Spring naar bijdragen

Degelijke laptop kopen voor 450 euro


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-05-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi, ik ben op zoek naar een laptop van max 450 eur, het liefst daaronder.

Ik ben van plan om hem gewoon voor school te gebruiken maar af en toe ook een spelletje op te doen (rust of aoe3).

Het liefst heb ik een aparte videokaart, ik heb rondgekeken maar vond eigenlijk alleen maar modellen die in het buitenland beschikbaar waren.

Voor de rest heb ik alleen maar laptops met Intel HD graphics kaarten kunnen vinden, ik heb hier zelf geen ervaring mee en dat wil ik het liefst zo houden.

Ik weet dat laptops niet gemaakt zijn voor gamen, dat is ook waarom ik een desktop heb maar gewoon voor af en toe dus.

Kan iemand hier mij misschien verder mee helpen?

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 16

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Kijk eens even via deze link http://www.laptopsho...CFQadGwodD54HSQ

Deze kost 499€ en heeft W 10 http://www.laptopsho..._specifications

LENOVO IDEAPAD Z50-70 59441342

Beknopte specificaties

Schermdiagonaal 15,6 inch Processor Intel Core i3 RAM-geheugen 6 GB Opslagtype HDD Videokaart Intel HD graphics 4400Bekijk alle specificaties

Plus- en minpunten

  • Zware taken verlopen snel met 6 GB werkgeheugen.
  • De Intel Core i3 processor helpt om programma's tegelijk te draaien.
  • Het Full HD beeldscherm zorgt voor een dubbel zo scherp beeld als een HD scherm.
  • Een dvd speler voor het afspelen van cd's en dvd's ontbreekt.

Omschrijving Lenovo IdeaPad Z50-70 59441342

Na hard werken of studeren ben je toe aan ontspanning. Je klikt je Powerpoint presentatie weg en zet een leuke film op. Deze bekijk je natuurlijk in Full HD-resolutie, zoals het bedoeld is. Wij adviseren deze laptop voor:

  • Word, Powerpoint & Excel.
  • Draadloos internetten en e-mailen.
  • Full-HD films en YouTube-video's bekijken.

Pre-release-versie weergegeven. Deze versie kan nog worden gewijzigd. Apps afzonderlijk verkrijgbaar. De aanbieding voor Windows 10-upgrades is geldig voor in aanmerking komende Windows 7- en Windows 8.1-apparaten (inclusief apparaten die u al bezit), tot 1 jaar nadat de Windows 10-upgrade beschikbaar is gemaakt. Ga naar windows.com/windows10upgrade voor meer informatie.

Standaard meegeleverd

  • AC adapter
  • Snelstartgids

Op 29 juli is Windows 10 gelanceerd! Bekijk onze Windows 10 pagina voor informatie over nieuwe functies en hoe je het kunt installeren. Maak snel gebruik van de gratis upgrade en geniet van de functionaliteiten van het gebruiksvriendelijke Windows 10.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-05-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kijk eens even via deze link http://www.laptopsho...CFQadGwodD54HSQ

Deze kost 499€ en heeft W 10 http://www.laptopsho..._specifications

LENOVO IDEAPAD Z50-70 59441342

Beknopte specificaties

Schermdiagonaal 15,6 inch Processor Intel Core i3 RAM-geheugen 6 GB Opslagtype HDD Videokaart Intel HD graphics 4400Bekijk alle specificaties

Plus- en minpunten

  • Zware taken verlopen snel met 6 GB werkgeheugen.
  • De Intel Core i3 processor helpt om programma's tegelijk te draaien.
  • Het Full HD beeldscherm zorgt voor een dubbel zo scherp beeld als een HD scherm.
  • Een dvd speler voor het afspelen van cd's en dvd's ontbreekt.

Omschrijving Lenovo IdeaPad Z50-70 59441342

Na hard werken of studeren ben je toe aan ontspanning. Je klikt je Powerpoint presentatie weg en zet een leuke film op. Deze bekijk je natuurlijk in Full HD-resolutie, zoals het bedoeld is. Wij adviseren deze laptop voor:

  • Word, Powerpoint & Excel.
  • Draadloos internetten en e-mailen.
  • Full-HD films en YouTube-video's bekijken.

