Spring naar bijdragen
Yahiko

It's me!

Recommended Posts

Yes,

Ik lurk al een tijdje mee maar vandaag toch maar besloten om te registreren op Duken. Right now iets ouder dan 30 jaar, maar ik voel me nog heerlijk jong. Hoe kan het ook anders, dan dat ik films en series kijken als hobby heb. Daarnaast verknocht aan Formule 1, barbequen en mijn motor <3. Hopelijk een mooie en leerzame tijd hier verder op het geweldige Duken.

Groetjes
Yahiko

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Yahiko, welkom op Duken.nl .

Als ik jouw entree zo lees zit je vaak voor de buis en als de zon schijnt aan het verschroeide vlees of op de Motor 😁 en dan ook nog struinen binnen dit forum maakt het leven toch meer dan compleet. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom Yahiko

:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom.! Fijne avond en gezellig dat je erbij bent. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom op duken.nl

Sla.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Allen bedankt voor het warme welkom :)!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Dank je wel Drifter, Klopt er zit een mediabox bij met HDMI aansluitingen. zover was ik.😁 Daar heb ik de harde schijf nu op aan gesloten en die speel gewoon af.maar geen 4k Harde schijf is: (Intenso Memory Center Desktop Harddisk 3 TB. USB 3.0 (USB 2.0 compatible) ) Maar daar schrijf je weer iets een videoplayer app, ja waar haal ik die vandaan en hoe krijg je zoiets op je TV. Voor mijn gevoel wordt het steeds ingewikkelder.maar ja daar ben ik dan ook een vrouw voor 😜 Ik heb al aan mijn kennissen gevraagd maar helaas is voor hun ook allemaal nieuw denken wel heel goed na voor ze ook een nieuwe TV aanschaffen. Woon je niet in de buurt van Dordrecht 🤣  Bedankt groetjes Arietta  
    • Nou Nou Nou, wat een gedoe bij jullie in Nederland met die wifi. Bij mij heb ik er absoluut geen problemen mee, ben dan ook ne Belg 😉, en bij mijn moeder die in een wijk woont waar bijna iedereen het net heeft en bijna ook iedereen aan de wifi is heb ik ook nog nooit problemen gehad. Tot zover ik weet hebben Ziggo & Telenet toch dezelfde hoofdaandeelhouder Liberty Global? Al is Telenet niet de goedkoopst ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
    • Op Twitter heeft zich een van de grootste ironieën van de afgelopen tijd afgespeeld in een nieuwe woordenstrijd die is ontbrand over Artikel 13. Nadat Pirate-Europarlementariër Julia Reda kinderen opriep om te lobbyen bij hun ouders over de controversiële wetgeving, kreeg ze van IFPI (International Federation of the Phonographic Industry) een "schaam je" voor "het manipuleren van minderjarigen". Het probleem is dat de entertainmentindustrie al meer dan een decennium hetzelfde doet. Omdat kinderen onder artikel 13 vallen, grotendeels vanwege hun obsessie met YouTube, heeft Reda onlangs voorgesteld om bij hun ouders te lobbyen om de wetgeving te lezen. Tegelijk met pop-ups van YouTube die gebruikers adviseerden zich tegen artikel 13 te verzetten, leek dat sommige aanhangers van de voorgestelde wet te irriteren. Naarmate de controverse over de voorstellen van artikel 13 van de EU aanhoudt, lijkt Twitter het favoriete communicatiewapen te zijn voor partijen aan beide zijden. Als een van de belangrijkste tegenstanders van Artikel 13 en in het bijzonder de eis voor Uploadfilters, is Julia Reda een veel voorkomend doelwit voor voorstanders van deze omstreden Auteursrechtwetgeving. Julia Reda is een politica voor de Piratenpartij Duitsland en voorzitter van de Jonge Piraten Europa en in 2014 werd ze verkozen tot Europarlementariër.