Spring naar bijdragen

Ziggo/Fox sports zonder Coax of CI+ Module


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

 

Goedenavond, wij hebben een Samsung Tv( UExxJ5510AWXXN), de tv staat op de veranda en we gebruiken hem alleen gebruiken voor netflix/videoland/npo via wifi draadloos. Doordat de veranda 25 meter vanaf het aansluitpunt zit, en de tv niet ziggo-geschikt schijnt te zijn, was voor ons een extra CI+ module + ziggo kaart geen optie..

Nu ben ik benieuwd; zijn er ook andere apps die ik op de smart tv kan downloaden? Het werkt nu namelijk ideaal voor de Tour de France, en eerder ook voor het Wk.. het schijn ook mogelijk te moeten zijn voor Fox Sports, echter krijg ik continu een foutmelding. De optie om vanaf de mobiele telefoon naar een chromecast te streamen heb ik ook geprobeerd, maar in 25 minuten ‘Billions’ moest hij al zovaak bufferen dat de aflevering zelf pas 5minuten ver was.. dat zal voor livesport dus nog erger zijn. Via een hdmi kabel vanaf de laptop werkt ook niet top.. dus ik was benieuwd of jullie hiervoor nog suggesties hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik kan dat model niet vinden. Maar is een wifi extender geen optie? Dan is het signaal een stuk sterker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb het nu inderdaad via een WIFI extender geprobeerd, en alles werkt goed.. Behalve streamen van de ziggo go app.

Ik kan netflix/deezer/videoland moeiteloos vanaf mijn telefoon naar de chromecast streamen, maar zodra ik ziggo go gebruik vliegt hij er om de haverklap uit.

Hoop dat iemand van jullie een oplossing weet, want dan kan ik natuurlijk alle zenders uit mijn pakket ook gewoon in de veranda kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hopelijk verwijs ik je niet terug naar het kastje. Heb je Ziggo al gevraagd wat er fout gaat? Dat kan ook via de Ziggo community, al heb ik daar geen goede ervaring mee.
Als ze je met een kluitje het riet in dreigen te sturen, zeg dan dat je overweegt over te stappen naar KPN. Dat deed ik een paar jaar geleden, was zeer effectief, dan kan ineens alles. 😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...