Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Laptop voor gamen

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  458
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  26

Ik zoek een nieuwe laptop om op te gamen, te downloaden, internetten, films kijken etc...

Mijn voorkeur ligt bij HP, of een andere goede A-merk. Uit ervaring wil ik liever geen Acer. http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/495847-Lijst-laptop-merken-goed-naar-slecht

Mijn budget ligt tussen de 500-600 euro. Ik wil graag een goede AMD processor en een laptop met genoeg geheugen (500-800GB).

Ik heb de volgende laptops gevonden:

http://tweakers.net/pricewatch/303544/hp-pavilion-g6-1335ed-(a9x22ea).html#tab:info

http://tweakers.net/pricewatch/305111/hp-pavilion-g6-1345ed-(a9x23ea).html#tab:info

http://tweakers.net/pricewatch/307106/hp-pavilion-g7-1345ed-(a7s02ea).html#tab:info

http://tweakers.net/pricewatch/297681/hp-pavilion-dv6-6b15ed-(qg927ea).html#tab:info

MVG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

wat van games wil je spelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Je zegt het volgende:

Uit ervaring wil ik liever geen Acer. http://www.helpmij.n...oed-naar-slecht

Ik neem aan dat je zelf ook een Acer hebt gehad? Acer is helemaal geen 'Z-merk'. Acer maakt prima laptops! Dit kan ik je wel uit eigen ervaring vertellen! Vind het hele topic dat je benoemd nergens op slaan zolang je zelf niet kan oordelen over een bepaald product.

Puur op jouw keuze uitgaande zou ik gaan voor de HP dv6. Op papier heeft deze de beste specs.

Had je verder nog eisen? aantal inch/resolutie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

wat van games wil je spelen?

Ik wil graag games kunnen spelen zoals COD, MASS EFFECT en andere zware spellen.

Je zegt het volgende:

Ik neem aan dat je zelf ook een Acer hebt gehad? Acer is helemaal geen 'Z-merk'. Acer maakt prima laptops! Dit kan ik je wel uit eigen ervaring vertellen! Vind het hele topic dat je benoemd nergens op slaan zolang je zelf niet kan oordelen over een bepaald product.

Puur op jouw keuze uitgaande zou ik gaan voor de HP dv6. Op papier heeft deze de beste specs.

Had je verder nog eisen? aantal inch/resolutie?

Ik heb inderdaad nu een Acer met veel problemen, die ook qua uiterlijk helemaal stuk is.

Zijn er verder nog tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

dat gaat niet luken met 600 euro (zwaren game.s dus)

cod kan nog maar dat is geen zwaren game.

tip kijk naar Asus laptop prijs goed en zo.

kijken of de laptop alleen games kan.

------------------------------------------------------------------------------

mijn keusen zijn http://www.vergelijk...33v/specs.rhtml

maar goed die is veel te duur;)

en met jou prijs: http://www.vergelijk...9ea/specs.rhtml of http://tweakers.net/...html#tab:prices

die kunnen Battlefield 3 net aan maar moet je wel alles op het laag zetten;)

dan haal je 30 FPS lagen moet je niet gaan anders is niet te spelen;)

zelf geld voor MASS EFFECT 3;)

1 en 2 kun je wel wat hogen zeten.

Call of Duty 4 tot met mw3 kan bijna op hoog zetten. (dan haal je 30 fps)

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

dat gaat niet luken met 600 euro (zwaren game.s dus)

cod kan nog maar dat is geen zwaren game.

tip kijk naar Asus laptop prijs goed en zo.

kijken of de laptop alleen games kan.

mijn keusen zijn http://www.vergelijk...33v/specs.rhtml

maar goed die is veel te duur;)

en met jou prijs: http://www.vergelijk...9ea/specs.rhtml of http://tweakers.net/...html#tab:prices

die kunnen Battlefield 3 net aan maar moet je wel alles op het laag zetten;)

dan haal je 30 FPS lagen moet je niet gaan anders is niet te spelen;)

zelf geld voor MASS EFFECT 3;)

1 en 2 kun je wel wat hogen zeten.

Call of Duty 4 tot met mw3 kan bijna op hoog zetten. (dan haal je 30 fps)

Dus je raad deze laptop niet voor mij aan, omdat hij toch niet de allernieuwste zware games vloeiend kan afspelen.

