Jump to content

Recommended Posts

hallo mensen van duken 

mischien kunnen jullie mij helpen waar kan ik en mag ik google subs plaatsen alleen de subs via bepaalde ondertitels sites 

alvast bedankt hiervoor 

• Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hallo @ladyman, het is helaas niet echt duidelijk wat je precies bedoelt. Zet je zelf Nederlandse Ondertitels bij Films en/of Series en gebruik je daar een Google vertaling voor en wil je nu weten waa

hoi    wilde bedoelen de subs vertaal.ik met google translate maar het is juist die subs wil ik graag delen maar op de site opensubtitels willen die nie i zoals.heb de sub fantasy islan

Hallo @ladyman, alle respect voor je goede intentie, maar op websites zoals Opensubtitles.org worden Google vertalingen niet of nauwelijks gedownload vanwege de gebreken die daar nogal in voorkomen. B

Hallo @ladyman, het is helaas niet echt duidelijk wat je precies bedoelt. Zet je zelf Nederlandse Ondertitels bij Films en/of Series en gebruik je daar een Google vertaling voor en wil je nu weten waar je die Films en/of Series kan plaatsen als Uploader?

• Like 1

Ik ben ook wel benieuwd. Ik kan niet echt de vraag vertalen. 

hoi 

wilde bedoelen de subs vertaal.ik met google translate maar het is juist die subs wil ik graag delen maar op de site opensubtitels willen die nie i

zoals.heb de sub fantasy islands 2020 vertaald met google translate 

en die wil graag ergens plaatsen 

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Trizomu
      Google wil weer geluidsopnames van stemmen die zijn producten met spraakbesturingssystemen genereerden gebruiken om door mensen te laten beoordelen. Het bedrijf gaat voortaan wel eerst jouw toestemming vragen. Zo schrijft technieuwswebsite The Verge. Verschillende mensen die de spraakbesturingssystemen van Google regelmatig gebruiken zoals bij Google Assistent, Google Home of Google Maps zouden een mail krijgen.

Vorige zomer kwamen verschillende technologiebedrijven zoals Google, Microsoft en Amazon in opspraak toen aan het licht kwam hoe ze bepaalde geluidsopnames van stemmen die hun producten genereerden door mensen lieten beluisteren en beoordelen om de producten te verbeteren. Enkele geluidsopnames werden zelfs gelekt en bleken soms zeer gevoelige informatie te bevatten, zo berichtte VRT NWS in juli 2019.
      Na de schandalen hebben de technologiebedrijven naar hun gebruikers toe proberen verduidelijken hoe ze de audiogegevens gebruiken en hebben de meeste de mogelijkheid aan gebruikers gegeven om 'het afluisteren' gedeeltelijk uit te zetten. Maar Google was daar vanwege een onderzoek van de Duitse gegevensbeschermingsautoriteit vanaf september zelfs wereldwijd volledig mee gestopt, tot nu.
      In een mail die sommige gebruikers onlangs kregen maakt Google duidelijk dat de optie standaard uit staat en er dus niet naar opnames van jou wordt geluisterd, tenzij je dat zelf in de instellingen aanpast. In de mail, die gericht is aan gebruikers die regelmatig de producten met spraakbesturing gebruiken, vraagt Google om de optie voor het gebruik van audio-opnames weer aan te zetten.
      In dat geval, zo legt het bedrijf uit, kan je je gegevens nog bekijken of verwijderen vooraleer ze worden geanonimiseerd en doorgestuurd naar menselijke beoordelaars. Ze worden dan 18 maanden opgeslagen en uiteindelijk automatisch verwijderd.

• By William
      Ondertiteling downloaden kan op diversen websites. Ik merk zelf dat ik een overzicht mis van deze websites. Vandaar dat er hier een overzicht is gemaakt van sites waar je Nederlandse SRT's en SUBS kan downloaden voor al je films en series.
      We proberen deze lijst up-to-date te houden. Werken er links niet of heb je zelf aanvullingen dan kan je dit doorgeven via de reacties. De startpost kunnen we dan ook blijven bijwerken.
      Update van de lijst voor ondertiteling / srt / subs voor April 2020
      De lijst is weer bijgewerkt.  
      Algemene link directory over subtitles
      Ondertitels Nederlandstalige sites
      Ondertitel Open Subtitles NewSubs Podnapisi Ondertitels Engelstalige sites
      Addic7ed SubScene Yify Subtitles Tvsubtitles.net Ondertitels sites welke offline zijn gegaan
      subtitles4free.net  - Offline sinds 07-2019 nlondertitels.com - Offline sinds 03-2019 SubsMax.com - Offline sinds 03-2019 Handig voor de subtitels gebruikers: Welke VPN moet ik kiezen?
    • By Duken
      Hierbij een mooie zoek query om te Googlen. Je kunt hiermee zoeken op Google naar films / series / muziek / games etc welke gehost zijn op servers. Deze servers zijn door de Google bot indexeert en daarom vindbaar (op de juiste manier).
      Je hebt dan wel de juiste Google query nodig om deze te kunnen vinden. Die hebben we natuurlijk gedeeld
      Dit blijft een erg mooie:
      intitle:"index.of" (mp4|avi|mkv) "Naam van bekende film of serie hier" -html -htm -php -asp -jsp -blog Voorbeeld: https://www.google.nl/search?q=intitle:"index.of"+(mp4|avi|mkv)+"frozen 2"+-html+-htm+-php+-asp+-jsp&start=10&bav=on.2,or.r_cp.&cad=b&biw=1920&bih=950&dpr=1&ech=1&psi=IltuWLadNYvojwTtmKDgCQ.1483627299220.3&ei=IltuWLadNYvojwTtmKDgCQ&emsg=NCSR&noj=1
      Daarna krijg je op Google de resultaten van de openbare directorys:

In deze directory kan je de content welke je zoekt vinden. Je kan deze downloaden door er op te klikken.

Je kunt ook nog via het ../ knopje (als je niet in "Index" zit een map eronder zoeken.

en ook daarin zijn weer folders met andere films etc te vinden:

Veel zoek plezier! 
    • By stroo
      goede morgen wie kan mijn helpen, hoe krijg ik ondertitels in een film en waar haal ik de ondertitels vandaan al vast bedankt stroo

• Who's Online   5 Members, 0 Anonymous, 180 Guests (See full list)

• Create New...