Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Café de Download

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Daar houden we van, iets dat sneller wordt ipv langzamer!

Ik laat het je weten ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.871
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Dit was 7 jaar geleden ;)

Die chromebook werkt nog steeds :cat:

)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Actief:  

@Rikkert. Ik weet eigenlijk helemaal geen ene dr@l van Chromebooks, dus zout ik er niets over moeten zeggen.
Voor mailen, surfen e.d. lijkt het mij een uitstekende optie, zeker gezien de hardware specs, de batterijduur en stabiliteit van Chrome OS.
De nieuwste modellen zijn veel krachtiger dan wat ik enkele jaren geleden voorbij zag komen.

Ja, @Duken theX2X is mijn Ubisoft nick. Mijn Steam nick is x2xing, al doe ik daar niet veel mee, ik heb er een hoop oude games mee gekocht die ik speelde op mijn oude PC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

@DukenDat is wel heel erg oud haha!

@Meh Meh Weinig moeilijks aan. Het is voornamelijk je chrome browser, met veel plugins.

Mijn gamelaptop woog een paar kilo, wat me iets te zwaar werd. Zo'n ding weegt niet veel, dus ideaal om overal mee naar toe te nemen!

Straks met een unlimited phone abo lekker de hele tijd tetheren, is het 'altijd online' gedeelte helemaal geen probleem meer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Handig, helemaal niet verkeerd, @Rikkert.:)
Zelf zou ik dingen zoals Photoshop missen maar dat heeft niet iedereen altijd nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Op 5-9-2017 om 19:16 zei Rikkert.:

Daar houden we van, iets dat sneller wordt ipv langzamer!

Ik laat het je weten ;) 

Meer...  

Nou, sommige mensen zijn anders maar wat blij als hun schoonmoeder langzamer word... :gek:

Een van de mooiste dingen vandaag de dag vind ik de technologische vooruitgang.
Van de commodore 64 met een 64 kB processor waar ik om moest vechten met mijn broertje tot i9 processors nu. 
De smartphone bestaat pas 10 jaar. De ontwikkeling van bepaalde zaken gaat ineens zo snel, prachtig om te zien.

• Leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Inderdaad, verbaas me nog steeds soms hoe snel het kan gaan.

Ik wacht nog met smart op een onbreekbare telefoon. Mijn smartphone wou de vloer knuffelen, vloer wees hem af. Telefoon heeft nu een mooie spinnenweb :/ 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ja, dat is altijd ontzettend balen. En belachelijk, ze doen het gewoon express. Ik heb de S8+ maar het glas is breekbaarder dan van zijn voorgangers.
Als het glas breekt moet ik honderden euro's lappen voor een nieuw scherm. Meeste mensen doen dat niet en kopen een nieuwe telefoon na een half jaar naar een spinnenweb gekeken te hebben.
Als Samsung en Apple onbreekbare telefoons zouden uitbrengen (met normale updates) verkopen ze bijna niets meer. Want zo ontzettend vernieuwend zijn de nieuwere modellen niet.

Waar ik niet op kan wachten is een onbreekbare, oprolbare smartphone, die zichzelf oplaad met een beamer erin, VR en 3D projectie op een muur.
AI waar we nu alleen nog maar van kunnen dromen, een ontzettend handige virtuele assistent waar men echt wat aan heeft.
Geen irritante gizmo zooi inclusief eigen, nutteloze knop zoals Samsungs bloatware Bixby BS op mijn S8+
De S8 is mooi maar zeker niet waard wat ik ervoor heb gelapt, zonde van het geld. Dat was genoeg Gegargamel voor vandaag. :ike:

Een fijne dag allemaal. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Heb ook de S8+, alhoewel het een vreselijk mooi toestel is, was die belachelijk duur.
Note 8 (enige toevoeging een S Pen!) wordt zelfs 1000 euro. Kun je een leuke laptop, tv, instap PC van kopen. Hell, je kunt er zelfs een autootje van kopen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Ik werk nog met die drama dtek50 (https://tweakers.net/pricewatch/570553/blackberry-dtek50-zwart.html ) traag rot toestel met ellendige batterij. Nu aan het kijken voor de Lenovo P2 ivm de grote accu. Het liefst heb ik ook een S7 of S8 maar die zijn zo duur... Echt bizar. En die leuke acties van (heel) vroeger heb je niet meer met toestellen voor de helft van de prijs bij je abonnement.  

