Spring naar bijdragen

Café de Download


Duken

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Daar houden we van, iets dat sneller wordt ipv langzamer!

Ik laat het je weten ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dit was 7 jaar geleden ;)

Die chromebook werkt nog steeds :cat:

)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Rikkert. Ik weet eigenlijk helemaal geen ene dr@l van Chromebooks, dus zout ik er niets over moeten zeggen.
Voor mailen, surfen e.d. lijkt het mij een uitstekende optie, zeker gezien de hardware specs, de batterijduur en stabiliteit van Chrome OS.
De nieuwste modellen zijn veel krachtiger dan wat ik enkele jaren geleden voorbij zag komen.

Ja, @Duken theX2X is mijn Ubisoft nick. Mijn Steam nick is x2xing, al doe ik daar niet veel mee, ik heb er een hoop oude games mee gekocht die ik speelde op mijn oude PC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

@DukenDat is wel heel erg oud haha!

@Meh Meh Weinig moeilijks aan. Het is voornamelijk je chrome browser, met veel plugins.

Mijn gamelaptop woog een paar kilo, wat me iets te zwaar werd. Zo'n ding weegt niet veel, dus ideaal om overal mee naar toe te nemen!

Straks met een unlimited phone abo lekker de hele tijd tetheren, is het 'altijd online' gedeelte helemaal geen probleem meer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Handig, helemaal niet verkeerd, @Rikkert.:)
Zelf zou ik dingen zoals Photoshop missen maar dat heeft niet iedereen altijd nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

46 minuten geleden zei Rikkert.:

Daar houden we van, iets dat sneller wordt ipv langzamer!

Ik laat het je weten ;) 

Nou, sommige mensen zijn anders maar wat blij als hun schoonmoeder langzamer word... :gek:

Een van de mooiste dingen vandaag de dag vind ik de technologische vooruitgang.
Van de commodore 64 met een 64 kB processor waar ik om moest vechten met mijn broertje tot i9 processors nu. 
De smartphone bestaat pas 10 jaar. De ontwikkeling van bepaalde zaken gaat ineens zo snel, prachtig om te zien.

  • Leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Inderdaad, verbaas me nog steeds soms hoe snel het kan gaan.

Ik wacht nog met smart op een onbreekbare telefoon. Mijn smartphone wou de vloer knuffelen, vloer wees hem af. Telefoon heeft nu een mooie spinnenweb :/ 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja, dat is altijd ontzettend balen. En belachelijk, ze doen het gewoon express. Ik heb de S8+ maar het glas is breekbaarder dan van zijn voorgangers.
Als het glas breekt moet ik honderden euro's lappen voor een nieuw scherm. Meeste mensen doen dat niet en kopen een nieuwe telefoon na een half jaar naar een spinnenweb gekeken te hebben.
Als Samsung en Apple onbreekbare telefoons zouden uitbrengen (met normale updates) verkopen ze bijna niets meer. Want zo ontzettend vernieuwend zijn de nieuwere modellen niet.

Waar ik niet op kan wachten is een onbreekbare, oprolbare smartphone, die zichzelf oplaad met een beamer erin, VR en 3D projectie op een muur.
AI waar we nu alleen nog maar van kunnen dromen, een ontzettend handige virtuele assistent waar men echt wat aan heeft.
Geen irritante gizmo zooi inclusief eigen, nutteloze knop zoals Samsungs bloatware Bixby BS op mijn S8+
De S8 is mooi maar zeker niet waard wat ik ervoor heb gelapt, zonde van het geld. Dat was genoeg Gegargamel voor vandaag. :ike:

Een fijne dag allemaal. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Heb ook de S8+, alhoewel het een vreselijk mooi toestel is, was die belachelijk duur.
Note 8 (enige toevoeging een S Pen!) wordt zelfs 1000 euro. Kun je een leuke laptop, tv, instap PC van kopen. Hell, je kunt er zelfs een autootje van kopen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik werk nog met die drama dtek50 (https://tweakers.net/pricewatch/570553/blackberry-dtek50-zwart.html ) traag rot toestel met ellendige batterij. Nu aan het kijken voor de Lenovo P2 ivm de grote accu. Het liefst heb ik ook een S7 of S8 maar die zijn zo duur... Echt bizar. En die leuke acties van (heel) vroeger heb je niet meer met toestellen voor de helft van de prijs bij je abonnement.  

De foto kwaliteit van de S7 en S8 komt als beste uit de bus. De Lenovo P2 heeft een camera voor de sier :P 

Ik heb altijd van die bumper hoesjes om mijn toestel. Dat maakt ze vreselijk lelijk maar bij mij stuiteren ze nogal eens. En die bumper hoesjes red ze tot nu tot nog altijd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ja ik had er ook een hoesje om, die boven het scherm uitsteekt. Echter dal hij dan net verkeerd gevallen zijn, of stak de tegel een beetje uit.

