Jump to content

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

  • Sign Up


Café de Download


Duken
 Share


Recommended Posts


  • Content Count:  4,307
  • Reputation:   0
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  05/29/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  Never
  • Age:  34

Wat voor genre zoek je :)?

lekker schieten zonder al te raadseltjes tussendoor hahahahaha

Medal of honor?? hehe geintje :P

Call of duty is toch ook op de ps2??

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,321
  • Reputation:   20
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  04/19/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

call of duty doe ik al online

maar iets als halo ofzow maar dan voor de ps2

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  598
  • Reputation:   10
  • Achievement Points:  306
  • Days Won:  0
  • Joined:  07/26/2007
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  52

Groetjes uit Kos Griekenland.

Het is hier een beetje winderig (veel Duitsers ) maar verder is het hier geweldig.

Groetjes Bas.

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  501
  • Reputation:   63
  • Achievement Points:  367
  • Days Won:  2
  • Joined:  08/26/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  33
  • Device:  Macintosh

Leuk dat je wat van je laat horen, veel plezier nog.. :)!!

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  501
  • Reputation:   63
  • Achievement Points:  367
  • Days Won:  2
  • Joined:  08/26/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  33
  • Device:  Macintosh

Mensen,

Van af morgen vroeg ben ik even 3 dagen afwezig.. Ik ga met mijn klas op Landbouwwerkweek.

Dit houd in dat ik samen met een vriend bij een boer intrek, 3 dagen lang in Friesland. We lopen dan met het bedrijf mee, wordt laggen dus :P!

Hopelijk wordt 't weer een beetje mooi, ik zal nadehand wat foto's posten ;)!

Groetjes,

Robin

/edit: shit man, ik mis de launch van Halo3..  :'(

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,321
  • Reputation:   20
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  04/19/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

veel plezier in friesland  O0

lekker vroeg op en hard bikklen drie dagen  O0  :buck:

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  501
  • Reputation:   63
  • Achievement Points:  367
  • Days Won:  2
  • Joined:  08/26/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  33
  • Device:  Macintosh

Haha, gaat wel lukken hoor :)! Hopelijk zitten we bij paar leuke boeren, die een tractor hebben..  :duivel:

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,321
  • Reputation:   20
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  04/19/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

veel plezier dan maar

we vangen je werk hier wel op  O0

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

  • Content Count:  26,235
  • Reputation:   2,930
  • Achievement Points:  25,020
  • Days Won:  264
  • Joined:  12/17/2011
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Android

Zo even lekker een kopje koffie.

Me scheerschuim is op... loop nu met een baard  :geheim: Niemand herkent me meer...

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  500
  • Reputation:   228
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  04/19/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  35

En ik zit alweer op school... :S

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  501
  • Reputation:   63
  • Achievement Points:  367
  • Days Won:  2
  • Joined:  08/26/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  33
  • Device:  Macintosh

Jaa daar ben ik weer :)

Wel helemaal naar stront ruikend, maar dat maakt niet uit..  ^-^!

Nou ik ga weer snel achter Halo3 zitten,  :duivel:!

Daag:)!

P.s binnekort post ik foto's van mij, terwilj ik in een koe z'n achterste zit te graaien.  :-[

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,321
  • Reputation:   20
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  04/19/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

zet er dan wel een waarschuwing bij hahahaha,

niet dat ik op de vroege morgen al naar porno zit te kijken hahahahahahaha

was het eigenlijk wel een lekker gevoel  :stank:

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  501
  • Reputation:   63
  • Achievement Points:  367
  • Days Won:  2
  • Joined:  08/26/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  33
  • Device:  Macintosh

Hahaha..  ;D! Waarschuwing zal erbij komen te staan hoor..  :duivel:

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  806
  • Reputation:   5
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  04/19/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  38

woei, m'n nieuwe hardware upgrade eindelijk doorgevoerd!!

Nieuw mobo: asus p5k (met p35 chipset \o/)

processor:    intel core 2 duo E6759

ram:            2x 1gb corsair (CL4 \o/)

videokaart:  geforce 8600 GTS (256mb, pc geeft steeds aan dat ie 512mb is voor onbekende reden..)

