Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Feedback op topics en reacties

Delen

Aanbevolen reactie

3 uur geleden zei Duken:

En nu de aluminium hoedjes af

Beste Duken, ik ben geen moment een drager geweest van een Aluminium hoedje, maar heb alleen een kritische vraag gesteld over het huidige concept van Duken.nl en de manier van Modereren in de afgelopen maanden. Dat daar door jouw antwoord andere dingen ter sprake zijn gekomen heeft helaas bij jou een minder prettige uitbarsting veroorzaakt waarbij je voor de zoveelste keer duidelijk laat blijken geen kritische reacties over Community's te tolereren. Persoonlijk vindt ik een paar van jouw bovenstaande reactie's behoorlijk respectloos, maar dat zal wel een beetje met stress te maken hebben.

4 uur geleden zei Duken:

Als je als usenet forum eigenaar ons een berichtje stuurt met het verhaal dat er een nieuwe site online komt willen wij daar gerust een stukje over schrijven. is eerder ook gebeurt bij the-newgeneration.... Oja samenzwering 4.0. Was ook elke keer het verhaal....

Je haalt hier ook weer zelf een Community aan die van jou behoorlijk gelegenheid heeft gekregen zich op een correcte manier te profileren waar dankbaar gebruik van is gemaakt, maar wat is op dit moment de schrijnende waarheid!!, dat ook deze Community al een eeuwigheid zijn inschrijving gesloten heeft en alleen toegang heeft voor nieuwe leden als ze een invite krijgen van een Donateur. Je komt zelf met grote regelmaat berichten tegen op je Forum van leden die maar blijven vragen om een invite voor The New Generation, waar nog geen enkele keer iemand op heeft gereageerd (ook niemand van de staff van The New Generation) en het is dan toch niet meer dan logisch als een lid daar dan een keer een kritische reactie op geeft. Ik vindt het niet meer dan redelijk dat als je linkjes plaatst naar Community's (wat voor die sites een stukje reclame is), dat je dan ook af en toe een negatief bericht moet tolereren met betrekking tot 1 van die Community's, mits dat op waarheid is berust en niet direct gaan lopen roepen dat je persoonlijk de meest achterlijke berichten toegestuurd krijgt van een stel mafketels om angst te zaaien en gelijk een rits reactie's gaat verwijderen van je eigen Forum.

Ik zal hier nu maar gelijk even als een @redacteurs laten weten dat er op dit moment vanwege alle commotie op Spikesplace wordt gediscussieerd wat er gedaan kan worden om de vip4life (Donateurs) enigszins tegemoet te komen en dat er tevens wordt besproken of Spikesplace als NZB community kan blijven voortbestaan als Muziekwebsite.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.928
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

19 uur geleden zei Guardian:

maar heb alleen een kritische vraag gesteld over het huidige concept van Duken.nl en de manier van Modereren in de afgelopen maanden.

Klopt, ik heb netjes aangegeven dat ik ook wel eens fouten maak...

waarbij je voor de zoveelste keer duidelijk laat blijken geen kritische reacties over Community's te tolereren.

Wel typisch dan dat de berichten nog zichtbaar zijn? Anders zou ik ze wel verbergen?

Persoonlijk vindt ik een paar van jouw bovenstaande reactie's behoorlijk respectloos, maar dat zal wel een beetje met stress te maken hebben.

Klopt, deze zondag heb ik weer heerlijk met jouw en de reactie van keesjede mogen nadenken. Gezellig weer... :(

dat ook deze Community al een eeuwigheid zijn inschrijving gesloten heeft en alleen toegang heeft voor nieuwe leden als ze een invite krijgen van een Donateur.

Ik zou zeggen, begin zelf een usenet community, dan laar je die open maak je hem zo groot dat iedereen bij je komt. Hier mag je gerust reclame maken en ook links plaatsen van je eigen forum. Waarom zou je het niet doen?

berichten toegestuurd krijgt van een stel mafketels om angst te zaaien en gelijk een rits reactie's gaat verwijderen van je eigen Forum.

