Jump to content
predator

nero start niet op

Recommended Posts

hallo

ik heb nero platinum suite retail 2020 binnen gehaald en geiinstalleerd.

nou wil ik het gaan gebruiken en je krijg dan een begin scherm te zien met verschillende programma"s die bij nero bekend zijn.

als je op 1 van de programma"s klikt gebeurt er niks.

Heb nero al 2x opnieuw geiinstalleerd maar heeft niet geholpen.

wat kan het probleem zijn.

besturingssysteem is windows 10.

mvg predator

1 uur geleden zei predator:

ik heb nero platinum suite retail 2020 binnen gehaald en geiinstalleerd.

Hallo predator,

Ik ga even raden om welke download het in jouw geval gaat; Nero Platinum Suite Retail 2020 v22.0.00900 NL incl. Content by Den Spike Unattendeds

Als dit correct is denk ik dat het verstandiger is om even een bericht te sturen aan de samensteller van dit allernieuwste stukje Unattended Nero software of het mogelijk is dat jij misschien iets verkeerds hebt gedaan met de installatie of dat het mogelijk toch niet werkt op jouw Windows versie.

• Thanks 1

hallo drifter

het klopt inderdaad over de download.

ik heb al een bericht gestuurd,maar tot heden nog steeds geen reactie,misschien nog een keer een berichtje sturen.

mvg predator

Je zegt al dat je het programma nu al 2 keer geïnstalleerd  hebt, maar dat is natuurlijk nooit goed omdat er dan toch restanten achterblijven. Ik wil je adviseren om alles van Nero eerst helemaal van je Windows te verwijderen met Revo Uninstaller Pro of tenminste met de Nero General CleanTool. Daarna kan je de installatie van de Unattended versie er opnieuw opzetten, waarbij je rekening moet houden dat je voldoet aan de volgende punten die in de installatie handleiding staat van Den Spike;

*Antivirus en Antimalware tijdens installatie uitschakelen aub
*Tijdens installatie wordt je internet verbinding verbroken, hou hier rekening mee!
*Klik NIET op Account instellingen!!

Nero heeft zoveel beveilingen ingebouwd,daar kom je niet omheen.

Gebruik veel nero video,heb hem maar gekocht voor van dat gezeik af te zijn...

heb weer nero verwijderd en opnieuw geiinstalleerd,maar wordt niet geopend.

al een voor de 2x een berichtje gestuurd naar de uploader die nero heb geupload,maar nog steeds geen reactie gehad.

ik wacht wel af op een reactie en nog dank voor jullie hulp

Uploader is geen helpdesk,reactie zal zijn pech gehad.

Nero start niet op omdat hij met zijn server in verbinding staat en die ziet dat hij niet legaal is.

Zo simpel is het punt.

Op 3-10-2019 om 14:15 zei Theodor:

Uploader is geen helpdesk,reactie zal zijn pech gehad.

Nero start niet op omdat hij met zijn server in verbinding staat en die ziet dat hij niet legaal is.

Zo simpel is het punt.

