Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Wat nodig voor een torrent website

Gast pirates
 Delen

Aanbevolen reactie

• Administrators

• Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.877
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Iets langer als een jaar geleden had iemand eenzelfde vraag:

Ik denk dat @Tuinbeverde meeste kennis hebt. Maar weet waar je aan begint, heb je kennis van het hosten van sites of het creëren van een database? Kan je bijvoorbeeld zelf een Wordpress site installeren? Dat is een mooie eerste stap op je webhosting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-1-2022 om 12:05 zei pirates:

Hallo 

Heb een vraagje wat heb ge nodig om een torrent website te maken of iets

Mischien wil ik me er in verdiepen 

Meer...  

Er staat een hele topic vol met reacties en tips waar je eerst even naar zou kunnen kijken onder deze link. Veel vragen zijn eerder al besproken en ook vrij makkelijk te vinden als de hier rechtsboven aan de pagina geplaatste zoekmachine even gebruikt zou worden. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Actief:  

Als je bekend bent met HTML5, CSS3, Javascript, PHP, SQL, netwerk protocollen en Linux serverbeheer dan kan je een prachtige, veilige torrent website opzetten. Anders kan je een kant en klaar forum installeren bij een offshore host en een seedbox huren. Dat kost minimaal 100 euro per maand.

bewerkt door Meh Meh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Heel simpel uitgelegd. Je schaft een shared hosting pakket aan bij een offshore host. Op dat shared hosting pakket installeer je forum software, zoals de software die dit forum gebruikt. Daar kan je een torrent website van maken.  Daarnaast heb je een seedbox nodig, deze kost net zoals de offshore hosting geld. Een seedbox kan je bij deze host afnemen. De offshore host moet DMCA negeren, dat doet deze host onder andere.  Als je het simpel houdt, hoeft een seedbox en shared hosting bij elkaar niet meer dan 30 a 50 euro per maand te kosten. Naar mate je torrent website groeit, kan je upgraden naar een betere seedbox en een beter hostingpakket.

Ik vraag mij echter af wat het doel is. Als je het gewoon leuk vindt om mensen te helpen door ze torrents aan te bieden, dan is het een leuk idee. Wil je het doen om geld te verdienen, dan kan je beter iets anders gaan doen. Een torrent website is maar zelden winstgevend. Het is namelijk ontzettend moeilijk om een goed verdienmodel te vinden. Als je gaat adverteren, kunnen copyright instanties achterhalen wie je bent door de adverteerder te dwingen om je gegevens vrij te geven. En, dan staan ze zo voor je deur. Advertenties plaatsen voor adverteerders die niet hoeven te weten wie je bent, brengt veel minder geld op. Eigenlijk kan je pas echt rijk worden met een torrent website als je miljoenen bezoekers per dag hebt. Mijn advies, doe je het voor het geld, doe het dan niet. Doe je het om mensen te helpen, reken er dan op dat het je geld kost. De kans dat je met een Nederlandse torrent website echt succesvol wordt is klein, er zijn al erg veel Nederlandse torrent websites.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-1-2022 om 16:01 zei pirates:

ok bedankt voor de uitleg maar de vraag is waar vind ik dat allemaal het is wel niet voor direct

graag via pm 

Meer...  

Beste @pirates, er is op uw vraag aardig wat informatie verstrekt met linkjes en benamingen waar je toch zelf eerst meer over zal moeten weten. Dat kan alleen door wat dieper in de verschillende materie te duiken. U krijgt hier echt geen kant en klare Torrent Tracker op een schoteltje met een strikje er om heen.

In hoofdlijnen heeft @Meh Meh al genoemd wat u tenminste nodig hebt, wat begint bij Algemene Kennis op het gebied van web hosting. Een Offshore Host (server) waar de software op geplaatst wordt. Een Domeinadres en naam van de Torrentsite. Een Seedbox Host om torrents mee te downloaden/uploaden. 

