Jump to content

Kan geen verbinding maken met internet

Go to solution Solved by Skeletor,

Recommended Posts

Dag iedereen. Ik heb een raar probleem. Sinds gisteravond kan ik mijn Windows 7-pc niet met internet verbinden, elk apparaat behalve de pc werkt prima, maar het maakt geen verbinding met het thuisnetwerk. Ik heb verschillende keren geprobeerd verbinding te maken en de verbinding te verbreken, maar mijn probleem is niet opgelost. Ik weet niet wat de reden hiervoor zou kunnen zijn. Eerder heb ik netwerkgerelateerde problemen opgelost met behulp van dit artikel, maar deze keer helpt het mij ook niet. Kan iemand mij helpen mijn probleem op te lossen? Ik voeg ook een screenshot toe. Elke vorm van feedback wordt zeer op prijs gesteld.

Internet_issue.jpg

• Replies 7
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Misschien kan je je netwerkadapter eens verwijderen en na herstarten van Windows zal deze terug opnieuw geïnstalleerd worden. Hiervoor ga je naar configuratiescherm-->apparaatbeheer en dan naa

Misschien heeft u iets aan wat tips over het oplossen van Netwerkproblemen in het artikel van Computeridee.nl. Het probleem zou zomaar kunnen zitten in Tip3: Netwerkadapter.

Beste @EmeryHoppe, heeft u al eens geprobeerd de PC met kabel aan te sluiten op de modem/router en te controleren of de internet verbinding dan wel correct werkt. Als dat het geval is kan altijd opnie

Posted Images

• Solution

Misschien heeft u iets aan wat tips over het oplossen van Netwerkproblemen in het artikel van Computeridee.nl. Het probleem zou zomaar kunnen zitten in Tip3: Netwerkadapter.

• Like 1

windows 7 is verleden tijd 

dacht dat windows 7 gestopt is vorige met updaten

ik moest naar windows 10 gaan na 11 jaar windows 7 te hebben gehad 

mischien dat da het probleem gaat zijn da uw windows niet optimaal meer werkt 

Misschien kan je je netwerkadapter eens verwijderen en na herstarten van Windows zal deze terug opnieuw geïnstalleerd worden.

Hiervoor ga je naar configuratiescherm-->apparaatbeheer en dan naar je netwerkadapters.  Klik rechtermuisknop op je netwerkkaart en apparaat verwijderen en herstart je pc.

Als het goed is installeerd Windows de driver voor u.... Zoniet dan neem je je drivers van je moederbord er even bij die op een cd-rom moeten staan.

• Like 2

Beste @EmeryHoppe, heeft u al eens geprobeerd de PC met kabel aan te sluiten op de modem/router en te controleren of de internet verbinding dan wel correct werkt. Als dat het geval is kan altijd opnieuw geprobeerd worden om de PC met die internet connectie weer opnieuw op te nemen binnen het draadloze thuisnetwerk.

• Like 1
1 uur geleden zei Skeletor:

Beste @EmeryHoppe, heeft u al eens geprobeerd de PC met kabel aan te sluiten op de modem/router en te controleren of de internet verbinding dan wel correct werkt. Als dat het geval is kan altijd opnieuw geprobeerd worden om de PC met die internet connectie weer opnieuw op te nemen binnen het draadloze thuisnetwerk.

Dit lijkt mij het beste advies. Mogelijk ligt het aan je draadloze netwerk adapter. Door even een kabel aan te sluiten, weet je of het wel werkt met een kabel. En, met enig geluk herkent het netwerk daarna ook draadloos je PC. Misschien dat het stappenplan van @pcworlduitkomst biedt.

• Agree 1

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Trizomu
      Je herkent het vast wel: je bezoekt een website en het eerste wat je ziet is die melding met de vraag of je de cookies wil accepteren. De voorwaarden lees je vaak niet eens en je klikt snel op ‘accepteren’ of ‘oké’ om er maar gauw vanaf te zijn. Maar waar komt die term ‘cookies’ nu eigenlijk vandaan? Hebben ze echt zoveel met koekjes te maken?
      Een ‘cookie’ is eigenlijk een klein beetje informatie dat van een browser naar de webserver gaat. Als je de cookies accepteert geef je toestemming om je activiteiten op de website te laten volgen. Als je bijvoorbeeld allerlei spullen in het winkelmandje doet tijdens een online shopsessie en niet afrekent, onthoudt de webwinkel de inhoud van het winkelwagentje. Met deze informatie gaat Google vervolgens weer aan de slag. Binnen de kortste keren is alles wat je in het winkelmandje had gedaan te zien in allerlei gepersonaliseerde advertenties.
      Maar waarom heten die dingen cookies en niet chocolate chips bijvoorbeeld? Er blijken meerdere verhalen rond te gaan over de oorsprong van deze term. Een daarvan is dat Lou Montulli, de uitvinder van de cookie zijn product vernoemde naar zogenaamde ‘magic cookies’. Dit zijn kleine datapakketten die werden gebruikt om op een veilige manier informatie tussen verschillende softwareprogramma’s uit te wisselen.
      Hans en Grietje
      Er gaat ook een ander gerucht omtrent de naam van de opvallende internetterm rond. Sommigen menen dat de naam voor cookies afkomstig is uit het sprookje over twee kinderen, genaamd Hans en Grietje. De kinderen markeerden hun spoor door een donker bos door koekkruimeltjes achter zich te laten vallen, zodat ze konden zien waar ze geweest waren. Als je even nadenkt, lijkt dat verhaal best veel op het technische verhaal van de cookies. Ze maken ook een soort spoor van data om je activiteiten te volgen.
      Cookiemonster?
      Of klopt het verhaal van het cookiemonster? Nadat een programmeur zijn bedrijf verliet, gebeurden er vreemde dingen. Zo nu en dan stopte het computersysteem volledig en verscheen de volgende boodschap op het scherm: “Geef me een koekje.” Het systeem reageerde pas weer normaal als de operator het woord ‘cookie’ in het systeem invoerde. Er bleek geen oplossing voor dit probleem te zijn. Er werd besloten om de code te laten staan en er verder geen moeite meer in te steken. De medewerkers werd vanaf toen geleerd om gewoon een ‘cookie’ aan de computer te geven om hem te laten werken.