Kan je dan een paar spellen opnoemen die hij niet vloeiend kan spelen?

De laptop kan toch wel goed spellen afspelen zoals: COD, Fifa en Pes, GTA IV etc?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

gta 4 alles op laags;)

fifa 12 alles op mid

cod 4 ook alles op mid.

pes ook mid.

anders loopt het niet.

dus als jou niet uit maak hoe games er uit zien.

is die goed genog.

http://www.youtube.com/watch?v=U9Mh2nXYxMk

zo zit mw3 er op uit;) (zo loopt het dus)

een echt game laptop kocht 1000tot 3000 euro.

game die niet doen:

metro 2033

The Witcher 2 (zwaar game die nu is)

dat zijn de games die ik weet die niet doen.

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Bedankt voor je uitgebreide info. Ik weet nu zeker dat ik een hp laptop wil, maar twijfel nog tussen 4!!!

http://tweakers.net/...).html#tab:info

http://tweakers.net/...d.html#tab:info

http://tweakers.net/...d.html#tab:info

Ik wilde eigenlijk qua specs deze, maar die heeft weer intel. Ik wil liever amd, omdat die beter is voor gamen. Wat vindt jij zelf Ferrariking?

MVG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Welke processor is beter voor gamen:

-Amd A6 / Amd A8

-Intel core i5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

ik zij eerden kijken welk vidoekaart er in zit;)

genen nemen die beste vidoekaart heeft;)

ik zijn morgen wel even naar kijken welk best keus is;)

http://tweakers.net/...).html#tab:info of http://tweakers.net/...d.html#tab:info

2 word niet;) reden Amd A6 is slechten dan Amd A8 en Schermresolutie 1920x1080 (wat niet kan gebruiken met game)

voor de rest weet ik zo niet HD6755G2 of Radeon HD7450M beter is maar dat kijk ik nog even naar.

en moet ook kijken of liefen een 17,3 inch schrem hebt of een 15.6 inch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik wil liever een grotere scherm, maar ik zie wel dat deze maar in 2 winkels nog te koop is. Is hij toch weer oud geworden? Zou niet kunnen. Is een laptop van 8 december 2011 alweer oud geworden?

PS: heb hem net in BCC gezien als showmodel, hij is prachtig!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

heb ff de belangrijkste vergelijkingen op een rijtje gezet:

HP Pavilion g7-1390ed

voordelen:

-17,3 scherm

-Nieuwere laptop

-2.5 GHz

nadelen:

-Intel (AMD beter voor gamen)

-6GB ram

-500GB geheugen

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HP Pavilion dv6-6b15ed

voordelen:

-750GB geheugen

-AMD A8

-Beats Audio

-8GB RAM

Nadelen:

-15.6 scherm

-1.8GHz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Beide notebooks hebben een equivalente processor, benchmarks laten vrijwel dezelfde scores zien.

De Pavilion G7 heeft een betere videokaart dan de Dv6, daarbij is 6GB RAM geen nadeel, omdat je 4GB al bijna nooit volledig gebruikt. Verder zijn het dus prima laptops.

Persoonlijk gezien zou ik kiezen voor de Pavilion G7 gezien de betere videokaart en de i5 processor.

• Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  

Het is juist andersom, de Dv6 heeft een betere videokaart. Volgens Notebookcheck in elk geval, want de 6755G2 staat met 7377 punten op 3D Mark 06 op de 94e plek en de 7450 op plaats 211 met 4807 punten. Ook bij de rest van de tests komen die verschillen naar voren. Het scheelt dus bijna het dubbele en dat is niet misselijk. Ik zou daarom kiezen voor de Dv6, aangezien de CPU-prestaties niet veel uitmaken.

• Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

HP Pavilion dv6-6b15ed

voordelen:

-750GB geheugen

-AMD A8

-Beats Audio

-8GB RAM

Nadelen:

-15.6 scherm

-1.8GHz

Verwacht niet te veel van beats audio. Het is een leuke gimmik maar daar blijft het bij. Geen enkele laptopspeaker overtreft een goed speakerssetje.

Ook het aantal Ghz zegt niet veel over een pc. Het gaat meer om het aantal cache geheugen en de techniek achter de processor.

