Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



https://snuffelland.org offline op last van stichting brein


 Delen


Aanbevolen reactie

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.964
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Allen, 

Zojuist is de torrent communitie https://snuffelland.org op verzoek van stichting brein offline gehaald. 

Dit staat op de website van snuffelland.org.

De website snuffelland.org is op last van Stichting BREIN gesloten.
Op de website zijn de afgelopen maanden honderden (recente) films, TV-series, muziek, games en e-books ter beschikking gesteld. 
Het ter beschikking stellen van auteursrechtelijk beschermde werken maken inbreuk op de auteursrechtenn naburige rechten van de rechthebbende op die werken. 
Ook het downloaden uit ongeautoriseerde bron is verboden in Nederland. 
Snuffelland.org is met Stichting BREIN tot een schikking gekomen. 
Voor aanbieders van legale content verwijst snuffelland.org u naar thecontentmap.nl en film.nl.

Ter informatie en ter discussie is er topic aangemaakt. :)

f11135cb9f7279af9cf46493ce46ccffc2470c3c5495f8bdbb740.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

heb het inderdaad gehoord, hadden ook 2 staffleden boetes gehad ofzo.
 

bewerkt door ShadowMaster
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-04-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei ShadowMaster:

heb het inderdaad gehoord, hadden ook 2 staffleden boetes gehad ofzo.

volgens sommige heeft een seedbox verhuurder ze verradden, maar of dit waar is geen idee.
ga daar geen oordeel over geven, als ik het echte verhaal niet weet :$

nou het is dus waar dat de seedbox houder verraden heeft heb er zelf navraag bij gedaan want ik ben zelf een van de personen die getroffen is met de boette van 1250 euro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat stom dat jullie offline zijn :( mijn favoriete torrent website. Is de boete echt zo hoog? jeetje.... daar schik ik erg van. sterkte wonderwoman!

Hoe kan de seedbox jullie doorgeven, waren jullie daar met gewone adres gegevens geregistreerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.964
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

1 uur geleden zei Wonderwoman:

nou het is dus waar dat de seedbox houder verraden heeft heb er zelf navraag bij gedaan want ik ben zelf een van de personen die getroffen is met de boette van 1250 euro

Oei... Flink bedrag @Wonderwoman. Maar via de seedboxen zijn jullie namen dus naar boven gekomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het viel me al op dat de torrents "rood" waren (utorrent 2.2.1 OG)

fijn om op deze manier in beeld te komen bij de tegenpartij voor die lullige paar downloads die ik daar uit had staan

gelukkig hadden ze bij snuffelland net een kreupele (de kreupelse ooit) versie van gazelle ingesteld dus de voorgaande data zal wel verdwenen zijn maar dan nog

sterkte staff en sterkte delers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44
  • Was actief op:  Windows

1 uur geleden zei Gast basz:

gelukkig hadden ze bij snuffelland net een kreupele (de kreupelse ooit) versie van gazelle ingesteld dus de voorgaande data zal wel verdwenen zijn maar dan nog

Gazelle? Wat betekend dit op een torrent community? Ter leerling en vermaak ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

idfnv.com geeft NOOIT gegevens door! 
Die jongens van "Snuffelland" zijn zo DOM geweest een normale shared hosting te nemen via OVH dus ZONDER goede bescherming. 
Ze wilden goedkoop en dat is hun nu duur komen te staan. 
Als wij zeggen dat we een persoon of bedrijf kunnen beschermen dan doen wij dat ook. 
IDFNV.COM werkt hele anders, kijk maar naar onze producten, denken jullie dat wij mensen namen door zouden geven als wij ook BulletProof servers aanbieden?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste,
Mag ik even reageren op "ShadowMaster ivm seedbox  en snuffelland"
Wij van idfnv.com  zouden wel heel erg dom zijn om onze klanten aan te geven bij wie dan ook.
Wij verdienen aan onze services, dan gaan wij toch niet onze eigen klanten weg jagen en of die aangeven?
Kom zo slim zijn wij echt niet.