Pre-release-versie weergegeven. Deze versie kan nog worden gewijzigd. Apps afzonderlijk verkrijgbaar. De aanbieding voor Windows 10-upgrades is geldig voor in aanmerking komende Windows 7- en Windows 8.1-apparaten (inclusief apparaten die u al bezit), tot 1 jaar nadat de Windows 10-upgrade beschikbaar is gemaakt. Ga naar windows.com/windows10upgrade voor meer informatie.

Standaard meegeleverd

  • AC adapter
  • Snelstartgids

Op 29 juli is Windows 10 gelanceerd! Bekijk onze Windows 10 pagina voor informatie over nieuwe functies en hoe je het kunt installeren. Maak snel gebruik van de gratis upgrade en geniet van de functionaliteiten van het gebruiksvriendelijke Windows 10.

Die laptop ziet er prima uit behalve dan de Intel graphics, is dit het qua specs het beste wat ik kan krijgen voor dit geld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 16

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Nee hoor, hier is een andere link (van dezelfde site) http://www.laptopsho...c70d-b-306.html

TOSHIBA SATELLITE C70D-B-306

SPECIFICATIES

Product

Fabrikantcode PSCLEE-00Y007DU Artikelnummer 523352 Merk Toshiba Garantie 2 jaar Garantietype Carry-in-garantie

Beeldscherm

Schermdiagonaal 17,3 inch Beeldkwaliteit HD+ Resolutie 1600 x 900 pixels Touchscreen Schermcoating Glanzend Schermtype TN paneel

Processor

Processor AMD A6 Processornummer 6310 Processorkernen Quad core (4) Kloksnelheid 1800 MHz Turbo Frequency 2400 MHz

Geheugen

RAM-geheugen 4 GB Geheugen SO-DIMM DDR3-1600 Geheugen uitbreidbaar Maximale hoeveelheid geheugen 16 GB Geheugensloten totaal 2 Geheugenslot 1 4 GB Geheugenslot 2 0 GB

Opslag

Opslagtype HDD Totale opslagcapaciteit 500 GB Hardeschijfsnelheid 5400 rpm Aantal schijven (intern) 1 Opslagcapaciteit uitbreidbaar Geheugenkaart SD

Videokaart

Videokaarttype Shared Videokaart AMD Radeon R2

Optische drive

Dvd/Blu-ray Dvd's spelen, Dvd's branden

Draadloze verbindingen

Draadloze verbinding Bluetooth, Wifi Wifi Wifi-standaard Wireless B, Wireless G, Wireless N WiDi Bluetooth Bluetooth-versie 4.0

Aansluitingen

USB Type USB-connector Standaard (Type A) Aantal USB-poorten 3 Aantal USB 2.0-poorten 2 Aantal USB 3.0-poorten 1 HDMI Type HDMI-aansluiting Standaard HDMI (Type A) e-SATA Thunderbolt DisplayPort VGA-poort Type VGA-aansluiting Standaard VGA FireWire Ethernetsnelheid Fast Ethernet (100 Mbps) Hoofdtelefoonaansluiting ExpressCard Geheugenkaartlezer

Communicatie

Mobiele dataverbinding Geen

Audio

Geintegreerde speaker(s) Microfoon intern

Camera

Camera

Bediening

Toetsenbordindeling QWERTY Morsbestendig Numeriek keypad Verlicht toetsenbord Touchpad

Besturingssysteem

Besturingssysteem Windows 10 (upgrade), Windows 8.1

Accu

Batterij technologie Lithium-ion Verwisselbare accu

Beveiliging

Trusted Platform Module (TPM) Vingerafdruksensor

Fysieke eigenschappen

Gewicht 2,7 kg Materiaal Kunststof Kleur Zwart Breedte 26,8 cm Diepte 41,3 cm Hoogte 3,4 cm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goed gevonden Trizomu :) Mooie toevoeging

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-05-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor je reactie maar na even naar de mediamarkt geweest te zijn vind ik 17 inch toch te groot. Het liefst zou ik een 15 inch willen met vergelijkbare specs maar dat heb ik bij mediamarkt niet kunnen vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 16

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Nog steeds van dezelfde site, maar nu wordt het moeilijker om het te doen zonder de Intel HD graphics kaart:

http://www.laptopsho...-15-g286nd.html

Plus- en minpunten

  • De AMD A8 processor is geschikt om te multitasken.
  • Met 2,23 kg lichter dan soortgelijke laptops.
  • De laptop heeft geen SSD schijf om programma's sneller te starten.

