Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



DNS PROBLEEM DNS Probe Finished No Internet


hookie
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

wie weet hoe het komt dat mijn internet verbinding steeds uitvalt met de mededeling DNS Probe Finished No Internet.

 

Bijvoorbaat mijn dank

 

Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.926
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Op welk besturingssysteem heb je dit en met welke browser? Is dit op Windows? Probleem is overigens op te lossen :)

Hebben andere apparaten in je netwerk hier ook last van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

ik gebruik windows 10 en ja op ale apparaten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian

Hallo @hookie,

Dat is kennelijk een veelvuldig probleem en kan een aantal verschillende oorzaken hebben, maar moet op te lossen zijn. Ik zie dat je Chrome gebruikt als browser en ik heb een website gevonden waar een aantal oplossingen wordt gegeven. Dit is wel een Engelstalige website (Digitbin.com), maar ik heb hem even aangeklikt onder Vertaal deze pagina en je kan als het goed is nu behoorlijk lezen wat voor oplossingen er zijn als je even klikt op deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Hallo,

 

Bedankt voor je reactie maar heeft niets met Chrome te maken doet jet bij alle browsers 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.926
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
11 uur geleden zei hookie:

Hallo,

Bedankt voor je reactie maar heeft niets met Chrome te maken doet jet bij alle browsers 

Je bent heel snel met je conclusie dat dit probleem niets met Chrome te maken heeft @hookie. De meeste meldingen van dit probleem hebben nagenoeg allemaal indirect met Chrome te maken. Heb je überhaupt 1 van de mogelijke oplossingen geprobeerd die op die website staan onder mijn linkje? Ik heb nog een website (IIncrediblelab.com) onder de vertaal optie gezet onder deze link waar ook een aantal oplossingen wordt beschreven die je ook zou kunnen proberen. Jouw oplossing zou daar zomaar tussen kunnen zitten, maar je zal die mogelijke oplossingen wel zelf uit moeten proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik zou een stap meer doen.

Typ in CMD

Rechtermuisklik op Opdrachtprompt en kies Als Administrator uitvoeren

In het zwarte venster typ de volgende commando’s
Typ netsh winsock reset en druk op Enter
Typ netsh int ip reset en druk op Enter
Typ ipconfig /release en druk op Enter
Typ ipconfig /renew en druk op Enter
 Typ ipconfig /flushdns en druk op Enter

Start de computer opnieuw op.

(eventueel) Heb je ook een router tussen je modem dan reset eerst modem dan router

bewerkt door Tuinbever
  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wel grappig dat vragen die op Duken worden gesteld ik bijna 1 op 1 terug vind op mijn Forums 😂

 

Nooit op een paard wedden dus ......

bewerkt door Tuinbever
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

ik heb alle aanbevelingen opgevolgd en nu kijken of het geholpen heeft iedereen bedankt vast.

Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.926
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

10 uur geleden zei Tuinbever:

Wel grappig dat vragen die op Duken worden gesteld ik bijna 1 op 1 terug vind op mijn Forums 😂

Ja, maar blij dat er nog vragen gesteld worden. We kunnen tenslotte bijna alles vinden op google. Maaruh, welk forum? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

16 uur geleden zei Duken:

We kunnen tenslotte bijna alles vinden op google

Ja maar daar licht ook het probleem, Google is een top tool, maar wil je echt in die grote bibliotheek goed je weg kunnen vinden vereist dat wel enige kennis , het formuleren van de juiste zoekwoorden bijvoorbeeld. voor velen is dat nog wel een probleem, ook gelet op het maken van de juiste keuzes.. 😉

 

16 uur geleden zei Duken:

Maaruh, welk forum?

Zal je daar nog wel een pb over doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

23 uur geleden zei hookie:

ik heb alle aanbevelingen opgevolgd en nu kijken of het geholpen heeft iedereen bedankt vast.

Hookie

heb alles geprobeerd wat jullie aandroegen maar iedere dag komt het weer terug.Ik zei dat het niets met chrome te maken had omdat ik al problemen er mee heb zonder dat ik chrome heb opgestart en als ik andere opstart doet ie het zelfde.

Als ik deze doe (netsh winsock reset) en opnieuw opstart is het weg maar alleen voor een dag volgende dag is het weer raak begint alleen 10 minuten nadat ik de computer heb opgestart.