Wij zijn in deze business al langer dan 20 jaar dus weten echt wel hoe te werken.
Zie onze producten en mogelijkheden op idfnv.com, die zie je niet overal.

Dus wij kunnen met 100% garanderen dat wij NOOIT onze klant gegevens aan derden geven.
Dit kunnen vele sport streamers ook beamen die al jaren via ons hun site en stream servers hebben.

Jammer dat er zomaar iets in de lucht geschoten wordt en dat niemand ook even zich goed afvraagt, zal die hoster dat wel doen, zijn eigen klanten aangeven? Wat heeft de hoster daaraan, uiteraard alleen klant verlies of niet?
Tenzij het hosting bedrijf een kantoor of wat dan ook in Nederland heeft, waar die zo aangepakt kan worden.
Maar dan nog, kan dat hosting bedrijf maar beter stoppen met zulke services aan te bieden of niet?

Ik hoop dat er in het vervolg ook een beetje kritisch gelezen wordt naar wat iemand schrijft of post :)

met vriendelijke groet,

Duncan Emanuels
namens idfnv.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

@Gast IDFNV

Bedankt voor je bericht hier ;)

Ik heb zelf met jullie inmiddels ook al contact gehad ;)

Na aanleiding van mijn zorgen , na jullie contact en met jullie goed gesproken te hebben , heb ik ook mijn seedbox bij jullie gehouden ;) 

 

Inmiddels heeft dit zelfs voor jullie al weer zo ie zo 1 nieuwe klant opgebracht en we zullen voor jullie reclame gaan maken op de website , waar ik heb gezeten ;) 

bewerkt door ShadowMaster
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-04-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@ShadowMaster

Mooi we zijn ook blij dat het misverstand uit de wereld geholpen is.
Duidelijkheid wederzijds is "altijd" zeer belangrijk! :)

Veel succes!
Namens idfnv.com Support!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.964
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Goedemorgen @idfnv. Mijn complimenten dat jullie zelf je verhaal hier doen op een nette manier. Niet aanvallend of vervelend, erg prettig om te lezen. 

Jullie hebben een goed punt op het kritisch zijn over wat andere of iemand schrijft of post. We zullen daar scherper op zijn. 

Dank voor jullie bijdrage, :clover:

Fijne maandag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-04-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste @Duken,

Wij proberen altijd zo duidelijk mogelijk te zijn naar onze klanten.
De één begrijpt het sneller dan de ander, dat zijn mensen onderling, geen één persoon is het zelfde :)

Wij wensen uw website en forum onderdelen alle succes toe.

En mochten wij van idfnv.com een keer iets terug kunnen doen dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Het IDFNV.COM Support Team.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-04-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hello @gast piet,

Ja hoor idfnv.com huurt ook wat servers bij OVH, MAAR...
Ik denk dat u dan toch niet het verhaal zo goed begrepen heeft.

Wij dus idfnv.com en al haar zuster websites zijn NIET geregistreerd in Nederland, wij zijn een Offshore bedrijf!
Dit is een heel groot verschil, als u een beetje weet wat een offshore bedrijf is en met welke (lokale) regels die rekening dient te houden.
Niets met Brein te maken, idfnv.com is langer dan 20 jaar actief, heeft Sena, Buma en al die anderen jaren geleden ver achter de rug gelaten.

Kijk eens op onze website wat wij allemaal aanbieden, dan hoop ik dat u ook een beter beeld krijgt of heeft hoe wij werken en hoe wij dat doen.
Deden wij dat niet op een 100% veiliger voor onze  klanten, dan bestonden wij al lang niet meer :)

Ik hoop dat men, u de lezer zich ook iets meer verdiept wat er precies staat en hoe die ook weer door ons wordt uitgelegd.

Als een overheid of iemand van een ander land toegang tot onze servers eist, zullen de locale jurisdictie en de internationale wetten van kracht worden.
Waarbij dus "ook" rekening gehouden "moet" worden van het land waar de offshore geregistreerd staat.

