Spring naar bijdragen

Degelijke laptop kopen voor 450 euro


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-05-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi, ik ben op zoek naar een laptop van max 450 eur, het liefst daaronder.

Ik ben van plan om hem gewoon voor school te gebruiken maar af en toe ook een spelletje op te doen (rust of aoe3).

Het liefst heb ik een aparte videokaart, ik heb rondgekeken maar vond eigenlijk alleen maar modellen die in het buitenland beschikbaar waren.

Voor de rest heb ik alleen maar laptops met Intel HD graphics kaarten kunnen vinden, ik heb hier zelf geen ervaring mee en dat wil ik het liefst zo houden.

Ik weet dat laptops niet gemaakt zijn voor gamen, dat is ook waarom ik een desktop heb maar gewoon voor af en toe dus.

Kan iemand hier mij misschien verder mee helpen?

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 16

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Kijk eens even via deze link http://www.laptopsho...CFQadGwodD54HSQ

Deze kost 499€ en heeft W 10 http://www.laptopsho..._specifications

LENOVO IDEAPAD Z50-70 59441342

Beknopte specificaties

Schermdiagonaal 15,6 inch Processor Intel Core i3 RAM-geheugen 6 GB Opslagtype HDD Videokaart Intel HD graphics 4400Bekijk alle specificaties

Plus- en minpunten

  • Zware taken verlopen snel met 6 GB werkgeheugen.
  • De Intel Core i3 processor helpt om programma's tegelijk te draaien.
  • Het Full HD beeldscherm zorgt voor een dubbel zo scherp beeld als een HD scherm.
  • Een dvd speler voor het afspelen van cd's en dvd's ontbreekt.

Omschrijving Lenovo IdeaPad Z50-70 59441342