Spring naar bijdragen

Café de Download


Duken

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Fuuuck, moet je dit lezen en zien!

'Amerikanen vermoordden Irakezen en journalisten'

AMSTERDAM - Een video in handen van de klokkenluiderswebsite Wikileaks laat zien hoe Amerikanen verantwoordelijk zijn voor de dood van twaalf Iraakse burgers en twee journalisten van het persbureau Reuters in juli 2007.

© Defenselink

Wikileaks heeft een kopie van de video van 39 minuten in handen gekregen, waar tevens een verkorte versie van is. Ook zijn foto's gepubliceerd.

De beelden tonen hoe twee Reuters-journalisten aan hun einde kwamen.

Het persagentschap probeerde eerder toegang tot de video te krijgen met een beroep op de Amerikanse variant van de Wet openbaarheid van bestuur, maar kreeg de beelden niet.

Op de video is te zien hoe in een buitenwijk van Baghdad Amerikaanse soldaten vanuit een Apache kijken naar een groep mannen.

De camera van Reuters-journalist Saeed Chmagh's (40) lijkt vervolgens voor een vuurwapen aangezien te worden.

Vuursalvo

Daarop vraagt een militair om toestemming om te vuren en doet dat vervolgens ook. Als de journalist probeert te ontkomen wordt hij bij een volgend vuursalvo geraakt.

Als vervolgens mensen proberen een gewonde man af te voeren in een busje, is te zien hoe opnieuw toestemming wordt gevraagd het vuur op de burgers te openen.

Opnieuw volgt een vuursalvo, waarbij de andere mensen worden gedood. Ook de 22-jarige journalist Namir Noor-Eldeen vindt bij het incident de dood.

Lachen

Op diverse punten in de film is te horen dat bij de communicatie diverse malen om het schieten wordt gelachen. Als een tank gaat kijken bij de bestelbus zegt een militair in de Apache helikopter “ze reden net over een lijkâ€. Daarop wordt lachend geantwoord: “Oh, werkelijk?â€

Als de tank bij de bestelbus arriveert blijken er ook twee gewonde kinderen in het voertuig te liggen. Een soldaat vraagt toestemming om de kinderen naar een Amerikaans hospitaal te brengen.

Dat wordt echter geweigerd en de kinderen worden naar een Iraaks ziekenhuis doorverwezen. Later wijten de coalitatietroepen het incident aan een actie van Iraakse opstandelingen.

Persconferentie

Het ontvangen beeldmateriaal is versleuteld, waardoor het vertonen onmogelijk is. Experts zijn echter in staat gebleken de beveiliging te kraken en de video alsnog zichtbaar te maken.

Daarvoor is geld ingezameld en veel rekenkracht van veel verschillende computers ingezet.

Daarna hebben de mensen achter Wikileaks een persconferentie uitgeschreven in het hart van de Amerikaanse macht bij de National Press Club in Washington, DC.

Ruzie

Het tonen van de video is onzeker geweest. Vorige maand hielden Amerikaanse autoriteiten een medewerker van Wikileaks 22 uur gevangen voor ondervraging om het materiaal in handen te krijgen. Andere medewerkers werden gevolgd.

Uit eerder gelekt materiaal blijkt dat de VS eerder opties hebben onderzocht om Wikileaks te sluiten en de mensen erachter op te pakken. Het Pentagon beschouwt de medewerkers als een 'gevaar voor de nationale veiligheid'.

Val kabinet

Een onthulling van CIA-documenten vorige week maakt duidelijk dat de Amerikanen een

communicatieplan hebben om de publieke opinie te manipuleren om de oorlog in Afghanistan te blijven steunen.

Aanleiding voor het maken van dit document zou de val van het kabinet Balkenende IV over het verblijf in Uruzgan zijn.

Filmpje.

http://www.zie.nl/video/algemeen/Amerikanen-doden-onschuldigen-in-Irak-WikiLeaks-Collateral-Murder/m1czl9gfr98o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Dat is gewoon ziek  :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Vreemd verhaal...

Is dit een recent bericht?

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Als een tank gaat kijken bij de bestelbus zegt een militair in de Apache helikopter “ze reden net over een lijkâ€. Daarop wordt lachend geantwoord: “Oh, werkelijk?

