Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



DNS PROBLEEM DNS Probe Finished No Internet


hookie
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

wie weet hoe het komt dat mijn internet verbinding steeds uitvalt met de mededeling DNS Probe Finished No Internet.

 

Bijvoorbaat mijn dank

 

Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.004
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Op welk besturingssysteem heb je dit en met welke browser? Is dit op Windows? Probleem is overigens op te lossen :)

Hebben andere apparaten in je netwerk hier ook last van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

ik gebruik windows 10 en ja op ale apparaten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian

Hallo @hookie,

Dat is kennelijk een veelvuldig probleem en kan een aantal verschillende oorzaken hebben, maar moet op te lossen zijn. Ik zie dat je Chrome gebruikt als browser en ik heb een website gevonden waar een aantal oplossingen wordt gegeven. Dit is wel een Engelstalige website (Digitbin.com), maar ik heb hem even aangeklikt onder Vertaal deze pagina en je kan als het goed is nu behoorlijk lezen wat voor oplossingen er zijn als je even klikt op deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Hallo,

 

Bedankt voor je reactie maar heeft niets met Chrome te maken doet jet bij alle browsers 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.004
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
11 uur geleden zei hookie:

Hallo,

Bedankt voor je reactie maar heeft niets met Chrome te maken doet jet bij alle browsers 

Je bent heel snel met je conclusie dat dit probleem niets met Chrome te maken heeft @hookie. De meeste meldingen van dit probleem hebben nagenoeg allemaal indirect met Chrome te maken. Heb je überhaupt 1 van de mogelijke oplossingen geprobeerd die op die website staan onder mijn linkje? Ik heb nog een website (IIncrediblelab.com) onder de vertaal optie gezet onder deze link waar ook een aantal oplossingen wordt beschreven die je ook zou kunnen proberen. Jouw oplossing zou daar zomaar tussen kunnen zitten, maar je zal die mogelijke oplossingen wel zelf uit moeten proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik zou een stap meer doen.

Typ in CMD

Rechtermuisklik op Opdrachtprompt en kies Als Administrator uitvoeren

In het zwarte venster typ de volgende commando’s
Typ netsh winsock reset en druk op Enter
Typ netsh int ip reset en druk op Enter
Typ ipconfig /release en druk op Enter
Typ ipconfig /renew en druk op Enter
 Typ ipconfig /flushdns en druk op Enter

Start de computer opnieuw op.

(eventueel) Heb je ook een router tussen je modem dan reset eerst modem dan router

bewerkt door Tuinbever
  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wel grappig dat vragen die op Duken worden gesteld ik bijna 1 op 1 terug vind op mijn Forums 😂

 

Nooit op een paard wedden dus ......

bewerkt door Tuinbever
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

ik heb alle aanbevelingen opgevolgd en nu kijken of het geholpen heeft iedereen bedankt vast.

Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.004
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

10 uur geleden zei Tuinbever:

Wel grappig dat vragen die op Duken worden gesteld ik bijna 1 op 1 terug vind op mijn Forums 😂

Ja, maar blij dat er nog vragen gesteld worden. We kunnen tenslotte bijna alles vinden op google. Maaruh, welk forum? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

16 uur geleden zei Duken:

We kunnen tenslotte bijna alles vinden op google

Ja maar daar licht ook het probleem, Google is een top tool, maar wil je echt in die grote bibliotheek goed je weg kunnen vinden vereist dat wel enige kennis , het formuleren van de juiste zoekwoorden bijvoorbeeld. voor velen is dat nog wel een probleem, ook gelet op het maken van de juiste keuzes.. 😉

 

16 uur geleden zei Duken:

Maaruh, welk forum?

Zal je daar nog wel een pb over doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

23 uur geleden zei hookie:

ik heb alle aanbevelingen opgevolgd en nu kijken of het geholpen heeft iedereen bedankt vast.

Hookie

heb alles geprobeerd wat jullie aandroegen maar iedere dag komt het weer terug.Ik zei dat het niets met chrome te maken had omdat ik al problemen er mee heb zonder dat ik chrome heb opgestart en als ik andere opstart doet ie het zelfde.

Als ik deze doe (netsh winsock reset) en opnieuw opstart is het weg maar alleen voor een dag volgende dag is het weer raak begint alleen 10 minuten nadat ik de computer heb opgestart.