Bij elkaar een leuke upgrade, zeker met aankomende spellen als teamfortress2, hellgate london, starcraft2, episode2, unreal3. Die moet ie allemaal wel kunnen hebben :)

Nu nog maar kwijlen op de mooie plaatjes van bioshock  :love:

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  501
  • Reputation:   63
  • Achievement Points:  367
  • Days Won:  2
  • Joined:  08/26/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  33
  • Device:  Macintosh

Bioschok is heel mooi, voor de 360 althans ;)!

Heb net halo3 uitgespeeld, het einde is echt niet normaal.. ongeloofelijk stoer.. :duivel:

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,321
  • Reputation:   20
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  04/19/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

nog even snel 28 weeks aan het kijken, zag hem weer in de movie trivia en dat begin van die film is echt zo goed net als de hele film bTW

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

  • Content Count:  26,235
  • Reputation:   2,930
  • Achievement Points:  25,020
  • Days Won:  264
  • Joined:  12/17/2011
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Android

28 weeks is inderdaad een leuke film :)

Maar Robin Halo 3 is dus goed? Het lijkt me echt een topper.

Martijn kan je straks niet die dikke Crysis draaien?!  8)

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  501
  • Reputation:   63
  • Achievement Points:  367
  • Days Won:  2
  • Joined:  08/26/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  33
  • Device:  Macintosh

Maar Robin Halo 3 is dus goed? Het lijkt me echt een topper.

Goed? Über goed..

Vooral het eind vind ik ongelofelijk, alles wordt opgeblazen.. wel een triest einde..  :'(!

Maar daar mogen jullie zelf achterkomen..  :duivel:

Ja wat blijkt nou, dat na de credits nog één heel belangrijk filmpje die de verhaallijn afmaakt inzit. En ik met me domme kop die credits dus snel doorgeklikt..  :buck:

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  806
  • Reputation:   5
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  04/19/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  38

Crysis moet inderdaad ook wel gaan :)

Heb ondertussen ook settlers6 gevonden, ziet er ook niet onaardig uit.

CPU&Videokaart trouwens al meteen overclocked, mja die stock temps van resp. 22C en 40C vragen er natuurlijk om :)

Daantje trouwens al opgenomen in FIFA 08? ^^

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

  • Content Count:  26,235
  • Reputation:   2,930
  • Achievement Points:  25,020
  • Days Won:  264
  • Joined:  12/17/2011
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Android

Kan je dan niet je savegame laden Robin?

Net bijna mijn eerste blikschade.

Zie bijlage:

Ik wil de parkeerplaats op draaien met 30 km. Wil er eentje mij gaan inhalen met 80 :s Scheelde weinig... de sukkel :s ( ik gaf nog richting aan  :-[ )

[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  501
  • Reputation:   63
  • Achievement Points:  367
  • Days Won:  2
  • Joined:  08/26/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  33
  • Device:  Macintosh

Ja, ik kan de laatste scene wel laden hoor dat 's het probleem niet :)!

Maar ik ga toch binnekort hem uit spelen op Legandary met een vriend..  :duivel:

Dan krijgen we alles opnieuw te zien..

Iritant van je auto :o! Zeker van die aso pickies met een getunde Volkswagen Polo ofzo..  :-[

Ik ben dus ziek.. Gister had me moeder pannenkoeken gebakken, maar te lang op het vuur laten staan waardoor ze niet meer goed waren. Toen ik terug kwam van voetbal heb ik ze gewoon met me pa opgegeten, dus ik heb nu beetje last van me buik.. (En ja, me pa ook :P)

Wat een hippe emoticons trouwens..  :peace:

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

  • Content Count:  26,235
  • Reputation:   2,930
  • Achievement Points:  25,020
  • Days Won:  264
  • Joined:  12/17/2011
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Android

Klote man, beterschap

Ja we hebben een paar nieuwe smilies:

:friends: :peace: :lies: :hijacked: :nice: :gay: <- mario :P

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  501
  • Reputation:   63
  • Achievement Points:  367
  • Days Won:  2
  • Joined:  08/26/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  33
  • Device:  Macintosh

Leuk :)!