Ook vind ik persoonlijk 15.6" geen nadeel, het is een fijn formaat voor als je op verschillende plaatsen je laptop gebruikt. 17" laptops zijn pas aantrekkelijk als ze ook een resolutie hebben dat hoger is dan 1366x768. Helaas vind je geen 17" laptops met een resolutie van 1080P voor de prijs van 600,-

Ik zou niet verder kijken naar een andere laptop. De HP dv6 is een prima laptop voor de prijs van 600,-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De DV6 is nog maar in 2 winkels te koop. Betekent dat dat ie al oud is, of maakt dat niet zo veel uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Als je op tweakers.net bij specs had gekeken dan had je het volgende gevonden:

Eerste prijsvermelding donderdag 8 december 2011

maar het maakt niet uit hoeveel winkels een bepaald product aanbieden. Van de DV6-serie heb je meerdere versie's en niet elke winkel verkoopt elke versie

Hier kan je zien hoeveel verschillende laptops er zijn van de DV6-serie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Het is juist andersom, de Dv6 heeft een betere videokaart. Volgens Notebookcheck in elk geval, want de 6755G2 staat met 7377 punten op 3D Mark 06 op de 94e plek en de 7450 op plaats 211 met 4807 punten. Ook bij de rest van de tests komen die verschillen naar voren. Het scheelt dus bijna het dubbele en dat is niet misselijk. Ik zou daarom kiezen voor de Dv6, aangezien de CPU-prestaties niet veel uitmaken.

Mijn excuses voor het omdraaien van de videokaarten specs, bedankt voor het verbeteren :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  

Maakt niet uit, toch een like!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