 

Gr Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Op 1-5-2020 om 23:34 zei Duken:

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

nee niet mijn telefoon wel alle apparatuur die via wifi werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 2-5-2020 om 11:55 zei Tuinbever:

(eventueel) Heb je ook een router tussen je modem ? dan reset eerst modem dan router

Maar ook je modem een reset geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
1 uur geleden zei hookie:

heb alles geprobeerd wat jullie aandroegen maar iedere dag komt het weer terug.

Goede middag @hookie, het is een vervelend probleem als je er mee te maken krijgt, maar er zijn minstens 10 mogelijkheden om het op te lossen waarvan de makkelijkste het eerst geprobeerd worden natuurlijk. Ik begrijp dat je de Opdrachtpromt optie hebt geprobeerd die niet succesvol schijnt te zijn en dan is er natuurlijk zoals boven aangegeven door @Tuinbever het resetten van je router en/of modem. Als dat ook niet werkt zal je toch die andere mogelijkheden uit moeten proberen, die beschreven staan onder de linkjes die ik heb gegeven. Ik kan me niet voorstellen dat je daar alles al van geprobeerd hebt en ik zou dan toch gaan voor Oplossing 2: wijzig het DNS-adres in DNS openen die omschreven staat onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

23 minuten geleden zei Tuinbever:

Maar ook je modem een reset geven.

nee heb ik niet

 

8 minuten geleden zei Guardian:

Goede middag @hookie, het is een vervelend probleem als je er mee te maken krijgt, maar er zijn minstens 10 mogelijkheden om het op te lossen waarvan de makkelijkste het eerst geprobeerd worden natuurlijk. Ik begrijp dat je de Opdrachtpromt optie hebt geprobeerd die niet succesvol schijnt te zijn en dan is er natuurlijk zoals boven aangegeven door @Tuinbever het resetten van je router en/of modem. Als dat ook niet werkt zal je toch die andere mogelijkheden uit moeten proberen, die beschreven staan onder de linkjes die ik heb gegeven. Ik kan me niet voorstellen dat je daar alles al van geprobeerd hebt en ik zou dan toch gaan voor Oplossing 2: wijzig het DNS-adres in DNS openen die omschreven staat onder deze link.

heb ik ook gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
58 minuten geleden zei hookie:

heb ik ook gedaan

We hebben tot op dit moment nog niet gehoord hoe lang je dit probleem al hebt @hookie? Bestaat dit probleem al sinds je Windows 10 gebruikt of is het pas onlangs ontstaan na een Update van Windows, of ben je van modem verandert of van bekabeld Internet naar WiFi gegaan. Je bent lid sinds 30-09-2018 en je hebt dit probleem nog niet eerder ter sprake gebracht.

Ik ben nog een oplossing tegengekomen die ook zeer aannemelijk klinkt en die heeft betrekking op het updaten of vernieuwen van je Netwerkadapters (Ethernetkaart) waarbij het waarschijnlijk verstandig is om even naar de website te gaan van jouw Ethernet Stuurprogramma (waarschijnlijk Realtek PCIe GBE Family Controller) en daar handmatig de nieuwste driver te downloaden. Je kan uiteraard ook in Apparaatbeheer klikken op stuurprogramma's bijwerken, maar dat is geen garantie dat je dan ook de beste en laatste Driver krijgt. Als je een toelichting wil met afbeeldingen kan je die even bekijken onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Nee klopt heb er sinds een  paar weken last van waardoor is een goede vraag geen idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Op 3-5-2020 om 17:51 zei Tuinbever:

Maar ook je modem een reset geven.

NEE HEB IK NIET

Op 1-5-2020 om 23:34 zei Duken:

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

inmiddels wel 2 x gedaan helpt alleen soms voor een dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

voorlopig werkt alles nog gewoon weet alleen niet wat het heeft opgelost.

Maar iedereen bedankt voor de hulp.

 

hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
2 uur geleden zei hookie:

voorlopig werkt alles nog gewoon weet alleen niet wat het heeft opgelost.

Maar iedereen bedankt voor de hulp.

hookie

Hopelijk blijft het nu goed werken en is er een beetje sprake van een probleem dat nu is opgelost nadat je toch wat mogelijke oplossingen hebt uitgeprobeerd. Misschien heb je inmiddels een update gekregen van je OS of je Browser en heeft daar de oplossing in gezeten. Laten we hopen op een beetje mazzel en blijft het probleem nu weg. 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

23 uur geleden zei Guardian:

