Mediaplayer kopen
-
Similar Content
-
By Maikuul
Hallo,
Ik ben op zoek naar een manier om films (+ losse ondertiteling) af te spelen op een tv.
Dit heb ik al geprobeerd via een USB stick maar de tv kan de videobestanden niet afspelen.
Nu denk ik dat ik hiervoor een media player nodig heb, kunnen jullie me een media speler aanraden waar ik films op kan opslaan om ze vervolgens op de tv af te spelen.
Soms heb ik films waar de ondertiteling los bij zit, dus in een apart bestand, is het mogelijk deze toch af te spelen met de ondertiteling erbij?
EDIT: Zou zoiets als deze al goed zijn?
-
By Bolleeder
Ik kan geen films afspelen via Windows Media Player als ze van dit formaat zijn : 720p BRRip
Weet iemand een ander programma waarmee het wel kan ?
Thanks
-
By Guest ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ
Hallo allemaal,
Mijn vader wil een mediaspeler gaan aanschaffen zodat hij daarmee films kan kijken op tv nou had hij deze gevonden:
http://www.pixmania.nl/nl/nl/10785850/art/iomega/tv-met-boxee-network-stor.html?srcid=9171&CodePromo=oui
Iemand hier enig verstand van ik vind het er wel goed uit zien de specs enzo maar geen flauw of de prijs ook goed is en of het een goed merk is, dus graag jullie reactie
Mvg
DisasterZany
-
By Keefieee
Beste leden,
Ik zit met een aantal vragen:
1: Ik ben op zoek naar een mediaplayer. Mijn tv is een Philips PFL 7403 en ik heb een externe hardeschijf namelijk de: Buffalo Ministation, Portable USB 3.0 Hard Drive van 500GB. De prijs van de mediaplayer maakt me niet heel veel uit. Op mijn externe harde schijf staan alleen maar films met video_ts en audio_ts bestanden. Welke mediaplayer zouden jullie mij aanraden?
2: Als ik voor een mediaplayer ga met interne geheugen. Hoe zet je daar precies bestanden op, gaat dat ook zonder dat je gebruik maakt van je netwerk? Welke zouden jullie mij aanraden?
Alvast bedankt voor de hulp
MVG,
K. Kuijpers
-
-
-
Who was online 20 Users were Online in the last 2 hours
Recommended Posts