Voor je idee, zie je al het gesprek wat ik nu moet voeren? hoeveel tijd en energie dit kost? Laat staan als je mails en post krijgt. Nogmaals begin je eigen forum. Als jij een oplossing hebt, ik hoor het graag.

@redacteurs laten weten dat er op dit moment vanwege alle commotie op Spikesplace wordt gediscussieerd wat er gedaan kan worden om de vip4life (Donateurs) enigszins tegemoet te komen en dat er tevens wordt besproken of Spikesplace als NZB community kan blijven voortbestaan als Muziekwebsite.

hartstikke fijn... ik zal er een nieuws bericht over schrijven, onee.... dan promoot ik weer een community en trekken we deze voor.

Maar alle gekheid op een stokje @Guardian. Ik mag je stiekem graag, je veel leden hebt geholpen en gezellig actief was op het forum. Je bent altijd welkom maar dit is nou eenmaal hoe ik het wil behouden. Past het je niet? Geen probleem, bezoek één van de andere 20 Nederlandse usenet communities of begin er zelf één.

Ik heb zo een vermoeden dat als ik de negatieve ellende ga toelaten de de hele site over één jaar offline is. Er andere leden geweest met eigen communities die na een x periode ook offline vlogen door dit soort gedrag....

We bestaan nu 20 jaar en dat heeft een reden. Dat wil ik graag zou houden. Je mag nieuwsberichten schrijven over usenet communities in positieve zin. Dat geldt ook voor @keesjede maar als je elk kwartaal terug komt om te lopen miepen doe dat alsjeblieft ergens anders. Kunnen we dat afspreken? 

Ik heb hier ook geen zin meer in, de volgende keer verberg ik de berichten aangezien ik van de personen die negatief spreken over duken.nl nooit hebt ontvangen  "Ja, fijn dat je er eigenlijk bent." Het is altijd drama....  maar als ik dat doe kan ik natuurlijk geen kritische reacties ontvangen en is het ook niet goed.... 

Hoe dan ook, ik wens je alsnog een fijne zondag. Dat wens ik je terecht. Ik hoop alleen dat je ook een keer mijn kant van het verhaal kan inzien. De aluminium hoedjes past jou trouwens niet, die was meer voor keesjede. Ik wil er alleen mee aangeven dat ik geen communities voortrek. Ik ben blij dat ze allemaal bestaan. Pffff zelfs me vrouw vraagt me nu wat er aan de hand is op het forum. 

Over en uit. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Deze heerlijke quote kreeg ik nog van mij vrouw om de zondag mee af te sluiten. 

Screenshot_20200913-203137_WhatsApp.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Duken:

Hoe dan ook, ik wens je alsnog een fijne zondag. Dat wens ik je terecht. Ik hoop alleen dat je ook een keer mijn kant van het verhaal kan inzien.

Goede morgen Duken, je verhaal is duidelijk hoor en ik zal je verder ook niet meer op de kast jagen met een naar mijn idee normaal relevant gespreks onderwerp dat volledig van toepassing is op het Duken.nl concept. Ik had even niet verwacht dat het deze dramatische vorm ging aannemen en ik zal me voortaan voegen bij de stilzwijgende oud topleden en oud modjes die in de afgelopen jaren fantastisch hebben bijgedragen, maar nu helaas om redenen niet langer meer wensen te reageren in topics.

Uiteraard mag ik jou ook graag en ik wens je dan ook een hele fijne zonnige maandag toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 maanden later...

Misschien stel ik nu wel een hele domme vraag, maar bij het doorbladeren van Nieuwsberichten kom ik ontzettend veel Artikelen tegen die geplaatst zijn door een Gast.

Ik ben juist lid geworden omdat ik dacht dat je als Gast geen berichten kon plaatsen, dus hoe kunnen deze overigens fantastische Nieuwsartikelen dan wel geplaatst zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

33 minuten geleden zei Skeletor:

Misschien stel ik nu wel een hele domme vraag, maar bij het doorbladeren van Nieuwsberichten kom ik ontzettend veel Artikelen tegen die geplaatst zijn door een Gast.

