Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

The new generation offline - Hoe nu verder?

Gast
 Delen

Aanbevolen reactie

Het door @Nobody gemelde schermbeeld van The New Generation voorspelt inderdaad niet veel goeds, want de tekstregels doen mij vermoeden dat ook in dit geval sprake is van een takedown door stichting BREIN. Het is anders een wel heel vreemde tekst om een website onderhoud te melden.

Knipsel.thumb.JPG.bc7cd8e1875b520dcf6852a06adb5960.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  12
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  11
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

als het brein zou dat er normaal gesproken bij moeten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  202
  • Waardering:   45
  • Prestatiepunten:  2.248
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Inderdaad vreemde melding, maar denk dat het over is helaas

bewerkt door Misterkilobyte
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  9
  • Prestatiepunten:  513
  • Actief:  

Weet iemand of de site The New Generation echt offline is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei kliko:

als het brein zou dat er normaal gesproken bij moeten staan.

Dat gebeurde voorheen wanneer BREIN ook de eigenaar van de server waar de site op draait een aanschrijving had gegeven. De werkwijze van BREIN gaat op dit moment waarschijnlijk even iets anders gezien hun eigen laatste kennisgevingen. De eigenaar van de site zou in dit geval een aanschrijving hebben kunnen krijgen met het verzoek de website onmiddellijk te sluiten op straffe van een €som.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  202
  • Waardering:   45
  • Prestatiepunten:  2.248
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  

38 minuten geleden zei Skeletor:

Dat gebeurde voorheen wanneer BREIN ook de eigenaar van de server waar de site op draait een aanschrijving had gegeven. De werkwijze van BREIN gaat op dit moment waarschijnlijk even iets anders gezien hun eigen laatste kennisgevingen. De eigenaar van de site zou in dit geval een aanschrijving hebben kunnen krijgen met het verzoek de website onmiddellijk te sluiten op straffe van een €som.

Hoi TNG Members!,

Wegens juridische redenen heeft de huidige TNG staff de werkzaamheden neergelegd.

Ik (Insane) bezit de volledige database met posts etc en wil iedereen de kans geven voor een doorstart.
Dit namelijk omdat het zonde is om een website zoals dit te laten verwateren.

Als er oude staff is (die gaan immers voor) interesse heeft ben ik bereikbaar op discord: Insane - Xcoding#4742
Ik zal als niemand binnen 7 dagen reageert alle NZB`s vrijgeven door middel van een simpele zoekfunctie hier.

Groetjes

=INSANE=

Dit krijg ik nu te zien

• Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is op dit moment even gissen en ondanks de laatste berichten van BREIN moeten we uiteraard hopen op iets anders dan een takedown. Er kunnen natuurlijk dusdanige problemen zijn ontstaan met de software dat het script wellicht momenteel niet toegankelijk is. We gaan dus maar duimen draaien. :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

juridisch lijkt me dus toch brein, maar vreemd dat je dan een site kan overnemen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

dit bericht staat nu op de site: 

Wegens juridische redenen en dreigementen heeft de huidige TNG staff de werkzaamheden neergelegd.

Ik (Insane [Serverbeheerder/Programmeur]) bezit de volledige database met posts etc en wil iedereen de kans geven voor een doorstart.
Dit namelijk omdat het zonde is om een website zoals dit te laten verwateren.

Als er oude staff is (die gaan immers voor) interesse heeft ben ik bereikbaar op discord: https://discord.gg/JK2TQMAT

NIET TOEVOEGEN als je vragen hebt of niks in kan brengen --> Instant block daarvoor.

Ik zal als niemand binnen 7 dagen reageert alle NZB`s vrijgeven door middel van een simpele zoekfunctie hier.

Groetjes

=INSANE=

Maar waar kunnen we nu terecht?

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken veranderde de titel in The new generation offline - Hoe nu verder?
  • Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.020
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Hier nog een screenshot van de site:

image.png

Andere NZB forums kan je hier vinden in de links sectie:

https://www.duken.nl/forums/links/category/9-nederlandse-nzb-communities/

En natuurlijk in het overzicht:

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

thanks!

Welke site is aan te raden? overzichtelijk en uptodate?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Actief:  

Ik was net zo lekker met Gandalf allerlei  manieren van het  testen  van  (veilige ) software. Wel onder een andere nickname

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  26
  • Waardering:   23
  • Prestatiepunten:  520
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  

De site is er weer.

