Spring naar bijdragen
Beauf

Slaapstand werkt niet met Windows 10

Recommended Posts

Beauf    1

Goede middag ik heb sinds een paar dagen problemen om de computer uit de slaapstand te halen als ik hem in de slaapstand wil zetten sluit de computer af

Ik draai op windows 10 en heb een MSI Computer.hier voor geen probleem gehad ik heb wel Driver Booster pro geinstalleerd.

Heb systeem herstel geprobeerd maar dit maakt ook niets uit.

Wie kan mij helpen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
reneetje1969    379

Is er wellicht iets veranderd bij de instellingen van je Energiebeheer? Bij Energiebeheer kan je het gedrag van de pc bepalen bij bijvoorbeeld het sluiten van de laptopdeksel of het indrukken van de aan/uit knop.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Beauf    1

Het is geen laptop maar een All in wan Computer van MSI met windows 10

Maar ik heb alles in energiebeheer al geprobeerd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
reneetje1969    379

Heb je die Driver Booster ook al gedraaid en je drivers geüpdatet? Zo ja, dan zou daar het probleem kunnen liggen, een driver die niet volledig compatibel is met jouw pc/Windows 10. Ik zou eens kijken of Driver Booster nieuwe drivers geïnstalleerd heeft en zo ja welke. Deze nieuwe drivers zou ik verwijderen van de pc om vervolgens de oorspronkelijke divers (die bij de pc geleverd zijn) weer te installeren.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Draakie    251

Probeer het slaapbestand even opnieuw aan te maken, open CMD als administrator en draai dan de commando's
powercfg –h off

Daarna
powercfg –h on

Lukt dat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
reneetje1969    379

Klik op de Startknop linksonder op de taakbalk en typ: CMD  Dan zie je als het goed is de Bureaublad app Opdrachtprompt. Klik hierop met je rechtermuisknop en kies voor: Als administrator uitvoeren. In de Dos scherm wat nu verschijnt voer je de commando's in die Draakie hierboven aangeeft.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
reneetje1969    379

Start Driver Booster en kijk even in het programma of er een log te vinden is van alle drivers die het programma recent geüpdatet heeft.  Laat het resultaat even aan ons weten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
reneetje1969    379

Zijn dit alle drivers die door Driver Booster allemaal geüpdatet zijn of het resultaat van een scan door Driver Booster? Je moet proberen te achterhalen welke drivers er door Driver Booster geinstalleerd zijn. Misschien is dat terug te vinden bij de geschiedenis o.i.d. Aan de hand daarvan kan je wellicht opmaken welke driver het probleem veroorzaakt zodat je die kan verwijderen en er de oude originele driver ervoor terug kan zetten.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Beauf    1
18 uur geleden zei reneetje1969:

Zijn dit alle drivers die door Driver Booster allemaal geüpdatet zijn of het resultaat van een scan door Driver Booster? Je moet proberen te achterhalen welke drivers er door Driver Booster geinstalleerd zijn. Misschien is dat terug te vinden bij de geschiedenis o.i.d. Aan de hand daarvan kan je wellicht opmaken welke driver het probleem veroorzaakt zodat je die kan verwijderen en er de oude originele driver ervoor terug kan zetten.

Goede middag ik heb een bestand van het Logboek gemaakt misschien kan jij er naar kijken ik kom er niet uit.

6.pdf

5.pdf

4.pdf

3.pdf

2.pdf

1.pdf

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
reneetje1969    379

Dit is hetzelfde log als dat je gisteren al als tekstbestandje plaatste. Dit is zo'n waslijst aan drivers dat het me sterkt lijkt dat dit alle drivers zijn die door Driver Booster geinstalleerd zijn. Het komt erop neer dat Driver Booster waarschijnlijk een driver geupdatet heeft en dat deze nieuwe driver conflicten geeft met je hardware. Je zal dus op een of andere manier moeten uitvinden welke drivers Driver Booster allemaal geinstalleerd heeft. Daarna al deze nieuwe drivers weer verwijderen en vervangen voor de oorspronkelijke drivers die bij je pc geleverd waren. Dat is iets wat je zelf moet uitvogelen, dan kan ik hier vandaan niet zien.