Ik hou graag van het nieuwste van het nieuwste. Dus ik geef het geld iets makkelijker uit aan een dure telefoon. Ik gebruik hem dan ook echt belachelijk veel, spelletjes internet socialmedia muziek films etc.

Maar dat neemt niet weg dat het inderdaad belachelijk veel geld is. Ik begrijp ook heel goed als mensen het niet willen betalen, want je kunt er veel leuke dingen mee doen ;)

En ja, de accu is bij veel telefoons een drama. Al moet ik zeggen dat mijn S8+ het redelijk makkelijk het einde van de dag red met redelijk veel use.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja, dat is ook mijn verhaal. Ik gebruik mijn smartphone vele uren per dag en heb graag de laatste modellen.
Maar de prijs is achterlijk en is inmiddels al 200 euro lager dan toen ik 'm kocht.

Met een goede cover van Otterbox kan je er met een tank overheen rijden. Deze is echt fantastisch maar dan is het uiterlijk gezien wel een ander toestel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat is overigens nog een mooie cover ook. 

Ik zit ook te veel per dag op mijn toestel. Als je het omrekend wat je toestel per uur kost. Dan valt het nog mee, maar die eerste uitgave is zo heftig :) heb het even niet liggen. 

PS. Net Siege gespeeld... Mocht eerst een update binnenhalen van jawel.... 26 GB!!!!! Zouden ze vroeger nooit geloven :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

47 minuten geleden zei Duken:

PS. Net Siege gespeeld... Mocht eerst een update binnenhalen van jawel.... 26 GB!!!!! Zouden ze vroeger nooit geloven :P

Ja, ik wou gisteren even een game spelen, moest ik eerst die update downloaden. Was vanmorgen pas binnen... :D
Maar nu wel Operation Blood Orchid erbij. Ik heb je trouwens toegevoegd, misschien zien we elkaar binnenkort!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Gezellig! Ik speelde trouwens vreselijk slecht... Het lijkt wel alsof ik niet meer zo snel ben als die andere jongere spelers. Grrrr

Overwatch ging mij beter af ;)

Goedemorgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ook mensen die PUBG (PLAYERUNKOWNS BATTEGROUND) spelen?

Vind het zelf een geweldig spelletje :)

Daarnaast beetje overwatch met vrienden, niet al te serieus en niet te casual, heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bij Siege is het waarschijnlijk goed te doen door de maps en mogelijkheden van alle ops te kennen.
Hand oog coördinatie is ook belangrijk maar een goede strategische kennis kan enorm veel helpen.
Momenteel lijkt het helemaal nergens op, ik verlies ontzettend veel maar dat is geen drama.

@Rikkert. Ik zal PUBG in de aankomende weken aanschaffen, lijkt mij een fantastische game, staat al maanden op mijn lijstje.
Ik wil eerst wat verder zien te komen met RBS.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

PUBG zegt mij niks, ik zal me er ook eens in verdiepen. Anders schaf ik hem ook aan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Recenties zijn redelijk zie ik net maar niet uitstekend.
Ik denk er nog even over na, eerst wat verder komen met Siege.
Inmiddels heb ik mezelf al 4 keer (per ongeluk) opgeblazen. Drie keer voordat de aanval begon. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

PUBG is nog in EARLY ACCES.

IK heb er wel vertrouwen in dat het spel alleen maar beter kan worden. Er zijn hier en daar wel wat bugs, maar ik vind het altijd vermakelijk, vooral als je met wat meerdere mensen speelt!

Heb het gekocht bij de launch (rond maart) en er al dik 80 uur in zitten :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op de PC neem ik aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Yeshh, PC MASTERRACE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb net PlayerUnknown's Battlegrounds gekocht op Steam, waarschijnlijk is de game morgen binnen. Inbelverbinding. ^_^
We zien elkaar daar, @Rikkert. :D

Een fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Haha nice!

Ben je al lid van de DukeN steam groep? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

1 uur geleden zei Meh Meh:

Ik heb net PlayerUnknown's Battlegrounds gekocht op Steam, waarschijnlijk is de game morgen binnen. Inbelverbinding. ^_^
We zien elkaar daar, @Rikkert. :D

Een fijne avond allemaal.

Hij is nog 30 euro, net even de prijzig voor mij :) Ik wacht heel even af op een actie. Zoveel game ik ook niet en Overwatch en Siege hebben nog even de voorkeur Maar ik hou PUB wel in de gaten. Ziet er wel tof uit namelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • Victoroql heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...