Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



DNS PROBLEEM DNS Probe Finished No Internet


hookie
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

wie weet hoe het komt dat mijn internet verbinding steeds uitvalt met de mededeling DNS Probe Finished No Internet.

 

Bijvoorbaat mijn dank

 

Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.957
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Op welk besturingssysteem heb je dit en met welke browser? Is dit op Windows? Probleem is overigens op te lossen :)

Hebben andere apparaten in je netwerk hier ook last van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

ik gebruik windows 10 en ja op ale apparaten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian

Hallo @hookie,

Dat is kennelijk een veelvuldig probleem en kan een aantal verschillende oorzaken hebben, maar moet op te lossen zijn. Ik zie dat je Chrome gebruikt als browser en ik heb een website gevonden waar een aantal oplossingen wordt gegeven. Dit is wel een Engelstalige website (Digitbin.com), maar ik heb hem even aangeklikt onder Vertaal deze pagina en je kan als het goed is nu behoorlijk lezen wat voor oplossingen er zijn als je even klikt op deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Hallo,

 

Bedankt voor je reactie maar heeft niets met Chrome te maken doet jet bij alle browsers 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.957
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
11 uur geleden zei hookie:

Hallo,

Bedankt voor je reactie maar heeft niets met Chrome te maken doet jet bij alle browsers 

Je bent heel snel met je conclusie dat dit probleem niets met Chrome te maken heeft @hookie. De meeste meldingen van dit probleem hebben nagenoeg allemaal indirect met Chrome te maken. Heb je überhaupt 1 van de mogelijke oplossingen geprobeerd die op die website staan onder mijn linkje? Ik heb nog een website (IIncrediblelab.com) onder de vertaal optie gezet onder deze link waar ook een aantal oplossingen wordt beschreven die je ook zou kunnen proberen. Jouw oplossing zou daar zomaar tussen kunnen zitten, maar je zal die mogelijke oplossingen wel zelf uit moeten proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik zou een stap meer doen.

Typ in CMD

Rechtermuisklik op Opdrachtprompt en kies Als Administrator uitvoeren

In het zwarte venster typ de volgende commando’s
Typ netsh winsock reset en druk op Enter
Typ netsh int ip reset en druk op Enter
Typ ipconfig /release en druk op Enter
Typ ipconfig /renew en druk op Enter
 Typ ipconfig /flushdns en druk op Enter

Start de computer opnieuw op.

(eventueel) Heb je ook een router tussen je modem dan reset eerst modem dan router

bewerkt door Tuinbever
  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wel grappig dat vragen die op Duken worden gesteld ik bijna 1 op 1 terug vind op mijn Forums 😂

 

Nooit op een paard wedden dus ......

bewerkt door Tuinbever
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

ik heb alle aanbevelingen opgevolgd en nu kijken of het geholpen heeft iedereen bedankt vast.

Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.957
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

10 uur geleden zei Tuinbever:

Wel grappig dat vragen die op Duken worden gesteld ik bijna 1 op 1 terug vind op mijn Forums 😂

Ja, maar blij dat er nog vragen gesteld worden. We kunnen tenslotte bijna alles vinden op google. Maaruh, welk forum? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

16 uur geleden zei Duken:

We kunnen tenslotte bijna alles vinden op google

Ja maar daar licht ook het probleem, Google is een top tool, maar wil je echt in die grote bibliotheek goed je weg kunnen vinden vereist dat wel enige kennis , het formuleren van de juiste zoekwoorden bijvoorbeeld. voor velen is dat nog wel een probleem, ook gelet op het maken van de juiste keuzes.. 😉

 

16 uur geleden zei Duken:

Maaruh, welk forum?

Zal je daar nog wel een pb over doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

23 uur geleden zei hookie:

ik heb alle aanbevelingen opgevolgd en nu kijken of het geholpen heeft iedereen bedankt vast.

Hookie

heb alles geprobeerd wat jullie aandroegen maar iedere dag komt het weer terug.Ik zei dat het niets met chrome te maken had omdat ik al problemen er mee heb zonder dat ik chrome heb opgestart en als ik andere opstart doet ie het zelfde.

Als ik deze doe (netsh winsock reset) en opnieuw opstart is het weg maar alleen voor een dag volgende dag is het weer raak begint alleen 10 minuten nadat ik de computer heb opgestart.