De foto kwaliteit van de S7 en S8 komt als beste uit de bus. De Lenovo P2 heeft een camera voor de sier :P 

Ik heb altijd van die bumper hoesjes om mijn toestel. Dat maakt ze vreselijk lelijk maar bij mij stuiteren ze nogal eens. En die bumper hoesjes red ze tot nu tot nog altijd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ja ik had er ook een hoesje om, die boven het scherm uitsteekt. Echter dal hij dan net verkeerd gevallen zijn, of stak de tegel een beetje uit.

Ik hou graag van het nieuwste van het nieuwste. Dus ik geef het geld iets makkelijker uit aan een dure telefoon. Ik gebruik hem dan ook echt belachelijk veel, spelletjes internet socialmedia muziek films etc.

Maar dat neemt niet weg dat het inderdaad belachelijk veel geld is. Ik begrijp ook heel goed als mensen het niet willen betalen, want je kunt er veel leuke dingen mee doen ;)

En ja, de accu is bij veel telefoons een drama. Al moet ik zeggen dat mijn S8+ het redelijk makkelijk het einde van de dag red met redelijk veel use.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ja, dat is ook mijn verhaal. Ik gebruik mijn smartphone vele uren per dag en heb graag de laatste modellen.
Maar de prijs is achterlijk en is inmiddels al 200 euro lager dan toen ik 'm kocht.

Met een goede cover van Otterbox kan je er met een tank overheen rijden. Deze is echt fantastisch maar dan is het uiterlijk gezien wel een ander toestel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Dat is overigens nog een mooie cover ook. 

Ik zit ook te veel per dag op mijn toestel. Als je het omrekend wat je toestel per uur kost. Dan valt het nog mee, maar die eerste uitgave is zo heftig :) heb het even niet liggen. 

PS. Net Siege gespeeld... Mocht eerst een update binnenhalen van jawel.... 26 GB!!!!! Zouden ze vroeger nooit geloven :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Op 6-9-2017 om 20:07 zei Duken:

PS. Net Siege gespeeld... Mocht eerst een update binnenhalen van jawel.... 26 GB!!!!! Zouden ze vroeger nooit geloven :P

Meer...  

Ja, ik wou gisteren even een game spelen, moest ik eerst die update downloaden. Was vanmorgen pas binnen... :D
Maar nu wel Operation Blood Orchid erbij. Ik heb je trouwens toegevoegd, misschien zien we elkaar binnenkort!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Gezellig! Ik speelde trouwens vreselijk slecht... Het lijkt wel alsof ik niet meer zo snel ben als die andere jongere spelers. Grrrr

Overwatch ging mij beter af ;)

Goedemorgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ook mensen die PUBG (PLAYERUNKOWNS BATTEGROUND) spelen?

Vind het zelf een geweldig spelletje :)

Daarnaast beetje overwatch met vrienden, niet al te serieus en niet te casual, heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Bij Siege is het waarschijnlijk goed te doen door de maps en mogelijkheden van alle ops te kennen.
Hand oog coördinatie is ook belangrijk maar een goede strategische kennis kan enorm veel helpen.
Momenteel lijkt het helemaal nergens op, ik verlies ontzettend veel maar dat is geen drama.

@Rikkert. Ik zal PUBG in de aankomende weken aanschaffen, lijkt mij een fantastische game, staat al maanden op mijn lijstje.
Ik wil eerst wat verder zien te komen met RBS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

PUBG zegt mij niks, ik zal me er ook eens in verdiepen. Anders schaf ik hem ook aan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Recenties zijn redelijk zie ik net maar niet uitstekend.
Ik denk er nog even over na, eerst wat verder komen met Siege.
Inmiddels heb ik mezelf al 4 keer (per ongeluk) opgeblazen. Drie keer voordat de aanval begon. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

PUBG is nog in EARLY ACCES.

