Jump to content

Recommended Posts

Wil jij je eigen tor site beginnen

een opensource maar met jou paswords erin

heb je een ubuntu server 16.04LTS

dan begin met dit

https://github.com/poppabear8883/UNIT3D-INSTALLER

Heel het script wordt nog ondersteund en draaid op de nieuwste versie php 7.4 wat heel wat serverload scheelt

wordt ook steeds geupdate en er is zelfs een support discord channel voor het

Zoals beyondhd draaien ook dat script hebben het wel naar hun smaak gezet

Ik zelf  draai het ook nog maar gaat me teveel tijd inzitten maar was effe leuk hou het wel bij posten aka NoMore

Maar ik dacht ik share het is een simpel begin van een website die zeker goed beveiligd is.

En een scripter heb je niet nodig je gaat gewoon op support zitten voor vragen

allemaal veel plezier ermee

• Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Dat is wel heel snel. Volgens mij heb je wat extra kennis nodig om dit voor elkaar te boksen. Maar er zijn vast leden die er iets mee kunnen :)

en anders:

Dat valt wel mee je zou het is moeten proberen

eerst zorgen dat je domein naam hebt en een ip van je vps ofc

de auto installer doet alles de db zit in de site dus via putty ssh

vul je je root in gooit de installer erin die vraagt je om een paar dingen

Vul je in en op het einde heb je een site met ingebouwde firewall

met een 10 euro vpsje zou je pak weg een hele tijd makelijk kunne draaien zeker in deze tijd

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By leelord
      Hoi .
      IK zou graag een torrent forum/site willen maken, vraag is  zijn daar templates voor of scripts of..... Ben al een tijdje aan al aan het ronde zoeken op Google maar veel wijzer ben ik nog niet geworden.
      Iemand een  mij kan helpen of naar de juiste richting kan helpen.
      Mvg Lee
    • By Looox
      Hallo,
      Ik heb pas voor het eerst zelf een site gemaakt, met behulp van dreamweaver. Het is redelijk gelukt, alleen zijn er nog een paar dingetjes waar ik niet zo tevreden mee ben, en ik kom er niet uit hoe dit op te lossen. Zo lijkt het erop dat de container van een paar pagina's van de site verschillende marges oid hebben. Als ik van de ene naar de andere pagina ga, verschuift de site een beetje. Opzich is dit niet een heel groot probleem (op de computer), maar op een mobiel of tablet is dit vervelend. Er wordt namelijk een stuk van de site afgesneden, en als er op een afbeelding wordt geklikt op pagina's die er wel volledig op staan, wordt een randje niet verduisterd. Ik heb gewerkt met een sjabloon, en elke pagina uit datzelfde sjabloon gemaakt. Daarom snap ik niet dat dit probleem er wel is op sommige pagina's en op andere niet.
      Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
      De site: www.bodejong.nl
    • By THWIT
      Hoi,
      Misschien weten enkelen van jullie nog wel dat ik een half jaar geleden hier in een topic op Duken heb gevraagd wat een goede hosting zou zijn voor mijn site.
      Inmiddels is mijn site 5 maanden up-and-running (zie Erikkrebbers.nl) en vind ik het tijd worden om de site eens onder handen te nemen.
      Ik zou namelijk graag de site wat verder willen ontwikkelen, gewoon beetje sleutelen aan de js en css, maar ik wil niet dat deze aanpassingen direct live zichtbaar worden op mijn site. Hoe zorg ik er dus voor dat ik een soort van aparte afgeschermde kopie van mijn site kan maken waar ik een beetje aan kan sleutelen. En dan, op het moment dat ik het wil, de veranderingen kan overbrengen naar de echte site.
      Even voor de duidelijkheid: ik gebruik wordpress.
      Iemand tips?
    • By Marlyvk
      Hoi,
      Voorheen had ik een website op domeinnaam A. Nu heb ik een nieuwe website gemaakt en deze staat op domeinnaam B. Omdat het oude webadres en content nog online staat, her en der bekend is en ook nog binnen Google gevonden wordt, wil ik domeinnaam A redirecten naar domeinnaam B.
      Ik heb zelf al zitten googelen en dit zou als ik het goed begrepen heb op verschillende manieren mogelijk kunnen zijn. Alleen vraag ik me nu af, hoe kan ik dat het beste doen? Belangrijk om te weten is misschien dat beide domeinnamen bij verschillende webhosters staan.
      Groetjes Marly

• Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 146 Guests (See full list)

There are no registered users currently online

• Create New...