Spring naar bijdragen

Vraag aan vertaler Rolfie62


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  48
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  19
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  11-08-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mocht vertaler Rolfie62 dit lezen: Ten eerste bedankt voor het vertalen van aflevering 9 seizoen 5 van Fear the Walking Dead serie! Mijn vraag is of je toevallig ook de andere afleveringen (bijv. afl. 10, 11 etc) vertaald hebt? Het zou geweldig zijn als deze op opensubtitles verschijnen 😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 48
  • 3
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Ik geloof dat je iets meer geduld moet hebben @Yoshi want je praat nu over afleveringen die nog niet eens zijn gepost zonder ondertiteling, bovendien kan je op opensubtitles.org zelf een berichtje sturen of een vraag stellen in het gebruikersprofiel van Rolfie62 als je zelf ook een account hebt op opensubtitles.org.

bewerkt door Drifter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

2 uur geleden zei Drifter:

Ik geloof dat er nu mensen met berichten komen die het totaal verkeerde beeld hebben wat het doel is van dit Forum. 😒

Misschien en met een beetje geluk komt rolfie62 hier langs nadat hij op zijn username zoekt op Google. Of hij komt wel eens hier als gast.

Je weet maar nooit. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  48
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  19
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  11-08-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Drifter Ik heb een account op opensubtitles maar de site werkt niet naar behoren. Ik kan geen berichten sturen, commentaar plaatsen onder een toegevoegde subtitle en ik kan de subtitle ook geen beoordeling geven. Ik weet dat ze bezig zijn met een compleet nieuwe versie van de website maar dit is nog in beta.

@Duken Ik hoop het ook! Vertalers hebben meestal geen eigen website of emailadres maar misschien wordt dit bericht toch door hem gelezen op Duken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 48
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...