Hopelijk blijft het nu goed werken en is er een beetje sprake van een probleem dat nu is opgelost nadat je toch wat mogelijke oplossingen hebt uitgeprobeerd. Misschien heb je inmiddels een update gekregen van je OS of je Browser en heeft daar de oplossing in gezeten. Laten we hopen op een beetje mazzel en blijft het probleem nu weg. 😁

nou te vroeg gejuicht doet het weer niet.althans via de ethernet kabel niet via WiFi wel en met een dongle ook ,rara

Ook niet altijd maar nu wel

 

groeten Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
Op 9-5-2020 om 16:02 zei hookie:

nou te vroeg gejuicht doet het weer niet.althans via de ethernet kabel niet via WiFi wel en met een dongle ook ,rara

Ook niet altijd maar nu wel

groeten Hookie

Goede middag @hookie,

Ik heb ondertussen ook al aardig het internet afgestruind en tal van topics nagelezen over dit probleem en tussen een hoop regels door lees ik ook dat de Kabel vanaf de Hoofdaansluiting naar de Modem ook voor problemen kan zorgen. Als je bijvoorbeeld je modem al een paar keer in je handen hebt gehad en gedraaid terwijl die kabel daar nog aan vast zat, is het mogelijk dat er kleine breukjes ontstaan die al tenminste voor een tragere internet snelheid kunnen zorgen en vervolgens ook tot jouw problemen kunnen lijden bij de verschillende binnen je netwerk aangesloten apparaten. Kijk eens of er iets verandert als je die kabel vervangt voor een nieuwe, maar probeer deze kabel wel zo kort mogelijk te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