Ik ben juist lid geworden omdat ik dacht dat je als Gast geen berichten kon plaatsen, dus hoe kunnen deze overigens fantastische Nieuwsartikelen dan wel geplaatst zijn?

Dat is helemaal geen domme vraag. :) Gasten mogen inderdaad geen berichten en al helemaal geen nieuws plaatsten. Fullmembers mogen overigens ook nieuws plaatsen. 👍

Maar helaas is er een oud lid weggegaan en wilde daarbij zijn account laten verwijderen. Bij het verwijderen van het account zijn wel de berichten achtergebleven en dus ook de nieuwsberichten. De auteur is alleen vervangen voor "gast".  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Duken:

Dat is helemaal geen domme vraag. :) Gasten mogen inderdaad geen berichten en al helemaal geen nieuws plaatsten. Fullmembers mogen overigens ook nieuws plaatsen. 👍

Maar helaas is er een oud lid weggegaan en wilde daarbij zijn account laten verwijderen. Bij het verwijderen van het account zijn wel de berichten achtergebleven en dus ook de nieuwsberichten. De auteur is alleen vervangen voor "gast".  

Bedankt voor deze uitleg Duken.

In dat geval is het wel jammer dat de naam van het lid dat deze Nieuwsberichten heeft geplaatst dan ook niet langer zichtbaar is, maar wel fijn dat de content zelf behouden blijft voor andere geïnteresseerden. :goed: Vreemd is in dit geval wel dat in sommige reacties onder deze Nieuwsartikelen wel de naam van ex leden vermeld staan, maar dan met het woordje Gast ervoor.

bewerkt door Skeletor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

3 uur geleden zei Skeletor:

In dat geval is het wel jammer dat de naam van het lid dat deze Nieuwsberichten heeft geplaatst dan ook niet langer zichtbaar i

Ja klopt, de software die kan de auteur dan niet bewaren in de database van nieuws content :( In de forum content kan hij dat dan weer wel.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 maanden later...

• Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Beste @Duken Misschien is het handig al het bovenstaande te verwijderen, dit voor de gemoederen 😉 Ik waardeer enorm de inzet van zowel @Skeletor als van @Trizomu en denk dat het beter is de ontstaande onvrede op PM  niveau uit te praten , misschien via @Duken Want dit zal niet tot een oplossing geraken op deze manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Berichten verborgen, ik kom hier later op terug. Zit even in de spits (privé). Dit lijkt helemaal uit de hand te lopen. 

@Tuinbevervoor de melding. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 9 maanden later...

Na nog even een vluchtige blik op de forum activiteit werd ik helaas voor mijn gevoel weer onaangenaam verrast door een aantal te opzichtige welkom berichten met super afbeeldingen die naar mijn mening te overdreven zijn en form vervuilend. Waarom kan een nieuw lid niet gewoon even met een klein stukje tekst welkom geheten worden. Wil je op deze manier de aandacht op jezelf richten of op het nieuwe lid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Volgens mij is de bedoeling goed en vind zomersla het leuk om de leden te verwelkomen. Maar nu zijn het er 5 achter elkaar met grote afbeeldingen. Iets te veel dus, maar ik ga uit met de juiste bedoeling 👍 Ik pm zomersla. 👌

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  68
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  647
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  56

ik zoek waar je Zonnetje In Huis kan dowloaden  kan u mijn helpen er aan 

mijn dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Actief:  

57 minuten geleden zei antonb12:

mijn dank

spacer.png

61db318cf1ad0-Schermafbeelding_1.jpg

ik gebruik  Spotlite hier te vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

2 uur geleden zei antonb12:

mijn dank

Die past hier niet in het topic. Wil je een eigen topic aanmaken @antonb12? Dank je 👌

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8 maanden later...
  • Administrators

• Actief:  

Heren en dames,

Ter informatie: E r is een extra beschikbare standaard tijdlijn toegevoegd. Activiteit zonder de huiskamer.

