Spring naar bijdragen

Café de Download


Duken

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Yeah, eindelijk wat sneller internet. Eerst had ik nog steeds 4Mb/s, ff me modem van het stroom gehaald en nu heb ik dus sneller internet. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

hoeveel mb lijntje heb je dan nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

iemand hier verstand van fitness supplementen?:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste ervaringen met shakes voor het sneller herstellen van spieren. Elk ander spul geloof ik niet in en klinkt allemaal als bullshit (van die energie-repen bijvoorbeeld). Goed eten, gevarieerd en met een ritme, dus bijvoorbeeld elke 1 of 2 uur iets goeds eten. Fruit en dergelijke is ook belangrijk. Met shakes bedoel ik Creatine, maar dat is mijn eigen ervaring. De rest, bleh.

verstuurd via tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

O, lol, laat ik daar nou net wat over gezegd hebben in het algemeen, maar dan in dat andere topic. Naja, ik zou niks gebruiken naast voldoende intake via het eten. Neem bijvoorbeeld gewoon een ei i.p.v. die poedertjes, dat is goedkoper en je weet zeker dat er geen rommel in zit. Waarschijnlijk geen populair antwoord, maar er is wetenschappelijk geen bewijs dat die shakes voordelig werken, maar wel dat in sommige poeders wat bijproducten verwerkt zitten die niet goed zijn op de lange termijn. Denk aan kankerverwekkende stoffen en anabolen, maar ook aan zaken die niks doen, zoals melkpoeder.

Even wat anders: ik slaap vannacht voor het laatst in mijn hokje van 2 bij 3 meter. Maandag komen de schilders ook de benedenboel doen en dan verkas ik naar een andere kamer, waar dan ook gelijk mijn pc en keyboard en gitaar staan. Best nice en ik heb dat ook lang zo gewild, alleen is de reden waarom niet zo heel prettig. Maar goed, sinds mijn moeder is overleden wilden we het toch wat anders gaan doen en omdat het nu al kan doen we het nu.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ja creatine wil ik wel maar is mijn moeder het niet mee eens, verder werkt proteine shake ook wel goed ik merk het wel als ik het een dag vergeet te pakken.

Zoals tom zegt anabole is echt rotzooi maar denk ook eens aan insuline en boosters zoals testosteron.

Die testosteron boosters weken trouwens wel echt een jonge uit onze groep gebruikt dat. De meeste pre/post workout supplementen doen ook wel wat van ze verwacht word maar vaak veel minder dan de makers ervan zeggen in hun verkoop praatje.

Tom wat denk jij hier van? http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/olimp-supplements/creatine-strong-matrix-7

@tom

Ben erg benieuwd hoe je nieuwe kamer je gaat bevallen dan:) natuurlijk wel erg dat het onder dit soort omstandigheden is..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Creatine... Ik zou het niet doen. Niet bewezen werkzaam, maar wel bewezen bijwerkingen, die overigens uitstekend op Wikipedia beschreven staan. Die nierstenen zijn volgens mij niet ondersteund, maar da's ook niet iets op basis waarvan ik het gebruik van creatine af zou raden.

Dan heb je nog een andere optie: wei-eiwit. Een prima vervanger met veel minder bijwerkingen, maar een pakje Taksi per dag is waarschijnlijk net zo effectief.

Misschien ga ik voor de lol trouwens eens een periode creatine proberen. Binnenkort wil ik een sportkeuring gaan doen, waarbij je alle statistieken van jezelf krijgt uitgemeten. Spiermassa dus, maar ook maximale zuurstofopname, vetverdeling, etc. Daarna een paar maanden aan dat spul met dezelfde levensstijl als anders en daarna weer zo'n keuring. Ik weet nog niet of dat gaat lukken, want degene die ik ken die sportkeuringen verzorgt moet wel mee willen werken. Ik heb geen zin om 2 keer 335 euro neer te moeten leggen. :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

By the way: geen idee hoe insuline tot betere prestaties zou moeten leiden, maar daar moet je dus echt niet aan beginnen. Het suikermetabolisme is een goed geregeld systeem als je geen suikerziekte hebt, als je als niet-diabetespatient een foutje maakt met de eenheden lig je zo met een hypoglycemisch coma op de grond. Daarnaast: wat is het effect? Insuline bindt glucose weg naar de lever en deels naar de spieren. Dat gebeurt na elke maaltijd toch al en dat verander je niet met het extra toedienen ervan.

Testosteron is leuk, maar wil je echt injecties voor dat kleine beetje voordeel? En heb je aan je eigen testosteron niet genoeg? Voordeel is wel een ruigere baard, misschien vinden de vrouwen dat kicken. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Dat zou ik wel interessant vinden om te weten wat de uitslag daarvan is.

Kijk eens naar mijn vorige post had er nog een lonk bij geplaatst.

Maar wat is volgens jou wel een verantwoord product dan met wel degelijk een boost? Ik lees ook vanalles over ZMA en l-carnitine en BCAA en dit soort producten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik zag het, je linkte naar creatinetabletten. In welke vorm, of hoe ze het ook mogen noemen, het blijft dezelfde zooi. Percentages, specifieke samenstellingen, duizelingwekkende termen, je hebt er allemaal niets aan. Voor carnitine eet je beter gewoon een lekkere biefstuk, heb je ook weer wat andere eiwitten aangevuld. Nogmaals, en om je vraag te beantwoorden: zo lang je bewust eet is aanvulling niet nodig.