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

idd!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  52
  • Waardering:   19
  • Prestatiepunten:  381
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Ze zijn online! Gelukkig maar 👍😁

Er staat: TNG REBORN

Wegens juridische redenen en dreigementen hebben de huidige TNG admin staff de werkzaamheden neergelegd. (Gladiator, Vitesse en meer waarschijnlijk)

Ik (Insane [Serverbeheerder/Programmeur]) heb de backup hersteld en zal hem blijven hosten.

Ik heb de admins van hun functie verheven zodat ze niet posts kunnen verwijderen en ben op zoek naar een waterdicht team (liefst met de oude staff die een upgrade krijgen)

Meer info/DIscussie op: https://www.the-newgeneration.net/topic/137368-tng-reborn/

PS: Chatbox tijdelijk disabled dat ding maakt de website super traag

Groetjes

=INSANE=

Screenshot_20210324-212905_Chrome.thumb.jpg.2d81bf534343ad943b2590a9fb40e2a4.jpg

Maar wat is er nou aan de hand geweest? Wel top dat ze zo snel communiceren. 

Deze info is ook handig om te hebben. Mag toch worden gedeeld? Anders kan het worden verwijderd.

Beste,

DIt verhaal word nog uitgebreid naar mate er meer informatie is.

Er stoppen een hoop Admins/Mods met TNG omdat ze denken dat ze gevaar lopen vanwege een concurrent die valse informatie verspreid.

Ze hadden de website offline gegooid maar ik heb een backup terug gezet. Ik heb alle admins/mods gedowngrade naar member en de personen die dat waren kunnen mij contacteren op dIscord: Insane - Xcoding#4742

je kan uiteraard je rol gewoon behouden als je begaan bent met TNG

De website blijfft dus nog gewoon door draaien maar we zijn op zoek naar een middenweg met oude staff members en eventuele nieuwe.

Meer informatie binnenkort!

Groetjes,

Insane ( Serveberheerder, Coder)

Screenshot_20210324-213421_Chrome.jpg

bewerkt door Freek87
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  16
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  

12 uur geleden zei Skeletor:

Het is op dit moment even gissen en ondanks de laatste berichten van BREIN moeten we uiteraard hopen op iets anders dan een takedown. Er kunnen natuurlijk dusdanige problemen zijn ontstaan met de software dat het script wellicht momenteel niet toegankelijk is. We gaan dus maar duimen draaien. :unsure:

problemen met script is toch bullshit, je kunt toch altijd een backup terug zetten dan ben je weer terug bij af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

ach beter dat ze terug zijn hoe meer usenet sites hoe beter het is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

7 uur geleden zei lobke:

problemen met script is toch bullshit, je kunt toch altijd een backup terug zetten dan ben je weer terug bij af.

Nu geven ze aan dat de problemen niet bij een script lagen. Maar waarom is het dan gelijk bullshit? Zo simpel als een backup restoren is niet altijd het geval. Voor deze host maken we ze dubbel, maar veelal kan je bij het restoren tegen een corruptie van het een of ander aanlopen. Het niet niet zo simpel als een reboot van je computer zeg maar :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Nu het is extreem simpel en werkt wel degelijk altijd, zo niet dan is het de naam backup niet waardig, een backup die niet backupt is geen backup 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Actief:  

Snap niet waarom tng nog draait, is helemaal niks meer te doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

12 uur geleden zei lobke:

Snap niet waarom tng nog draait, is helemaal niks meer te doen

Er is toch nog boordevol content te vinden? Waarom niet.... ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dit wereldje draait om nieuw spul toch ? als een serie ergens 2 dagen staat is ie al oud, iedereen wil snelste zijn altijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Moderators

• Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Actief:  
  • Leeftijd:  45

Niet alleen, voor leden kan oude content ook fijn zijn. Opzoek naar een film van vorig jaar is ook fijn toch? :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei lobke:

Dit wereldje draait om nieuw spul toch ? als een serie ergens 2 dagen staat is ie al oud, iedereen wil snelste zijn altijd. 

Ik ben bang dat dit wel een beetje achterhaalde gedachte is @lobke, want als ik binnen mijn kennissenkring ga kijken is het aantal Netflix, Videoland of Disney abonnees en kijkers hoger dan het aantal personen die liever een aflevering van een serie of een recente film downloaden zelfs wanneer die kennis en mogelijkheden daarvoor aanwezig zijn.