Ik heb vast nog een heleboel niet genoemd, maar wat u goed moet begrijpen, is dat u iets wil starten, kennelijk zonder enige kennis van de materie wat niet echt verstandig is. Er waren jaren geleden al Scripters/Hosts die kant en klare torrent-trackers verhuurden, geheel verzorgt, waar je zelf alleen nog maar een Website naam voor hoefde te bedenken en maandelijks betalen voor het Hosten/Scripten, maar of die er nog steeds zijn weet ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Op 18-1-2022 om 19:14 zei Skeletor:

Er waren jaren geleden al Scripters/Hosts die kant en klare torrent-trackers verhuurden, geheel verzorgt, waar je zelf alleen nog maar een Website naam voor hoefde te bedenken en maandelijks betalen voor het Hosten/Scripten, maar of die er nog steeds zijn weet ik niet.

Meer...  

Voor sommige mensen zou dat een uitkomst zijn, o.a. voor de TS naar mijn idee. Ik heb hier nog nooit van gehoord maar mogelijk zijn er nog steeds aanbieders. Persoonlijk zou ik het juist leuk vinden om alles helemaal zelf te beheren en op te zetten. Maar, hoe ik het zelf zou willen, vereist veel meer kennis dan ik momenteel heb. Met alleen HTML5 en wat kennis van Javascript zet je geen succesvolle torrent website op. Daarnaast zou ik er nooit aan beginnen, omdat ik niet lekker zou slapen. Ik zit niet te wachten op een brief van Tim Kuik zijn advocaten, waarin ik gesommeerd wordt om 20.000 euro te betalen als schikking. Ik hou het bij downloaden, uploaden heb ik in het verleden voor 10 mensenlevens gedaan. (in de goede oude tijd van FTD)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  104
  • Waardering:   147
  • Prestatiepunten:  2.575
  • Dagen gewonnen:  6
  • Actief:  

Duken
Deze post werd gewaardeerd door Duken!

extreme kreeg de badge 'Nuttig' en 5 punten.

Zag via een omweg deze post en de tag die @Skeletorheeft gemaakt.

Alleen neem ik @piratesniet serieus omdat hij  steeds om een ip ban vraagt, zelfs hier via een bericht.

En ik weet dat ik niet de enigste torrent site ben waar het is gevraagd.

Wil best wel een stukje schrijven voor duken, alleen raad ik het iedereen af om nu nog een torrent site te gaan beginnen.

Waarom doe ik het dan nog? Toen ik er aan begon was het heel anders dan nu al was er toen ook al strijd, alleen toen trok je de ander mee als je plat moest.

Word je een succes dan is de kans dat de concurrentie zogezegd uit wilt schakelen, p2h moest hier aan geloven en bij mij is het mislukt.

Sommigen denken cloudflare beschermt je, ja tegen de concurrentie maar niet tegen brein, dus wat @Meh Meh als tip geeft betreft host, ja die moet je hebben.

Er word nog steeds hosting aangeboden en denk dat er wel een basis torrent script bij zit.

Je betaald 50 euro in de maand voor een stukje server, op deze manier kan er een torrent site online staan.

Alleen heeft het ook nadelen, paar jaar terug gingen er ineens heel wat torrent sites offline, oorzaak brein.

Er zijn er toen ook een aantal gepakt, want ook op een gehuurd stukje kan brein je pakken.

Nu weet ik dat het geen Hollander is, er loopt een zuiderbuur met zijn gegevens te gooien en dat gaat allemaal nog steeds goed.

Wie er denkt een torrent site te beginnen om rijk te worden die komt van een koude kermis thuis.

Hier heb ik er velen door op de bek zien gaan.

Je moet weten wat je doet, 10x nadenken voor je iets doet, en 1 klein foutje en daar ga je.

Dan krijg je wat @Meh Mehhier boven meld,  Je word gesommeerd, vaak komt er een schikking als je de database af staat.

