-torrent-zoekmachine-r26/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  258
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-04-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb PIA vpn.

Werkt wel, maar sinds hun update krijg ik geen poortnummer meer te zien in optie Nederland. Voorheen kreeg ik dat wel.

Het werkt wel in landen zoals o.a. Frankrijk en Duitsland. Maar als ik dan websites via internet open, krijg ik dat ook in die taal.

Heb het poortnummer nodig voor Utorrent en het modem om die poort open te zetten

en gaat nu dus niet meer :-( 

Welke configuratie moet ik doen om een poortnummer te zien te krijgen, naast het ipnummer. Als je over het groene icoontje in taakbalk gaat, zie je dat namelijk.

Het liefst gebruik ik verbinding Nederland, zoals voorheen. Kreeg dan Amsterdam (woon zelf in het zuiden van het land)

 

Wat doe ik verkeerd?

Met vriendelijke groet

Reinademar

bewerkt door reinademar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Heb je "Request port forwarding" aanstaan in de client? 

Hier staat: https://www.privateinternetaccess.com/pages/client-support/#portforward

Enable port forwarding in the application by entering the Advanced area, enabling port forwarding and selecting one of the following gateways:

  • CA Toronto
  • CA Montreal
  • CA Vancouver
  • Switzerland
  • France
  • Germany
  • Czech Republic
  • Spain
  • Romania
  • Israel

Ik zie Nederland er niet tussen staan, ik weet ook niet of deze er tussen stond. Maar Germany lijkt anders een goed alternatief? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  258
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-04-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

18 uur geleden zei Duken:

Heb je "Request port forwarding" aanstaan in de client? 

Hier staat: https://www.privateinternetaccess.com/pages/client-support/#portforward

Enable port forwarding in the application by entering the Advanced area, enabling port forwarding and selecting one of the following gateways:

  • CA Toronto
  • CA Montreal
  • CA Vancouver
  • Switzerland
  • France
  • Germany
  • Czech Republic
  • Spain
  • Romania
  • Israel

Ik zie Nederland er niet tussen staan, ik weet ook niet of deze er tussen stond. Maar Germany lijkt anders een goed alternatief? 

Dank je wel voor je reactie. Ik heb port forwarding aanstaan. Nederland zit er niet tussen en was voorheen wel (voor de update). Als je verbinding wilt kiezen  door met rechtermuis op groene icoontje te gaan staan, zit er Nederland wel bij, maar krijg dan wel een ipadres maar geen poortnummer.

Zojuist Duitsland uitgeprobeerd en krijg dan wel een poortnummer.

Het is er niet beter op geworden dat het niet meer via Nederland kan....

Mvg

Reinademar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Het klopt trouwens dat port forward op de NL server uitstaat.

Dat komt weer terug:

https://www.privateinternetaccess.com/forum/discussion/comment/55144/#Comment_55144

@p6435869, we had to deactivate port forwarding on the Netherlands region due to ongoing network issues. We're planning to get port forwarding working on NL again in the future, but we're not quite there yet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  258
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-04-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op ‎20‎-‎4‎-‎2018 om 06:29 zei Duken:

Het klopt trouwens dat port forward op de NL server uitstaat.

Dat komt weer terug:

https://www.privateinternetaccess.com/forum/discussion/comment/55144/#Comment_55144

@p6435869, we had to deactivate port forwarding on the Netherlands region due to ongoing network issues. We're planning to get port forwarding working on NL again in the future, but we're not quite there yet.

Hall,o,

Ik heb nu sinds 2 dagen Ziggo, 

Mijn Pia poorten staan als volgt in applicatie van Pia,  UDP - Remote poort 8080 en Local poort 80. Zo stond het bij KPN en werkte,

nu bij Ziggo zie ik geen torrents seeden. Heb ik nu andere remote en local port nodig?

In mijn modem heb ik de connectiepoort al toegestaan en is open. (Duitsland in dit geval)

Pia werkt verder wel alleen wordt er niet geseed...

