Jump to content

Recommended Posts

dat is niet juist " omver"

Posted (edited)

- M - E R              (5 letters

woord  " emmer "  is niet goed, anders was de M 2x op een streepje gezet

vraag je:  moet ik een heel woord als fout boeken? of is dat alleen van toepassing bij een foute letter?

Edited by bruchlee

2 uur geleden zei bruchlee:

vraag je:  moet ik een heel woord als fout boeken? of is dat alleen van toepassing bij een foute letter?

Een fout woord als fout boeken is wel leuk denk ik :) laten we dat doen.

De letter o

de O is goed

OM - ER              (5 letters)  Fout :A, S, K,  I , emmer en omver      Fout: (6/10)

We hebben een winnaar 👑spacer.png

• Haha 1

De volgende: 8 letters.

_ _ _ _ _ _ _ _

Fout: (0/10)

is ga voor de K

_ _ _ _ _ _ _ K  (8 letters). De K is goed. Fout: A.

Fout: 1/10

ik ga voor een T

En ik de letter N

_ _ _ _ _ _ _ K (8 letters). Fout: A, T, E, N

Fout: 4/10.

i ? 

Er moet nu toch een goede tussen zitten? Of ben jij de eerste die niemand raadt :)

Helaas, de letter i is ook niet goed.

_ _ _ _ _ _ _ K (8 letters). Fout: A, T, E, N, I

Fout: 5/10.

ik ga voor de letter  S

De S is niet goed.

_ _ _ _ _ _ _ K (8 letters). Fout: A, T, E, N, I, S

Fout: 6/10.

ik ga voor de     U

De U is ook niet goed.

_ _ _ _ _ _ _ K (8 letters). Fout: A, T, E, N, I, S, U

Fout: 7/10.

Note: Ben dit weekend wat minder online. Een reactie kan wat langer op zich laten wachten.

ik ga voor de O

Ik wacht op het antwoord van de letter o ;)

31 minuten geleden zei Duken:

Ik wacht op het antwoord van de letter o

ja, ik ben ook benieuwd ,ook omdat  er al zoveel fout zijn.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hebben wij jou kunnen helpen? Help ons ook met een donatie naar wens. Met jouw donatie kunnen we verbeteringen doorvoeren op de website voor de bezoekers en leden. Bedankt! :roos:

Donatie via Tikkie

donatie.png

• Latest news

• Nu op het forum

• EliteNZB weer uit de lucht? Gesloten, opgedoekt of onderhoud? Iemand enig idee?  
    • Naast het verwijderen van zoveel mogelijk van hun geüploade torrents, kwamen de drie afzonderlijke uploaders (en twee andere teamleden) overeen BREIN elk 15.000 euro te betalen als onderdeel van een schikking. De 42-jarige man uit Zuid-Holland waar het nu in deze zaak om gaat had nog geen enkele aflossing gedaan in tegenstelling tot de anderen en moet nu vanaf Oktober van dit jaar maandelijks 100 Euro gaan betalen. Uit het rechtbankverslag moet het gaan om het uploaden van duizenden titels waaronder The Revenant met Leonardo DiCaprio en Nederlandse titels als Gooische Vrouwen 2, het nieuwe muziekalbum van Anouk Queen for A Day alsmede TV-series zoals The Walking Dead. Engelstalige films werden door de groep voorzien van ongeautoriseerde Nederlandse ondertitels vervaardigd door anderen uit de releasescene om de producten geschikt te maken voor de illegale Nederlandse markt. Sommige van de torrents voor die titels werden meer dan 470,000 keer gedownload
    • De top 10 meest gedownloade films van de periode 24 juni tot 30 juni. Deze week staat de film ‘Dumbo’ bovenaan, gevolgd door ‘Brightburn’ en ‘Escape Plan: The Extractors’ maakt de top drie weer compleet. Week 26 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Dumbo is voor de tweede keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden of streamen van films en series. Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (1) Dumbo 6.5 / trailer 2 (…) Brightburn (Subbed HDRip) 6.4 / trailer 3 (…) Escape Plan: The Extractors 4.5 / trailer 4 (3) Captain Marvel 7.1 / trailer 5 (…) Toy Story 4 (HDCam) 8.5 / trailer 6 (2) Pokémon Detective Pikachu 6.9 / trailer 7 (5) Us (Subbed HDRip) 7.2 / trailer 8 (7) Avengers: Endgame (HDCam) 9.1 / trailer 9 (10) Glass 6.9 / trailer 10 (6) Murder Mystery 6.1 / trailer Het topic van de meest gedownloade film vinden we hier: De trailer van de meest gedownloade film:   Toon volledig nieuwsbericht
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Five Feet Apart

• Romantiek
    • Drama

Long Shot

• Komedie
    • Romantiek

De Libi

• Komedie

Dark Phoenix

• Sciencefiction
    • Actie