"Maybe it was just a visual illusion, but it looked like it." => Ze vinden het niet leuk, maar willen niet dat de gedachte dat ze net een aantal mensen hebben vermoord de overhand krijgt. Ik kan dat wel begrijpen.

Al met al vind ik het een gruwelijke fout, als ik zo de video zie, maar wat had jij gedaan in die situatie? Je bent getraind om mensen met wapens neer te halen, anders is het met je gebeurd. Een camera lijkt in sommige gevallen, vooral als je geen geweldig zicht hebt, op een wapen, ook dat ben ik met ze eens. Ik weet zeker dat ik in de redenatie mee was gegaan, zeker als je ziet dat ze in groepjes lopen, wijzen en zich gehaast gedragen en twee mensen een wapen-achtig ding in hun hand hebben.

Waar mensen zijn, wordt gefaald. Het zou niet mogen in situaties waar het gaat om leven en dood, maar het gebeurt helaas wel. Deze soldaten hebben naar mijn mening niets misdaan, behalve het trekken van een verkeerde conclusie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het is makkelijk praten voor ons. Maar toch vind ik dat Amerikanen wel overdreven veel fouten maken en daar vooral niets over kwijt willen tegenover de media. Vooral toen dat busje werd beschoten vond ik erg zielig, ik vind dat onbewapende hospiks niet neergeschoten mogen worden, zeker niet in zo'n situatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Het is makkelijk praten achteraf. 't Is heel tragisch en zo, maar ik weet zeker dat ieder van ons hetzelfde had gedaan en die soldaten valt dus helemaal niets te verwijten. Vooral het stukje met de kinderen in die bus vond ik een dom argument, ze moesten erg inzoomen en vertraagd afspelen om enkele witte stipjes te zien, die niemand als kinderen had kunnen herkennen. Maar stel nou dat het heel obvious was geweest dat er kinderen aanwezig waren, ben ik het nog eens met die soldaat: "moeten ze hun kinderen maar niet naar een gebied meebrengen waar gevochten wordt!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Het komt inderdaad allemaal bruut en wreed over maar voor hetzelfde geld waren het wel rpg's en zou je als piloot zo naar beneden gehaald worden, blijft een moeilijk verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hoe je het ook went of keert, het is gewoon een verkeerd wat deze Amerikanen hebben gedaan. Het is tenslotte een fout die mensen levens kost. Simple as that.

@ Tom voor de Pinschers ...

Die beesten groeien als kool... ik dacht dat ze niet zo groot werden  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ja, 't is foutgegaan, maar 95% van de bevolking had in die situatie hetzelfde gedaan. Stel dat je eerst gaat kijken of het wel echt wapens zijn, dan ben je dood als dat zo is. In de grote meerderheid van de gevallen ben je dus je eigen mensen kwijt en die soldaten zijn getraind om dat te voorkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Jaa jaa jaaa!!! Nieuwe beelden van Duke Nukem Forever

Ondanks de val van 3drealms, zijn er nog altijd mensen (DukeN.NL) die blijven hopen op de terugkeer van Duke Nukem. Vandaag worden deze mensen weer lekker gemaakt met wat nieuwe footage van de game.

http://www.youtube.com/watch?v=5pr3mT2TOo4&feature=player_embedded#

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Omfg, dit ziet er echt anno 2004 uit :P Ik ga hem toch spelen, heel eventjes dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Komt die dan eindelijk uit?! Man, ik dacht dat die nooit meer uit zou komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Ziet er vet uit  :D alleen zijn stem is best lame

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Zo, net terug van eerste dag stage lopen bij computerwinkel. Het was echt SUPER en kon veel dingen alleen doen.