Dat geldt ook voor aanvulling van vitaminen en calcium, teveel is zelfs schadelijk. Er zijn studies bekend die laten zien dat veel vitamine C (bijv. sinaasappelsap) leiden tot een aanzienlijke verhoging van de kans op allerlei soorten kanker. Geen enkel medicament, dus ook dit soort beinvloeding van het lichaam, gaat zonder schadelijke gevolgen. Bijwerkingen zul je altijd zien, omdat een medicament nooit op slechts 1 plek werkt. Wees dus voorzichtig met toediening van extra's, al is het nog zo onschuldig. En ja, ik zeg dus ook dat je je vitaminepilletje, waar sommige ouders ongelofelijk aan gehecht zijn, voortaan mag laten voor wat die is. Als je maar genoeg en gebalanceerd eet.

Dus: wel ei, wel biefstuk, wel melk en taksi en vooral ook voldoende vetten en koolhydraten. Liefst uit goed eten: neem een aantal boterhammen met pindakaas en een paar met omelet per dag, dat is zeer populair bij een bodybuildende medestudent geneeskunde die alles rondom voeding bij krachttraining heeft uitgezocht. En twee tot drie liter water om de eiwitten optimaal te verdelen. Dat laatste wist ik zelf niet en hield het altijd voor onzin, maar dat blijkt het dus niet te zijn. Geen 5 liter of zo, dat wordt dan weer te gek.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Van de insuline snapte ik zelf ook al niet heb ik misschien fout gezien zou kunnen. Verder gebruiken die allemaal testosteron in capsule vorm zijn oom alleen boosters he. Ja ik wist zelf wel van 3 liter water drinken per dag op de dagen dat ik train red ik dit wel op de dagen dat ik niet train echter niet altijd. Ik eet inderdaad iedere ochtend en middag een paar boterhammen met pindakaas en verder bij het avondeten meestal 2 stukken vlees als het kan. In bifstuk zit trouwens ook creatine he.

Maar ik ben zelf in de beleving dat die testosteron boosters niet echt goed voor je lichaam zijn of is dit niet waar?

En ik ben ook erg benieuwd hoe het zit met een pre workout supplement zoals deze. http://www.bodyenfitshop.nl/pre-workout/body-fit-sportsnutrition/pre-workout-power-pill_gebruik-dosering

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Jeej! Kom je thuis, heb je opeens 50 Mbps en 4,6 Mbps down/upload snelheid :) Downloaden met 6 MB/s!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nice :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Zou die snelste internetverbinding wel willen hebben van een paar gig. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ach ik zit al meer dan een jaar op 120Mbit :P Ziggo uber snel... hehe

Maar wat mij verbaast is dat Tom via Sent from my GT-I9100 using Tapatalk ...... zulke lange berichten kan schrijven?! Hoe doe je dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ik zou dan echt pijn krijgen in mijn vingertoppen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Met twee handen. Niet echt heel moeilijk, kan het bijna even snel als op een toetsenbord. :P Is dat ziekelijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

hahah ik was er in iedergeval erg tevreden mee vind dat soort dingen erg interessant. Ik heb op het moment contact met Bodyenfitshop en heb wat dingen voor hun site en producten ontworpen en heb daarstraks een melding gekregen dat het naar de meerderen doorgestuurd zou worden dus wie weet bevalt het ze wel..

Ik heb hun banner een beetje aangepast. Ze hadden me aangegeven dat ze zich ook richten op life style dus producten voor vrouwen die willen afvallen en dat soort dingen dus daar is dit uit gekomen:

bodyenfitshopbanner.gif

dit is wat ze zelf op het moment hadden:

10xu4ox.jpg

Verder heb ik een design gemaakt voor hun eigen product ik vond het persoonlijk niet echt aandacht trekken.

Dit is wat daar uit gekomen is:

designbodyenfitshop.gif

en dat zag er eerst zo uit:

real2.jpg

Het lettertype bij de banner word waarschijnlijk iets lichter zodat het wat duidelijker te lezen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Met twee handen. Niet echt heel moeilijk, kan het bijna even snel als op een toetsenbord. :P Is dat ziekelijk?

Het is dat je iets met dokters doet... maar anders zou ik je voor gek verklaren :schok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  608
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ik heb ook al hele teksten op mijn gsm getypt. Veel oefenen, dan gaat dat vanzelf.

Sent from my Samsung Galaxy Gio using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 608

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ik kan het wel, maar soms krijg ik echt last van mijn vingertoppen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

@Shadowwatch: Ik heb ooit eens één lesje reclamemaken gehad en als ik het me goed herinner is geel op een achtergrond vooral populair bij meisjes en jonge vrouwen. Da's onbewust. Ik zou dus geen geel kiezen als achtergrond, tenzij je testosteron aan jonge vrouwen wilt verkopen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Hahah dan krijgen we vrouwen met snorren mensen:p

Nee ik heb ook alleen een voorbeeld gemaakt voor hun de kleuren kunnen natuurlijk aangepast worden.

Daarbij denk ik dat dit geel nog steeds meer bekijks trekt dan het origineel dat ze hadden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Goedemorgen allemaal! Doe mij maar een koffie voor deze werkdag :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Me 2 me 2!!! Lekkere warme goude drank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...