In deze tijdlijn is alle activiteit zichtbaar behalve de berichten welke in de huiskamer voorkomen. Je kan hem standaard instellen of selecteren. 

image.png

Een eigen tijdlijn maken mag natuurlijk ook via: https://www.duken.nl/forums/discover/?do=create

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Topic: Hoe kan ik mijn Nintendo Switch gemakkelijk ombouwen zonder technische kennis? GamePeter Hey allemaal! Ik heb een Nintendo Switch en ik hoor steeds meer over ombouwen enzo. Maar ik heb echt geen technische kennis. Is er een makkelijke manier om dit te doen zonder dat ik mijn apparaat opblaz? Iemand tips? SwitchExpert92 Hey GamePeter! Snap je zorgen, ombouwen kan een beetje intimiderend lijken. Maar geen paniek, ik leg het graag even uit. Allereerst, wat bedoelen we met ombouwen? Vaak gaat het om het installeren van alternatieve software, zoals custom firmware (CFW). Hiermee kun je meer uit je Switch halen, zoals het spelen van games die je niet in de eShop kunt kopen. Voorbereiding: Zorg ervoor dat je een microSD-kaart hebt (minimaal 64GB is handig). Dit heb je nodig voor de bestanden. Download de juiste bestanden: Zoek naar een betrouwbare bron (bijv. de website van de ontwikkelaars van de CFW). Download de benodigde bestanden zoals Hekate of Atmosphère. Deze zijn meestal gecomprimeerd in een .zip-bestand. Plaats de bestanden op je microSD-kaart: Dit is gewoon een kwestie van slepen en neerzetten. Maak een mapje aan op de kaart voor de software. Console voorbereiden: Zorg ervoor dat je Switch op de juiste firmware draait. Soms moet je een update of een downgrade doen. Voordat je dit doet, check altijd of je Switch ‘bannen’ riskant is. Starten in RCM-modus: Dit is het tricky deel, maar geen schrik! Dit doe je door een combinatie van knoppen in te drukken. Kijk op YouTube voor duidelijke tutorials. Je hebt ook een payload injector nodig, maar dat hoeft echt geen rocket science te zijn. Installeren: Volg de instructies van de CFW-handboeken. Maak gebruik van eenvoudige video’s die stap voor stap alles uitleggen. Let wel op, ombouwen kan je garantie ongeldig maken en er is altijd een risico. Dus maak een back-up van je dingen! Veel succes! En als je vragen hebt, vraag gerust! NinaSwitch Thanks voor de uitleg, SwitchExpert92! Heb je toevallig een link naar een goede video? Ik vind het altijd makkelijker om iets te zien. GamePeter Wauw, dat lijkt echt makkelijker dan ik dacht! Maar is er een kans dat ik mijn Switch kan “bricken”? Ik wil niet ineens met een dode console zitten… SwitchExpert92 Ja, dat is altijd een risico. Het is niet heel gebruikelijk, maar als je fouten maakt bij het installeren kan het. Je kunt dit minimaliseren door alles goed te volgen en niet te haasten. Goed voorbereid zijn is alles! Jelle88 Ik zou gewoon adviseren om het simpel te houden. Games kopen is ook leuk! Soms is het niet waard om de risico’s te nemen voor die extra features. GamingGirl123 @Jelle88 Dat klopt, maar het gaat erom dat je meer vrijheid hebt met je console. Ik vind dat heel aantrekkelijke aan het ombouwen. Ik heb het zelf ook gehad en het was wel een avontuur! PeterKraan Zou ik de ombouw ook kunnen doen als ik alleen maar af en toe wil emuleren? Ik heb geen interesse in piraterij ofzo. SwitchExpert92 Ja, dat kan! Emulatie is een hele populaire reden om te bouwen. Je kunt zelfs oude Nintendo-games spelen! Hou er wel altijd rekening mee dat je moet zorgen voor je eigen games, dus piraterij blijft een no-go! NinaSwitch Oh, dat is cool! Ik wil echt een paar van die klassieke Nintendo-games spelen. Hoeveel ruimte neemt emulatie eigenlijk in beslag op je SD-kaart? SwitchExpert92 Dat hangt af van de games die je wil spelen. Een gemiddelde game kan tussen de 200MB tot een paar GB zijn. Dus een goede SD-kaart van 128GB of meer is wel aan te raden! GamePeter Top, bedankt allemaal! Ik ga het eens goed bekijken en hopelijk kan ik wat videos vinden. Lijkt me leuk om het te proberen! