THWIT

NZBEE - (Voorheen NZBspots)

11 berichten in deze discussie

NZBEE

Image10.jpg

Van http://www.nzbee.org/over-nzbee/

" NZBEE is ontstaan door fanatieke aanhangers van wat voorheen FTD en later NZBspots was.

Door het sluiten van deze twee programma’s heeft NZBEE de stoute schoenen aangetrokken en de traditie

van de hechte band tussen uploaders en downloaders weten te behouden.

We kunnen oprecht zeggen dat NZBEE vrij uniek is in zijn soort. "

Voordelen:

- Werkt snel

- Overzichtelijk

- Goede community met development team met luisterend oor

- Bevat als enige alle spots van NZBspots

Nadelen:

- Weinig spots (Spotnet spots worden niet geïmporteerd)

- Werkt alleen op Windows

- Relatief kleinschalig en weinig leden: Het bestaat ook pas net.

Waar download ik dit?

http://www.nzbee.org/download-nzbee/

Handleiding installatie:

http://www.nzbee.org/over-nzbee/

Off-topic: Het viel me op dat er over NZBEE nog geen topic was, dus heb ik zelf maar wat gemaakt, haha.

2 personen vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik gebruik vooral het forum van NZBEE omdat daar (belangrijke) ipv6 topic is :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik gebruik vooral het forum van NZBEE omdat daar (belangrijke) ipv6 topic is :P

Wat voor info ? Gratis nieuwsgroepen info ?! :)

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, gratis test-newsservers

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja en ook voor ipv4 is er een handig topic :D

Volgens mij is het een voortzetting van de topics die destijds op ftd stonden...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, de maker van de topics (fkashvks) is verder gegaan op het forum van toen nog nzbspots omdat je daar (en nog steeds) ingelogd moet zijn om de topic te kunnen zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waar vinden wij dat forum?:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De NZBEE applicatie installeren en starten, en dan de 'Ga naar forum' knop (of wat daar op lijkt) klikken en dan tada.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, het forum is in principe niet via je gewone webbrowser te benaderen, alhoewel... Ik had laatst al een kleine hack gevonden om dat toch mogelijk te maken, maar misschien beter dat ik dat niet hier online zet, haha..

Oja, de nieuwe versie is trouwens beschikbaar:

http://www.nzbee.org/

Allerlei nieuwe functies en na een tip van mij ook niet meer vatbaar om de hack nog eens uit te voeren, (denken zij :D)

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kunnen jullie niet een leuk stukje van de gratis IPV6 kwijt in :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet niet of de maker het van die topics goed vind.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Gast
Je maakt een opmerking als gast. Als je een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