Heb me vooral bezig gehouden met computers klaar maken voor klanten, zoals harde schijf vervangen en Windows er op gezet. Drivers, updates installeren. DVD Drive er in gezet. Computers uit dozen gepakt. En nog vanalles. :P Heb hele aardige collega's. Ik was veel aan het samenwerken met een andere stage loper, en ging allemaal heel goed. Alleen er was 1 probleempje. Ik was bezig met een laptop instellingen terugzetten via backup, maar toen het bezig was viel de laptop uit omdat het niet op netstroom aangesloten was... Weer aangezet en vervolgens iets beschadigd. Dat wordt morgen me volgende klus.... :P

Nouja anyways, het was echt leuk en ik denk nu al verder te gaan in de ICT. :)

Gr. headsh0t

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zeker chill al mag je dat op je eerste stage, ik mocht toen alleen maar lijm in potjes doen en koffie zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Is wel het werk wat wij ook doen, inderdaad. De meeste tijd gaat zitten in het installeren en dan gaat er vanzelf wel iets fout, in een bepaald percentage van de gevallen. Valt het jou al een beetje op dat sommige mensen hun pc ernstig mishandelen? Niet fysiek, maar m.b.t. slecht onderhoud en zo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

klinkt idd echt weer zoals ik heb gedaan 6 jaar geleden op stage :)

pc's assembleren en gebruiksklaar maken :)

maar Tom ook fysiek misbruiken sommige mensen de pc.

Ben op me stage ooit eens een floppy disk (jawel zo'n vierkant schijfje voor de jongere onder ons) in een cd-rom speler tegen gekomen. Volgens de klant ging zijn drive niet meer open... uhm nee klopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

klinkt idd echt weer zoals ik heb gedaan 6 jaar geleden op stage :)

pc's assembleren en gebruiksklaar maken :)

maar Tom ook fysiek misbruiken sommige mensen de pc.

Ben op me stage ooit eens een floppy disk (jawel zo'n vierkant schijfje voor de jongere onder ons) in een cd-rom speler tegen gekomen. Volgens de klant ging zijn drive niet meer open... uhm nee klopt.

hahaha echt waar. hoe sukkel kun je dan zijn. ik heb trouwens ook al eens gezien dat iemand verschrikkelijk zat te duwen om de usb kabel in de laptop te krijgen. Gewoon ook echt kracht zetten had die de usb gewoon verkeerd om :S  en gewoon volle kracht zetten?? snap je m nog nog. hoe dom kun je wezen. sommige mensen zijn ook gewoon echt niet zuinig op hun spullen (terwijl het toch niet iets v/h goedkoopste is)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Hahaha :P

@ Tom nee maar er zijn wel mensen die hun PC brengen om er Avast er op te laten zetten. Kom op zeg, dat is toch niet zo moeilijk. -,-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

't Zal je verbazen. Er zijn nog veel erger dingen. Ik heb wel eens de vraag gekregen wat internet is. Toen ik 't uitlegde snapten ze ineens dat het over "dat icoontje op het startschermpje wat al die www dingetjes opriep" ging. Nog steeds niet goed, maar ach...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

ga met je muis naar rechterbovenhoek

ZyclgxnHqlB.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Hahaha, dat doet me denken aan een college wat ik laatst had... Toen was er zo'n vrouwelijke dokter die wat aan moest wijzen op 't projectiescherm en ze kon de laserpointer niet vinden. Iemand uit de zaal zei dat ze het met de muis moest proberen en vervolgens richtte ze de muis op het bord en klikte met de linkermuisknop, verbaasd kijkend dat er geen laserstraaltje uit kwam. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Ik onderhoud mijn pc ook niet echt alleen iedere zondag een virus scan voor de rest gooi ik heb om het half jaar helemaal leeg omdat ik er altijd een troep van maak. Pc mishandelen doe ik wel eens als me beeld flikkert dan geef ik een klap tegen de zijkant me scherm en hij doet het weer 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

T is ook wel goed om je PC een keer in de week schoon te maken, virus scan enz enz. Anders wordt het zo'n zootje. Je wilt niet weten hoe ik me PC altijd netjes houd. :P Heb ALLE foto's in de map afbeeldingen staan, alle text/word bestandjes in de map documenten, ongebruikte dingen verwijder ik gelijk. Volgens mij doet bijna niemand dat. :P Heb net Windows reinstall uitgevoerd om weer met een 'schone lij' te beginnen. Nog een voorbeeld. :P

headsh0t

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

2 dingen zijn bij mij een tering zooi:

De map Downloads bij mijn documenten daar is mijn laad scherm FACKING traag  :s (voor de rest istie snel hoor (A).  )

En data schijf is een tering zooi (behalve de plek waar mn muziek, fotos (raw), jpegs staan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • HenrySkype heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...