 

Gr Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Op 1-5-2020 om 23:34 zei Duken:

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

nee niet mijn telefoon wel alle apparatuur die via wifi werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 2-5-2020 om 11:55 zei Tuinbever:

(eventueel) Heb je ook een router tussen je modem ? dan reset eerst modem dan router

Maar ook je modem een reset geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
1 uur geleden zei hookie:

heb alles geprobeerd wat jullie aandroegen maar iedere dag komt het weer terug.

Goede middag @hookie, het is een vervelend probleem als je er mee te maken krijgt, maar er zijn minstens 10 mogelijkheden om het op te lossen waarvan de makkelijkste het eerst geprobeerd worden natuurlijk. Ik begrijp dat je de Opdrachtpromt optie hebt geprobeerd die niet succesvol schijnt te zijn en dan is er natuurlijk zoals boven aangegeven door @Tuinbever het resetten van je router en/of modem. Als dat ook niet werkt zal je toch die andere mogelijkheden uit moeten proberen, die beschreven staan onder de linkjes die ik heb gegeven. Ik kan me niet voorstellen dat je daar alles al van geprobeerd hebt en ik zou dan toch gaan voor Oplossing 2: wijzig het DNS-adres in DNS openen die omschreven staat onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

23 minuten geleden zei Tuinbever:

Maar ook je modem een reset geven.

nee heb ik niet

 

8 minuten geleden zei Guardian:

Goede middag @hookie, het is een vervelend probleem als je er mee te maken krijgt, maar er zijn minstens 10 mogelijkheden om het op te lossen waarvan de makkelijkste het eerst geprobeerd worden natuurlijk. Ik begrijp dat je de Opdrachtpromt optie hebt geprobeerd die niet succesvol schijnt te zijn en dan is er natuurlijk zoals boven aangegeven door @Tuinbever het resetten van je router en/of modem. Als dat ook niet werkt zal je toch die andere mogelijkheden uit moeten proberen, die beschreven staan onder de linkjes die ik heb gegeven. Ik kan me niet voorstellen dat je daar alles al van geprobeerd hebt en ik zou dan toch gaan voor Oplossing 2: wijzig het DNS-adres in DNS openen die omschreven staat onder deze link.

heb ik ook gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
58 minuten geleden zei hookie:

heb ik ook gedaan

We hebben tot op dit moment nog niet gehoord hoe lang je dit probleem al hebt @hookie? Bestaat dit probleem al sinds je Windows 10 gebruikt of is het pas onlangs ontstaan na een Update van Windows, of ben je van modem verandert of van bekabeld Internet naar WiFi gegaan. Je bent lid sinds 30-09-2018 en je hebt dit probleem nog niet eerder ter sprake gebracht.

Ik ben nog een oplossing tegengekomen die ook zeer aannemelijk klinkt en die heeft betrekking op het updaten of vernieuwen van je Netwerkadapters (Ethernetkaart) waarbij het waarschijnlijk verstandig is om even naar de website te gaan van jouw Ethernet Stuurprogramma (waarschijnlijk Realtek PCIe GBE Family Controller) en daar handmatig de nieuwste driver te downloaden. Je kan uiteraard ook in Apparaatbeheer klikken op stuurprogramma's bijwerken, maar dat is geen garantie dat je dan ook de beste en laatste Driver krijgt. Als je een toelichting wil met afbeeldingen kan je die even bekijken onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Nee klopt heb er sinds een  paar weken last van waardoor is een goede vraag geen idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Op 3-5-2020 om 17:51 zei Tuinbever:

Maar ook je modem een reset geven.

NEE HEB IK NIET

Op 1-5-2020 om 23:34 zei Duken:

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

inmiddels wel 2 x gedaan helpt alleen soms voor een dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

voorlopig werkt alles nog gewoon weet alleen niet wat het heeft opgelost.

Maar iedereen bedankt voor de hulp.

 

hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
2 uur geleden zei hookie:

voorlopig werkt alles nog gewoon weet alleen niet wat het heeft opgelost.