Omschrijving HP 15-g286nd

De HP 15-g286nd is een laptop voor dagelijks gebruik. Door het formaat gebruik je dit model op kantoor, thuis of onderweg. Met het geborstelde, grijze design werk je overal in stijl je to-do-lijst af. En als je heer en meester van multitasking bent, helpt de processor om dit ook op je laptop door te voeren. Wij adviseren deze laptop voor:

  • Films en Youtube-video's bekijken.
  • Hobbymatig foto's en video's bewerken.
  • Draadloos internetten en e-mailen.

Standaard meegeleverd

  • AC adapter
  • Snelstartgids
  • Geschikt voor Windows 10

SPECIFICATIES

Product

Fabrikantcode L0C80EA #ABH Artikelnummer 622245 Merk HP Garantie 2 jaar Garantietype Carry-in-garantie

Beeldscherm

Schermdiagonaal 15,6 inch Beeldkwaliteit HD Ready (720p) Resolutie 1366 x 768 pixels Touchscreen Schermcoating Glanzend Schermtype TN paneel

Processor

Processor AMD A8 Processornummer 6410 Processorkernen Quad core (4) Codenaam Beema Kloksnelheid 2000 MHz Turbo Frequency 2400 MHz

Geheugen

RAM-geheugen 4 GB Geheugen SO-DIMM DDR3-1333 Geheugen uitbreidbaar Geheugensloten totaal 1 Geheugenslot 1 4 GB

Opslag

Opslagtype HDD Totale opslagcapaciteit 500 GB Hardeschijfsnelheid 5400 rpm Aantal schijven (intern) 1 Opslagcapaciteit uitbreidbaar Geheugenkaart SD

Videokaart

Videokaarttype Shared Videokaart AMD Radeon R5

Optische drive

Dvd/Blu-ray Dvd's spelen, Dvd's branden

Draadloze verbindingen

Draadloze verbinding Bluetooth, Wifi Wifi Wifi-standaard Wireless B, Wireless G, Wireless N Bluetooth Bluetooth-versie 4.0

Aansluitingen

USB Type USB-connector Standaard (Type A) Aantal USB-poorten 3 Aantal USB 2.0-poorten 2 Aantal USB 3.0-poorten 1 HDMI Type HDMI-aansluiting Standaard HDMI (Type A) Netwerkaansluiting e-SATA Thunderbolt DisplayPort VGA-poort FireWire Ethernetsnelheid Fast Ethernet (100 Mbps) Hoofdtelefoonaansluiting Geheugenkaartlezer

Communicatie

Mobiele dataverbinding Mobiele dataverbinding Geen

Audio

Geintegreerde speaker(s) Aantal speakers 2 Microfoon intern

Bediening

Toetsenbordindeling QWERTY Morsbestendig Numeriek keypad Verlicht toetsenbord Touchpad

Besturingssysteem

Besturingssysteem Windows 10 (upgrade), Windows 8.1

Accu

Batterij technologie Lithium-polymeer Aantal cellen 4 Verwisselbare accu

GPS

A-GPS

Beveiliging

Trusted Platform Module (TPM) Vingerafdruksensor

Gebruik

Exchange-ondersteuning

Fysieke eigenschappen

Gewicht 2,23 kg Materiaal Kunststof Kleur Grijs Breedte 25,9 cm Diepte 37,8 cm Hoogte 2,53 cm

Op dezelfde pagina staan onderaan 2 andere vergelijkbare laptops echter hebben deze wel de Intel HD graphics kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-05-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nog steeds van dezelfde site, maar nu wordt het moeilijker om het te doen zonder de Intel HD graphics kaart:

http://www.laptopsho...-15-g286nd.html

Plus- en minpunten

  • De AMD A8 processor is geschikt om te multitasken.
  • Met 2,23 kg lichter dan soortgelijke laptops.
  • De laptop heeft geen SSD schijf om programma's sneller te starten.