heb het nu gevonden hoop ik.in het menu van de modem stond iets aan 

DDNS weet niet wat het betekend maar sinds dien doet ie het gewoon 

knock on wood haha bedankt allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Reanimatie op Crosestein in Zeist, traumahelikopter gealarmeerd Gebruiker: JohnDoe123 Gepost op 12 oktober 2023 – 14:15 Hey allemaal, ik heb net gehoord dat er een reanimatie was op Crosestein en dat er een traumahelikopter is ingeschakeld. Wat is er precies gebeurd? En wat moet je doen als je iemand moet reanimeren? Iemand tips? Expert: Anja – EHBO-instructeur Gepost op 12 oktober 2023 – 14:45 Hoi JohnDoe123, goed dat je het vraagt! Ik heb eigenlijk net nog kunnen lezen dat er een man of vrouw in elkaar was gezakt op Crosestein. Zorgverleners zijn snel ter plaatse gekomen en hebben de reanimatie gestart. Een traumahelikopter wordt vaak ingeschakeld als het ernstig is; ze kunnen snel patiënten naar het ziekenhuis brengen voor gespecialiseerde zorg. Wat reanimeren betreft, hier zijn een paar eenvoudige stappen: Veiligheid eerst: Kijk of de situatie veilig is voor jou en het slachtoffer. Controleer respons: Tik op de schouder en vraag: “Gaat het? Ben je oké?” Reageert iemand niet, dan is het tijd om verder te gaan. Bel 112: Laat iemand anders bellen of doe het zelf als je alleen bent. Ze sturen hulp en als ze weten dat je reanimeren gaat, kunnen ze vooraf instructies geven. Start met reanimeren: Ga naast het slachtoffer liggen, leg je handen midden op de borst en druk hard en snel. Dat is ongeveer 100 tot 120 keer per minuut. Zorg dat je borst genoeg naar beneden gaat, zo’n 5 tot 6 cm. Vervangingen bij ademhaling: Als je getraind bent, kun je ook mond-op-mond beademing geven. Voor mensen die dat niet kunnen of willen: enkel borstcompressies zijn ook heel effectief. Zorg dat je zelf leert reanimeren bij een cursus. Het is super nuttig en kan levens redden. Laat maar weten als je nog meer vragen hebt! Gebruiker: EmmaK Gepost op 12 oktober 2023 – 15:20 Wauw, thanks Anja! Ik heb ook weleens een cursus gedaan, maar het is altijd goed om zoiets nog eens te lezen. Hoop dat die persoon het redt! Gebruiker: MarkieMark82 Gepost op 12 oktober 2023 – 15:45 Ik heb een keer iemand moeten reanimeren en het was echt heel stressvol. Maar doordat ik de cursus had gedaan, ging alles automatisch. Je vergeet ook niet dat je gewoon moet blijven ademen en niet in paniek raken. Goed dat die helikopter kwam… daar moet je echt niet aan denken! Gebruiker: TinaLeven Gepost op 12 oktober 2023 – 16:00 @MarkieMark82 Ja precies, zo’n cursus is goud waard! Maar ik vind het ook heel eng. Wat als je iets verkeerd doet? Gebruiker: Anja – EHBO-instructeur Gepost op 12 oktober 2023 – 16:15 @TinaLeven, dat is een goede vraag! Je kunt niet veel verkeerd doen. Zelfs als je niet helemaal perfect drukt, is elke compressie beter dan niets. En de kans dat je iets verkeerd doet is kleiner dan de kans dat je iemand kan helpen. Blijf dus vooral proberen! En je kunt altijd hulp krijgen van de mensen om je heen, dus wees niet bang om het in een noodsituatie te doen. Gebruiker: SarahF Gepost op 12 oktober 2023 – 16:30 Ik heb gehoord dat er op trainingen ook gebruik wordt gemaakt van poppen om te oefenen. Klopt dat? Dat lijkt me super handig! Gebruiker: Anja – EHBO-instructeur Gepost op 12 oktober 2023 – 16:50 Ja, exact! Tijdens een cursus leer je werken met speciale poppen. Je kunt zo oefenen op de juiste druk, ademhaling en alles. Het maakt het veel makkelijker als je het in het echt moet doen! Echt een aanrader dus! Gebruiker: JanW Gepost op 12 oktober 2023 – 17:00 Het is wel fijn om te horen dat er mensen zijn die kunnen helpen! Hopelijk is die persoon snel weer oké. Thx voor de info, iedereen! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid Onderwerp: Hoi iedereen! Ik ben Max en dit is mijn nerdy verhaal! Bericht van Max99: Hey allemaal! Ik ben Max, 27 jaar en kom uit het mooie Utrecht. Ik wilde me even voorstellen omdat ik echt enthousiast ben om hier deel van uit te maken. Mijn vrienden zeggen altijd dat ik een “echte software nerd” ben, en ik moet toegeven, ze hebben wel een punt. Wat maakt ons nou echt nerdy? Voor mij is het de liefde voor het oplossen van problemen, of dat nou een ingewikkelde programmeerbug is of het perfectioneren van een algoritme. Ik vind het geweldig om te leren hoe dingen werken achter de schermen! In mijn vrije tijd ben ik veel bezig met het ontwikkelen van apps. Ik ben vooral geïnteresseerd in Python en JavaScript, en probeer altijd op de hoogte te blijven van de nieuwste trends in tech. Ik meldde me aan op dit forum omdat ik graag mijn kennis wil delen, van anderen wil leren en misschien zelfs nieuwe vrienden wil maken die dezelfde passie hebben! Nu vroeg ik me af: hoe zijn jullie allemaal in de wereld van de software gekomen? Ik hoor graag jullie verhalen! Groetjes, Max Reactie van een expert: Bericht van TechGuru92: Hey Max! Welkom op het forum! Wat leuk om je verhaal te lezen! Je vraag is interessant en ik denk dat veel mensen zich wel kunnen herkennen in het proces dat je beschrijft. Veel mensen worden ‘nerdy’ door hun nieuwsgierigheid en de drive om dingen te begrijpen. Kijk, software is gewoon een hulpmiddel om problemen op te lossen. Denk aan een puzzel: je hebt alle stukjes, maar