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom zou ik kiezen voor een dual sim toestel? Gebruiker: Paulie88 Hey allemaal, ik zit met een vraag. Ik hoor steeds meer over dual sim toestellen. Ik vroeg me af: waarom zou ik daar eigenlijk voor kiezen? Heeft iemand ervaringen of voordelen? Alvast thanks! Expert: TechGuru23 Hey Paulie88! Goede vraag! Een dual sim toestel kan echt handig zijn om verschillende redenen: Scheiding van Werk en Privé: Stel je voor dat je één simkaart voor werk hebt en één voor privé. Zo kun je makkelijk je werk- en privé gesprekken gescheiden houden. Makkelijker om ‘s avonds echt offline te zijn. Bellen met de Beste Tarieven: Als je regelmatig naar het buitenland belt of je hebt een goed abonnement voor data, kun je met een dual sim toestel de beste tarieven gebruiken. Bijvoorbeeld, je hebt een sim voor lokaal bellen en eentje speciaal voor internationale gesprekken. Heel handig! Tweede Nummer voor Veiligheid: Sommige mensen willen een extra nummer voor online aankopen of datingsites. Bij een dual sim toestel kun je deze extra sim gebruiken voor zulke dingen, zodat je persoonlijke nummer veilig blijft. Beter Ontvangst: In bepaalde gebieden kan de ene provider beter bereik hebben dan de andere. Met een dual sim toestel kun je de batterijen van beide providers gebruiken en wie weet heb je daardoor altijd bereik! Flexibiliteit: Reizigers kunnen simkaarten van verschillende landen gebruiken, zonder dat ze telkens moeten wisselen. Gewoon je toestel en je bent klaar. Super handig! Dus, als je dit soort dingen belangrijk vindt, kan een dual sim toestel echt wel voordelen voor je hebben! Gebruiker: JanDeMan Hee Paulie88, ik heb ook een dual sim toestel! Het is chill dat je met één telefoon je werk en privé kan scheiden. Ik heb mijn werknummer op sim 1 en privé op sim 2. Het helpt echt! Gebruiker: LisaLovesTech Ja, ik ben het eens met hierboven. Maar soms vind ik het ook wel eens verwarrend. Ik krijg vaak meldingen van beide nummers tegelijk. Moet je even goed instellen, maar als je dat doet is het echt top! Gebruiker: BertieB Ik heb een beetje een andere vraag: is het ook mogelijk om beschut te zijn als je je tweede sim gebruikt voor online dingen? Of is dat niet echt veilig? Want soms krijg je wel spam ofzo. Expert: TechGuru23 Goede vraag, BertieB! Ja, het is altijd belangrijk om voorzichtig te zijn. Gebruik bij twijfel altijd goede beveiligingen zoals een VPN of zorg dat je je nummer niet te vaak deelt. Denk verstandig na over waar je je sim voor gebruikt. Gebruiker: Kimster89 Ik ben ook benieuwd of een dual sim toestel veel duurder is. Want ik zie die toestellen ook en het lijkt soms een beetje prijzig? Gebruiker: MarkieMark Daar vroeg ik me ook af! Zijn er niet ook goedkopere dual sim toestellen? Ik heb zelf een beetje een beperkt budget, maar vind het idee wel leuk. Gebruiker: Paulie88 Thanks voor al jullie reacties, mensen! Ziet er goed uit. En ja, Kimster, ik had ook al even gekeken en sommige zijn inderdaad duurder, maar er zijn prima goedkopere opties! Misschien kan ik ook een budgetmodel overwegen. Gebruiker: CrazyCatLady Ik vind het een beetje overkill om twee simkaarten te hebben, maar de voordelen zijn wel duidelijk. Misschien een goede reden om over te stappen! In deze discussie zie je een levendig gesprek, van vragen over de voordelen tot persoonlijke ervaringen en zorgen. Het voelt als een echt forum, met gebruikers die elkaar helpen en informatie delen. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Downloaden via Nieuwsgroepen & Spotnet Gebruiker: nieuwkomer123 Hey allemaal! Ik heb net van vrienden gehoord over Spotnet, maar ik heb echt geen idee hoe ik het moet installeren! Ik ben geen techneut, dus als iemand het simpel kan uitleggen, zou dat super zijn! Alvast bedankt! Expert: techguru99 Hey nieuwkomer123, leuk dat je het wilt proberen! Ik zal het zo simpel mogelijk uitleggen, geen zorgen. Download Spotnet: Ga naar de officiële Spotnet-website. Je hebt een .exe-bestand nodig. Dat is gewoon het installatiebestand. Klik op de downloadknop en save ’t op je computer. Installeer Spotnet: Zoek het bestand dat je zojuist gedownload hebt in je Downloads-map. Dubbelklik erop. Je krijgt een scherm met vragen. Klik op "Volgende" (of "Next") totdat je bij "Installeren" komt. Het kan even duren. Configuratie: Na de installatie opent Spotnet automatisch. Je moet nu een paar instellingen invullen. Je hebt toegang nodig tot een nieuwsgroepenprovider. Dit is een bedrijf dat die nieuwsgroepen aanbiedt, zoals Usenet. Sommige zijn gratis, maar voor de beste kwaliteit betaal je meestal een klein bedrag. Maak een account aan: Als je een provider hebt gekozen en je hebt je account gemaakt (meestal moet je wat gegevens invoeren), kun je die gegevens invullen in Spotnet onder ‘Instellingen’ (klik op het tandwieltje). Zoeken en downloaden: Nu komt het leukste deel! Je kunt zoeken naar wat je wilt downloaden. Typ bijvoorbeeld "Documentaire naam" in de zoekbalk en Spotnet laat je alles zien wat er is. Klik op het bestand dat je wilt, en dan op "Downloaden". Als je meer vragen hebt, laat maar weten! Succes! Gebruiker: piratenvriend Cool, techguru99! Ben echt nieuw in dit ding, maar je uitleg is helder. Moet je ouders om toestemming vragen? Gebruiker: downloadqueen Jaa, dat kan soms slim zijn! Zeker als je jonger bent. Even uitleggen wat je doet, kan geen kwaad. Anders krijg je misschien vragen van hen. Gebruiker: linuxfan Top uitleg! Maar niet vergeten dat je ook een VPN kunt gebruiken voor meer privacy als je dingen download. Zorg dat je veilig blijft! Gebruiker: nieuwkomer123 Thanks allemaal! Ik ga het zo proberen. Hoop dat het lukt. En een VPN klinkt ook handig, waar kan ik dat vinden? Gebruiker: techguru99 Zoek gewoon online naar "VPN aanbieders". Je hebt er veel van. Kijk dan even wat reviews. Zorg dat je eentje kiest die snel is en goede klantenservice heeft. Gebruiker: himmelblau Hee, kan je met Spotnet ook films kijken? Of is het meer voor downloads? Gebruiker: downloadqueen Je kunt ook films vinden, maar je downloadt ze eerst. Dan moet je ze met een media speler afspelen, zoals VLC. Spotnet zelf laat je geen films kijken, alleen downloaden. Gebruiker: nietzozeer Pff, dit klinkt allemaal best ingewikkeld. Hoelang ben je bezig met installeren, techguru99? Expert: techguru99 Haha, dat kan inderdaad wat tijd kosten. Maar als je het eenmaal doorhebt, is het een makkie. Totaal misschien een halfuurtje voor alles, afhankelijk van hoe snel je bent en je internetverbinding. Gewoon stap voor stap volgen. Gebruiker: nieuwkomer123 Bedankt voor de support, iedereen! Ik voel me al een stuk zekerder! En zo gaat het gesprek verder! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Hein01 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...