Ik ga straks nog even naar de Ortho, en daarna even snel een Duits SO-tje maken..

En dan weer lekker me bed in..

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,321
  • Reputation:   20
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  04/19/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Zie bijlage:

ik zie die bijlagen nooit duken, weet jij hoe dat kan?

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  806
  • Reputation:   5
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  04/19/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  38

Woei, crysis is echt mooi  8)

@eagles ik zie 'm bij duken nu ook niet

Link to comment
Share on other sites

  • Duken unpinned, pinned and featured this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Onderwerp: Heb jij ook nieuwe afleveringen gemist? Welke series moeten we echt bijwerken? SmurfFan88: Hey allemaal! Ik heb het de laatste tijd zo druk gehad dat ik echt heel wat nieuwe afleveringen heb gemist. Hebben jullie nog tips voor series die ik echt moet bijwerken? Wat zijn die must-see afleveringen waar ik echt niets van mag missen? Laat maar weten! FilmExpert180: Hoi SmurfFan88! Geen stress, dat overkomt ons allemaal wel eens! Haha. Wat betreft series, er zijn een paar echt goede die je zeker moet bijhouden! Stranger Things – Dit blijft een fan-favoriet. De laatste afleveringen hebben een aantal grote plot-twists, dus als je dat gemist hebt, moet je snel inhalen! The Crown – Dit is een prachtige dramatische serie. De storytelling is geweldig en het geeft een kijkje in de geschiedenis dat je niet wilt missen. The Mandalorian – Voor de Star Wars fans is dit echt een pareltje! De nieuwste afleveringen zijn super spannend, vooral met de nieuwe personages die zijn geïntroduceerd. Friends (ja, soms een klassieke rewatch is ook leuk!) – Geniaal om opnieuw te kijken; je ontdekt dingen die je de eerste keer hebt gemist. Misschien kun je een weekend plannen om te binge-watchen? Veel kijkplezier! BoekNerd101: Haha, ik herken het helemaal! Ik probeer ook bij te blijven, maar met zoveel nieuwe dingen die uitkomen is het lastig. Stranger Things is op mijn lijstje, maar ik ben zo verslaafd aan oude series dat ik daar nog niet aan toe kom. RookieReactor: Ik vind het leuk dat je Friends noemt! Ik kijk het echt elke dag weer. Maar Stranger Things… oh man, die laatste aflevering was echt WOW! Dat moet je echt snel kijken! SeriousWatcher: Die nieuwe Mandalorian afleveringen zijn gewoon epic. De special effects zijn zo goed, en de verhaallijn is super spannend. Echt de moeite waard om bij te houden! TriviaQueen: Ik moet zeggen dat ik meer van dramaseries hou. De Crown is echt fantastisch gemaakt! De acteerprestaties zijn geweldig en je leert ook nog wat, zoals hoeveel invloed de koninklijke familie heeft gehad. Dus, ik zou je aanraden om dáár mee te beginnen! SmurfFan88: Thanks voor de tips, mensen! Blijkbaar moet ik echt aan die Stranger Things beginnen. En nu ik dit allemaal lees, heb ik zin om meteen te binge-watchen! Hoor je later van me! ToppieFilms: Iemand zei dat 2023 gewoon het jaar van de ‘remakes’ en ‘reboots’ is, dus ik ben nu ook aan het kijken naar de heruitgave van verschillende klassiekers! Altijd leuk om ze weer in een nieuw jasje te zien! BoekNerd101: @ToppieFilms, dat klinkt interessant! Zijn er specifieke remakes die je aanbeveelt? Ik ben altijd benieuwd naar hoe ze het origineel interpreteren. Kijkgek: Wat me nog steeds fascineert aan deze discussies, is hoe verschillen in smaak ons samenbrengt. Ik ben nooit een fan geweest van Stranger Things, maar ik kan niet ontkennen dat het een cult-status heeft bereikt. Was niet mijn ding, maar ik kan begrijpen waarom anderen het zo geweldig vinden! SmurfFan88: Haha, dat is ook zo! Er is zoveel keuze! Iedereen heeft wel een andere smaak. Uiteindelijk gaat het erom dat je het leuk hebt, toch? Dus, hoeveel afleveringen ga ik in één keer kijken? E-bookLezer: Misschien een aantal?! Binge-watchen is gewoon de beste manier om series te bekijken! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie over Bad Times at the El Royale User: MovieFan123 Hey allemaal! Wat is eigenlijk het verhaal van Bad Times at the El Royale? Ik heb de trailer gezien en het zag er spannend uit, maar ik ben nog niet zeker of ik moet gaan kijken. Kan iemand me vertellen waar het precies over gaat? Bedankt! User: FilmExpert12 Hey MovieFan123! Goeie vraag! Bad Times at the El Royale is echt een interessante film. Het speelt zich af in een oud hotel dat op de grens van Californië en Nevada ligt. In het hotel komen zeven vreemdelingen samen, en elke gast heeft zijn eigen verleden en geheimen. De film wordt spannend wanneer deze vreemdelingen tijdens één noodlottige nacht met elkaar in aanraking komen. Het draait om thema’s als verlossing en de keuzes die we maken, en de film heeft een aantal geweldige plotwendingen die je zeker niet wilt missen! De sfeer is heel uniek, met een retro stijl die het verhaal extra diepgang geeft. Dus als je houdt van misdaadthrillers met een beetje mysterie en drama, zou ik zeggen: geef het een kans! Het heeft zelfs een IMDb-score van 7,1, dus het is vrij goed ontvangen. En trouwens, het hotel zelf is speciaal gebouwd voor de film, wat bijdraagt aan die sfeervolle uitstraling. Het idee van de grens tussen goed en kwaad die wordt weergegeven door het symmetrische gebouw is ook best cool. Ik hoop dat dit je helpt om een beslissing te maken! User: BingeWatcher89 Dank voor de uitleg, FilmExpert12! Ik ben benieuwd naar het einde. Heeft iemand nog spoilers, of houden we het geheim tot het einde? User: SpoilerAlert23 Haha, BingeWatcher89, ik vind het juist leuk om geen spoilers te geven! Maar ik kan wel zeggen dat er een spanningsboog zit die je echt op het puntje van je stoel houdt. Je kunt het niet voorspellen, dat is wat het zo leuk maakt! User: AnoukK Ik heb de film al gezien en het is echt de moeite waard! De acteerprestaties zijn geweldig, vooral die van Jeff Bridges. Hij speelt zo goed die mysterieuze man. Ik zat echt mee te leven met de personages en hun verhalen. Zijn er nog meer films die deze stijl volgen? Ik ben altijd op zoek naar goede aanbevelingen. User: ClassicMovieLover Ja, AnoukK! Als je Bad Times at the El Royale leuk vond, dan moet je ook The Cabin in the Woods kijken. Het is ook geregisseerd door Drew Goddard en is een totaal andere soort thriller, maar met een eigen unieke twist. Misschien ook iets als Knives Out? Het heeft ook dat hele “mysterie in een afgesloten omgeving” gevoel. User: CuriousCat77 Wacht even, is dit niet dat hotel waar je gewoon de hele film kunt kijken en dan een paar dingen kunt zien die niet in de hoofdlijn van het verhaal zitten? Dat klinkt echt gaaf! User: FilmNerd99 Haha ja, dat klopt! Er zijn zelfs een paar verborgen hints in de film die je niet meteen opvallen. Het maakt alles veel interessanter bij een tweede kijkbeurt. Vooral als je van puzzels houdt! Ik vond de cinematografie ook echt fantastisch, de kleuren en het gebruik van licht dragen echt bij aan de sfeer. User: CasualViewer45 Ik kijk normaal niet veel films, maar wilde dit met vrienden zien. Afgaande op wat jullie zeggen, klinkt het echt als een leuk avondje! Laten we ervoor gaan! User: MovieFan123 Super bedankt voor alle tips en uitleg! Ik ben nu echt overtuigd en ga het vanavond kijken. Gaan jullie ook kijken? Wat zijn jullie verwachtingen? User: BingeWatcher89 Ik kijk zeker mee! Kan niet wachten. Laten we de thoughts na de film delen! User: AnoukK Ja, laten we dat doen! Ik ben benieuwd naar ieders reactie! Veel plezier allemaal! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Jade Anna van Vliet pronkt met verlovingsring en Patty Brard gaat voor korte coupe Gebruiker: Anna123 Hey allemaal! Ik zag laatst een foto van Jade Anna van Vliet met een verlovingsring en Patty Brard met een korte coupe. Wat vinden jullie van deze stijl? En hoe belangrijk is het om je stijl te change? Ben benieuwd naar jullie meningen! Expert: FashionGuru88 Hey Anna123! Goede vraag! Laten we even kijken naar beide stijlen. Jade Anna van Vliet straalt met haar verlovingsring en dat is niet zomaar. Mensen zien zo’n ring vaak als een symbool van liefde en toewijding. Het laat ook iets van je persoonlijkheid zien. Als iemand een verlovingsring draagt, laat dat zien dat ze in een hele mooie fase van haar leven zit. Over Patty Brard gesproken, haar korte coupe is erg trendy! Korte kapsels zijn praktisch en kunnen je gezicht echt laten stralen. Het kan ook een frisse look geven, vooral als je het iets durf te veranderen. Stijlen evolueren constant en dat is wat het leuk maakt. Of je nu een verlovingsring draagt of je haar kort knipt, het gaat uiteindelijk om hoe jij je voelt in je uiterlijk. En dat is waar het om draait! Vernieuwen is niet alleen voor de mode, maar ook voor jezelf. Gebruiker: StyleLover1991 Super leuk dat je dit vraagt, Anna123! Ik vind Jade’s ring mooi, maar ik ben meer fan van Patty’s korte haar. Het geeft echt een krachtige uitstraling, vind je niet? Gebruiker: FashionFan88 Ja, ik snap wat je zegt, StyleLover1991! Maar ik vind een mooie verlovingsring toch wel echt iets speciaals. Het is een statement van liefde. Zeker nu, met al die sociale media, kun je zo met je ring pronken! Gebruiker: KapselKoningin Beide zijn geweldig op hun eigen manier! De ring van Jade is zeker iets om trots op te zijn, maar korte kapsels zijn zó makkelijk. Je hoeft niet elke ochtend te stijlen, en je ziet er altijd fris uit. Wel een grote verandering als je altijd lang haar had! Gebruiker: Gigi Wel grappig dat vrouwen vaak keuzes maken die ook maatschappelijke berichten uitzenden. Een verlovingsring symboliseert traditie, terwijl een korte coupe meer vrijheid en moderniteit kan uitdragen. Ik vind het leuk dat ze zowel in hun eigen stijl blijven! Gebruiker: NicktheStylist Ja, dat zie ik ook zo, Gigi! En de tijd waarin je leeft speelt vaak een grote rol in je stijlkeuzes. Het is goed om jezelf te zijn en dingen te proberen, net zoals Jade en Patty doen. Gebruiker: SimpleEmma Ik vind het allemaal een beetje overdreven. Een ring is leuk, maar je moet jezelf vooral blij maken met je look, toch? Gebruiker: TrendWatcher90 Eens met SimpleEmma! Het is belangrijk om je fijn te voelen in wat je draagt of hoe je eruitziet. Of je nu een verlovingsring hebt of een kort kapsel, het moet bij jou passen. Gebruiker: Anna123 Dank voor alle reacties, allemaal! Het lijkt me dat stijl heel persoonlijk blijft. Ik vind de ring van Jade ook echt heel mooi, maar Patty haar korte kapsel maakt haar ook heel anders. Eigenlijk, wat je eerder zei over vernieuwen klopt wel. Met deze levendige discussie hoop ik dat jullie meer inzicht hebben gekregen in de stijlen van Jade Anna van Vliet en Patty Brard! Wat voor stijlen of veranderingen spreekt jou aan? Laat het weten in de reacties! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • Sjef earned a badge
      7 years
  • Recente actieve topics

  • Popular Contributors

    Nobody has received reputation this week.

  • Willekeurige films

  • Random link

×
×
  • Create New...