Graag je hulp

 

Met vriendelijke groet,

Reinademar

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Dat lijkt dat eerder op een software probleem te liggen @reinademar en niet aan je VPN client. Heb je de mogelijkheid om iets te uploaden zonder VPN? Anders even een andere torrentclient proberen. Welke heb je nu? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

23 uur geleden zei reinademar:

In mijn modem heb ik de connectiepoort al toegestaan en is open. (Duitsland in dit geval)

Voor de duidelijkheid, wat bedoel je met Duitsland? Gebruik je een Duitse PIA VPN server?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  258
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-04-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

17 uur geleden zei Duken:

Dat lijkt dat eerder op een software probleem te liggen @reinademar en niet aan je VPN client. Heb je de mogelijkheid om iets te uploaden zonder VPN? Anders even een andere torrentclient proberen. Welke heb je nu? 

Je hebt gelijk Duken. Na veel zoeken en ook in firewall te hebben gekeken, bleek dat Utorrent niet op openbaar was aangevinkt 😞   Nadat ik die aangevinkt had, begon alles goed te lopen. Waarom die niet aangevinkt stond weet ik niet. 

Had net een nieuwe windows installatie gedaan en programma's her geïnstalleerd.

Heel erg bedankt voor je hulp!!

 

Vriendelijke groetjes

Reinademar

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  258
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-04-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

17 uur geleden zei Meh Meh:

Voor de duidelijkheid, wat bedoel je met Duitsland? Gebruik je een Duitse PIA VPN server?

Ik gebruik PIA en kan tot nu toe alleen Duitsland of andere landen gebruiken om een poort te kunnen zien. Nederland werkt nog niet, vandaar....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 maanden later...

  • Bijdragen:  0
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-04-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik had zelfde probleem.

Heb connectie veranderd van UDP naar TCP.

Externe poort naar 443 gezet.

Nu wel connectie (Via Nederland)

bewerkt door usac015
Miste informatie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  77
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  13-05-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo mensen. Ik zie hierboven verschillende vragen staan, dus stel de mijne ook maar even, sorry als dat niet de bedoeling is..

Heb sinds gisteren ook P.I.A. en het loopt als een zonnetje.

Gaat het downloaden met Eweka nu ook automatisch met P.I.A. ?

Mvg Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

2 minuten geleden zei NightstalkerP:

Hallo mensen. Ik zie hierboven verschillende vragen staan, dus stel de mijne ook maar even, sorry als dat niet de bedoeling is..

Heb sinds gisteren ook P.I.A. en het loopt als een zonnetje.

Gaat het downloaden met Eweka nu ook automatisch met P.I.A. ?

Mvg Peter

Ja hoor :) als je verbonden bent via PIA wel. Als de cliënt dus aan staat en actief is gaat al het verkeer via de VPN. Dus ook eweka of gewoon internetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  77
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  13-05-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ah, mooi, bedankt :)

Vroeg het me af omdat we Eweka gebruiken om het niet via de Ziggo te laten lopen.

Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Hoe kan ik makkelijk tv kijken met mijn Android box? Gebruiker: TVlover1987 Hallo allemaal! Ik heb sinds kort een Android box, maar ik weet niet zo goed hoe ik er makkelijk tv mee kan kijken. Kan iemand me helpen? Wat moet ik downloaden en instellen? Dankjewel! Expert: TechTovenaar Hey TVlover1987! Geen zorgen, het is helemaal niet zo ingewikkeld. Ik zal je een paar stappen geven zodat je snel aan de slag kunt. Instellen van de Android Box: Zorg ervoor dat je box is aangesloten op je tv en dat je internetverbinding goed werkt. Tijdens de setup moet je je aanmelden met een Google-account. Dit is nodig om apps te kunnen downloaden. Apps downloaden: De eerste app die ik aanraden is Kodi. Dit is een gratis mediaplayer die je kunt gebruiken om tv-zenders en films te streamen. Ga naar de Google Play Store op je Android box, zoek naar Kodi en installeer het. Add-ons voor Kodi: Na het installeren van Kodi kun je add-ons toevoegen. Dit zijn extra functies die je helpen om tv-programma’s en films te bekijken. Je kunt bijvoorbeeld de add-on "PVR IPTV Simple Client" gebruiken. Hiermee kun je live tv bekijken. Zoek naar tutorials op YouTube over hoe je deze add-ons installeert – dat helpt vaak veel! Alternatieve apps: Als Kodi niet helemaal jouw ding is, probeer dan apps zoals Netflix, Disney+ of de NPO Start app voor Nederlandse content. Deze zijn eenvoudig te gebruiken en werken goed met de meeste Android boxes. Problemen oplossen: Mocht je tegen problemen aanlopen, dan zijn forums zoals deze heel handig. Vaak hebben anderen dezelfde vragen en kun je daar de antwoorden vinden. Ik hoop dat dit je helpt! Als je meer vragen hebt, vraag gerust! Gebruiker: Rob1975 Hey, goede tips! Heb zelf ook Kodi, maar het installeren van die add-ons kan een hoop gedoe zijn. Heeft iemand een aanrader voor een goede tutorial? Gebruiker: JufMarianne @Rob1975 Ik heb laatst een fijne video gevonden op YouTube. Gewoon ‘Kodi add-ons installeren’ en je hebt heel wat opties. Er zijn echt goede tutorials die het stapsgewijs uitleggen. Succes! Gebruiker: KevinCool Ik zweer bij de NPO Start app! Gewoon lekker terugkijken. Geen gedoe met add-ons. Vond het altijd vervelend als je ineens alles weer moest updaten ofzo. Plus: de interface is super. Gebruiker: TVlover1987 Bedankt, iedereen! Heb nu Kodi en de NPO app gedownload. Het werkt al een stuk beter. Die add-ons ga ik binnenkort ook proberen. Gebruiker: SlimmeRia Hee, hebben jullie ook een goede VPN aanbevolen voor als je buitenlandse zenders wilt kijken? Soms heb je die nodig, geloof ik! Gebruiker: BennyB @SlimmeRia Ja! Ik gebruik ExpressVPN en dat werkt prima. Gewoon de app download en je kan lekker streamen zonder dat je geblokkeerd wordt. Het is een beetje duur, maar het werkt top! Gebruiker: GeenZorgen Persoonlijk gebruik ik NordVPN en dat is ook heel goed. Maar let wel op, soms is de snelheid een beetje traag. Gewoon even testen welke voor jou het beste werkt! Gebruiker: Lucie2k Dank voor de tips, mensen! Ik heb een Android box voor mijn ouders gekocht en ze zijn niet zo tech-savvy. Moet ik dan voor de NPO app gaan, of zou Kodi ook te doen zijn voor hen? Gebruiker: TechTovenaar @Lucie2k Als je ouders niet zoveel ervaring hebben, zou ik echt voor de NPO app gaan! Die is super gebruiksvriendelijk. Kodi is leuk als je zelf een beetje wilt knutselen, maar NPO is echt plug-and-play. Gebruiker: TVlover1987 Jullie zijn de beste! Dit forum is goud waard. Heb nu een plan en kan mijn box eindelijk gebruiken. Tot de volgende keer! Zo zie je, het kan echt simpel zijn om tv te kijken met je Android box. Heb je nog meer vragen of tips? Laat het weten! Lees het volledige bericht hier
    • MarkNL: Hey allemaal! Ik ben echt super enthousiast voor de Grand Prix van Miami op 2-4 mei, maar ik vraag me af hoe ik het kan kijken. Ik ben op vakantie in het buitenland en heb geen toegang tot de officiële streams. Iemand tips? Alvast bedankt! F1Fan88: Hee Mark! Geen zorgen, ik heb je dekking! Als je het veilig en gratis wilt kijken, is een VPN de oplossing. Maar wat is een VPN eigenlijk? Een VPN (Virtual Private Network) maakt een beveiligde verbinding tussen jouw apparaat en het internet. Het helpt je om je locatie te verbergen, zodat je kunt doen alsof je in Nederland bent, zelfs als je ergens anders bent! Zo krijg je toegang tot Nederlandse streams zoals Viaplay of F1TV. Een aanrader is PIA VPN (Private Internet Access). Dit is mijn favoriet omdat het super stabiel en snel