je moet ze op de juiste manier in elkaar zetten. Een echt software nerdje geniet van dat proces, of het nu gaat om het leren van een nieuwe programmeertaal of het bouwen van een complete applicatie. Ik ben zelf begonnen toen ik een spelletje wilde maken als kind. Mijn eerste stap was het leren van HTML en CSS, gewoon om een simpele website te maken. Langzaam maar zeker breidde ik uit naar meer complexe dingen zoals databases en back-end systemen. Wat ik ermee wil zeggen, is dat jouw interesse in app-ontwikkeling een geweldig begin is! Blijf gewoon leren en experimenteren. Laat vooral je passie zien, en supertof dat je jezelf hier op het forum aanmeldt! We kunnen allemaal veel van elkaar leren. Groetjes, TechGuru92 Reacties van andere gebruikers: Bericht van CodeKoning: Welkom Max! Super chill dat je er bent! Ik ben ook begonnen met Python. Nu maak ik robots met Raspberry Pi. Tof om je hier te zien! Bericht van KimKoder: Hey Max! Wat een leuk verhaal! Ik ben ooit begonnen met programmeren omdat ik een slimmere manier zocht om mijn schoolprojecten te maken. Is het waar dat je alleen programmeren leert door te doen? Bericht van GameDevGuru: Hoi Max, leuk om te ontmoeten! Ik herken het wel dat je vrienden zeggen dat je een nerd bent. Maar dat is echt een compliment! Haha. Mijn eerste game die ik ontwikkelde was zo simpel, maar ik was mega trots. Bericht van DataDiva: Welkom Max! Ik vond het leren van SQL echt indrukwekkend. Misschien een tip: kijk eens naar online cursussen, die kunnen je een goede basis geven. Ben benieuwd naar jouw apps! Bericht van TechGuru92 (reactie op KimKoder): He KimKoder, dat is een goeie vraag! Absoluut, de beste manier om te leren is door te doen. Start met kleine projecten en bouw je kennis op. Gewoon oefenen, en je wordt vanzelf beter! Bericht van Max99 (reactie op CodeKoning): Thanks! Robotica klinkt mega gaaf! Heb je misschien tips voor beginners? Bericht van KimKoder (reactie op TechGuru92): Thanks voor de tip, TechGuru! Ik ga zeker eens kijken naar online cursussen. Heb je specifieke sites aan te raden? Bericht van CodeKoning (reactie op Max99): Zeker! Probeer wat tutorials op YouTube over Raspberry Pi. Er zijn een aantal uitstekende projecten voor beginners! Bericht van Max99 (reactie op TechGuru92): Dank voor het warme welkom iedereen! Ik ga jullie tips zeker opvolgen, en kan niet wachten om meer te leren! En zo ontstaat er een levendige discussie tussen Max en de andere forumleden, wat het gevoel van een echte online community geeft! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Wat gebeurt er als ik mijn account blokkeer en hoe werkt dat precies? Gewone Gebruiker: Hey allemaal, ik heb een vraagje. Wat gebeurt er eigenlijk als ik mijn account bij Spotnet blokkeer en hoe werkt dat precies? Kan ik daarna gewoon weer verder of is alles weg? Alvast bedankt! Expert: Hey, goede vraag! Als je je account bij Spotnet blokkeert, gebeurt er in feite het volgende: Toegang Verlies: Je kunt niet meer inloggen, en al je persoonlijke instellingen en voorkeuren zijn ook weg. Dat betekent dat je je downloads, lijsten en alles wat je hebt opgeslagen kwijt bent. Herstellen: Je kunt je account meestal niet herstellen. Het lijkt een beetje alsof je een deur dichtdoet en die sleutel weggooit. Lees dus goed de voorwaarden door voordat je deze beslissing maakt! Effect Op Downloads: Als je bezig was met het downloaden van iets, gaan die downloads niet meer door. Zorg ervoor dat je alles wat je wilt, al hebt binnengehaald voordat je blokkeert. Privacy: Het kan zijn dat je data nog enige tijd bewaard blijft, maar je hebt geen toegang meer. Kijk wel uit met je persoonlijke informatie, altijd goed om te wissen als je een account blokkeert! Dus samengevat: blokkeer je je account, dan zeg je eigenlijk "tot ziens" tegen alles wat erbij hoort. Denk goed na of je dit echt wilt doen! Reacties van Gebruikers: Jan123: Ahh dus alles is echt weg? Dat is wel om te huilen, haha. Had ik niet gedacht. Kimmy13: Ja, klopt. Ik had dat ooit ook gedaan, en nu is alles foetsie! Echt balen! Niels_1980: Wacht even, maar stel je blokkeert, en daarna bedenk je je tussen aanhalingstekens? Kan je dan weer een nieuwe account maken? Expert: Jazeker Niels! Je kunt altijd een nieuwe account aanmaken, maar dan begint alles weer helemaal opnieuw. Geen toegang tot oude downloads of instellingen! Martijnv: Ik zou het ook wel graag willen weten… als je je account blokkeert, krijg je dan ook geen spam meer? Sophie88: Haha Martijn, goede vraag! Maar volgens mij blijft de spam gewoon komen, omdat je je email niet verwijdert. Expert: Klopt Sophie! De spam gaat niet weg als je enkel je account blokkeert. Het is dus slim om je mailbox ook goed in de gaten te houden. RubenR: Ik heb het nooit gedaan, maar dit maakt me wel voorzichtig. Ik download veel, dus wil niet alles kwijt raken. Lotte_D: Precies! Misschien een goed idee om het alleen te blokkeren als je echt zeker weet dat je er klaar mee bent. Hijma: Thanks voor de uitleg allemaal! Ik ga nog even nadenken over wat ik doe, maar dit helpt me wel! Gezellige en nuttige discussies, zoveel mensen die willen helpen! Laat maar weten als je meer vragen hebt. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • Avatar56 heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...