Spring naar bijdragen

Algemeen Microsoft Windows 8 OS Topic - Nieuws / Tips / Gebruik


Heisenberg

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-10-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het is inderdaad wel heel vreemd, maar ook echt waar.

Je ziet het ook direct terug in de stats over hoeveel die OSsen gebruikt zijn.

98 was veel populairder dan ME op het moment dat XP uit kwam. Hetzelfde geldt voor Xp ten opzichte van Vista toen Win7 uitkwam. Ik voorspel hetzelfde voor "Windows9": Op het moment dat dit uitkomt zal windows 7 populairder zijn dan win8

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 193
  • 913
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja geinig he ;)

Ik vraag me af hoe MS Windows "9" te wereld laat. Chrome OS is nu ook een flink markt aandeel aan het pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben juist gisteren van Windows XP naar Windows 7 over gegaan. Mooi op tijd dacht ik zo ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 1,2k

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ik ben dus al een paar weken een trotse W8 gebruiker.

Dat het slecht verkoopt snap ik helemaal! Want nou ja, verschil met W7 is alleen die Metro interface, wat nou niet iedereen mooi vind.

Maar het was 30 euro. Dus ik dacht, mwah een keer Windows kopen kan wel :P

bewerkt door Rikkert.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Er zijn wel meer verschillen, neem ik aan. :P Vanmiddag kan ik als het goed is mijn nieuwe pc gaan bouwen en ik heb W8 op USB staan om te installeren. W7 heb ik ook nog. Twijfel...

Ik heb een 27", waarbij ik toch wel open schermen naast elkaar moet zetten. Da's het belangrijkste. Kan dat nog steeds?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  1.157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb een 27", waarbij ik toch wel open schermen naast elkaar moet zetten. Da's het belangrijkste. Kan dat nog steeds?

Op klant systemen heb ik W8 diverse keren getest, maar ik moet bekennen dat ik dat niet heb getest.

Vind je dat scherm niet een beetje aan de grote kant? Lijkt me vrij groot met alles, behalve met gamen en films kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 1,2k

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Kan gewoon hoor! Doe dat zelf ook altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

yep kan gewoon hoor tom, kan zelfs 3 naast elkaar. (1 voor een app, bijvoorbeeld skype, je email of twitter etc) en dan de 2 schermen naast elkaar zoals bekend in windows 7. :)

Ik vindt windows 8 echt fijn, Misschien een van de weinige maarja, <3

En BSOD ziet er nu tenminste mooi uit :bloos:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Die BSOD zijn inderdaad awesome xD

En nou ja, I agree, Windows 8 is fijn :)

Wat trouwens ook fijn is, je krijgt niet steeds per kopieer/knip opdracht van bestanden een apart schermpje :P

Nu alles lekker in 1 scherm :D

bewerkt door Rikkert.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

27" werkt echt heerlijk. Ruimte en kwaliteit, echt perfect voor fotobewerking en het open hebben staan van meerdere artikelen en Word of Powerpoint. Films zijn ook heerlijk (en vaak zonder zwarte band!), maar ik twijfel erover of die op 1080p er toch niet beter uit zouden hebben gezien doordat nu scaling moet plaatsvinden naar 2560x1440.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Haha, hebben jullie zo vaak last van BSODs dan? Net op google moeten zoeken hoe ze eruit zien. Inderdaad beter dan de DOS style van windows 7 en ouder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Een paar keer gehad :P niet veel bijzonders. Haha :)

Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

In het begin even, toen ik wou installeren. Toen zat AVG in de weg. Waardoor ik steeds BSOD kreeg :P

Sad Face op je scherm :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Tijdens de BSOD krijg je geen info waar het probleem zit, zo te zien. Achteraf wel?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Waarschijnlijk komt de error op de plaats te staan waar hier "Initialization Failed" staat.

bsod-windows-8-0-thumb-550xauto-70740.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

O, da's inderdaad wel nice. Kon dat via de previews van Google Afbeeldingen op mijn SGS2 niet zo goed zien. :) Nou ja, toch maar W8 installeren dan. Mijn pc zit half in elkaar, morgen moet ik het mobo plus alle onderdelen nog installeren en in de kast schuiven. Dan werkt hij in principe, maar ik wacht nog op een paar fannetjes en een huisje voor mijn slotloading DVD-drive. Die moet dan nog gespaced worden met iets van 2,5cm dik en dan werkt het als het goed is. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Waarschijnlijk komt de error op de plaats te staan waar hier "Initialization Failed" staat.

bsod-windows-8-0-thumb-550xauto-70740.jpg

Whahah wat grappig. Daar loop ik ook al de halve dag mee te stoeien bij het uitrollen van W8 in vSphere 4. (Vmware) In vSphere 5 heb ik het gelukkig niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  608
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Toch vind ik Windows 8 een goed besturingssysteem. Je moet er wel voor zijn, je moet je WILLEN aanpassen. En de prestaties zijn wel zeer goed en dat was bij Vista niet het geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 608

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hoezo wil de PC niet afsluiten? Krijg je een foutmelding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

Hoezo wil de PC niet afsluiten? Krijg je een foutmelding?

Nee. Hij sluit gewoon niet af.

Er blijft urenlang 'Afsluiten..' staan.

Dus ik doe het met de uitknop en gebruik vaker Linux nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  608
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Je kan je pc herstellen, de Metro-apps zullen opnieuw geïnstalleerd worden, je behoud je bestanden, maar je gewone Windowsprogramma's zullen wel gewist worden (je krijgt wel een bestand met een lijst van de gewiste programma's, zeer handig!).

Dat lost het probleem misschien op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 608
  • 3 maanden later...

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59

Nieuws over de update van Win 8, die me over gehaald heeft om ervoor te gaan bij een aanstaande nieuwe aankoop.

Lees het artikel over Win 8.1 of Blue : http://www.zdnet.be/article/149614/windows-8-1-onthuld-dit-is-er-veranderd/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat gedoe om die startknop, M$ had die knop nooit moeten weghalen. Iedereen om mij geen met W8 gebruikt een tooltje om de knop terug te halen. Anders is er gewoon niet lekker mee te werken. Ik begrijp niet dat M$ dat niet eerder had kunnen inzien :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Via www.ninite.com kun je de classic start button downloaden voor W8 gebruik deze ook en werkt erg goed!

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Stockbox

    Geplaatst

    Om de vermelding van Drifter te supporten kan ik melden dat we aan de aankomende dagen de deur geopend hebben. Registratie met VPN áán is toegestaan. Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur. Je ontvangt géén email.  

    Drifter

    Geplaatst

    Er is een nieuwe Nederlandse NZB Community aangemeld met de naam Stockboxx. Helaas is deze comminity alleen toegankelijk op Invite, maar zal van tijd tot tijd de deuren openen voor het grotere publiek. Het Beheer van Stockboxx zal in dit topic aangeven wanneer de open registratie zal plaatsvinden, dus hou dit topic goed in de gaten. Extra puntje van aandacht is dat de leiding van Duken.nl de leden vraagt geen verzoekjes te plaatsen in dit topic voor invites, want die zullen worden verwijdert.

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.
  • Recente prestatie

    • Stockbox heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...