Duken.nl darkmode thema beschikbaar
-
Latest news
-
Willekeurig topic
-
Nu op het forum
-
Ik kan je wel een invite sturen of althans aanvragen voor je als je dat wil en dan mag jij de volgende uitnodigen maar het is wel trieste boel daar en je moet ook nog eens actief zijn ander gooien je ze eruit na 28 dagen en dat is dan exclusief shoutout box (hoofdpagina chat gebeuren). Weet je wat nog veel triester is dat er mensen op DUKEN zitten en ook bij nog een goede NL forum zitten maar gewoon niet willen helpen maar wel jou vertellen dat ze het jou heel graag gunnen dat je er ook bij zit. Dat zijn nu de echte honden op het internet. Als je het zelf maar goed hebt hoef jij je ook niet druk te maken om een ander. Zulke mensen help ik ook niet meer as dat nodig zou zijn. Die andere Engelse waar ik bij zit staat in de NZB forum overzicht en heb er zelf ook berichten bij geschreven zodat je weet dat het de goede is.
-
Oke, ik heb even proef op de som genomen. We kunnen wel gaan speculeren maar dan weten we het nog niet. Heb de het programma gesnoept, en een aardappel van internet gehaald die meerdere talen liet zien onder in beeld (knipoog), en dan is inderdaad niet mogelijk om een conversie te doen. Kost te veel data om dat allemaal op een dvd5 te proppen. Wanneer ik alle overbodige sporen verwijder springt het stoplicht netjes op groen. Dus conclusie. Je moet alle andere talen even verwijderen. Hoe doe je dat: Klik op het tabje "ondertitel", gele wolkje. En verwijder alle sporen die je niet wil via het rode kruisje. PS; wil je een mooie ondertitel. Kies dan lettertype Arial, karakterset UTF8, en font grote 30. Succes
-
-
Recente prestatie
-
Recente actieve topics
-
Popular Contributors
-
Willekeurige films
Recommended Posts