IK heb er wel vertrouwen in dat het spel alleen maar beter kan worden. Er zijn hier en daar wel wat bugs, maar ik vind het altijd vermakelijk, vooral als je met wat meerdere mensen speelt!

Heb het gekocht bij de launch (rond maart) en er al dik 80 uur in zitten :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Op de PC neem ik aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Yeshh, PC MASTERRACE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik heb net PlayerUnknown's Battlegrounds gekocht op Steam, waarschijnlijk is de game morgen binnen. Inbelverbinding. ^_^
We zien elkaar daar, @Rikkert. :D

Een fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Haha nice!

Ben je al lid van de DukeN steam groep? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Op 7-9-2017 om 16:42 zei Meh Meh:

Ik heb net PlayerUnknown's Battlegrounds gekocht op Steam, waarschijnlijk is de game morgen binnen. Inbelverbinding. ^_^
We zien elkaar daar, @Rikkert. :D

Een fijne avond allemaal.

Meer...  

Hij is nog 30 euro, net even de prijzig voor mij :) Ik wacht heel even af op een actie. Zoveel game ik ook niet en Overwatch en Siege hebben nog even de voorkeur Maar ik hou PUB wel in de gaten. Ziet er wel tof uit namelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forum: F1 Fan Community Topic: Hoe kan ik de Grand Prix van Australië in Melbourne gratis via een VPN kijken? Jeroen32: Hey allemaal! Ik ben momenteel in het buitenland en het is echt een taak om een goede stream te vinden voor de Grand Prix van Australië. Weet iemand waar ik dit het beste kan kijken? Zou echt super zijn als ik geen tientallen euro’s hoef te betalen voor een abonnement of zo. F1Kenner88: Hey Jeroen! Geen stress, ik kan je helpen. Een VPN is echt de oplossing als je in het buitenland bent. Hiermee kun je regio-blokkades omzeilen en toegang krijgen tot streams die normaal alleen in specifieke landen beschikbaar zijn. Met een VPN kun je je locatie veranderen naar een land waar de race wel gewoon te zien is, zoals Nederland. Zo krijg je bijvoorbeeld toegang tot een stream van Ziggo Sport (als je daar een abonnement op hebt). Maar er zijn ook gratis streams te vinden als je de juiste VPN hebt. Ik raad NordVPN aan. Het is snel, betrouwbaar en je hebt meestal ook de optie om het commentaar in je eigen taal te krijgen. Ze hebben ook een geld-terug-garantie als je het niet bevalt. Dus, installeer de VPN, log in, kies een server in Nederland, en voilà! Je kunt de race volgen. Als je problemen tegenkomt, laat het me weten! SophieF1: Dit klinkt super! Werkt dit ook op mobiel? Ik kijk meestal op mijn telefoon. JasperRacingFan: Ja man, ik heb vorig jaar de Spa GP gekeken vanuit Duitsland met NordVPN en het werkte echt top! Je kunt het gewoon op je mobiel zetten en gaat prima. MaxPower: Let wel op: gebruik geen gratis VPN‘s! Die zijn vaak langzaam en hebben niet genoeg bandbreedte. Ik heb dat ook geprobeerd en het was gewoon frustrerend. Gewoon even investeren in een goede VPN zoals die van @F1Kenner88. RitualRacing: Plus, sommige gratis VPN’s kunnen je privacy in gevaar brengen. Dus echt, blijf weg van die gratis opties. Beter iets betalen voor een betrouwbare dienst. TommyF1: In mijn ervaring is het ook handig om de instellingen van je VPN aan te passen voor de beste verbinding. Als je nog steeds lag hebt, probeer dan je protocol te wijzigen in de instellingen. Jeroen32: Thanks voor de tips, iedereen! Ik ga NordVPN proberen en kijken hoe het werkt. Heb al wat research gedaan en de verhalen zijn goed! Niki_Lover: Als je echt een fan bent, is het het waard om zo’n VPN te gebruiken. Ik ben er vorig jaar mee begonnen en heb nog nooit betere streams gehad! Jeroen32: Dank allemaal, ik ga het zo proberen ! Fingers crossed dat ik geen issues krijg! Einde discussie Lees het bericht...