Wat idfnv.com hiermee duidelijk wilt maken is, dat het voor ons niet uitmaakt waar onze servers staan, MAAR is DE manier hoe wij omgaan met onze klant gegevens!
Dit kunnen velen in Nederland en daar buiten niet zeggen.
 

Met vriendelijke groet,
IDFNV.COM Support Team.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je kan het zien als de meeste telecomproviders. Ze hebben geen eigen netwerk maar bieden soms fantastische pakketten aan omdat ze een goed idee hebben en daarom de backbone gebruiken van een van de 4 providers die een compleet netwerk hebben.
Dat maakt een dergelijke aanbieder niet slecht, ze bieden gewoon een ander soort dienst aan. 

Onzinnig en anoniem als gast reageren is nogal vreemd. Je opmerking slaat nergens op. Beargumenteer je mening, Piet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

3 uur geleden zei Gast Eerste keer hier:

Waarom zit hier de reclamebanner deels over de tekst heen?

Ligt waarschijnlijk aan je browser. Maar kan ook aan de website liggen. Een screenshot en wat meer informatie zou fijn zijn, dan kunnen we er iets mee doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.964
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

7 uur geleden zei Meh Meh:

Ligt waarschijnlijk aan je browser. Maar kan ook aan de website liggen. Een screenshot en wat meer informatie zou fijn zijn, dan kunnen we er iets mee doen.

11 uur geleden zei Gast Eerste keer hier:

Waarom zit hier de reclamebanner deels over de tekst heen?

Dat is een fout van Google auto ads. Ik heb Google al geïnformeerd. Soms valt de advertentie verkeerd en dan valt deze over de tekst. Heel vervelend, helaas kunnen wij er nu niks aan doen :( Ik hoop dat Google in de loop van volgende week de code aanpast en ziet er er tekst staat waar de adsense overvalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

https://tweakers.net/nieuws/137639/nederlandse-torrentsite-snuffelland-stopt-op-last-van-brein.html

 