Maar iedereen bedankt voor de hulp.

hookie

Hopelijk blijft het nu goed werken en is er een beetje sprake van een probleem dat nu is opgelost nadat je toch wat mogelijke oplossingen hebt uitgeprobeerd. Misschien heb je inmiddels een update gekregen van je OS of je Browser en heeft daar de oplossing in gezeten. Laten we hopen op een beetje mazzel en blijft het probleem nu weg. 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

23 uur geleden zei Guardian:

Hopelijk blijft het nu goed werken en is er een beetje sprake van een probleem dat nu is opgelost nadat je toch wat mogelijke oplossingen hebt uitgeprobeerd. Misschien heb je inmiddels een update gekregen van je OS of je Browser en heeft daar de oplossing in gezeten. Laten we hopen op een beetje mazzel en blijft het probleem nu weg. 😁

nou te vroeg gejuicht doet het weer niet.althans via de ethernet kabel niet via WiFi wel en met een dongle ook ,rara

Ook niet altijd maar nu wel

 

groeten Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
Op 9-5-2020 om 16:02 zei hookie:

nou te vroeg gejuicht doet het weer niet.althans via de ethernet kabel niet via WiFi wel en met een dongle ook ,rara

Ook niet altijd maar nu wel

groeten Hookie

Goede middag @hookie,

Ik heb ondertussen ook al aardig het internet afgestruind en tal van topics nagelezen over dit probleem en tussen een hoop regels door lees ik ook dat de Kabel vanaf de Hoofdaansluiting naar de Modem ook voor problemen kan zorgen. Als je bijvoorbeeld je modem al een paar keer in je handen hebt gehad en gedraaid terwijl die kabel daar nog aan vast zat, is het mogelijk dat er kleine breukjes ontstaan die al tenminste voor een tragere internet snelheid kunnen zorgen en vervolgens ook tot jouw problemen kunnen lijden bij de verschillende binnen je netwerk aangesloten apparaten. Kijk eens of er iets verandert als je die kabel vervangt voor een nieuwe, maar probeer deze kabel wel zo kort mogelijk te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