    • Forumdiscussie: Hoe kan ik Ziggo kijken als ik niet thuis ben? Gebruiker: Lisa1987 Hey iedereen! Ik heb een vraagje. Ik ben vaak onderweg en zou graag mijn Ziggo-zender willen kijken, maar ik weet niet hoe dat moet. Kan iemand me helpen? Expert: TechTimo Hey Lisa! Goed dat je het vraagt. Er zijn een paar manieren om Ziggo te kijken, ook als je niet thuis bent. Hier zijn de opties: Ziggo GO App: De makkelijkste manier is om de Ziggo GO app te gebruiken. Deze app is gratis voor Ziggo-klanten en je kunt hem downloaden op je smartphone of tablet. Je kunt live tv kijken en ook programma’s terugkijken. Gewoon inloggen met je Ziggo-account en je kunt meteen aan de slag! Browser: Als je op een laptop of pc bent, kun je gewoon naar de website van Ziggo gaan en daar inloggen. Hetzelfde idee als de app; je kiest live tv of wat je gemist hebt. Televisie met internet: Als je op bezoek bent bij vrienden of in een hotel en je hebt een smart TV, kun je vaak de Ziggo GO app daarop installeren. Je moet dan wel inloggen met je account, maar als je dat doet, kan je lekker verder kijken. HDMI kabel: Als je een laptop bij je hebt, kan je die ook aansluiten op een TV met een HDMI-kabel. Zo kan je wat je op je laptop ziet, ook op de grote schermen bekijken, inclusief Ziggo. Mobiele data: Vergeet niet dat je de app ook zo kan gebruiken via je mobiele data. Hou er wel rekening mee dat het dataverbruik hoog kan zijn, vooral met live tv. Hoop dat dit je helpt! Laat maar weten als je nog vragen hebt. Gebruiker: Sander92 Thanks voor de tips, Timo! Is het ook mogelijk om programma’s te downloaden om later te kijken? Expert: TechTimo Ja, goede vraag, Sander! Je kunt in de Ziggo GO app wel programma’s terugkijken, maar downloaden om offline te kijken kan niet. Als je onderweg bent, is het handig om een goede verbinding te hebben. Wellicht een idee om wifi op te zoeken als je iets wilt terugkijken? Gebruiker: EmmaXS Dat is wel jammer dat je niet kan downloaden. Soms heb ik geen internet op de trein. Gebruiker: MikeRocks Sowieso handig om voorzichtig te zijn met je dataverbruik! Ik gebruik altijd wifi waar ik kan. En die Ziggo app is echt top. Ik gebruik hem vaak als ik op vakantie ben. Gebruiker: Lisa1987 Thanks allemaal! Die app klinkt echt handig. Heb het net gedownload en het lijkt goed te werken! Gebruiker: Chris66 Ik gebruik ook Ziggo GO en vond het vooral handig toen ik op bezoek was bij m’n ouders. Kun je echt simpel inloggen en alles kijken! Gebruiker: Sophie19 Ik had geen idee dat je het ook via de browser kon kijken! Nu kan ik het op m’n werk ook even checken als ik pauze heb. Gebruiker: MarkyMark Niet vergeten om altijd uit te loggen als je op een vreemde TV of laptop zit! Je weet maar nooit wie anders gebruikmaakt van jouw account. Gebruiker: EmmaXS Dat is een goeie tip, Mark! Ik ben altijd zo lui met uitloggen… Moet ik echt beter op letten. Gebruiker: Sander92 Even een laatste vraagje: is de app ook beschikbaar voor oudere smartphones? Of moet ik nieuwe telefoon kopen? Expert: TechTimo Haha, goeie vraag, Sander! De app is vooral geoptimaliseerd voor nieuwere toestellen, maar meestal kan je de app wel op oudere smartphones draaien, alleen kan het iets minder soepel zijn. Check voor de zekerheid even de app store of het voor jouw toestel beschikbaar is. Gebruiker: Lisa1987 Super! Bedankt voor alle info. Ik voel me nu veel zekerder. Neem ik mijn smartphone mee op mijn volgende trip! Lees het bericht...