Dus advies niet doen, of je moet 1000% weten wat je doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele leuk uitleg 

Maar zo  te zien is het toch vrij moeilijk

Om te maken en indedaad extreme brein maak het steed moeilijk ol aan zo iets te binnen 

Maar ik wou gewoon eens horen van wat uitleg erover

Hoe dat gemaakt word enzo om een idee te hebben nu heb ik ook nieveel tijd alle dagen werken terug en zeker nu als heftrucker vroeg in mijn nest kruipen alle dagen moe thuis komen en om 9 uur mijne nest in en om 5 uur terug eruit was het toch geen optie om zo iets te maken 

Mischien ooit mijn pensioen maar is nog lang  

Zoals nu deze maand nog niets van film of iets kunnen downloaden mijn gb van mijn provider is nog nie omlaag gegaan dus dan weet je dat ik vroeg gaan slapen en mijn pc door de week nie opengaat en weekend maar een uurtje of 2 a3  de rest via smatphone 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken heeft dit topic uitgelicht.
  Op 20-1-2022 om 19:33 zei extreme:

Zag via een omweg deze post en de tag die @Skeletorheeft gemaakt.

Alleen neem ik @piratesniet serieus omdat hij  steeds om een ip ban vraagt, zelfs hier via een bericht.

Meer...  

Ik zie dat de topicstarter zijn account heeft verandert van "pirates" in een nieuwe walgelijke naam, waarvan ik mag hopen dat dit niet geaccepteerd wordt door de Administrator. Dit soort personen horen niet openlijk te mogen reageren op een informatief forum onder dit soort account namen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  9
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  134
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

Even als vuistregel voor alle anderen met soortgelijke ideeën. Als je dit soort vragen moet stellen kun je er het beste niet aan beginnen.

• Leuk 1
  • Eens 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Helemaal mee eens, @Jez Ik ben redelijk thuis op het WWW, en heb enkele normale, legale websites/webwinkels. Enkele jaren geleden opende ik hier een topic omdat ik ook een torrent website wilde opzetten. Ik kwam tot de conclusie dat ik het kennisniveau niet had om een succesvolle torrent website op te zetten. En, die kennis heb ik nog steeds niet. Ik zou de veiligheid van leden en mijzelf in gevaar brengen. Dus, begin ik er niet aan. Ik zit niet echt te wachten op een brief van Tim Kuik's advocaten, waarin ik gesommeerd word om te schikken voor €25.000,- 

Als je het kennisniveau niet hebt, begin er dan niet aan! Het gezeik dat het kan opleveren, het geld dat het je kan kosten, het is het echt niet waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.877
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Goed verhaal en heel fijn dat je dit deelt, ik heb er van genoten met een kopje koffie 🤗. Het geeft een goed beeld wat er achter de schermen gebeurd. Ik zie net dat jullie als sinds 2006! bestaan https://web.archive.org/web/20060826050730/http://www.extremetorrents.org/

Maar wat helemaal waar is, iedereen begint iets zonder de eerste praktijk kennis. Je zult moeten proberen, zoeken, vallen en opstaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Mooi verhaal inderdaad ;) Ik ben veel actief geweest in het Usenet wereldje waarbij ik heb geüpload maar ook een mooie site beheerd heb. Ik mis het wel, vooral als je kijkt naar het aanbod van vandaag. Ik zou graag weer actief willen worden, helaas heb ik geen contacten meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

@DukenKlopt helemaal in 2006 ben ik begonnen met extremetorrents. Die tijd was ook heel anders dan het nu is. We stonden bekend om de gezellige shout, maar dat is niet meer. Er is zelfs door die shout een huwelijk ontstaan. Toen durfde ik nog een bak koffie te doen bij een admin, nu pas ik wel op.

@IfElse Ook usenet is nu heel anders dan voorheen. Ook bij het posten, één fout en je word gepakt. Welke newsreader het precies is weet ik niet meer, maar brein kan met die download newsreader alle gegevens naar voren halen. Soms heb ik het gevoel dat de usenet wereld harder aan word gepakt dan de torrent wereld. Wat wel een feit is, torrents en usenet is nu dichter bij elkaar dan voorheen.  Vroeger heb ik wel eens gepost, dat is iets wat ik nu wel laat. Daarnaast komt de tijd van FTD nooit weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Op 24-1-2022 om 12:17 zei extreme:

@DukenKlopt helemaal in 2006 ben ik begonnen met extremetorrents. Die tijd was ook heel anders dan het nu is. We stonden bekend om de gezellige shout, maar dat is niet meer. Er is zelfs door die shout een huwelijk ontstaan. Toen durfde ik nog een bak koffie te doen bij een admin, nu pas ik wel op.