heb het nu gevonden hoop ik.in het menu van de modem stond iets aan 

DDNS weet niet wat het betekend maar sinds dien doet ie het gewoon 

knock on wood haha bedankt allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Wat is Kodi precies en hoe kan ik het gebruiken zonder technische voorkennis? Gebruiker: Janneke21 Hey allemaal! Ik heb gehoord van iets genaamd Kodi, maar ik weet eigenlijk niet wat het is of hoe ik het kan gebruiken. Kun je het zonder technische kennis aan de gang krijgen? Alvast bedankt! Expert: TechTimo Hoi Janneke! Geweldig dat je dit vraagt. Kodi is eigenlijk een soort mediacentrum. Stel je voor dat je al je films, series, muziek en zelfs foto’s op één plek kunt verzamelen en bekijken. Het is een gratis softwareprogramma dat je op verschillende apparaten kunt installeren, zoals je pc, smartphone of zelfs een smart TV. Je kunt Kodi gebruiken om allerlei soorten content te streamen. Dat kan zijn van je eigen bestanden (denk aan video’s op je computer) of van het internet. Misschien heb je wel gehoord van ‘add-ons’ — dat zijn extra dingen die je kunt toevoegen aan Kodi om meer content te bekijken, zoals Netflix, YouTube, of zelfs live tv. Geen technische voorkennis nodig! Je hoeft echt geen techneut te zijn. Hier zijn een paar stappen om je op weg te helpen: Download Kodi: Ga naar de officiële Kodi-website en download de versie voor jouw apparaat. Installeer het: Volg de instructies die verschijnen. Dit is meestal gewoon een paar keer op "volgende" klikken. Voeg media toe: Open Kodi en kies de optie om je eigen bestanden toe te voegen. Dit kan een map op je computer zijn met films of muziek. Zoek naar add-ons: In Kodi zit een sectie voor add-ons. Hier kun je heel makkelijk populaire add-ons vinden en installeren. Meestal is het gewoon klikken en dan “Installeer”. Als je iets niet snapt, laat het gerust weten! Ik help je graag verder. Gebruiker: Mark76 Thanks voor de uitleg Timo! Maar hoe zit het met die add-ons? Is dat niet lastig om in te stellen? Expert: TechTimo Mark76, goede vraag! In het begin lijkt het misschien wat lastig, maar het is eigenlijk best simpel. Zodra je in de add-on sectie bent, zie je vaak een soort zoekbalk. Typ daarin de naam van de add-on die je wilt hebben (zoals ‘Netflix’), en meestal krijg je dan een paar opties. Klik gewoon op de juiste en druk op "Installeren". Sommige add-ons hebben misschien wel extra stappen, maar daar wordt je meestal goed doorheen geleid. Gebruiker: LindaD Ik heb Kodi een tijdje geleden geprobeerd, maar ik vond het best overweldigend. Zijn er geen simpele alternatieven? Expert: TechTimo LindaD, ik snap je punt. Kodi kan inderdaad in het begin wat overweldigend zijn. Als je echt iets eenvoudigers zoekt, kun je apps zoals Plex of VLC overwegen. Deze zijn ook gebruiksvriendelijker voor beginners. Gebruiker: Freekster Wat ik leuk vind aan Kodi, is dat je het helemaal kunt aanpassen! Maar je moet wel even geduld hebben met die instellingen. Gebruiker: Nadine-92 Het enige waar ik me zorgen over maak, is of het legaal is om alles te streamen via Kodi. Weet iemand dat? Expert: TechTimo Goede vraag, Nadine! Kodi zelf is volledig legaal, maar het hangt er echt vanaf welke add-ons je gebruikt. Sommige bieden content aan die auteursrechtelijk beschermd is. Het is altijd goed om te kijken of de add-ons die je gebruikt legaal zijn. Doe je huiswerk, en als je twijfelt, zoek iets dat betrouwbaar is! Gebruiker: Rick417 Ik heb al een tijdje Kodi en vind het super handig, vooral met mijn eigen filmcollectie. Gewoon perfect om al je ‘huisgemaakte’ dingen bij elkaar te hebben. Gebruiker: MerelM Afgelopen weekend een toffe filmavond gehad met Kodi! Via een add-on mijn favoriete films kunnen kijken. Het is echt een aanrader! Maar ik blijf soms hangen met het toevoegen van nieuwe add-ons. Iemand tips? Gebruiker: Bartjes MerelM, dat toevoegen gaat echt met vallen en opstaan. Gewoon rondkijken en vooral de reviews van add-ons checken. Dat helpt! Gebruiker: Janneke21 Wow, dank allemaal! Dit is superhelpend. Ik ga Kodi downloaden en proberen. Fingers crossed! Zo, dat was de discussie over Kodi! Hopelijk voelt iedereen zich nu een beetje meer op zijn gemak. Heb je vragen, schroom niet om ze te stellen! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen DennisRar Hey allemaal, ik heb een vraagje. Ik gebruik normaal 7-Zip om bestanden te comprimeren, maar om de één of andere reden doet het niet meer wat ik wil. Wat is een goed alternatief voor 7-Zip als ik dus bestanden wil comprimeren? Alvast bedankt! ExpertJasper Hey DennisRar, Geen zorgen, er zijn genoeg alternatieven voor 7-Zip! Hier zijn een paar goede opties: WinRAR: Dit is een populaire keuze en je kunt het gratis uitproberen, maar let op dat het uiteindelijk een betaalde software is. Het kan bijna alle bestandstypes aan en je kunt makkelijk grote bestanden splitsen als dat nodig is. PeaZip: Dit is een gratis en open-source programma. Het ondersteunt ook veel bestandstypen zoals