Omschrijving HP 15-g286nd

De HP 15-g286nd is een laptop voor dagelijks gebruik. Door het formaat gebruik je dit model op kantoor, thuis of onderweg. Met het geborstelde, grijze design werk je overal in stijl je to-do-lijst af. En als je heer en meester van multitasking bent, helpt de processor om dit ook op je laptop door te voeren. Wij adviseren deze laptop voor:

  • Films en Youtube-video's bekijken.
  • Hobbymatig foto's en video's bewerken.
  • Draadloos internetten en e-mailen.

Standaard meegeleverd

  • AC adapter
  • Snelstartgids
  • Geschikt voor Windows 10

SPECIFICATIES

Product

Fabrikantcode L0C80EA #ABH Artikelnummer 622245 Merk HP Garantie 2 jaar Garantietype Carry-in-garantie

Beeldscherm

Schermdiagonaal 15,6 inch Beeldkwaliteit HD Ready (720p) Resolutie 1366 x 768 pixels Touchscreen Schermcoating Glanzend Schermtype TN paneel

Processor

Processor AMD A8 Processornummer 6410 Processorkernen Quad core (4) Codenaam Beema Kloksnelheid 2000 MHz Turbo Frequency 2400 MHz

Geheugen

RAM-geheugen 4 GB Geheugen SO-DIMM DDR3-1333 Geheugen uitbreidbaar Geheugensloten totaal 1 Geheugenslot 1 4 GB

Opslag

Opslagtype HDD Totale opslagcapaciteit 500 GB Hardeschijfsnelheid 5400 rpm Aantal schijven (intern) 1 Opslagcapaciteit uitbreidbaar Geheugenkaart SD

Videokaart

Videokaarttype Shared Videokaart AMD Radeon R5

Optische drive

Dvd/Blu-ray Dvd's spelen, Dvd's branden

Draadloze verbindingen

Draadloze verbinding Bluetooth, Wifi Wifi Wifi-standaard Wireless B, Wireless G, Wireless N Bluetooth Bluetooth-versie 4.0

Aansluitingen

USB Type USB-connector Standaard (Type A) Aantal USB-poorten 3 Aantal USB 2.0-poorten 2 Aantal USB 3.0-poorten 1 HDMI Type HDMI-aansluiting Standaard HDMI (Type A) Netwerkaansluiting e-SATA Thunderbolt DisplayPort VGA-poort FireWire Ethernetsnelheid Fast Ethernet (100 Mbps) Hoofdtelefoonaansluiting Geheugenkaartlezer

Communicatie

Mobiele dataverbinding Mobiele dataverbinding Geen

Audio

Geintegreerde speaker(s) Aantal speakers 2 Microfoon intern

Bediening

Toetsenbordindeling QWERTY Morsbestendig Numeriek keypad Verlicht toetsenbord Touchpad

Besturingssysteem

Besturingssysteem Windows 10 (upgrade), Windows 8.1

Accu

Batterij technologie Lithium-polymeer Aantal cellen 4 Verwisselbare accu

GPS

A-GPS

Beveiliging

Trusted Platform Module (TPM) Vingerafdruksensor

Gebruik

Exchange-ondersteuning

Fysieke eigenschappen

Gewicht 2,23 kg Materiaal Kunststof Kleur Grijs Breedte 25,9 cm Diepte 37,8 cm Hoogte 2,53 cm

Op dezelfde pagina staan onderaan 2 andere vergelijkbare laptops echter hebben deze wel de Intel HD graphics kaart.

Daar ben ik net ook op gekomen! Ik zit inderdaad te twijfelen tussen een aantal laptops.

Sommige laptops hebben alleen Intel HD Graphics en sommige Intel HD Graphics 4800, geen idee wat nou beter is..

