Jump to content

Recommended Posts

weet er iemand wat er met de site bierdopje.com gebeurd is. ik kan deze niet meer bereiken.

• Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

2 uur geleden zei juleke:

weet er iemand wat er met de site bierdopje.com gebeurd is. ik kan deze niet meer bereiken.

Ik kan me natuurlijk vergissen, maar Bierdopje.com is volgens mij eind November 2013 al gesommeerd om te stoppen door BREIN en vanaf die tijd ook offline.

Dat staat mij ook bij. Volgens mij heeft @Drifterdaar gelijk in.

Alternatieve voor ondertitels kan je wel hier vinden:

Zijn wel gesommeerd te stoppen met upload van subs/ondertitels maar niet om de database/weetjes/discussie over series voort te zetten en sinds 2 dagen is dit dus ook niet bereikbaar..?

nee hoor, de site bestond nog, maar zonder subs. het is pas sinds korte tijd dat ik er niet meer op geraak

35 minuten geleden zei juleke:

nee hoor, de site bestond nog, maar zonder subs.

Als ze nog wel als een soort Forum in de lucht waren, is dat gebeurt nadat ze als Ondertitel site offline zijn gegaan met alle toeters en bellen eind 2013.

Je zal dan gewoon af moeten wachten of er nu misschien sprake is van een server storing. 

1 uur geleden zei juleke:

nee hoor, de site bestond nog, maar zonder subs. het is pas sinds korte tijd dat ik er niet meer op geraak

Dat wist ik niet, maar op dit moment zijn ze dan inderdaad offline. De rede kan ik nergens vinden, op Twitter hebben ze er niks over geplaatst.

Er is ook iemand die op Twitter die er om vraagt, maar geen resultaat. :(