ZIP, RAR, en zelfs meer exoten. Het ziet er misschien wat minder modern uit, maar het werkt prima! Bandizip: Ook een gratis optie die snel en eenvoudig is. Het kan niet alleen bestanden comprimeren, maar ook uitpakken. De interface is gebruikersvriendelijk, ideaal als je niet te veel gedoe wilt. Zzip: Dit is een simpele tool die je niet veel schijfruimte kost. Het doet wat je nodig hebt zonder extra fratsen. Handig als je snel iets wilt inpakken en niet teveel tijd wilt besteden aan instellingen. Als je meer geavanceerde opties wilt of iets specifieks zoekt, laat het me weten! Succes! AnjaDL Dank voor de tips, ExpertJasper! Ik wist niet dat er zoveel opties waren. Heb je ervaring met PeaZip? Is het echt stabiel? Brammetje Ik gebruik altijd WinRAR, omdat ik dat al jaren gewend ben. Maar PeaZip lijkt me ook leuk, dus misschien ga ik dat eens proberen. Hebben jullie ook al eens gekeken naar de snelheid van deze programma’s? Is er veel verschil? DennisRar Thanks, Jasper! Ik ga PeaZip eens een kans geven. En Brammetje, ik verwacht eigenlijk niet dat er veel verschil is in snelheid, maar dat kan ook per computer verschillen. Ik laat weten hoe het gaat! Jovelien Ik was ook een tijdlang fan van 7-Zip, maar deze opties klinken echt goed. Ik had eerst een probleem met de installatie van WinRAR, maar ik denk dat ik PeaZip install op mijn laptop. Gewoon om eens iets anders te proberen! Kamiel123 Sommige mensen geven de voorkeur aan WinRAR, maar ik vind dat je na de proefperiode constant meldingen krijgt dat je ‘premium’ moet kopen. Daarom ben ik overgestapt op Bandizip. Het is echt lekker simpel! MooieMaud Ik vind die melding van WinRAR ook irritant, maar het is wel makkelijk. Bandizip klinkt wel chill. Heb je met Bandizip ook de optie om een wachtwoord in te stellen op je bestanden? Dat miste ik soms. ExpertJasper Ja, MooieMaud, met Bandizip kun je zeker wachtwoorden instellen! Dat maakt het handig voor als je gevoelige info wilt delen. Gewoon bij de compressie-instellingen, kun je een wachtwoord toevoegen. Super veilig! Robby36 Ik had altijd een hekel aan al die programma’s omdat ze soms te ingewikkeld zijn. Maar nu jullie dit zo uitleggen, lijkt het een stuk minder eng. Misschien ga ik zelf wel eens wat proberen. Dank voor de tips! AnjaDL Ja, Robby36, het is echt niet zo moeilijk! Gewoon een paar klikken en klaar. Het helpt al om gewoon ergens mee te beginnen. Laat ons weten wat je kiest! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Grand Prix van Saoedi-Arabië bekijken met een VPN MarkNL: Hey allemaal! Ik ben op zoek naar een manier om de Grand Prix van Saoedi-Arabië in Djedda live te kijken. Ik zit momenteel in het buitenland en heb geen toegang tot de officiële streams. Weet iemand hoe ik dit gratis kan doen? Alvast bedankt! F1Fan88: Hey MarkNL! Geen stress, ik heb hier een simpele oplossing voor je: gebruik een VPN! Eerst even wat info: een VPN (Virtual Private Network) helpt je om je internetverbinding te beveiligen en je locatie te verbergen. Hierdoor lijkt het alsof je vanuit Nederland surft, ook al zit je ergens anders. Zodat je bij de streams kunt die je normaal gesproken alleen in Nederland kunt kijken. Mijn persoonlijke favoriet is PIA VPN (Private Internet Access). Het werkt echt fantastisch! De stabiliteit is top en de snelheden zijn super. Je kunt het heel makkelijk installeren op al je apparaten. Zolang je met PIA bent verbonden, kun je simpel inloggen op Nederlandse zenders zoals Viaplay of F1TV. Perfect voor de race dus! Probeer het eens en ik ben benieuwd wat je ervan vindt! RaceFan99: Ik gebruik PIA ook, vooral bij Viaplay en F1TV – echt een topspul! Geen lag en je kunt de races gewoon in hoge kwaliteit kijken. Perfect voor de adrenalinejunkies! SophieF1: Cool, maar werkt PIA ook op smart TV? Ik heb mijn TV niet zo slim gemaakt, haha. JordiT: @SophieF1, ja, je kunt PIA ook op je router installeren. Dan werkt het op je smart TV! Even goed kijken hoe je dat moet doen, maar het is zeker te doen! Timo_racer: Maar waarom niet gewoon een gratis VPN? Daar hoor ik vaak dat dat ook kan, toch? F1Fan88: @Timo_racer, ik snap je punt, maar gratis VPN’s zijn vaak sloom en vallen snel uit. Dan ben je bezig met bufferen terwijl de race al bezig is. Ik blijf bij PIA omdat ik gewoon niet wil missen! AnoukF1fan: Ik heb ook slechte ervaringen gehad met gratis VPN’s. PIA is eerlijk gezegd zijn geld wel waard! Anders ga je de eerste bocht missen omdat je internet er ineens mee stopt. Gewoon doen dus! DaanF1: Even een tip voor de setup: als je een probleem hebt met verbinden, bijvoorbeeld met F1TV, probeer dan even de serverlocatie te veranderen in de Nederlandse instellingen. Werkt bij mij altijd perfect! MarkNL: Super bedankt voor de reacties, iedereen! Ik ga PIA proberen. Kan niet wachten op de race! Echt dank voor de tips! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • jetway heeft zojuist een badge verdient
      6 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...