 

Gr Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Op 1-5-2020 om 23:34 zei Duken:

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

nee niet mijn telefoon wel alle apparatuur die via wifi werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 2-5-2020 om 11:55 zei Tuinbever:

(eventueel) Heb je ook een router tussen je modem ? dan reset eerst modem dan router

Maar ook je modem een reset geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
1 uur geleden zei hookie:

heb alles geprobeerd wat jullie aandroegen maar iedere dag komt het weer terug.

Goede middag @hookie, het is een vervelend probleem als je er mee te maken krijgt, maar er zijn minstens 10 mogelijkheden om het op te lossen waarvan de makkelijkste het eerst geprobeerd worden natuurlijk. Ik begrijp dat je de Opdrachtpromt optie hebt geprobeerd die niet succesvol schijnt te zijn en dan is er natuurlijk zoals boven aangegeven door @Tuinbever het resetten van je router en/of modem. Als dat ook niet werkt zal je toch die andere mogelijkheden uit moeten proberen, die beschreven staan onder de linkjes die ik heb gegeven. Ik kan me niet voorstellen dat je daar alles al van geprobeerd hebt en ik zou dan toch gaan voor Oplossing 2: wijzig het DNS-adres in DNS openen die omschreven staat onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

23 minuten geleden zei Tuinbever:

Maar ook je modem een reset geven.

nee heb ik niet

 

8 minuten geleden zei Guardian:

Goede middag @hookie, het is een vervelend probleem als je er mee te maken krijgt, maar er zijn minstens 10 mogelijkheden om het op te lossen waarvan de makkelijkste het eerst geprobeerd worden natuurlijk. Ik begrijp dat je de Opdrachtpromt optie hebt geprobeerd die niet succesvol schijnt te zijn en dan is er natuurlijk zoals boven aangegeven door @Tuinbever het resetten van je router en/of modem. Als dat ook niet werkt zal je toch die andere mogelijkheden uit moeten proberen, die beschreven staan onder de linkjes die ik heb gegeven. Ik kan me niet voorstellen dat je daar alles al van geprobeerd hebt en ik zou dan toch gaan voor Oplossing 2: wijzig het DNS-adres in DNS openen die omschreven staat onder deze link.

heb ik ook gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
58 minuten geleden zei hookie:

heb ik ook gedaan

We hebben tot op dit moment nog niet gehoord hoe lang je dit probleem al hebt @hookie? Bestaat dit probleem al sinds je Windows 10 gebruikt of is het pas onlangs ontstaan na een Update van Windows, of ben je van modem verandert of van bekabeld Internet naar WiFi gegaan. Je bent lid sinds 30-09-2018 en je hebt dit probleem nog niet eerder ter sprake gebracht.

Ik ben nog een oplossing tegengekomen die ook zeer aannemelijk klinkt en die heeft betrekking op het updaten of vernieuwen van je Netwerkadapters (Ethernetkaart) waarbij het waarschijnlijk verstandig is om even naar de website te gaan van jouw Ethernet Stuurprogramma (waarschijnlijk Realtek PCIe GBE Family Controller) en daar handmatig de nieuwste driver te downloaden. Je kan uiteraard ook in Apparaatbeheer klikken op stuurprogramma's bijwerken, maar dat is geen garantie dat je dan ook de beste en laatste Driver krijgt. Als je een toelichting wil met afbeeldingen kan je die even bekijken onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Nee klopt heb er sinds een  paar weken last van waardoor is een goede vraag geen idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Op 3-5-2020 om 17:51 zei Tuinbever:

Maar ook je modem een reset geven.

NEE HEB IK NIET

Op 1-5-2020 om 23:34 zei Duken:

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

inmiddels wel 2 x gedaan helpt alleen soms voor een dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

voorlopig werkt alles nog gewoon weet alleen niet wat het heeft opgelost.

Maar iedereen bedankt voor de hulp.

 

hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
2 uur geleden zei hookie:

voorlopig werkt alles nog gewoon weet alleen niet wat het heeft opgelost.