Ik ga niet zeggen dat het juist of onjuist is maar er is een maar, raar maar waar, ik heb verschillende versies van Nero in bezit ( waarvan één maar legaal is). Indien ik een Nero installeer bij iemand, die het niet veel gebruikt heb ik geen enkel probleem om het zonder enig probleem werkend te hebben, het ligt er enkel aan hoe men het gebruikt en waarvoor. Ik ben het wel eens dat men wel eens tegen een probleem kan aanlopen indien men alle functies wil gebruiken die een legale versie heeft, maar indien het is een een dvd/cd te branden heeft men die bijkomende functies niet nodig. Dan is enkel Nero Express van belang en eventueel Nero CoverDesingner. Wat wel van belang is is dat Nero zeker geen toegang mag hebben naar internet toe. Heb zelf jaren zo gewerkt zonder enig probleem, toen ik bijna dagelijks dvd's brandde maar uiteindelijk toch aangeschaft omdat ik over het gebruik content was en nu meer mogelijkheden heb.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Duken
      Welkom bij de handleiding van CDBurnerXP. Met dit programma is het mogelijk om image bestanden te branden op CD, DVD HD-DVD en Blu-ray. Je kunt naast het branden van images ook zelf images maken van folders en mappen en folders branden.
      In dit artikel geven we een introductie, gebruikers handleiding voor het branden van images en de configuratie voor het optimaal gebruik maken van CDBurnerXP. 
      Wat komt er aan bod deze handleiding?
      Wat is CDBurnerXP? Plus- en minpunten van CDBurnerXP Installatie in woord en beeld Configuratie en tips van ImgBurn na de installatie voor optimaal gebruik Wat is CDBurnerXP
      CDBurnerXP is een gratis programma welke al sinds Windows 2000 de gebruikers het gemak geeft om images en folders te branden. Hoewel de naam het idee geeft dat het programma voor Windows XP is gemaakt is dit niet het geval. Windows 10 kan ook prima met CDBurnerXP overweg. In de afgelopen jaren is de applicatie flink uitgebreid met mogelijkheden tot het branden van images op Blu-ray en is Nederlandstalig. Heb je een bestand gedownload met de bestand extensie BIN, CCD, CDI, CUE, DI, DVD, GI, IMG, ISO, MDS, NRG of PDI dan kan CDBurnerXP deze branden op jouw lege CD, DVD, HD-DVD of Blu-ray branden. Ook kan je audio CDs branden en DVD's maken doormiddel van de bekende "VIDEO_TS" folders. 
      Plus- en minpunten van CDBurnerXP
      Pluspunten
      Gratis Brand alle soorten data en images Snel en gemakkelijk in gebruik Nederlandstalig minpunten
      Opencandy maleware in standaard installatie Installatie in woord en beeld
      Download het programma hier of hier.

Installeer het programma door het installatie bestand te openen. Indien deze melding opkomt druk dan op "JA".

Druk op volgende

Druk op het accepteren van de licentieovereenkomst en druk op volgende

Selecteer een locatie om het programma te installeren en druk op volgende

Let op! Druk op installatiewensen opgeven en selecteer Dutch voor de Nederlandse taal bestanden

Behoud de standaard instellingen en druk op Installeren

Hierna zal de AVG PC tuneUp geinstalleerd willen worden, Dit willen wij niet! Dit is een stuk malware wat niet nodig is. Druk op "Ik ga niet akkoord" en dan op installeren.

De installatie is gereed, druk op voltooien

CDBurnerXP zal eventueel vragen voor de gewenste taal, kies voor Nederlands en druk op OK.

Configuratie en tips van CDBurnerXP na de installatie voor optimaal gebruik
      CDBurnerXP is gestart, vanuit het menu zijn er diversen mogelijkheden. Je kunt een Dataschijf branden, een Video DVD een Audioschijf, een ISO branden etc. Wij gaan een image branden op een DVD. Kies voor Dataschijf.

De data compilatie komt op. In ons geval kan we een image branden, Je kan via de knop toevoegen de image file selecteren of deze in de de "lege" map slepen. Via toevoegen selecteer ik mijn Image bestand.

CDBurnerXP zal zelf zien dat er een image bestand is geselecteerd en dat hij de inhoud van de image kan branden op DVD. Druk op Ja.

Je kan de standaard instellingen laten staan, de brand opties spreken voor zich. Zo kan de computer zichzelf uitschakelen naar branden of kan je de data controleren. Druk op Branden schijf

Eventueel zal CDBurnerXP zelf aangeven wat voor CD, DVD of Blu-ray er nodig is om de image te branden. Daarna zal de image gebrand worden en kan de CD, DVD of Blu-ray worden gebruikt.

Ook kan je VIDEO_TS folders branden via CDBurnerXP. Dit kan door gebruik te maken van de "Video DVD" optie. Selecteer deze optie en druk op OK.

Geef via Schijf naam de naam op van de door jou gewenste naam en druk op de ... (puntjes) om naar de video_ts folder te browsen.

Selecteer de Video_ts folder en druk op OK.

Druk op begin brandproces om de video_ts folder te branden zodat hij kan worden gebruik op je afspeel apparatuur.

Tot zover de handleiding om bestanden en images te branden met CDBurnerXP.