    • Forumdiscussie: Is ChatGPT echt gratis of zijn er verborgen kosten? Gebruiker: JanDeGroot1985 Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Is ChatGPT echt gratis of moet je er ergens voor betalen? Heb gehoord dat er misschien verborgen kosten zijn. Iemand ervaring hiermee? Expert: TechWiz99 Hoi JanDeGroot1985! Goede vraag! ChatGPT heeft zowel gratis als betaalde opties. De basisversie die je nu gebruikt is inderdaad gratis. Je kunt gewoon vragen stellen en antwoorden krijgen zonder te betalen. Echter, er zijn wel wat dingen om op te letten. De gratis versie heeft beperkingen, zoals een maximum aantal vragen in een bepaalde tijd of soms een langere wachttijd wanneer er veel gebruikers zijn. Dat kan frustrerend zijn als je snel antwoord wil. Betaalde versie (ChatGPT Plus): Dit is een abonnementsdienst waar je per maand voor betaalt (een paar euro). Met deze versie heb je vaak snellere toegang, minder wachttijden en soms beschik je over nieuwere functies die de gratis versie niet heeft. Dus, in die zin zijn er wel "verborgen kosten" als je de beste ervaring wilt. Een voorbeeld: stel je voor dat je een drukke avond hebt en snel advies nodig hebt. Met de gratis versie moet je misschien langer wachten op een antwoord, terwijl je met Plus direct geholpen wordt. Dat kan voor sommige mensen de moeite waard zijn! Ik hoop dat dit helpt! Laat het maar weten als je meer vragen hebt. Gebruiker: TechieTessa Hey, dat wist ik niet! Dus als je gewoon casually vragen wil stellen is gratis prima, maar als je het echt vaak gebruikt, is die Plus versie handig? Bedankt voor je uitleg! Gebruiker: SlimmeSophie Ja, dat klopt, TechieTessa! Ik gebruik de gratis versie nu en het werkt prima. Maar ik betwijfel of ik ooit ga betalen, ik heb niet zoveel haast met antwoorden. Gebruiker: KoffieLover88 Ik vind de gratis versie echt top! Maar ik begrijp de frustratie van lange wachttijden. Ik heb soms echt geluk met mega snelle antwoorden. Gebruiker: JanDeGroot1985 Dank voor de uitleg, TechWiz99! Dus de gratis versie is chill voor casual gebruik, maar als je meer snelheid en functies wil, dan is Plus de key. Moet ik echt overwegen! Gebruiker: BlijMetChatGPT Ik hoorde ook dat Plus soms betere, relevantere antwoorden geeft. Is dat waar, of is dat maar een fabeltje? Expert: TechWiz99 Dat is eigenlijk waar, BlijMetChatGPT! De Plus versie krijgt meestal eerdere toegang tot updates en nieuwe modellen. Dat betekent soms dat je betere antwoorden krijgt. Maar voor de meeste dagelijkse vragen zou de gratis versie voldoende moeten zijn. Gebruiker: GewoonGert Ik zie het zo: als je veel vragen hebt in een korte tijd, dan is Plus misschien een goed idee. Maar anders… why pay? Gebruiker: SlimmeSophie Precies! Gewoon leren vragen stellen in de gratis versie . En als je echt een hardcore gebruiker bent, dan dat Plus plan proberen. Gebruiker: DubbelDIY Ik vroeg me af of je kunt upgraden als je de gratis versie gebruikt? Gewoon een mooi knopje indrukken ofzo? Expert: TechWiz99 Ja, DubbelDIY, dat kan! Als je ooit besluit om te upgraden, kun je dat gemakkelijk doen via de app of website. Meestal staat het daar wel duidelijk. Makkelijker kan het niet worden! Gebruiker: JanDeGroot1985 Awesome! Dank jullie allemaal voor de input. Dit helpt echt! ChatGPT is dus niet alleen gratis, maar geeft je ook de keuze om meer te doen als je dat wilt. Tot de volgende keer! Lees het bericht...
  • Recente prestatie

• DummieBear heeft zojuist een badge verdient
      Eén jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...