• By fvoske
      Goede dag,
      Het volgende probleem heb ik en wie kan mij helpen.   Op de camping in Spanje heb ik een schotel voor TV ontvangst.   Een SAB Titan III combo HD zorgt voor TV-signaall.
      Er is een zwak wifi signaal welke ik wil gebruiken en versterken voor koppeling aan de TV, zodat ik daar NETFLIX kan ontvangen. Afstand van wifi-punt naar caravan is ca. 40 m.
      Een kabel aanleggen is GEEN optie, maar ik mag van het signaal gebruik maken. Hoe nu verder???  Ik heb daar verder geen apparatuur en wat zou ik
      moeten kopen???  Hopelijk is er iemend die mij kan adviseren.
      Met vriendelijke groeten  Frans
    • By guilpje
      Sinds een korte periode ondervinden we dat er zeer veel internet wordt verbruikt. Aangezien we maar 200GB elke maand hebben en er na 2 dagen al bijna 40GB van is verbruikt zouden we graag eens willen weten waar dit vandaan komt. We denken dat er iemand op ons WI-FI netwerk zit maar we vinden nergens hoe we ons wachtwoord moeten veranderen. IP adres in adresbalk typen werkt niet. Zou er een programma bestaan waarmee je het internet verbruik kan meten vanaf het moment dat je je PC opstart en welke programma's data hebben verbruikt?
    • By Trizomu
      Stichting Stop Internetoplichting, dat meer dan tien jaar de fora OpgelichtOpInternet en daarna OpgeletOpInternet beheerde, stopt ermee. Volgens het team is de bewustwording toegenomen en weten bezoekers het Landelijk Meldpunt Internetoplichting goed te vinden.
      Bijna tien jaar geleden ging het forum OpgelichtOpInternet.nl online en in 2008 richtten de beheerders de stichting Stichting Stop Internetoplichting op. Doel was om gebruikers bewust te maken van risico's en mogelijke problemen bij het doen van aankopen op internet. Gebruikers konden details over aankoopproblemen in topics melden, waarna anderen hulp en advies konden geven. De stichting bracht organisaties, online betalingsproviders, hosters en advertentiesites onder andere op de hoogte van nieuwe methoden van oplichting. In 2012 werd de naam van het forum aangepast in opgeletopinternet.nl.
      "De veranderende omgeving heeft ons doen besluiten onze huidige online activiteiten via het forum OpgeletOpInternet.nl per 1 juli aanstaande te beëindigen", meldt de stichting nu. Volgens de teamleden zijn de bewustwording en alertheid onder consumenten inmiddels sterk verbeterd en neemt het aantal meldingen en malafide sites sterk af, onder andere door de komst van het Landelijk Meldpunt Internetoplichting. "Door hun samenwerking met banken, hosters en advertentiesites kan er snel gehandeld worden bij internetoplichting, wat duidelijk zijn vruchten afwerpt", aldus de stichting.
      Per 1 juli staat OpgeletOpInternet in onderhoud en zal er alleen nog te lezen zijn hoe consumenten veilig kunnen handelen op Marktplaats en waar ze op moeten letten bij online winkelen. Het team laat de mogelijkheid open dat anderen het beheer over het platform overnemen.
      In 2009 stopte een ander particulier initiatief om de veiligheid van online shoppen te verbeteren: Internetoplichting sloot zijn deuren nadat de rechter de beheerders veroordeelde tot het verwijderen en verwijderd houden van een topic over Trendylaarzen. Het bedrijf achter Trendylaarzen eiste dit wegens een beschuldiging van oplichting.

Toon volledig nieuwsbericht

• Who was online  15 Users were Online in the last 2 hours

• Create New...