De HP Laptop die eerder gepost is heeftheeft een AMD Quad core en een externe videokaart AMD Radeon R5, er is echter een duurdere HP variant voor 100 euro meer ( http://www.laptopshop.nl/product/626796/category-180889/hp-15-af022nd.html ). Maar nadat ik de videokaarten vergelijkt heb blijkt dat de goedkope variant beter is qua videokaart maar niet qua processor en geheugen. ( http://www.game-debate.com/gpu/index.php?gid=1958&gid2=1888&compare=radeon-hd-8400-vs-radeon-r5-m230 )

Ik zat verder ook nog te denken aan deze laptops:

Asus F554LA http://www.laptopshop.nl/product/555873/asus-f554la-xx896h.html#product_specifications

Lenovo Ideapad z50 http://www.laptopshop.nl/product/555085/category-178917/lenovo-ideapad-z50-70-59441342.html

Is het goed om er van uit te gaan dat dus de HP van 400 euro de beste optie is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 16

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

De HP 15-AF022Nd lijkt me een goede keuze voor die prijs, met de oplag zit u zeker ook goed maar staar u niet blind op die 1TB want daar moet de plaats nog afgerekend worden die het OS inneemt. Op de opmerking van de site wat betreft Full HD resolutie of HD kan ik zeggen dat het voor de mogelijkheden die de laptop heeft dit voldoende is, Full HD is naar mijn persoonlijke mening enkel beter vanaf modellen met een groter scherm.

Ik werk trouwens zelf met een HP laptop, maar dan wel één die uit een hoger segment komt, dit ter zijde.

Indien ik persoonlijk zou moeten kiezen uit de door u aangegeven 2 laatste mogelijkheden dan zou ik gaan voor de Lenovo IdeaPad Z50-70 59441342 omdat hier de grafische kaart wel beter is dan de gewone Intel HD Graphics, als men naar de processor kijkt zou ik ook wel gaan voor de Lenovo (ik denk niet dat die beter of slechter is dan die van HP) omdat het hier over een i3 gaat uit de reeks van Haswell.

Het is maar te zien welke priortijden u heeft, de ene zal gaan voor de HP en de andere voor Lenovo. De HP heeft als grote voordeel dat deze wel een DVD/Blu- Ray speler heeft en dvd's kan branden en afspelen, terwijl de Lenovo deze niet heeft. Indien ik naar het gehele plaatje kijk zou ik voor de HP gaan al is die iets duurder, maar toch een degelijke laptop is voor die prijs.

bewerkt door Trizomu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-05-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De HP 15-AF022Nd lijkt me een goede keuze voor die prijs, met de oplag zit u zeker ook goed maar staar u niet blind op die 1TB want daar moet de plaats nog afgerekend worden die het OS inneemt. Op de opmerking van de site wat betreft Full HD resolutie of HD kan ik zeggen dat het voor de mogelijkheden die de laptop heeft dit voldoende is, Full HD is naar mijn persoonlijke mening enkel beter vanaf modellen met een groter scherm.

Ik werk trouwens zelf met een HP laptop, maar dan wel één die uit een hoger segment komt, dit ter zijde.

Indien ik persoonlijk zou moeten kiezen uit de door u aangegeven 2 laatste mogelijkheden dan zou ik gaan voor de Lenovo IdeaPad Z50-70 59441342 omdat hier de grafische kaart wel beter is dan de gewone Intel HD Graphics, als men naar de processor kijkt zou ik ook wel gaan voor de Lenovo (ik denk niet dat die beter of slechter is dan die van HP) omdat het hier over een i3 gaat uit de reeks van Haswell.

Het is maar te zien welke priortijden u heeft, de ene zal gaan voor de HP en de andere voor Lenovo. De HP heeft als grote voordeel dat deze wel een DVD/Blu- Ray speler heeft en dvd's kan branden en afspelen, terwijl de Lenovo deze niet heeft. Indien ik naar het gehele plaatje kijk zou ik voor de HP gaan al is die iets duurder, maar toch een degelijke laptop is voor die prijs.

Ik heb besloten de HP van 400 euro te halen, bedankt voor alle hulp!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 16

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

graag gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...