• By Duken
      Welkom bij de handleiding van CDBurnerXP. Met dit programma is het mogelijk om image bestanden te branden op CD, DVD HD-DVD en Blu-ray. Je kunt naast het branden van images ook zelf images maken van folders en mappen en folders branden.
      In dit artikel geven we een introductie, gebruikers handleiding voor het branden van images en de configuratie voor het optimaal gebruik maken van CDBurnerXP. 
      Wat komt er aan bod deze handleiding?
      Wat is CDBurnerXP? Plus- en minpunten van CDBurnerXP Installatie in woord en beeld Configuratie en tips van ImgBurn na de installatie voor optimaal gebruik Wat is CDBurnerXP
      CDBurnerXP is een gratis programma welke al sinds Windows 2000 de gebruikers het gemak geeft om images en folders te branden. Hoewel de naam het idee geeft dat het programma voor Windows XP is gemaakt is dit niet het geval. Windows 10 kan ook prima met CDBurnerXP overweg. In de afgelopen jaren is de applicatie flink uitgebreid met mogelijkheden tot het branden van images op Blu-ray en is Nederlandstalig. Heb je een bestand gedownload met de bestand extensie BIN, CCD, CDI, CUE, DI, DVD, GI, IMG, ISO, MDS, NRG of PDI dan kan CDBurnerXP deze branden op jouw lege CD, DVD, HD-DVD of Blu-ray branden. Ook kan je audio CDs branden en DVD's maken doormiddel van de bekende "VIDEO_TS" folders. 
      Plus- en minpunten van CDBurnerXP
      Pluspunten
      Gratis Brand alle soorten data en images Snel en gemakkelijk in gebruik Nederlandstalig minpunten
      Opencandy maleware in standaard installatie Installatie in woord en beeld
      Download het programma hier of hier.

Installeer het programma door het installatie bestand te openen. Indien deze melding opkomt druk dan op "JA".

Druk op volgende

Druk op het accepteren van de licentieovereenkomst en druk op volgende

Selecteer een locatie om het programma te installeren en druk op volgende

Let op! Druk op installatiewensen opgeven en selecteer Dutch voor de Nederlandse taal bestanden

Behoud de standaard instellingen en druk op Installeren

Hierna zal de AVG PC tuneUp geinstalleerd willen worden, Dit willen wij niet! Dit is een stuk malware wat niet nodig is. Druk op "Ik ga niet akkoord" en dan op installeren.

De installatie is gereed, druk op voltooien

CDBurnerXP zal eventueel vragen voor de gewenste taal, kies voor Nederlands en druk op OK.

Configuratie en tips van CDBurnerXP na de installatie voor optimaal gebruik
      CDBurnerXP is gestart, vanuit het menu zijn er diversen mogelijkheden. Je kunt een Dataschijf branden, een Video DVD een Audioschijf, een ISO branden etc. Wij gaan een image branden op een DVD. Kies voor Dataschijf.

De data compilatie komt op. In ons geval kan we een image branden, Je kan via de knop toevoegen de image file selecteren of deze in de de "lege" map slepen. Via toevoegen selecteer ik mijn Image bestand.

CDBurnerXP zal zelf zien dat er een image bestand is geselecteerd en dat hij de inhoud van de image kan branden op DVD. Druk op Ja.

Je kan de standaard instellingen laten staan, de brand opties spreken voor zich. Zo kan de computer zichzelf uitschakelen naar branden of kan je de data controleren. Druk op Branden schijf

Eventueel zal CDBurnerXP zelf aangeven wat voor CD, DVD of Blu-ray er nodig is om de image te branden. Daarna zal de image gebrand worden en kan de CD, DVD of Blu-ray worden gebruikt.

Ook kan je VIDEO_TS folders branden via CDBurnerXP. Dit kan door gebruik te maken van de "Video DVD" optie. Selecteer deze optie en druk op OK.

Geef via Schijf naam de naam op van de door jou gewenste naam en druk op de ... (puntjes) om naar de video_ts folder te browsen.

Selecteer de Video_ts folder en druk op OK.

Druk op begin brandproces om de video_ts folder te branden zodat hij kan worden gebruik op je afspeel apparatuur.