Het downloaden van zoveel mogelijk Serie afleveringen of Films wordt denk ik hoofdzakelijk nog gedaan door personen die al jaren in dat wereldje actief zijn. De strijd om het snelst de nieuwste content aan te bieden is denk ik meer een dingetje tussen Site eigenaren en Posters onderling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Op 6-4-2021 om 19:31 zei Skeletor:

Ik ben bang dat dit wel een beetje achterhaalde gedachte is @lobke, want als ik binnen mijn kennissenkring ga kijken is het aantal Netflix, Videoland of Disney abonnees en kijkers hoger dan het aantal personen die liever een aflevering van een serie of een recente film downloaden zelfs wanneer die kennis en mogelijkheden daarvoor aanwezig zijn.

Het downloaden van zoveel mogelijk Serie afleveringen of Films wordt denk ik hoofdzakelijk nog gedaan door personen die al jaren in dat wereldje actief zijn. De strijd om het snelst de nieuwste content aan te bieden is denk ik meer een dingetje tussen Site eigenaren en Posters onderling.

helemaal niet mee eens, als ik al die streamingdiensten moet nemen ben ik een kapitaal per maand kwijt, ik weet niet of jij en op netflix, disney , hbo, videoland en noem ze maar allemaal op geabonneerd bent, maar deze diensten komen er zoveel van dat het voor de mensen onbetaalbaar word en dat zal ook hun ondergang worden. Gezien de mee name op het forum waar ik kijk bewijst ook je ongelijk, sommige series worden wel meer dan 100 keer meegenomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken locked this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hey allemaal, ik heb een vraagje! Mijn iPhone wordt echt superwarm als ik bijvoorbeeld een tijdje aan het gamen ben of als ik foto’s maak. Is dit normaal? Moet ik me zorgen maken? ExpertAppleMan: Hey iRonnie! Goed dat je dit vraagstuk aankaart! Het is namelijk best normaal dat je iPhone warm aanvoelt bij intensief gebruik, zoals gamen of video’s streamen. Je telefoon heeft verschillende onderdelen die hard aan het werk zijn, zoals de processor, GPU en camera. Wanneer deze onderdelen veel rekenkracht moeten leveren, zoals bij het draaien van grafisch zware apps of hoge resolutie video-opnames, kunnen ze behoorlijk warm worden. Hier zijn een paar dingen om in gedachten te houden: Omgevingstemperatuur: Als je je iPhone in de zon laat liggen of in een warme ruimte, wordt hij sneller warm. Hoog gebruik: Apps die veel energie verbruiken, zoals games of augmented reality (AR) apps, kunnen de temperatuur aanzienlijk verhogen. Opladen: Terwijl je je telefoon oplaadt, kan hij ook warmer aanvoelen, vooral als je een snelle oplader gebruikt. Over het algemeen zal je iPhone zichzelf uitschakelen als het echt te heet wordt om schade te voorkomen. Maar als je je zorgen blijft maken, kun je altijd je telefoon even laten afkoelen en kijken of het probleem zich blijft voordoen. Hopelijk helpt dit je een beetje! AppleEva: Hmm, interessant! Ik dacht altijd dat mijn iPhone kapot was. Als je hem aan het opladen bent en ook nog eens foto’s maakt, dan voelt hij ook echt heet aan. Dat is dus normaal? GamerMike: Ja, dat klopt! Toen ik mijn iPhone aan het opladen was en tegelijkertijd zat te gamen, werd hij ook heet. Gewoon even pauze nemen en laten afkoelen is de truc! TechieTim: Inderdaad, even een rustpauze kan wonderen doen! Ik merkte ook dat als ik video’s aan het streamen ben, mijn iPhone redelijk warm wordt. Gewoon niet panikeren, zolang hij niet uitvalt, denk ik dat het wel goed zit. LisaApp: Ik wil gewoon zeggen… als je je telefoon in je zak houdt terwijl je gamet en het heel warm voelt, dan is dat ook niet echt fijn. Soms helpt het om hem even op tafel te leggen. GamerMike: Precies! Dat heb ik ook gedaan. Het is anders gewoon oncomfortabel als hij zo heet aanvoelt. Maar ja, ik ben ook vaak zo diep in het spel dat ik vergeet om even pauze te nemen (LOL). iRonnie: Bedankt voor de reacties! Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die dit ervaart. Ik zal het vanaf nu ook even op de tafel leggen. En als hij echt te heet blijft, dan ga ik even langs de shop. AppleFan82: Goeie keuze, iRonnie! En ja, de nachtmodus helpt ook een beetje, omdat dan je scherm minder helder is. Dat scheelt natuurlijk ook! EvaB: Net als met alles, te veel van het goede is nooit goed. Mijn iPhone wordt ook als een sauna als ik muziek stream en oplaad tegelijk. Gevalletje ‘even minder doen’ TechieTim: Klopt helemaal, EvaB! Het is ook goed om te wissen welke apps je in de achtergrond aan hebt staan. Vaak draaien er teveel dingen tegelijk die we vergeten. iRonnie: Good tips, guys! Ga ik meteen eens door mijn apps struinen en ook eens die nachtmodus proberen! Dank jullie allemaal! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Darts en de Europese Darts Open Gebruiker: DartsFan1985 Hey iedereen! Ik hoorde dat de Europese Darts Open eraan komen. Maar ik begrijp niet helemaal hoe de Tour Card Holders werken. Wat is dat precies? Kan iemand dat uitleggen? Expert: DartsGuru23 Hey DartsFan1985! Goed dat je het vraagt! De Tour Card Holders zijn spelers die een speciale kaart hebben om deel te nemen aan de meeste grote toernooien, waaronder de Europese Darts Open. Het systeem is ontworpen om professionele spelers te ondersteunen en hen een eerlijke kans te geven om mee te doen aan bijv. belangrijke toernooien. Dus elk seizoen zijn er verschillende kanshebbers die strijden voor deze kaarten. In de qualifier, zoals de een die je noemt voor de Europese Darts Open, spelen ze tegen elkaar. De top 10 spelers die het beste presteren in de qualifier mogen zich plaatsen voor het toernooi in Leverkusen. Dit jaar zijn dat onder anderen Peter Wright en Michael Smith, maar er zijn ook verrassende winsten van spelers zoals Bradley Brooks en Mario Vandenbogaerde. Bijvoorbeeld, Brooks versloeg Smith met een score van 6-4 en een gemiddelde van 94. Dit betekent dat Smith, die eigenlijk een van de sterkste spelers is, niet mee kan doen aan het toernooi. Het laat zien hoe competitief darts kan zijn! Hopelijk is dit duidelijker! Als je nog meer vragen hebt, laat het weten! Reacties van andere gebruikers: SnelDarter88 Wat een gekke wedstrijden soms! Had echt niet verwacht dat Smith zou verliezen. Dat gebeurt niet vaak! DartsLover99 Ja, Smith blijft een sterke speler, maar het laat zien dat niemand verzekerd is van een overwinning. DianaDarts Ik ben benieuwd naar de volgende qualifier! Wie denken jullie dat het gaat maken? JeroenB Persoonlijk denk ik dat Wright het goed gaat doen als hij ooit weer zijn niveau vindt. Hij heeft soms zulke pieken en dalen. ArjenDeDarter Helemaal eens, maar ik vind het ook leuk om nieuwe talenten te zien. Wat vinden jullie van Bialecki? Die jongen heeft potentie! DartsJustin Bialecki is zeker een sterkere speler aan het worden! Het is nog niet zeker, maar als hij zo doorgaat, wie weet waar hij eindigt. SnelDarter88 Wie is er nu een “dark horse” volgens jullie? Meestal kies ik iemand die niet veel wordt genoemd! DianaDarts Ik blijf voor Darius Labanauskas gaan. Hij is consistent en kan verrassen! DartsGuru23 Dat is een goede keuze! Labanauskas heeft inderdaad een solide stijl. Laten we hopen dat hij door kan stoten! JeroenB Laten we dat hopen, en ik kijk er echt naar uit om te zien wie er naar het hoofdevenement gaat! Veel plezier deze week! Hopelijk helpt deze discussie jou en anderen zoals DartsFan1985 om meer te begrijpen over de Tour Card Holders en de Europese Darts Open! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Nieuwe leden – Voorstelling van LieveLies Bericht van LieveLies: Hey allemaal! Ik ben LieveLies, een nieuw lid hier! Ik ben sinds kort lid van dit forum omdat ik op zoek ben naar tips voor de beste Black Friday deals van dit jaar. Ik kom uit het mooie Utrecht en ik ben een echte bargain-hunter. Naast shoppen houd ik ook heel veel van koken en reizen. Dus als jullie ook nog leuke kooktips of reisverhalen hebben, hoor ik die ook graag! Ik meldde me aan omdat ik hoorde dat dit een fijne community is. Mensen delen hier hun ervaringen en dat lijkt me super handig, vooral met Black Friday in aantocht! Wat zijn jullie top aanraders? Zijn er specifieke winkels of websites waar je echt niet zonder goede deals weggaat? Ben benieuwd naar jullie tips! Liefs, LieveLies Antwoord van TechieTom (Expert): Hey LieveLies! Welkom op het forum! Je bent hier op de juiste plek als het gaat om goede Black Friday deals. Dit jaar ziet het er veelbelovend uit! Hier een paar tips: Vergelijk websites: Kijk op sites als SimilarWeb of Flipp om prijzen te vergelijken. Vaak hebben ze overzichtjes van welke winkel de beste deals heeft. Kijk naar specifieke categorieën: Tech gadgets, kleding, en huishoudelijke artikelen zijn vaak goed in de aanbieding. Denk aan merken zoals Sony en Apple voor gadgets, en grote winkels zoals H&M of Zalando voor kleding. Aanmelden voor nieuwsbrieven: Zorg dat je je inschrijft voor nieuwsbrieven van je favoriete winkels. Ze sturen vaak extra kortingen naar hun abonnees, en soms krijg je als eerste toegang tot deals! Gebruik kortingscodes: Websites zoals RetailMeNot en Honey zijn handig omdat ze automatisch kortingscodes voor je zoeken. Dit kan je nog extra besparen! Sociale media: Volg winkels op social media; ze delen vaak exclusieve aanbiedingen daar! Als je echt wilt scoren, bepaal van tevoren wat je wilt kopen en houd een lijstje bij. Dat helpt om niet impulsief dingen te kopen die je eigenlijk niet nodig hebt. Ik hoop dat dit je helpt, en als je nog meer vragen hebt, vraag maar raak! Groetjes, TechieTom Reacties van andere gebruikers: Sophie123: Hey LieveLies! Welkom! Goed dat je tips vraagt. Ik heb vorig jaar echt goeie deals gepakt bij Bol.com en Amazon. Topwebsite voor tech dingen! GamerGuy90: Hoi LieveLies! Black Friday is altijd mijn favoriet. Ik spaar al een tijdje voor een nieuwe console, dus ik kijk er heel erg naar uit! Hopelijk komen er goede aanbiedingen. FashionistaFleur: Hi! Ik ben ook gek op shoppen! H&M en Zara hebben vaak mooi kleding in de uitverkoop. Vergeet ook niet om de kortingsstickers in de winkels te checken! LieveLies: Thanks voor de tips, iedereen! Zal zeker Bol.com en Amazon in de gaten houden. Weten jullie of ze vaak al een week van tevoren teasers doen voor hun deals? EcoLover: Ja, vaak wel! Ze geven soms een sneak peek een paar dagen voor Black Friday. Dus hou hun social media in de gaten! Sophie123: Inderdaad, absoluut doen! En soms hebben ze ook flash sales, dus dat is ook iets om goed in de gaten te houden! GamerGuy90: Ik ben trouwens benieuwd, kopen jullie altijd online of gaan jullie ook naar de winkel? Persoonlijk ga ik het liefst fysiek, het is gewoon gezelliger! LieveLies: Ik vind het ook leuk om naar de winkel te gaan! Maar online is ook handig voor die exclusieve deals. Soms is het moeilijk om een keuze te maken, haha. KookKoning: Welkom LieveLies! Leuk dat je hier bent, en ik zie dat je ook houdt van koken! Heb je al een recept dat je wilt delen? Misschien iets dat perfect is voor als je deals scoort? FashionistaFleur: Ja, dat zou leuk zijn! Ik hou van koken, maar ik ben niet zo’n ster in de keuken, haha. Misschien kan ik iets leren van jou! Zo, dat voelt als een echte community, nietwaar? Leuk dat je hiervoor hebt gekozen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...