Jump to content

Welke news server betalen via PayPal?

Recommended Posts

hallo allemaal

welk server is heeft een betaling via paypal 

zou dit graag willen weten omdat ik zelf geen visa of mastercard heb 

wou ik het via paypal doen dus ik star geld op mijn paypal rekening om via die paypal een news server te betalen 

maar welke kan dat 

alvast bedankt voor jullie reactie 

• Duken changed the title to Welke news server betalen via PayPal?
  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dat zijn er heel wat. Met een Google search kom je vaak al een heel eind. Hier staan er enkele: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/payservers-overzicht-van-de-beste-nieuwsgroe

Veel Usenet providers accepteren PayPal maar sommige kunnen geen PayPal gebruiken. PayPal heeft echter al jaren en jaren een probleem met Usenet providers en is erg dubbelzinnig. De ene provider

Dat zijn er heel wat. Met een Google search kom je vaak al een heel eind.

Hier staan er enkele: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/payservers-overzicht-van-de-beste-nieuwsgroepen-servers-r30/

En ook hier staat een mooi lijstje: https://www.usenetvergelijker.nl/usenet-met-paypal/

Altijd zelf even controleren of de bovenstaande informatie wat betreft de Paypal betaalmethode nog klopt.

• Thanks 1

Veel Usenet providers accepteren PayPal maar sommige kunnen geen PayPal gebruiken.

PayPal heeft echter al jaren en jaren een probleem met Usenet providers en is erg dubbelzinnig.
De ene provider accepteren ze, vaak de grootste providers, bij kleinere providers wordt de rekening gesloten en deze krijgen hun geld niet meer terug.
In 2012 was dit een enorm drama voor verschillende providers die ik ken, sommige partijen zijn vele duizenden euro's kwijtgeraakt.

• Like 1

Och ja, dat is waar ook. Dat was inderdaad een drama.

Staat me ook bij dat als je Paypal als betaalmiddel kiest, je bij sommige Payservers toegang hebt tot minder (adult?) nieuwsgroepen.  

Een gevalletje copyright protected materiaal, denk ik zo.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By xipher
      Is het niet een leuk idee ergens een aparte categorie of topic te hebben waar couponcodes van newsserver in komen te staan?
      Natuurlijk kan ik zo een topic aanmaken, maar om het direct even goed aan te pakken dat wij met zijn allen even meedenken hoe wij dit het beste kunnen doen.
      Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die natuurlijk geen korting willen laten lopen :-)

Zelf had ik meer een idee van een aparte categorie waar je per actie een topic kan aanmaken waar mensen je ook eventueel in kunnen bedanken en waar je ook duidelijk de verloop datum in kan zetten.
      In een topic is dit natuurlijk ook wel mogelijk, maar dan zie je vervolgens door de bomen het bos niet meer, heb ik dan het idee.
      Graag jullie feedback hierover of als jij een ander/beter idee hiervoor hebt.
    • By jelmer11
      Hallo,
      Ik ben van plan om via aliexpress iets te kopen. Nu bieden ze als betaalmethode helaas geen paypal aan. Ik betaal liever niet met credit-card. Nou heb ik contact opgenomen met de verkoper, en hij wil wel een factuur sturen via paypal, zodat ik alsnog via paypal kan betalen. Verder heb ik via internet ook 'alipay' en 'escrow' gevonden, waarmee je bij aliexpress ook zou kunnen betalen. Ik begrijp alleen niet helemaal hoe 'alipay' en 'escrow' werken en of dit veilig is.
      Mijn vraag is dus waar ik het best mee kan betalen? 'Escrow', 'Alipay' (Als iemand uitlegt hoe één van deze twee werkt) of kan ik er toch het best voor kiezen dat de verkoper een factuur voor mij maakt?
      Alvast bedankt!
    • By geraldo13
      kan je met istore krediet, paysafcard kopen of naar paypal overzetten?
      ik heb namelijk nog aardig veel geld op mijn iphone staan maar ik doe er niks mee.
      is er mischien een app waarmee je Gamecards kan kopen, zoals World of warcraft 60 day.
      of paysafecard 10 euro, Enz.
      Of is er een manier om het krediet over te zetten naar paypal.
      Is er mischien een app ervoor?
      Hoop dat iemand een antwoord heeft op mijn vraag.
    • By Marciej123
      jow boys,
      Iemand die toevallig 60€ paraat heeft op zijn/haar paypal.
      Ik kan het gelijk overmaken via ING internet bankieren maar ik wil niet 6 dagen wachten..
      Dus iemand de me blij kan maken?
      alvast bedankt!
      Mvg Marciej123
  • Who was online  0 Users were Online in the last 2 hours

There is no users online

• Create New...