Jump to content

Wil je anoniem en veilig internetten, downloaden en streamen? Gebruik dan een VPN provider. Private internet access is verkrijgbaar voor €2.50 per maand.

Los dat de dienst en client erg snel en prettig werkt is dit ook één van de veiligste providers.

We hebben een stap voor stap handleiding.

Sign in to follow this  
Guest extreem-worldz

uploaden usenet

Recommended Posts

Guest extreem-worldz

hallo 

heb een vraagke wil graag eens een upload plaatsen du een zelfgemaakt film

wil uploaden naar nzb nu de vraag is https://prnt.sc/t9chff

mijn server zit bij hitnews .com

moet daarvoor nog iets beschijven 

extreem ik heb je een pb gestuurd succes er mee :)

Guest extreem-worldz

gezien zal straks of morgen eens bekijken

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By predator
      hallo
      lang geleden dat ik op de site was, maar ben weer met een vraag.
      ben sinds kort overgestapt naar andere provider en gebruik utorrent 1.6
      maak nu gebruik van de connextbox van ziggo.
      mijn vraag is er wordt gedownload maar niet geupload,wat zou de reden daar van zijn?
      poort staat open en heb ook de ip4 adres ingevoerd.
      mvg predator
    • By predator
      hallo
      ik gebruik sinds kort goose vpn.
      ik merk wel dat er weinig gehaald bij mij.
      ik gebruik zelf uttorent.Moet ik goose vpn ook in mijn router zetten?

mvg bavaria
    • By Duken
      De Nederlandse Usenetprovider Newsconnection moet van de rechter de gegevens van drie verschillende uploaders leveren aan stichting Brein. De drie hebben verschillende films en series geüpload naar het nieuwsgroepennetwerk.
      Newsconnection moet van uploaders 'Hannes3', 'QoQ' en 'Bassie10' de ip-adressen, betaalgegevens en overige persoonsgegevens voor zover beschikbaar leveren aan de auteursrechtenwaakhond. De rechter beschouwt alle andere opties om met de uploaders in contact te komen of hun identiteit te achterhalen als uitgeput. Ook na openbare waarschuwingen van Brein zijn de drie doorgegaan met uploaden. Hun posts zijn ook nog te vinden op Usenet. Newsconnection moet ook de proceskosten van Brein betalen, die begroot worden op iets meer dan 1500 euro.
      Naar alle waarschijnlijkheid gaat stichting Brein een schikking treffen met deze drie uploaders. Dat doet de organisatie vaker wanneer het uploaders heeft weten op te sporen. Zo schikte Brein deze maand nog met acht personen met een totaalbedrag van 60.000 euro en maakte het ook vandaag bekend dat het met de eigenaar van het Basf1-piraterijforum een schikking heeft bereikt van 7500 euro. 
    • By Duken
      De Nederlandse Usenetprovider Newsconnection moet van de rechter de gegevens van drie verschillende uploaders leveren aan stichting Brein. De drie hebben verschillende films en series geüpload naar het nieuwsgroepennetwerk.
      Newsconnection moet van uploaders 'Hannes3', 'QoQ' en 'Bassie10' de ip-adressen, betaalgegevens en overige persoonsgegevens voor zover beschikbaar leveren aan de auteursrechtenwaakhond. De rechter beschouwt alle andere opties om met de uploaders in contact te komen of hun identiteit te achterhalen als uitgeput. Ook na openbare waarschuwingen van Brein zijn de drie doorgegaan met uploaden. Hun posts zijn ook nog te vinden op Usenet. Newsconnection moet ook de proceskosten van Brein betalen, die begroot worden op iets meer dan 1500 euro.
      Naar alle waarschijnlijkheid gaat stichting Brein een schikking treffen met deze drie uploaders. Dat doet de organisatie vaker wanneer het uploaders heeft weten op te sporen. Zo schikte Brein deze maand nog met acht personen met een totaalbedrag van 60.000 euro en maakte het ook vandaag bekend dat het met de eigenaar van het Basf1-piraterijforum een schikking heeft bereikt van 7500 euro. 

Toon volledig nieuwsbericht

• Who Was Online

• Create New...