• Vergelijkbare bijdragen

• Door WhoKnowsIT
      NL Ondertiteling - Nieuwsgroepen/spotnet

Beste dames en heren,

Ik ben er even paar maanden uitgeweest nouzeker 6 maanden haha.
      Kind gekregen etc, maar nu wilde ik weer wat series en nieuwe films downloaden en zie ik haast niks meer met NL ondertiteling !!!!!
      Wat heb ik gemist? Wat is er gebeurt met Nieuwsgroepen/spotnet en wat zijn de alternatieven?
      Groetjes en onwijs bedankt alvast.
    • Door xipher
      In dit topic kunnen jullie couponcodes (kortingscodes) plaatsen van usenet providers. Iedereen wil tenslotte tegen een leuk bedrag ergens een usenet abonnement of prepaid pakket afsluiten.
      Voor het plaatsen van couponcodes hebben wij enkele regels, zodat het voor iedereen duidelijk en overzichtelijk is.
      In dit topic zien wij graag:
      - Iedereen is vrij om een couponcode te plaatsen
      - Vermeld de verloop datum van de couponcode
      - Plaats een duidelijke omschrijving, denk hierbij aan of de couponcode geldig is bij specifieke producten
      - Het vragen om couponcodes
      - Bedankjes
      In dit topic zien wij niet graag:
      - Het vragen om couponcodes
      Veel plezier met het delen van al jullie couponcodes en laat iedereen ervan profiteren!
    • Door Josm
       Kan niet downloaden groep niet gevonden  Msg 411 no such groep altbinaries
    • Door Draakie
      Afgelopen jaar (2016) is een heftig jaar geweest in de download wereld. Zo heeft Stichting Brein flink lopen schoffelen in de Nederlandse torrent scene waardoor er een aantal grote Nederlandse sites offline zijn gehaald. Brein heeft daarnaast flink wat Usenet en torrent uploaders achter de broek gezeten met zelfs boetes tot gevolg.  Hoe gaat 2017 er dan uitzien en is het downloaden nog wel makkelijk? 
      Weet je nog? In 2011 kwam Spotnet opduiken, de vriendelijke tool om te kunnen downloaden vanaf Usenet. Ik laat de oude mIRC, Kazaa, Napster, Limewire, DC++ en download tools als FTD even buiten beschouwing.  Na 2011 hadden we een lange tijd rust met veel mogelijkheden tot zorgeloos downloaden. In 2014 begon Popcorn Time en in 2015 hebben we zelfs Spotnet 2.0 zien langskomen. Maar 2016? In 2016 hebben we vooral gezien dat het downloaden vanaf Usenet lastiger wordt. Ben je je favoriete serie aan het downloaden vanaf Usenet is hij niet meer beschikbaar... Door de DMCA / Notice and takedown verzoeken aan Usenet providers worden de series snel en geautomatiseerd verwijderd. Van Popcorn time horen we weinig meer en er zijn veel downloaders die opeens weten wat VPN verbinding is. 
      Het downloaden van auteursrechtelijk materiaal, zoals films en muziek is in Nederland is sinds 2014 officieel verboden. In 2015 is er voor de downloader wereld weinig gemerkt van deze verandering. In 2016 zijn daaraan tegen wel degelijk boetes uitgedeeld, op dit moment waren de boetes alleen nog voor de "grote" heren welke de films en muziek uploaden op de torrent sites en Usenet servers. De downloaders hebben nog geen brieven op de deurmat gehad. Maar kunnen wij deze wel in 2017 verwachten? 
      In de afgelopen 14 jaar dat Duken.nl bestaat lijkt 2017 het meest spannende jaar te worden. Downloaden zal lastiger worden omdat films en series minder snel te vinden zijn. Wie gaat deze namelijk nog allemaal uploaden en tegen welk risico? En wat gaan de mediapartijen doen met de individuele downloaders? Wij hebben helaas nog geen glazen bol kunnen vinden op The Piratebay maar wat we zeker weten: Probeer het downloaden zonder VPN te vermijden, voorkomen is tenslotte beter dan genezen. 
      Downloaden zal gelukkig nog wel mogelijk zijn in 2017 maar hoe zien jullie 2017 in de wondere download wereld? 

Toon volledig nieuwsbericht
  • Nu op het forum

• Ook vooral dat iedereen die ligt ook nog eens onder een deken ligt 😏! Omdat het bloed wat naar dialyse machine loopt gewoon warm is 'de leidingen'.
    • De top 10 meest gedownloade films van 22 mei tot 28 mei. Deze week staat de film ‘Logan’ bovenaan, gevolgd door ‘    The Fate of the Furious’ en ‘The Boss Baby’ maakt de top drie compleet. Week 11, zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Logan is voor de zesde keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld.  Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen. Ook kunt u Kodi gebruiken i.c.m. Exodus om films te streamen en vergeet je VPN verbinding niet. Plaa Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (1) Logan 8.6 / trailer 2 (8) The Fate of the Furious (subbed HDRip) 6.7 / trailer 3 (…) The Boss Baby 6.5 / trailer 4 (2) Ghost in The Shell (Subbed HDRip) 6.9 / trailer 5 (3) First Fight 5.7 / trailer 6 (4) Kong: Skull Island (Subbed HDRip) 7.0 / trailer 7 (…) T2 Trainspotting 7.7 / trailer 8 (…) Beauty and the Beast 7.6 / trailer 9 (7) Split 7.0 / trailer 10 (5) The Great Wall 6.9 / trailer      
      Toon volledig nieuwsbericht