Heb je Driver Booster trouwens al eens volledig verwijderd van je pc? Zie namelijk bij de producteigenschappen staan:

Citaat
Download & Installeert Divers Automatisch in de Sluimerstand

Laat je toevallig nou net problemen hebben met de Sluimerstand... Ik zou die Driver Booster eens volledig verwijderen van je systeem. Kijken wat er dan gebeurt.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Meh Meh
      Hallo,
      Er is al een lang topic over Firewalls, anti virus e.d. Toch maak ik er een nieuwe voor aan, mijn vraag is wat specifieker.

Binnenkort heb ik een nieuwe game PC. Ik wil daar het beste antivirus programma opzetten voor Windows 10, eventueel met een extra firewall.
      Geld is geen probleem, als het maar goed is, niet opdringerig en mijn systeem niet zo vertraagd als Norton dat ooit deed. 
      Het is voor particulier gebruik, voor maximaal 2 Windows computers (desktop en een slaptop), 1 is eigenlijk al genoeg.
      Eventueel, hoeft niet, met bescherming voor Android. (mijn smartphone)

Groeten,
      Meh Meh
    • Gast Jeffrey van der Beek
      Door Gast Jeffrey van der Beek
      Hoi iedereen,
      Na een update van Windows 10 moet ik elke keer een wachtwoord invullen als ik de computer aanzet.
      Ik wil er geen wachtwoord op de computer. Hij moet na het aanzetten automatisch aanmelden. Dan kan ik koffie pakken en bij terugkomst gelijk werken. 
      Hoe kan ik dit doen?
      Bedankt
    • Gast Bijtje
      Door Gast Bijtje
      Mijn Windows 10 computer is steeds trager aan het worden. Ik heb hem geupgrade vanaf Windows 8. Mijn collega vertelde dat je met ccleaner de PC weer snel kan maken en kan opschonen. Wat is jullie ervaring met ccleaner samen met Windows 10 en welke website gebruik je om ccleaner te downloaden? Ik kan er geen officiële website over vinden. Vind dat een beetje raar dat er geen echte ccleaner website over bestaat  straks heb ik geen ccleaner maar cctroeper
    • Door Trizomu
      Ik heb nu reeds een paar dagen deze update draaien, en ik moet toegeven het lijkt me wel iets vlotter te draaien dan voorheen, al is die niet via de updates gekomen maar heb ik deze zelf binnen gehaald. Zoals zovele die niet konden wachten, en nee ik zit niet in een insiderskring.
      Maar wat vandaag gebeurde kon/kan voor enige verwarring zorgen, al is het snel opgelost, en blijkbaar is het ook een iets dat reeds langere tijd bestaat. Er was en update voor verschillende app's via de Windows store, nu heb ik niet onmiddellijk kunnen achterhalen welke app. update voor de foutmelding zorgde. Plots sloot de store zichzelf en gaf een foutmelding, met name  Code: 0x8000FFFF
      CV: Sq0xRVOegUiHCtVa en een bericht op de pagina (store) later opnieuw te proberen te openen of opnieuw te laden.
      Waarom zouden we dan ook niet gebruik maken van het net om te achterhalen wat de juiste betekenis is/was van Code: 0x8000FFFF, de andere code kan bij iedereen verschillend zijn. De oplossing die bij mij werkte/gewerkt heeft is deze maal niet afkomstig van MS zelf maar van pchulplijn.nl
      Wanneer Windows Store wordt geopend, verschijnt er een wit scherm met daarin in grote letters "Probeer het opnieuw. Pagina kan niet worden geladen. De foutcode is 0x8000FFFF". Als eerste zal een algemeen netwerk of internet probleem moeten worden uitgesloten. De internetverbinding kan eenvoudig worden gecontroleerd door een website te bezoeken met bijvoorbeeld nieuwsartikelen. Is daar geen probleem mee, dan is er wat anders aan de hand. Een veel voorkomende oorzaak zijn bepaalde beveiligingsinstellingen. Lees hier hoe je met een paar handelingen weer toegang kunt krijgen.
      0x8000FFFF: Windows Store werkt niet meer

Stap 1: 
      Open Internet Opties via het configuratiescherm.