oke het gaat de DV6 worden. Bedankt voor jullie hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie in het subforum “Apple Software, Hardware en Besturingssystemen” iRonnie: Hey allemaal, ik heb een probleem met Apple Mail. Het lijkt wel alsof het ’minder fijn werkt’ de laatste tijd. Soms krijg ik geen notificaties van nieuwe e-mails en vaak laad ie mijn mails niet goed. Hebben jullie daar ook last van? Iemand tips om dit op te lossen? ExpertSteve: Hoi iRonnie! Ik begrijp je frustratie. Apple Mail kan soms wat kuren hebben. Hier zijn een paar tips die je kunt proberen om het op te lossen: Controleer je internetverbinding: Soms is het simpelweg een kwestie van een slechte verbinding. Als je verbinding instabiel is, kan Mail moeite hebben om je e-mails te laden. Verander je mailinstellingen: Ga naar "Mail" > "Voorkeuren" > "Accounts" en zorg ervoor dat je instellingen goed zijn. Kijk ook of de serverinstellingen kloppen. Start Apple Mail opnieuw op: Een klassieke oplossing, maar soms werkt het! Sluit de applicatie volledig af en start hem weer op. Update je software: Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van macOS hebt. Soms kunnen bugs in oudere versies problemen veroorzaken. Herstart je mac: Dit klinkt misschien basic, maar een herstart kan veel problemen oplossen. Probeer deze stappen eens en kijk of het helpt! Laat het ons weten! AppleEva: Thanks Steve, goede tips! Ik had laatst ook dat ik geen notificaties kreeg. Heb je misschien ook een idee hoe ik dat kan fixen? ExpertSteve: Ja, zeker! Voor notificaties ga je naar "Systeemvoorkeuren" > "Meldingen". Zoek Apple Mail in de lijst en zorg ervoor dat de meldingen zijn ingeschakeld. Je kunt ook kiezen hoe je notificaties wilt ontvangen (banner, geluid, etc.). Als je dat goed hebt ingesteld, zou je ze weer moeten krijgen. TechieTom: Ik had dit probleem ook een tijdje geleden. Het bleek dat mijn VPN een conflict had met Mail. Heb je dat misschien aanstaan, iRonnie? iRonnie: Dank voor de tips allemaal! Geen VPN aan, maar ik ga alles even checken. En hopelijk helpt het! Susan76: Ik vind het ook altijd zo irritant dat ’t niet direct werkt. Soms krijg ik ook geen afbeeldingen in de mails. Is dat iets dat samenhangt met de notificaties? ExpertSteve: Ja, dat kan! Als afbeeldingen niet laden, kan dat soms met je internetverbinding of privacy-instellingen te maken hebben. Ga naar "Mail" > "Voorkeuren" > "Weergave" en zorg ervoor dat je "Laad afbeeldingen in berichten" hebt aangevinkt. GadgetGuy: Zou het ook kunnen liggen aan teveel opgeslagen e-mails? Ik heb bijna 10.000 berichten in mijn inbox. Misschien is dat wel een probleem? iRonnie: Goede vraag, GadgetGuy. Ik heb ook een volle inbox. Dit ga ik zeker checken! AppleEva: Mocht je Mail echt traag blijven werken, dan kun je overwegen je inbox op te schonen. Archiveer oude e-mails of gebruik mappen. Dat maakt het overzichtelijker, en mogelijk sneller! TechieTom: Inderdaad, opruimen helpt! Ik doe het maandelijks bij mezelf, anders wordt het een rommeltje. En die ‘teveel berichten’-probleem kan best kloppen. iRonnie: Super bedankt iedereen! Ik ga aan de slag met alles wat jullie hebben gezegd. Fingers crossed dat t werkt! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Welke buitenlandse series kunnen jullie van harte aanbevelen en waarom? SmurfFan88 Hey allemaal! Ik ben op zoek naar nieuwe buitenlandse series om te kijken. Ik heb het gevoel dat ik alles al heb gezien. Wat raden jullie aan? Ik hou van drama en humor, maar sta open voor alles! Laat maar horen! FilmExpert101 Hey SmurfFan88! Goede vraag, ik ben dol op buitenlandse series! Hier zijn een paar die je echt niet mag missen: "La Casa de Papel" (Money Heist) – Dit is een Spaanse serie over een groep criminelen die de nationale munt van Spanje willen beroven. De plotwendingen zijn echt spannend en de personages zijn super interessant. Plus, je leert ook een beetje Spaans! "Dark" – Een Duitse sci-fi serie die je aan het denken zet. Het speelt zich af in een klein stadje en draait om tijdreizen. Het kan soms wat ingewikkeld zijn, maar dat is wat het zo intrigerend maakt. Zeker kijken als je houdt van mysterie! "Borgen" – Een Deense politieke serie. Het gaat over de eerste vrouwelijke premier van Denemarken. Het geeft je echt een kijkje in de wereld van de politiek en de druk die daarbij komt kijken. Heel goed geschreven en acteerwerk is top! "Skam" – Deze Noorse serie is geweldig voor wie van tienerdrama houdt. Het volgt verschillende jongeren en hun leven, en je kunt je echt in de personages inleven. Het voelt allemaal erg echt aan en de thema’s zijn herkenbaar. Als je nog specifieke genres wil, laat het me weten! Veel kijkplezier! LolaB Wow, "La Casa de Papel" is echt een aanrader! De spanning is door het dak! En die verhaallijnen zijn zo goed bedacht! Heb je ook "Elite" gezien? Ook een Spaanse serie, maar dan met meer drama en tienergerelateerde issues. BoekJunkie "Dark" is echt mindblowing! Ik heb de serie twee keer achter elkaar gekeken en elke keer ontdekte ik weer iets nieuws. Ze doen zo goed met