Jump to content
Sign in to follow this  
Den Spike

The-NewGeneration gaat weer open

Recommended Posts

Beste mensen,

Na een vrij lange registratie stop, gaan we vanaf aanstaande maandag, 25-03 weer de poorten open gooien voor registratie!

Het was echt nodig dat we ff alles wilden bekijken omdat we zo hard groeien.

In deze periode is veel veranderd maar daar zullen jullie weinig tot niets van merken.

Het forum is totaal gefinetuned en klaar voor het ontvangen van heel veel nieuwe members.

Ook zijn er wat verschuivingen in het TNG Team toegepast ter bevordering van de kwaliteit van onze aanbiedingen.

Jullie zijn allemaal weer van harte welkom als nieuw lid en we hopen dat jullie een leuke en gezellige tijd bij ons mogen beleven!

The-NewGeneration blijft ten alle tijden een gezellig en eerlijk forum, dit blijkt wel uit het aantal leden die we op dit moment hebben.

Rest mij nog jullie een prettige voortzetting van de dag toe te wensen en hopelijk mogen we jou verwelkomen als nieuw lid van The-NewGeneration.

Met vriendelijke groet,

TNG Staff

bewegende-avatar-denspike.gif

Ik heb me succesvol geregistreerd, maar hoe lang duurt het dat je goedkeuring krijgt via de mail?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By tijgerke
      Ik geraak er niet meer op, zijn er nog met deze problemen? Of ligt de fout enkel bij mij?

• By Den Spike
      Hallo mensen,
      Den Spike heeft zijn droom waargemaakt, een Forum dat samenwerkt met Force4Fun
      We zijn een splinternieuw Forum, dus er is nog veel werk aan de winkel.
      We zijn met enige spoed op zoek naar posters c.q. spotters om ons team te versterken.
      Heb je interesse om ons te versterken, stuur dan eeen pm naar Tuinbever of Den Spike.
      Spikesplace werkt samen met Force4fun, dit is uniek in de usenet wereld.
      Respect voor elkaar staat bij ons hoog in het vaandel!!
      Kom gerust vrijblijvend een kijkje nemen op het forum
      We hebben veel te bieden, waaronder een sterk unattended team met bekende ua bouwers.
      Maar ook films, muziek, gewone software en meer...
      Registratie is natuurlijk geheel gratis.
      Registreren met V.P.N of mobiel heeft geen zin, want dan wordt je niet toegelaten.
      Eenmaal geregistreerd kun je wel vpn en/of mobiel inloggen!
      Ook zijn we in het bezit van een gezellige chat en Spikesplace Radio station, 24 uur per dag gevarieerde muziek en live DJees!
      Heb je interesse om DJ te worden, meld je dan aan bij Den Spike.

We hopen jullie te verwelkomen op Spikesplace, en wensen jullie een gezellige tijd bij ons en veel download plezier.
      Met vriendelijke groet,
      Spikesplace Team
      https://spikesplace.live/

• By Drifter
      Onlangs hebben Den Spike, Tuinbever, Avatar en Inferno zich aangesloten bij de Community force4fun.today
      Dit blijkt nu een tijdelijk onderkomen te zijn omdat Tuinbever en Den Spike een eigen site willen beginnen. Na een kort overleg binnen de Staf van Force4fun is aangeboden om te helpen met de opbouw van die nieuwe site.
      Tuinbever en Den Spike hebben in goed overleg nu besloten om te gaan samenwerken wat eigenlijk in de usenet wereld uniek genoemd mag worden.
      Bij elke post op beide websites zullen reclame mapjes toegevoegd worden met reclame linkjes naar beide sites.
      De website van Tuinbever en Den Spike zal gaan draaien onder de naam Spikesplace en ze zullen hun Unattended Software ook blijven plaatsen op Force4fun, waarvoor een stukje ondersteuning wordt teruggegeven op de achtergrond.
      Spikesplace zal zich voornamelijk toeleggen op het aanbieden van Unattended en andere Software.
      Vanaf morgenavond of overmorgen zal iedereen die lid wordt kunnen gaan genieten van https://www.spikesplace.live 
    • By Heinzie
      Goedenavond, heb zojuist de laatste Lightroom van Den Spike op Spotnet gdnld maar het lukt mij met geen mogelijkheid om te installeren. Kan iemand mij stap voor stap uitleggen wat ik moet doen ?

• Create New...