Maar iedereen bedankt voor de hulp.

hookie

Hopelijk blijft het nu goed werken en is er een beetje sprake van een probleem dat nu is opgelost nadat je toch wat mogelijke oplossingen hebt uitgeprobeerd. Misschien heb je inmiddels een update gekregen van je OS of je Browser en heeft daar de oplossing in gezeten. Laten we hopen op een beetje mazzel en blijft het probleem nu weg. 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

23 uur geleden zei Guardian:

Hopelijk blijft het nu goed werken en is er een beetje sprake van een probleem dat nu is opgelost nadat je toch wat mogelijke oplossingen hebt uitgeprobeerd. Misschien heb je inmiddels een update gekregen van je OS of je Browser en heeft daar de oplossing in gezeten. Laten we hopen op een beetje mazzel en blijft het probleem nu weg. 😁

nou te vroeg gejuicht doet het weer niet.althans via de ethernet kabel niet via WiFi wel en met een dongle ook ,rara

Ook niet altijd maar nu wel

 

groeten Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
Op 9-5-2020 om 16:02 zei hookie:

nou te vroeg gejuicht doet het weer niet.althans via de ethernet kabel niet via WiFi wel en met een dongle ook ,rara

Ook niet altijd maar nu wel

groeten Hookie

Goede middag @hookie,

Ik heb ondertussen ook al aardig het internet afgestruind en tal van topics nagelezen over dit probleem en tussen een hoop regels door lees ik ook dat de Kabel vanaf de Hoofdaansluiting naar de Modem ook voor problemen kan zorgen. Als je bijvoorbeeld je modem al een paar keer in je handen hebt gehad en gedraaid terwijl die kabel daar nog aan vast zat, is het mogelijk dat er kleine breukjes ontstaan die al tenminste voor een tragere internet snelheid kunnen zorgen en vervolgens ook tot jouw problemen kunnen lijden bij de verschillende binnen je netwerk aangesloten apparaten. Kijk eens of er iets verandert als je die kabel vervangt voor een nieuwe, maar probeer deze kabel wel zo kort mogelijk te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