is. Je kunt het makkelijk installeren op bijna al je apparaten, van je telefoon tot je laptop. En geloof me, het werkt geweldig met zowel Nederlandse als buitenlandse streams. Zeker de moeite waard om te proberen! Hopelijk lukt het je! RacingFan220: Hee F1Fan88, dat klinkt goed! Ik gebruik zelf ook PIA, vooral bij Viaplay en F1TV – echt topspul! De verbinding is altijd goed en ik heb nog nooit problemen ondervonden. F1Grootste: Werkt PIA ook op smart TV? Wil het graag op mijn tv zien! SpeedyD: Ja! PIA heeft een vette app voor smart TV’s. Je kunt het gewoon installeren, en dan kijk je zonder geklooi alles in topkwaliteit. DaniF1: Waarom niet gewoon een gratis VPN? F1Fan88: Lekker sceptisch, Dani! Maar eerlijk, gratis VPN’s zijn vaak traag en kunnen uitvallen. PIA is gewoon betrouwbaarder, en je betaalt een paar euro per maand voor een solide ervaring. Ik vind het die investering echt waard! MaxHolland: Daar sluit ik me bij aan! Heb een gratis VPN geprobeerd en dat was echt een ramp. Altijd verbinding kwijt, dus nu blijf ik bij PIA. JasFreak: Heb je tips om het in te stellen op je telefoon? Ik ben niet zo tech-savvy! F1Fan88: Zeker! De PIA-app is heel gebruiksvriendelijk. Gewoon downloaden, inloggen en dan de juiste server kiezen (bijv. Nederland). En klaar, je kan beginnen met kijken! MarkNL: Thanks allemaal voor de tips! Ik ga PIA proberen en hoop dat het lukt! Kan niet wachten om de race te zien! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hoi allemaal! Ik loop tegen een probleem aan. Mijn iTunes wil mijn muziek gewoon niet meer synchroniseren met mijn iPhone. Het was eerder geen probleem, maar sinds een paar weken… niets meer. Iemand tips of oplossingen? Ik word er gek van! AppleExpert99: Hey iRonnie! Dat is vervelend, maar geen paniek, hier zijn een paar dingen die je kunt proberen. Controleer je kabel en verbinding: Gebruik je de originele Apple-kabel? Soms kan een slechte kabel problemen veroorzaken. Probeer het met een andere kabel of USB-poort. iTunes- en iOS-versies: Zorg ervoor dat je de nieuwste versies van iTunes en iOS hebt. Ga naar "Software-update" op je iPhone en "iTunes"-instellingen op je computer om dat te checken. Synchronisatie-instellingen: Kijk in iTunes onder het tabblad van je apparaat naar de synchronisatie-instellingen. Zeker weten dat je muziek hebt aangevinkt om te synchroniseren. Soms kan er iets veranderd zijn in de voorkeuren. Herstart alles: Het klinkt simpel, maar probeer je computer en iPhone eens opnieuw op te starten. Dat lost vaak onverklaarbare problemen op. iTunes opnieuw installeren: Als niets helpt, kan het een optie zijn om iTunes opnieuw te installeren. Je verliest je muziek niet, maar het kan een goede laatste stap zijn. Hopelijk werkt het! Laat maar weten of je meer hulp nodig hebt. AppleEva: Dank voor je tips, AppleExpert. Ik had hetzelfde probleem een tijdje terug en het lag bij mij aan de kabel! Het is zo raar hoe zo’n klein ding zo’n groot effect kan hebben. Hopelijk lost iRonnie dit ook snel op! iRonnie: Bedankt voor je hulp, AppleExpert! Ik ga het gelijk even proberen. Die kabel was trouwens wel de originele, maar ik ga het zeker checken. Zal je laten weten of het werkt! JanDeMan: Ik had ook een tijd geleden dat probleem, maar toen lag het aan mijn audiobook. iTunes kon de muziek niet synchroniseren omdat er een fout in dat bestand zat. Heb je zoiets ook? Probeer eens je muziek in delen te synchroniseren! ixlRocker: Goede tip, Jan! Maar ik vind het altijd zo’n gedoe om dat zo te moeten doen. Waarom kunnen ze dit niet gewoon fixen, haha? bloempje94: Naast dat je misschien je muziek in delen moet synchroniseren, kan het ook helpen om je iPhone eens te resetten naar fabrieksinstellingen. Maar dan ben je wel alles kwijt, dus dat zou ik alleen als laatste optie doen. iRonnie: Goeie suggestie, bloempje94! Maar dat wil ik inderdaad proberen te vermijden. Ik hoop dat het met de andere tips lukt! Timmetje: Hey iRonnie, ik weet zeker dat je het zelf kan oplossen. Dat soort dingen zijn vaak echt frustrerend, maar meestal is het iets kleins! Laat ons weten hoe het gaat! iRonnie: Zal ik doen! Ik probeer het vanavond en post hier de updates. Fingers crossed! AppleExpert99: Proost op de vingers die gekruist zijn! Laat maar weten als je vragen hebt terwijl je bezig bent. Veel succes! iRonnie: Yes, bedankt allemaal! Hopelijk heb ik snel weer muziek op mijn iPhone! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • Snuffelxx heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...