Stap 2:
      Klik op het tabblad "geavanceerd". Zoek onder al deze instellingen naar de onderdelen "TLS gebruiken".
      Deze dienen geactiveerd te zijn. Mogelijk zijn deze uitgevinkt zoals hieronder te zien is. Vink ze alle drie weer aan of druk op "geavanceerde instellingen herstellen"
      Druk hierna op "toepassen" en daarna op "OK"

Bovengenoemde oplossing is mogelijk slechts één van meerdere oorzaken. Mocht je hulp nodig hebben om Windows Store weer te kunnen gebruiken.
      Bron: pchulplijn.nl
      PS: Na dit gedaan te hebben dient men de pc opnieuw op te starten (herstarten) en zou men terug moeten de store kunnen opstarten.

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Mooi tekstueel overzicht Airmail for almost every country available, Priority line for many countries within the available (Including for Netherlands!)                                                   some methods apply exclusions of products such as batteries, knives etc. More information see: http://www.gearbest.com/about/shipping-methods.html                                                   Domain name Country Logistics Mode Delivery Time Max Weight Max length Max Height Max Width Remarks   "PS:
      To avoid Tax, we don't suggest you select DHL shipping method"

NL NETHERLANDS DHL 5-7days / / / / Not suggested                             NL NETHERLANDS EMS 7-10days 30kg 150cm 150cm 150cm Not suggested                             Warehouse GB Chinese Carrier name GB shipping Methods Internet time delivery time Prohibited Weight                                 CN Warehouse 欧洲特货专线(JMS) EU registered 6-7days 20-30days   2kg 小包                                     瑞典小包挂号(B) Sweden Registered 1-2days 10-25days   2kg                                     比利时小包专线(HQ) Belgium Registered 1-2days 15-20days   2kg                                     荷兰小包专线(MBX) Netherlands Registered 5-6days 12-20days Batteries, Liquid 2kg                                     欧美平邮专线(CJ) Europe and the US Postal Line 1-2days 10-30days   2kg                                     欧洲大包专线(HQ) Europe Express(HQ) 1-2days 5-7days   15kg 大件物品                                     欧洲特货专线(XYH) Priority Mail for Electric Scooter Only 25-30days 30-40days   30kg                                     DPD(UK) Priority Line -- EU express 4-5days 10-25days   30kg In Priority (Less Chance for Customs)                                   欧洲独轮车专线(CP) Express for Electric Scooter Only 1-2days 8-18days   20kg                                       HK Warehouse 新加坡小包挂号(递四方) SingPost Registered 6-7days 10-25days Batteries 2kg 小包                                     泛欧小包挂号(递四方) Europe Registered 4-5days 7-15days   2kg                                     欧洲独轮车专线(CP) Express for Electric Scooter Only 1-2days 8-18days   20kg 大件物品                                                                                         HK-2 新加坡小包挂号(递四方)【前海仓】 SingPost Registered 6-7days 10-25days   2kg 小包                                     泛欧小包挂号(递四方) Europe Registered 4-5days 7-15days   2kg                                     荷兰小包专线(MBX) Netherlands Registered 5-6days 12-20days   2kg                                     DPD(UK) Priority Line -- EU express 4-5days 10-25days   30kg 大件物品 In Priority (Less Chance for Customs)                                                                                       EU Warehouse 匈牙利挂号【英国仓】 Hungary Registered Post【UK warehouse】 1-2days 7-15days   2kg 小包                                     皇家邮政挂号【英国仓】 The Royal Mail Registered【UK warehouse】 1-2days 3-10days   2kg                                     DPD(UK)【英国仓】 Priority Line -- EU express 1-2days 3-7days Batteries, Liquid 30kg 大件物品 In Priority (Less Chance for Customs)                                                                                    
    • Op dit moment heeft mn vriendin een Kpn abbo waar het modem in de meterkast staat, en voor de tv zit de aansluiting naast de tv in de woonkamer, hier zit een internetkabel vanuit de muur naar de box.   Zelf heb ik nu Ziggo, werk met een splitter op de muur en dan 1coax kabel naar de tv(kaartje met fox sports van een vriend) en 1 kabel naar de horizon box. Mijn vraag is hoe dit in haar woning het beste aangesloten kan worden.. sowieso zal het switchen tussen de box en kaartje niet meer gaan denk ik, omdat we al moeten splitten voor beneden/boven of klopt dat niet?  Gaat om connect & play van €62,50
    • Bedankt! Nog niet aan gedacht, die ga ik even bestellen. Is mij die paar tientjes meer dan waard.