de verhaallijnen en de muziek is ook magisch! FlixFreak Ben het helemaal eens met Borgen! Het is zo realistisch en het geeft een goed beeld van hoe politiek werkt. Ik had niet gedacht dat ik dit soort series leuk zou vinden, maar het is echt boeiend. En ja, de Deense taal klinkt ook best cool! EbookLezer Ik heb "Skam" gekeken en ik vond het echt leuk! Vooral de karakterontwikkeling is fantastisch. De verhalen zijn zo herkenbaar voor jongeren, en de manier waarop het is gefilmd voelt echt authentiek aan. Plus, de muziek is ook geweldig! TechieTom Exact, "Elite" is ook een super serie! Het heeft die mix van drama, geheimen en zelfs een beetje romantiek. Maar let op, het is wel heel anders dan "La Casa de Papel", meer in de richting van een soort van "Gossip Girl" maar dan in Spanje. KunstKiki Als je van humor houdt, probeer dan "Derry Girls". Het is een Ierse serie die zich afspeelt in de jaren ’90. De personages zijn hilarisch en de situaties zijn zo herkenbaar. Je komt echt in de sfeer van de tijd! ReisFan99 Kijk ook eens naar "Gomorrah". Het is een Italiaanse serie over de maffia. Het is zwaar en donker, maar zo goed gedaan. Je raakt echt betrokken bij de karakters en hun keuzes. Een echte aanrader voor als je klaar bent voor iets serieuzers! SmurfFan88 Bedankt voor al jullie tips, vrienden! Ik ga zeker wat van deze series bekijken! Heb je nog meer aanraders? Hit me up! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Hoe kan ik films downloaden via IRC zonder technische kennis? Gebruiker: RetroDL Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en zoek naar een makkelijke manier om films te downloaden via IRC. Ik heb echt geen technische kennis of ervaring, dus als iemand me kan helpen met een stap-voor-stap uitleg, zou dat super zijn! Alvast bedankt! Expert: Filmpiraat Hey RetroDL, welkom op het forum! Geen zorgen, ik help je graag een handje. Ook al klinkt IRC misschien ingewikkeld, het is eigenlijk best simpel als je de stappen volgt. Wat heb je nodig? Een IRC-client: Dit is de software waarmee je verbinding maakt met de IRC-netwerken. Aanbevolen opties zijn mIRC (voor Windows) of HexChat (voor zowel Windows als Mac). Een IRC-kanaal: Dit is de plek waar je moet zijn om films te vinden. Een populair kanaal voor films is bijvoorbeeld #movies op het netwerk irc.seedbox.net. Installeer de IRC-client: Download en installeer de client. Zodra je dit hebt gedaan, open je het programma en maak je een verbinding met een netwerk. Bij mIRC kun je dat doen door naar "File" > "Connect" te gaan. Verbinden met een kanaal: Wanneer je verbindt, zoek je naar het kanaal. Typ /join #movies in de tekstbox om dat kanaal binnen te komen. Zoeken naar films: Eenmaal in het kanaal, kun je vragen om films. Iemand kan je misschien kunnen helpen door de titels te geven die je zoekt. Typ bijvoorbeeld: Vraag: Iemand films beschikbaar? Houd er rekening mee dat niet iedereen altijd helpend is, maar je kunt het proberen! Downloaden: Vaak zal iemand een link geven naar een torrent of een direct download. Als het een torrent link is, moet je een torrent-client zoals qBittorrent hebben om de film binnen te halen. Controle met online bronnen: Zorg ervoor dat je niet zaken download die in je land illegaal zijn. Websites zoals torrentfreak.com kunnen je helpen om te checken wat veilig is. Dat was het! Laat maar weten als je nog vragen hebt. Succes! Gebruiker: DannyMIRC Wow, heel duidelijk! Ik dacht dat IRC veel moeilijker zou zijn. Ga het morgen meteen proberen. Bedankt Filmpiraat! Gebruiker: LizaP Leuk dat je dit vraagt, RetroDL! Ik gebruik IRC al een tijdje en het is echt chill. Soms zijn er ook bots in die kanalen die automatisch films uploaden. Je kan dan gewoon de filmnaam intypen en hopelijk krijg je snel een link. Probeer het! Gebruiker: CrazyDave Vraagje: Werken al die dingen ook op mobiel? Ik wil nu niet mijn laptop erbij pakken. Iemand ervaring met een IRC-app? Gebruiker: Filmpiraat @CrazyDave, ja! Er zijn mobiele apps zoals AndroIRC of Colloquy voor iOS. Je kunt dezelfde stappen volgen als op de desktop. Succes! Gebruiker: RetroDL Thanks allemaal! Ik heb net mIRC gedownload. Hopelijk lukt het me om iets te vinden straks. Fingers crossed! Gebruiker: Maxxie Het kan soms even duren voor je wat vindt. Gewoon geduld hebben. En stel je vragen in het kanaal, de meeste mensen helpen wel! Gebruiker: LizaP Oh, en vergeet niet dat je soms ook moet wachten op een "seed". Dat betekent dat je niet altijd meteen kunt downloaden. Wees geduldig, dan komt het goed! Gebruiker: DannyMIRC Raar dat ik nog nooit eerder van IRC had gehoord. Heb je een goeie link naar een goede gids, iemand? Zou het willen leren! Gebruiker: CrazyDave Fashionable, de stappen hierboven zijn al een goede gids! Maar als je wilt, kan ik een paar andere bronnen sturen als ik ze vind. Laat maar weten! Gebruiker: RetroDL Super bedankt voor alle hulp allemaal! Het lijkt me een tof avontuur. Ga meteen aan de slag! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• hjjuvujvuey6 heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...