Tot zover de handleiding om bestanden en images te branden met CDBurnerXP.

Toon volledig handleiding
    • By Astrid Brouwer
      hoi, ik heb een dvd gebrand via dvdflick maar heb heeeeel goed beeld en geen geluid, maar op pc wel? en kan de boxen niet aansluiten op tv? hoe kan dit??
    • By Astrid Brouwer
      hooi iedereen!! heb een een vraagje, ik wil graag voor een vriendin law & order op dvd zetten, (wel verschillende anders past het niet XD) Maaaaaarrrrr hoe? dvd flick geeft al aan bij een filmpje vol en ook bij meerdere vol? is dit normaal?? er moeten suppies bij kunnen komen en minmaal 3 filmpjes en dan ook drie suppies. plzzz help me!

• Latest news

• Nu op het forum

• de A is niet juist _ _ _ _ _ _ _ _ _ 9 letters  Fout 1/10  A,
    • De beroemdste torrent-site ter wereld, The Pirate Bay, heeft zijn oude en vaak onleesbare Onion Domein gedumpt voor een iets beter herkenbaar en mogelijk permanenter. De overstap werd gemeld aan TorrentFreak nadat proxy-sites van The Pirate Bay langdurige uitvaltijden op het oude domein opmerkten. The Pirate Bay beheert al meer dan 15 jaar een van zijn oorspronkelijke domeinen - thepiratebay.org -. In diezelfde periode heeft het ook talloze andere domeinen versleten vanwege anti-piraterij acties over de hele wereld. The Pirate Bay is om dezelfde reden ook een van de meest geblokkeerde platforms op de planeet, iets dat heeft geleid tot de oprichting van honderden proxy-sites, opgezet om de toegang tot de index te vergemakkelijken, ongeacht welk officieel domein er in gebruik is. Donderdagavond vertelde de exploitant van een site die links naar enkele van deze proxy's indexeert aan TorrentFreak dat hun eigenaren hadden gemerkt dat de Onion-site van The Pirate Bay al enkele uren buiten gebruik was, wat zeer ongebruikelijk is. Na verder onderzoek werd ontdekt dat de site was overgeschakeld van het extreem rommelige uj3wazyk5u4hnvtk.onion naar piratebayztemzmv.onion. Toegankelijk via de Tor-browser, bijvoorbeeld, geven Onion-domeinen toegang tot het zogenaamde 'dark web', wat een mooie manier is om sites en diensten te omschrijven die niet zichtbaar zijn met behulp van een normale zoekmachine of toegankelijk via reguliere middelen. In het geval van TPB biedt verborgenheid in het Tor-netwerk ook extra beveiliging voor aanvallen en de voor rechtszaken vatbare index. Hoewel er geen officiële aankondiging is van de operators van TPB over de Onion-domeinswitch, is het nieuwe adres nu te zien wanneer je over de 'Tor'-link op de site zweeft. Het is echter niet helemaal duidelijk waarom de exploitanten van de site de wijziging hebben aangebracht. Het nieuwe Onion-domein is zeker gemakkelijker te lezen dan het oude, maar nog steeds niet gemakkelijk te onthouden. Dat gezegd hebbende, het is een verbetering ten opzichte van zijn voorganger en nu is het waarschijnlijk een zeer goed moment om iedereen ermee vertrouwd te maken. Zoals onlangs gemeld is bij TorrentFreak, is de Internet Society bezig met de verkoop van het Public Interest Registry dat momenteel het .org-domein van The Pirate Bay beheert. Als gevolg hiervan zijn er zorgen dat de nieuwe eigenaren het beruchte domein om auteursrechtelijke redenen overboord gooien. Als dat inderdaad gebeurt, zal het Onion-domein zeker van pas komen, net als de honderden reeds bestaande proxy-sites die momenteel rond tientallen blokkades dansen, over de hele wereld. Toon volledig nieuwsbericht
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Penoza: The Final Chapter

• Misdaad
    • Drama

Ford v Ferrari

• Drama
    • Actie

Frozen II

• Avontuur
    • Animatie

Charlie's Angels

• Actie