heb het nu gevonden hoop ik.in het menu van de modem stond iets aan 

DDNS weet niet wat het betekend maar sinds dien doet ie het gewoon 

knock on wood haha bedankt allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: FNV eist 6 procent loonsverhoging in komende onderhandelingen Gebruiker: Janneke89 Hey allemaal! Ik las ergens dat de FNV een loonsverhoging van 6 procent wil. Kan iemand uitleggen waarom dit zo belangrijk is? Expert: Rob de Econometrist Hoi Janneke, goede vraag! De FNV, dat is de grootste vakbond in Nederland, vraagt om 6 procent loonsverhoging omdat de kosten van levensonderhoud flink zijn gestegen. Denk aan de prijzen van boodschappen, energie en huur. Als je salaris niet meegroeit, houd je er steeds minder aan over. Stel je voor: je verdient nu 2000 euro per maand. Met een loonsverhoging van 6 procent krijg je 120 euro extra per maand. Dat lijkt misschien niet veel, maar het kan net dat beetje zijn waarmee je jouw rekeningen makkelijker kunt betalen. De inflatie, dat is de stijging van prijzen over het algemeen, heeft invloed op wat we kunnen kopen. Als je salaris stilstaat, verliest het simpelweg aan waarde. De FNV wil dat werkgevers erkennen dat werknemers recht hebben op een eerlijke beloning die meegroeit met deze stijgingen. Dus hun eis is eigenlijk een manier om de koopkracht van mensen te beschermen. Daarnaast, als de werknemers meer verdienen, kan dat ook positief zijn voor de economie. Mensen gaan meer uitgeven, wat weer goed is voor bedrijven. Zo werkt dat eigenlijk: als we allemaal meer kunnen kopen, blijven de bedrijven draaien en kunnen ze ook weer meer mensen in dienst nemen. Hopelijk is het zo wat duidelijker! Laat maar weten als je nog meer vragen hebt. Reacties van gebruikers: Gebruiker: PietjePuk Thanks Rob! Dat maakt het wat duidelijker. Maar, gaan werkgevers dit zomaar accepteren, denk je? Gebruiker: Sarah123 Ja, dat vraag ik me ook af. Werkgevers willen vaak niet veel meer betalen. Die zullen vast zeggen dat het niet kan, omdat de winst te laag is. Expert: Rob de Econometrist Klopt, dat is vaak een punt van discussie. Werkgevers zeggen dan vaak dat ze al met dunne marges werken. Maar aan de andere kant is het ook belangrijk dat ze begrijpen dat goedbetaalde werknemers gelukkiger en productiever zijn. Dus dat moet een gesprek zijn dat beide kanten moet zien. Gebruiker: Hanzo_99 Ik werk in de horeca en ik merk echt dat de kosten de pan uitrijzen! Ik moet steeds meer betalen voor mijn boodschappen. Gebruiker: Marga72 Precies, Hanzo! En dan heb je ook nog eens die stijgende huurprijzen. Als je al je rekeningen hebt betaald, blijft er vaak niet veel over. Gebruiker: KoenK Hoor ik het goed? 6 procent? Dat lijkt me best veel. Misschien iets te hoog? Wat denken jullie? Gebruiker: Sarah123 Koen, dat is in feite wat we nodig hebben. Als je kijkt naar de inflatie, is het eigenlijk niet eens genoeg om bij te blijven. Gebruiker: Janneke89 Bedankt voor de reacties, iedereen! Ik snap nu beter waarom het zo belangrijk is. Als dit allemaal zo doorgaat, wat kan ik dan zelf doen om te helpen? Expert: Rob de Econometrist Dat is een goede vraag, Janneke! Je kan lid worden van de FNV of een andere vakbond. Hoe meer leden ze hebben, hoe sterker hun positie. Daarnaast, praat met je collega’s en sluit je aan bij de discussie. Samen staan jullie sterker! Gebruiker: PietjePuk En niet vergeten: op de hoogte blijven van de onderhandelingen! Het is goed om te weten wat er speelt. En wie weet, misschien kunnen we zelf ook iets organiseren! Gebruiker: Marga72 Ja! Sterk zijn en samen optrekken. De werkgevers kunnen niet om ons heen. Laten we hopen dat ze luisteren. Gebruiker: Hanzo_99 Precies! Laten we de handen ineen slaan. Sterk blijven en voor onze rechten opkomen! Einde discussie Lees het volledige bericht hier
    • GamePeter: Hey allemaal! Ik heb een probleem met mijn SD-kaart in mijn Switch. Hij werkt gewoon niet meer en ik kan er geen spellen op installeren. Heeft iemand tips of oplossingen? Alvast bedankt! ExpertGamingGuru: Hey GamePeter! Dat klinkt echt vervelend. Er zijn een paar dingen die je kunt proberen om het probleem op te lossen. Hier zijn wat stappen: Controleer de SD-kaart: Kijk of de SD-kaart goed in de Switch zit. Soms kan het helpen om ‘m er gewoon even uit te halen en weer in te doen. Test de SD-kaart op een andere apparaten: Stop de SD-kaart in een computer of een ander apparaat (zoals een camera) om te zien of hij daar wel herkend wordt. Dit helpt om te bepalen of de kaart zelf misschien kapot is. Formateer de SD-kaart: Als je belangrijke bestanden hebt, is het slim om een back-up te maken. Je kunt de SD-kaart formatteren op je computer. Zorg ervoor dat je hem formatteert naar FAT32, dat is het beste voor de Switch. Check de capaciteit: Zorg ervoor dat je SD-kaart niet te groot is. Niet alle Switch-modellen kunnen grote kaarten aan (meer dan 256GB kan soms problemen geven). Software-updates: Zorg ervoor dat je Switch up-to-date is. Soms kunnen updates problemen met opslag oplossen. Als niks helpt, kan het zijn dat je SD-kaart gewoon het einde van zijn levensduur heeft bereikt. In dat geval zou ik een nieuwe kopen. Hopelijk helpen deze tips! NinaSwitch: Dank voor de tips, GamingGuru! Ik had ook problemen met mijn SD-kaart laatst, maar het bleek dat ik ‘m gewoon verkeerd had geplaatst. HenkieHenk: Ik had ook zo’n probleem met een goedkope SD-kaart van een onbekend merk. Nu gebruik ik een Samsung kaart en die werkt perfect. Misschien is het ook de kwaliteit van de kaart die speelt. Kimmy: Mmm, ik zag dus dat ik geen back-up had gemaakt voordat ik ging formatteren. Kan ik het nog terughalen? GamingGuru: Als je geformatteerd hebt zonder een back-up, is het lastig om alles terug te halen. Er zijn wel programma’s om verloren bestanden te herstellen, maar die werken niet altijd. Het beste is om nogmaals te leren van je ervaring: back-ups maken, altijd! GamerGirl123: Ik had mijn SD-kaart in mijn Switch gelaten terwijl ik hem in de dock had. Na een tijdje deed ‘ie ook vreemd. Iemand anders dat meegemaakt? Heb ik mss iets kapot gemaakt? HenkieHenk: Ja, dat heb ik ook wel gehoord. Maar gewoon erin houden kan geen kwaad, lijkt me. Ik doe dat ook. Je moet wel opletten dat je Switch niet te warm wordt! FritsDeSwitch: Yo! Kan je ook een andere merk SD-kaart proberen? Heb zo’n SanDisk kaartje besteld en die blijkt echt super. NinaSwitch: Ik ga ook voor een SanDisk, hoor. Tot nu toe hoor ik alleen maar goede dingen. Laat je weten of het helpt, GamePeter! GamePeter: Bedankt voor de tips iedereen! Ik ga het allemaal even uitproberen. Hopelijk kan ik snel weer gamen! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Hallo allemaal! Geplaatst door: AnimeLover99 Hey allemaal! Ik ben net lid geworden van dit forum en wilde me even voorstellen! Ik ben 22 jaar en kom uit Amsterdam. Al sinds mijn kindertijd ben ik een huge anime fan. Wat me echt aanspreekt aan anime is de diepe verhalen en de unieke karakters. Ik kan zo genieten van de verschillende werelden die worden gecreëerd. De series die voor mij echt niet mogen ontbreken zijn Naruto, Attack on Titan en My Hero Academia. Ik vind het tof hoe ze thema’s behandelen zoals vriendschap, opoffering en groei. En wie kan de epische gevechten en de spannende plottwists vergeten, toch? Naast anime ben ik ook dol op gamen en manga lezen. Ik ben hier lid geworden omdat ik graag met andere fans wil praten en mijn favoriete series wil delen. Ook ben ik benieuwd naar wat jullie favoriete series zijn en waarom! Dus, wat zijn jullie aanraders voor nieuwe anime? Hopelijk leren we elkaar goed kennen! Groetjes! AnimeLover99 Reactie van: AnimeExpert123 Welkom, AnimeLover99! Leuk dat je hier bent! Je hebt een paar geweldige series genoemd! Naruto is voor veel mensen een echte klassieker. Het laat zien hoe belangrijk doorzettingsvermogen is en hoe vrienden je kunnen helpen groeien. De series die je noemt, zoals Attack on Titan, hebben echt een duistere maar intrigerende plot. Een aanrader van mij is Demon Slayer. Het heeft prachtige animation en een emotioneel verhaal over broederliefde. Ik vind het ook leuk dat je manga noemt! Het is een geweldige manier om meer verhalen van je favoriete series te ontdekken. Heb je al One Piece gelezen? Dat is ook een lange reeks maar écht de moeite waard! Voor nieuwe anime zou ik zeggen: kijk Jujutsu Kaisen. Het heeft een mix van actie en humor. Als je vragen hebt over specifieke series, laat het gerust weten! Reacties van andere leden: Reactie van: MangaFan88 Hey! Welkom! Demon Slayer is echt een aanrader, je moet het echt proberen! Reactie van: AnimeGeek77 Hallo AnimeLover99! Ik ben ook een grote fan van My Hero Academia! Wat vind je van de karakterontwikkeling daar? Ik vind het geweldig hoe ze allemaal hun eigen quirks leren beheersen! Reactie van: KawaiiBeans Hai! Leuk dat je hier bent! Zou je ooit zelf een anime willen maken? Ik vind dat altijd zo interessant om over na te denken! Reactie van: ChibiNerd Hey! Wat vind je van de muziek in anime? Ik denk dat het de sfeer zo erg kan maken. Ik heb laatst een concert van anime muziek bezocht, dat was super gaaf! Reactie van: SenpaiNoticed Welkom! De D&D aanpak van anime is best uniek. Heb je al Death Note gezien? Het heeft een super intrigend verhaal! Reactie van: OtakuMaster Heey! Wat een leuke hobby interesses! Heb je trouwens al Fate/Zero gekeken? Dat heeft zo’n goede verhaalstructuur en mooie graphics. Reactie van: ShonenKing Yo, je noemt Naruto, maar heb je ook Boruto gekeken? Veel mensen hebben gemengde gevoelens over die serie. Wat vind jij er van? Reactie van: AnimeLover99 Dank jullie allemaal voor de leuke reacties! Ik heb One Piece nog niet gelezen, maar dat komt zeker op mijn lijstje! En ik ben het eens met jullie, muziek in anime maakt echt een verschil. Wellicht ga ik ook eens naar een concert! En Boruto… tja, ik kijk het niet echt, ik ben stiekem een beetje nostalgisch over Naruto’s verhaal. Heb je nog tips voor andere series? Reactie van: AnimeExpert123 Ja, Boruto is anders, maar het heeft ook zijn charme, vooral als je van de oudere generatie houdt! En wat je tips betreft, probeer ook Mob Psycho 100; dat is echt een meesterwerk! Zo, een levendig en gezellig forumtopic! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • albertappie ging een rang omhoog
      Community fan
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...