@IfElse Ook usenet is nu heel anders dan voorheen. Ook bij het posten, één fout en je word gepakt. Welke newsreader het precies is weet ik niet meer, maar brein kan met die download newsreader alle gegevens naar voren halen. Soms heb ik het gevoel dat de usenet wereld harder aan word gepakt dan de torrent wereld. Wat wel een feit is, torrents en usenet is nu dichter bij elkaar dan voorheen.  Vroeger heb ik wel eens gepost, dat is iets wat ik nu wel laat. Daarnaast komt de tijd van FTD nooit weer.

Meer...  

Brein is helaas het probleem. Ze zouden al die moeite die ze steken in het tegen gaan van piraterij eens moeten gebruiken om ervoor te zorgen dat content overal goed beschikbaar is zonder 500 abonnementen bij verschillende bedrijven te moeten afsluiten. Helaas komt de tijd van FTD inderdaad niet meer, dat was echt top. Zolang content niet overal beschikbaar is, blijf ik downloaden. Het meeste van wat ik kijk is ook gepirate, puur doordat het niet beschikbaar is via de legale kanalen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 24-1-2022 om 12:17 zei extreme:

Toen durfde ik nog een bak koffie te doen bij een admin, nu pas ik wel op.

Meer...  

Dat kunnen tegenwoordig dure bakjes zijn.  🤑

bewerkt door Tuinbever
  • Leuk 1
  • Eens 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Op 24-1-2022 om 14:01 zei Tuinbever:

Dat kunnen tegenwoordig dure bakjes zijn.  🤑

Meer...  

Helaas is dat al bewezen. het zegt zoveel over de mentaliteit van de mens tegenwoordig.

@IfElse Het gaat nooit gebeuren dat alles onder één dak komt. In maart komt er viaplay bij voor bijna 15 euro in de maand, deze gaan ook weer series doen naast de sport. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Op 24-1-2022 om 18:37 zei extreme:

Helaas is dat al bewezen. het zegt zoveel over de mentaliteit van de mens tegenwoordig.

@IfElse Het gaat nooit gebeuren dat alles onder één dak komt. In maart komt er viaplay bij voor bijna 15 euro in de maand, deze gaan ook weer series doen naast de sport. 

Meer...  

Allemaal abonnementjes die ik nooit ga afsluiten. Naar sport kijken doe ik nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Op 24-1-2022 om 20:59 zei Meh Meh:

Ik heb momenteel nog 3 maandabonnementen lopen bij streaming diensten. Soms doe ik een maandje Nepflix, dan een maandje DisneyPlus, enzovoorts. Het is het geld meer dan waard. Niets mis met downloaden, maar als een streamingdienst mij 10 uur vermaak per maand kan bieden voor een tientje, dan betaal ik daar graag voor. Wat ze niet uitzenden, zoals nieuwe films, download ik. 

Meer...  

Het punt hierbij is alleen dat ik dan, bijvoorbeeld voor DisneyPlus, de volle mep betaal. Puur om maar 1 of 2 films te kijken (ik hou niet van Disney). Vervolgens heb ik ook een Netflix abonnement om daar films/series te kijken (die soms maanden later pas beschikbaar zijn na release) en een Prime abonnement. Uiteindelijk tellen al die verschillende abonnementen flink op en betaal je toch wel een voor een groot gedeelte voor iets wat je niet gebruikt. Dit zijn vast niet de enige abonnementen die iemand heeft, Spotify, Sim Only, internet etc... Wij kunnen ons dat misschien veroorloven, ik kan dat ook, maar dat is niet altijd zo geweest en voor genoeg mensen die ik ken is het erg lastig om al die verschillende abonnementen te kunnen betalen. Dus dan is het of piraten of niet kijken. En als je dan toch wel houdt van een goede film/serie is piraten wel erg aantrekkelijk. En iemand die zich dit niet kan veroorloven zal toch een afweging moeten maken, neem ik Netflix en daarnaast nog andere abonnementen af? En het wordt allemaal maar duurder en duurder. 