nieuw berichtje , zo kun je zien dat ze ook op duken dus komen en alles lezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wie de website bekijkt met  HTTPS, ziet dat de website online is.  Er is een SSL waarschuwing maar wie deze wegklikt, komt op de website terecht.
Of het ook mogelijk is om in te loggen op snuffelland weet ik niet, ik heb geen account.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.964
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Goed gezien @Meh Meh! Wel vreemd dat E weer online zijn. Ik heb ook geen account, ben benieuwd of het de orginele site is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik denk dat de verklaring vrij simpel is. Er is een kopie van de website in de HTTPS folder, die ze, waarschijnlijk per ongeluk, niet hebben verwijderd.
Als de database nog aanwezig is, is de kans groot dan mensen nog steeds kunnen inloggen middels deze omweg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumtopic: Hoi allemaal, ik ben Ella! Gebruikersnaam: Ella_de_wereldreiziger Datum: 1 oktober 2023 Hallo allemaal! Ik ben Ella en ik ben nieuw hier op het forum! Ik kom uit Nederland, maar ik heb altijd al een zwak gehad voor België. Wat is het toch een bijzonder land voor bezoekers! De mix van talen, de prachtige architectuur en natuurlijk die heerlijke chocolade. Wie kan er nou weerstaan aan een verse wafel of een pintje? Vroeger heb ik veel gereisd, maar door werk en andere verplichtingen is dat er wat bij ingeschoten. Daarom dacht ik, laat ik hier op het forum komen om wat meer inspiratie op te doen! Ik heb een grote interesse in cultuur en geschiedenis. Het lijkt me geweldig om met jullie ervaringen en tips te delen over de verborgen parels van België. Zijn er nog speciale plekken of evenementen die jullie aanraden? Ik ben super benieuwd! Liefs, Ella Antwoord van een expert: De magie van België Gebruikersnaam: BelgiumGuru Datum: 1 oktober 2023 Hey Ella! Welkom op het forum! Geweldig dat je interesse hebt in België! Wat België zo bijzonder maakt? Tja, ik zou zeggen de diversiteit! Je hebt de Vlamingen en de Walen, met elk hun eigen taal en tradities. Dat zie je terug in de steden zoals Brussel, waar je zowel Frans als Nederlands kunt horen. En dan heb je nog de prachtige natuur, van de Ardennen tot de kustlijn. In steden zoals Brugge en Gent vind je middeleeuwse architectuur die echt je adem wegneemt. En als je van kunst houdt, dan is Antwerpen een walhalla met een rijke mode- en kunstscene. En ja, de keuken! De Belgische chocolade en de bieren zijn wereldberoemd. Probeer zeker eens een Trappistenbier of een frisse Kriek. Wat betreft evenementen, denk aan de Carnaval van Binche, dat is echt een unieke ervaring met waanzinnige kostuums! Dus, maak je klaar om te genieten! Als je meer wilt weten, vraag gerust! Groetjes! BelgiumGuru Reacties van andere gebruikers: Gebruikersnaam: ReisFan123 Datum: 1 oktober 2023 Hoi Ella, welkom! België is inderdaad fantastisch. Vergeet de Belgische frietjes niet, die zijn echt de moeite waard! Gebruikersnaam: Wanderlust_Willem Datum: 1 oktober 2023 Hey Ella! Fijn dat je erbij bent! Heb je al nagedacht over welke stad je het eerst wilt bezoeken? Antwerpen is echt een aanrader als je van mode houdt! Gebruikersnaam: HistoricusHans Datum: 2 oktober 2023 Dag Ella, leuk dat je je even voorstelt! België heeft een fascinerende geschiedenis, vooral in de regio van Waterloo. Er zijn veel interessante musea daar! Gebruikersnaam: Ella_de_wereldreiziger Datum: 2 oktober 2023 Thanks iedereen voor de warme welkom! Ik ben echt benieuwd naar die Carnaval van Binche. Iemand hier al eens geweest? Gebruikersnaam: ReisFan123 Datum: 2 oktober 2023 Ja, ik ben er geweest! Het is echt een feest, de sfeer is geweldig en de kostuums zijn prachtig! Zorg ervoor dat je op tijd gaat, het is erg populair! Gebruikersnaam: AdventureAmy Datum: 2 oktober 2023 Hey Ella! Als je van natuur houdt, moet je echt de Ardennen ontdekken. Prachtige wandelroutes en meren, perfect voor een weekendje weg! Gebruikersnaam: BelgiumGuru Datum: 2 oktober 2023 Klopt helemaal, Amy! De Ardennen zijn geweldig om je even terug te trekken. Er zijn ook leuke kleine dorpjes waar je kunt overnachten! Gebruikersnaam: Ella_de_wereldreiziger Datum: 3 oktober 2023 Wat een fijne tips al, dank jullie! Hebben jullie ook aanbevelingen voor lokale gerechten die ik echt moet proberen? Gebruikersnaam: FoodieFrans Datum: 3 oktober 2023 Zeker weten! Probeer de karbonade met kruiden, of de stoofkarbonade! En de chocolade mousses in de lokale cafés zijn een must! Gebruikersnaam: HistoricusHans Datum: 3 oktober 2023 Wat een goede suggesties! Vergeet ook niet de paling in ’t groen als je van vis houdt! Is een echt Belgisch gerecht. En zo zijn de gesprekken begonnen! Ella voelt zich inmiddels al helemaal thuis in de community. Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Wat is NZBindex en hoe werkt het eigenlijk? Gebruiker: JanDoe123 Hey allemaal, ik ben nog niet zo lang bezig met het downloaden via nieuwsgroepen en heb laatst iets gehoord over NZBindex. Wat is dat precies en hoe werkt het? Is het echt handig? Iemand tips? Gebruiker: ExpertBob88 Hey JanDoe123! Goede vraag! NZBindex is eigenlijk een zoekmachine voor NZB-bestanden. NZB’s zijn een soort index of gids die je helpen om specifieke bestanden te downloaden van nieuwsgroepen. Stel je voor dat je naar de bibliotheek gaat en je wilt een boek over koken. Je moet eerst weten waar dat boek staat. NZBindex doet iets soortgelijks: het laat je zien waar de "boeken" (of bestanden) staan in de grote wereld van nieuwsgroepen. Hoe werkt het? Zoeken: Je gaat naar de website van NZBindex en typt in wat je zoekt, bijvoorbeeld "filmnaam" of "muziekalbum". Resultaten: Het geeft je een lijst met resultaten. Je ziet bijvoorbeeld verschillende bestanden met een korte beschrijving. NZB-bestand: Als je iets vindt wat je wilt, klik je erop en download je het NZB-bestand. Dat is als het lenen van dat boek! Downloaden: Zodra je het NZB-bestand hebt, kun je het invoeren in je nieuwsreader (zoals NZBGet of Sabnzbd), en die regelt dan het downloaden voor je. Het is echt handig omdat je zo snel kunt vinden wat je zoekt zonder door bergen posts te moeten bladeren. Laat maar weten als je nog meer vragen hebt! Gebruiker: Miesje1990 Ah, thanks ExpertBob88! Dat klinkt eigenlijk superhandig! Dus met NZBindex kan je echt makkelijk dingen vinden. Ga het zeker uitproberen! Gebruiker: Timo123 Ja, NZBindex is top! Alleen soms zijn er files die niet meer werken, dus het is goed om dat in de gaten te houden. Gebruiker: AnjaLovesMusic @Timo123 Klopt, dat heb ik ook meegemaakt. Maar meestal vind je wel iets dat werkt. En soms gewoon een andere NZB proberen, dan heb je vaak geluk! Gebruiker: JanDoe123 Thanks voor de uitleg guys! Wat ik nu ook wil weten, zijn er nog specifieke tips bij het gebruiken van NZBindex? Of zijn er bepaalde dingen waar ik op moet letten? Gebruiker: ExpertBob88 Zeker! Hier zijn wat tips: Filteren: Gebruik de filters op NZBindex om je resultaten te verfijnen. Dit kan je helpen om gewoon wat je zoekt sneller te vinden. Leestekens: Probeer verschillende zoektermen, soms werkt het beter met of zonder leestekens. Updates: Kijk regelmatig voor nieuwe uploads, sommige dingen komen in batches. Controleer de reacties: Vaak laten mensen in de reacties weten of iets goed werkt of niet. Als je deze dingen in gedachten houdt, scheelt je dat veel tijd en frustratie! Gebruiker: LucieWaves Goed idee om te filteren! Ik had eerst geen idee dat je dat kon doen. Bedankt voor de tip! Gebruiker: RuurdKicks Ik gebruik NZBindex al een tijdje en het is echt een lifesaver! Had nooit gedacht dat ik zo’n schat aan info zou vinden in nieuwsgroepen. Gebruiker: Miesje1990 Haha, ik voel me nu echt een pro met al deze tips! Bedankt allemaal. Gebruiker: JanDoe123 Jullie zijn geweldig! Bedankt voor alle hulp. Ga meteen aan de slag met NZBindex! Lees het volledige bericht hier
    • When travel plans ⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║ go off track or last-minute changes arise, connecting with a live KLM ®TM agent ⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║ can be the fastest way to get back on course. Whether you’re dealing ⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║with booking issues, flight disruptions, or refund complications, this guide ⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║offers a deep dive into KLM ’s customer serviceTM️ contact methods, focusing on the USA hotline ⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║ and beyond. Why a Live Person Is Essential ⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║ While KLM ’s automated systems handle basic tasks, certain issues require real human support:⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║ Flight cancellations or changes Hotel reservation errors or no-shows Refunds and travel compensation disputes Technical bugs or billing glitches Clarifying unclear booking details A real agent at ⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║ offers personalized support that automation can’t. Official KLM ®TM USA Customer Service Number⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║ The main KLM TM contact number is: ⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║ OTA (Live Person) This number is toll-free, available 24/7, and connects you to KLM ’s USA support line for direct, immediate assistance. Step-by-Step: How to Talk to a Real Agent at KLM TM ⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║ Dial the number: ⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║ Listen to automated prompts Choose options like “existing booking,” “technical support,” or “refunds” Don’t have your itinerary? Press “O” or say “agent” repeatedly Verify your identity (email or booking number) Speak with a live agent and explain your issue Tip: Call during non-peak hours (before 9 AM or after 8 PM) to reduce wait times. All KLM ®TM Contact Methods – A Full Breakdown ⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║ KLM gives customers multiple channels to connect—each suited for different levels of urgency. Phone Hotline – Best for Urgent Support Number: ⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║ Live agent assistance for all booking-related concerns Available 24 hours/day, 7 days/week Live Chat via Website Visit www. KLM dot com Go to the Help Center Select “Chat” to speak with a live support agent Fast and responsive; ideal for those who prefer not to call Mobile App Support Open the KLM App Go to “My Trips” Tap Help to initiate chat or call support Great for travelers on the go Email Assistance Use this method for non-urgent matters where written documentation is helpful. Submit inquiries through the Help Center’s contact form Response time: 24–48 hours Social Media Support Reach out via: Twitter: @ KLM Facebook: facebookdot com/ KLM Avoid posting sensitive information; use private messages International KLM ®TM Contact Numbers Although this guide focuses on USA-based support, international travelers can also use: KLM Canada: ⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║ KLM UK: ⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║ KLM Australia: ⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║ Español Support: Select Spanish option when calling 24/7 access also applies internationally for most regions. Common Topics Handled by KLM Agents ⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║ Here’s what KLM ’s live agents frequently resolve: Issue Type Live Agent Assistance Flight Changes/Cancellations Rescheduling, refund policies Hotel Booking Problems Date errors, missing reservations Refunds & Compensation Claim initiation and tracking Technical/Billing Errors Payment declines, duplicate charges Booking Clarification Confusing itinerary details Professional Tips for Smooth Support Calls To maximize your success when calling ⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║: Have these ready: itinerary number, email, phone number State your issue clearly and calmly Take note of agent name and case/reference number Request email confirmation after resolution Best Time to Call KLM TM Support Time Slot Wait Time Before 9 AM Low Midday (12–4 PM) High After 8 PM Low Weekends Moderate/High Avoid holidays or Mondays post-weekend travel. FAQs – Your Quick KLM ®TM Answers Q: Can I bypass the automated system? A: Yes, press “O” or say “representative” during the call. Q: Do I need a booking number to call? A: It helps, but you can still be verified with your name, phone, or email. Q: How fast is live chat? A: Typically quicker than phone support during high-volume times. Q: Can I email instead of calling? A: Yes, use the Help Center form, but response times are slower than phone/chat. Final Summary: Your Master Contact Blueprint Main Number: ⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 Live KLM t: Website & App (24/7) Mobile App: Chat or call from “My Trips” Email Support: Help Center > Contact Us Social Media: @ KLM on Twitter or Facebook For the fastest service, call or use live chat with booking details ready. Conclusion This expert breakdown of KLM ®TM ⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║Customer Service USA contact numbers equips you with everything you need to get quick, expert support. Whether calling ⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║ for urgent help or using chat for convenience, KLM offers 24/7 access to live agents who are trained to handle even the most complex issues. Don’t wait—call ⇠⟦+1⟧ ⥭888⤼ 592 ⤼5169 or ║⇠⟦+1⟧⇢ ⊹888 ⊹ 592 ⊹»5169 ↫ ║ today and connect with a real person who can resolve your travel concerns efficiently and professionally.  
  • Recente prestatie

    • Simpose heeft zojuist een badge verdient
      Gespreksstarter
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...