Trouwens is dit niet om te bashen of iets, puur een gesprekonderwerp. Vat het dus aub niet verkeerd op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Aanbevolen nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Waar kan ik de beste echte deals vinden zonder te veel moeite? Geregistreerd gebruiker: Jeroen88 Hey allemaal! Ik ben op zoek naar de beste manieren om echte deals te vinden, zonder al te veel moeite. Ik heb wel eens gehoord dat je online flink kunt besparen, maar waar moet ik beginnen? Iemand tips? Expert: LindaGezellig Hoi Jeroen! Goede vraag! Echte deals vinden kan soms overweldigend zijn, maar ik heb een paar tips die je echt kunnen helpen. Gebruik prijsvergelijkingssites: Websites zoals Beslist.nl of Tweakers.net kunnen je helpen om de beste prijzen voor een product te vinden. Je typt wat je zoekt en ziet meteen waar je het het goedkoopst kunt kopen. Aanmelden voor nieuwsbrieven: Veel winkels organiseren speciale acties en kortingacties voor hun nieuwsbriefabonnees. Dus, schrijf je in bij je favoriete shops! Je krijgt vaak als eerste de kans om te profiteren van aanbiedingen. Sociale media volgen: Volg merken en winkels op platforms als Instagram en Facebook. Hier delen ze soms exclusieve kortingen of flash sales die niet altijd op de website staan. Gebruik kortingscodes: Voordat je iets koopt online, zoek even naar kortingscodes. Websites zoals Kortingscode.nl hebben vaak codes voor verschillende winkels die je extra korting kunnen geven. Apps voor cashback: Er zijn apps zoals Scoupy of CashbackXL waarbij je geld terugkrijgt op je aankopen. Gewoon je bon uploaden en voila, verdiend! Ik hoop dat je hier iets mee kunt! Succes met shoppen! Geregistreerd gebruiker: Marloes_88 Super handige tips, Linda! Had nog nooit gehoord van die prijsvergelijkingssites. Dank je wel! Geregistreerd gebruiker: SanderV Ja, die cashback apps zijn echt geweldig! Heb laatst ook wat teruggekregen van mijn boodschappen. Het is niet veel, maar elke euro telt, toch? Geregistreerd gebruiker: Henkie77 Ik vind het soms lastig om de juiste kortingscodes te vinden. Heb je een specifieke site die je gebruikt, Linda? Of is het gewoon een kwestie van proberen? Expert: LindaGezellig @Henkie77, ik gebruik vaak Honey en de site Kortingscode.nl. Die zijn makkelijk in gebruik en hebben vaak allerlei codes. Soms werkt het niet, maar het proberen waard! Geregistreerd gebruiker: Feline14 Volgt iemand ook TikTok voor deals? Ik zie daar steeds meer mensen die tips geven. Hebben mensen daar goede ervaringen mee? Geregistreerd gebruiker: Jeroen88 Thanks voor de tips, allemaal! Ga morgen meteen die prijsvergelijkers checken en me inschrijven voor nieuwsbrieven. Ben benieuwd! Geregistreerd gebruiker: TessaT Ik persoonlijk vind het ook fijn om aanbiedingen in winkels zelf te scannen. Soms hebben ze stiekeme kortingen die je niet online vindt. Hebben anderen dat ook al eens geprobeerd? Geregistreerd gebruiker: Marloes_88 @TessaT, klopt! Ik kijk altijd even bij de kringloopwinkels en uitverkopen. Soms vind je echt pareltjes voor een prikkie! Geregistreerd gebruiker: SanderV Genderen inderdaad. Ik zoek meestal zelf aanbiedingen in de supermarkt. Hopelijk helpt dat ook voor je, Jeroen! Geregistreerd gebruiker: Jeroen88 Ben echt blij met deze tips, iedereen! Ga er mee aan de slag en hopelijk kan ik ook wat deals delen binnenkort. Zo, dat was een levendige discussie over het vinden van echte deals! Hopelijk helpt het je verder. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Libema Open 2025: Draws, Dates, History & All You Need To Know Gebruiker: TennisFan98 Hey allemaal! Ik heb gehoord over het Libema Open in 2025, maar ik weet niet precies wat het is. Kunnen jullie me vertellen wat de datums zijn en hoe het werkt? Dankje! Expert: TennisGuru Hey TennisFan98! Super toffe vraag! Het Libema Open is een belangrijk tennistoernooi dat plaatsvindt in Nederland. Het is een deel van de ATP (voor mannen) en WTA (voor vrouwen) tours, wat betekent dat je veel toppers kunt zien spelen. Datums: Het toernooi vindt normaal gesproken plaats in juni, en in 2025 is het van 5 tot 11 juni. De exacte datums kunnen soms iets veranderen, dus het is goed om dat in de gaten te houden. Draws: De "draws" zijn eigenlijk de schema’s waarop staat wie tegen wie speelt. Dit wordt vaak een paar dagen voor het toernooi bekendgemaakt. Je kunt dan zien welke spelers je kunt verwachten en hoe ze door het toernooi zullen voortbewegen. Geschiedenis: Het Libema Open bestaat al een tijdje, en het heeft een rijke geschiedenis met veel beroemde tennisspelers die eraan hebben deelgenomen. Het is altijd een leuk evenement, met een mooie sfeer en goed bereikbaar voor fans. Als je meer wilt weten over tickets of andere details, laat het me weten! Heb je al plannen om te gaan? Gebruiker: KikiTennis Thanks, TennisGuru! Dit klinkt echt leuk. Ik ben zelf ook een groot fan! Zouden er ook Nederlandse spelers meedoen? Gebruiker: SportFreak88 Ja, KikiTennis! Er doen vaak Nederlandse spelers mee, en meestal zijn ze altijd een van de favorieten om te winnen. Het is altijd spannend om ze in eigen land te zien spelen! Gebruiker: BjarneB Ik ben naar het Libema Open geweest in 2023, en het was een geweldige ervaring! De sfeer was echt top. Je kunt ook lekker rondlopen en genieten van het eten daar. Soms zijn er ook leuke evenementen naast de wedstrijden. Gebruiker: Peetje @BjarneB, dat klinkt fantastisch! Wat voor soort eten hadden ze? Zijn er ook veel standjes of zo? Gebruiker: BjarneB Ja, er waren echt veel verschillende eetstandjes! Van hamburgers tot pannenkoeken en zelfs gezondere opties. Je kunt gerust genieten van een hapje tussen de wedstrijden door. Gebruiker: NickTennis En als je geen tickets hebt voor de hoofdevenementen, zijn er dan ook nog andere dingen te doen daar? Expert: TennisGuru Ja hoor, NickTennis! Er is meestal veel te doen rondom het toernooi. Er zijn activiteiten voor kinderen, en soms kun je ook clinics volgen met trainers. Het is echt een familievriendelijk evenement! Gebruiker: TennisLover Super, ik ga zeker proberen tickets te scoren! Wanneer is het precies dat de tickets in de verkoop gaan? Expert: TennisGuru De tickets gaan meestal een paar maanden voor het toernooi in de verkoop, vaak ergens in het voorjaar. Het is een goed idee om hun website in de gaten te houden voor updates! Gebruiker: KikiTennis Thanks allemaal voor de info! Ik kan niet wachten om te gaan. Hopelijk tot dan! Gebruiker: SportFreak88 Tot dan, KikiTennis! En laten we hopen op mooi weer in juni! Gebruiker: BjarneB Ja, dat is altijd de vraag met ons Nederlandse weer. Maar in ieder geval, ik heb er zin in! Tot de volgende keer! En zo gaat de discussie verder! Het Libema Open belooft weer een spannend tennisfeest te worden! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe weet ik welke VPN het beste voor mij is? Gebruiker: Janneke88 Hey allemaal! Ik ben eigenlijk best nieuw met VPN’s en ik vraag me af: hoe weet ik nou welke VPN het beste voor me is? Zijn er dingen waar ik op moet letten? Alvast bedankt! Expert: Bas_de_VPN_Guru Hi Janneke! Goede vraag, en het is inderdaad lastig met al die keuze. Laat me je helpen. Er zijn een paar belangrijke dingen waar je op moet letten als je een VPN kiest: Snelheid: Kijk naar hoe snel de VPN verbinding maakt. Sommige VPN’s maken je internet trager, en dat wil je niet. Probeer reviews te lezen over de snelheid van verschillende diensten. Privacy en Beveiliging: Je wilt dat je gegevens goed beveiligd zijn. Kijk of de VPN een ‘no-logs’ beleid heeft, dat betekent dat ze niks opslaan van wat jij doet. Ook belangrijk: dat ze sterke encryptie gebruiken. Servers: Hoeveel servers in verschillende landen heeft de VPN? Hoe meer servers, hoe beter je kunt kiezen en hoe sneller je verbinding vaak is. Gebruiksgemak: Zorg dat de VPN software makkelijk te gebruiken is. Sommige apps zijn super ingewikkeld en dat is niet nodig. Prijs: Kijk wat je er voor over hebt. Er zijn gratis VPN’s, maar vaak zijn die minder betrouwbaar. Veel betaalde diensten hebben ook een geld-terug-garantie, zodat je het eerst kunt uitproberen. Support: Een goede klantenservice is belangrijk. Als er iets mis is, wil je snel geholpen worden. Hopelijk helpt dit je een beetje verder! Als je specifieke namen wilt weten, laat maar horen. Gebruiker: Kevin_Rocks Dank Bas, dat is echt nuttige info! Ik had geen idee waar ik eigenlijk op moest letten. Heb je toevallig tips voor een betaalbare optie? Expert: Bas_de_VPN_Guru Zeker, Kevin! Sommige populaire en betaalbare opties zijn NordVPN en Surfshark. Ze bieden meestal goede deals en je krijgt vaak een korting als je voor een langer abonnement kiest. Beide zijn gebruiksvriendelijk en hebben sterke beveiliging. Gebruiker: LindaTinker Tof, handig om te weten! Maar hoe zit het met die gratis VPN’s? Zijn ze echt zo slecht? Expert: Bas_de_VPN_Guru Ja, gratis VPN’s lijken aantrekkelijk, maar vaak hebben ze veel beperkingen en kunnen ze je gegevens verkopen. Het is meestal veiliger om te investeren in een betaalde service. Je krijgt meer functies en betere beveiliging. Gebruiker: Joris82 Ik gebruik al een tijdje ExpressVPN en ben er superblij mee! Zoveel servers, en de snelheid is echt top. Maar hij is wel wat duurder. Gebruiker: Janneke88 Thanks allemaal voor de tips! Wat is eigenlijk het grootste risico bij het gebruik van een VPN? Expert: Bas_de_VPN_Guru Goede vraag, Janneke. Het grootste risico is als je een onbetrouwbare VPN kiest. Je kunt je gegevens in gevaar brengen. Kies altijd voor een gerenommeerde aanbieder met goede reviews. Gebruiker: Yasmine_10 Bas, ik heb gehoord dat sommige VPN’s niet werken met streamingdiensten… Klopt dat? Expert: Bas_de_VPN_Guru Ja, dat klopt! Sommige streamingdiensten blokkeren VPN’s. Het is goed om te controleren of de VPN die je overweegt werkt met de diensten die jij gebruikt, zoals Netflix of Disney+. Gebruiker: Rickster Leuk dat jullie dit bespreken! Ik ben zelf aan het kijken naar CyberGhost. Iemand ervaring daar mee? Gebruiker: LindaTinker Ik heb CyberGhost geprobeerd, en het is oké, maar ik merkte dat de snelheid soms wat laat te wensen over. Maar dat kan ook aan mijn internet liggen! Gebruiker: Joris82 Altijd handig om te weten dat je moet kijken naar de servers en snelheid. Heb nog nooit zo goed hierover nagedacht. Bedankt Bas! Gebruiker: Kevin_Rocks Ja, thanks Bas! Jullie hebben me echt geholpen. Ik denk dat ik maar eens ga vergelijken. Gebruiker: Janneke88 Super, bedankt voor alle reacties! Ik ga snel een paar VPN’s uitproberen. Tot de volgende! Dat was de discussie! Hopelijk heb je wat geleerd over het kiezen van een VPN. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• kjpro heeft zojuist een badge verdient
      6 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...