Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Café de Download

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Middag allemaal :)

Door de race van gisteren, de eerste aflevering van Blue Planet II gemist. Deze ben ik momenteel aan het bekijken. In een woord: GE-WEL-DIG.

Prachtige beelden en muziek. De voice-over van Sir David Attenborough maakt het plaatje compleet :)

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Actief:  

Een fijne avond allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Nog steeds erg gaar. Ik ga de hooi weer opschudden. Een fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Avond allemaal :) Beterschap @Meh Meh

Straks is het tijd om Infuse voor iOS eens te gaan testen. Ben benieuwd :)

Op 30-10-2017 om 13:32 zei Monkie:

Prachtige beelden en muziek. De voice-over van Sir David Attenborough maakt het plaatje compleet :)

Meer...  

Trouwens, na iedere aflevering volgt er een 'Behind the scenes' van een kleine 10 minuten. Hierin laten ze zien hoe bepaalde scènes zijn gefilmd. Erg interessant.

Iedere zondagavond te zien om 21:00uur op BBC One. Of uiteraard via de andere kanalen :P

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Grappig., vind het zelf niks, maar ziet er zeker leuk uit :)

Wolfenstein 2 ook uitgespeeld. Deze keer elke cutscene gezien.
Duurde wel maar 9 uurtjes ongeveer.. Maar wel echt geweldig.
Schijnen extra's te zijn, die ik maar even moet zoeken. En de DLC missions (die nog moeten uitkomen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.872
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Beterschap Mehmeh! 

Blueplanet heeft prachtige beelden. Die zou je eigenlijk op 4k moeten zien. :) Ik hou er ook van. 

Wolfenstein wil ik misschien halen voor de switch ;) ik ben nu nog aan het genieten van Mario . Erg leuk en speelse game. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Moderators

• Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44
  • Was actief op:  Windows

Goooodddddmorning!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Bedankt voor de tip @Monkie ik zal Blue Planet II eens opzoeken. Maar dan moet het een 4K versie zijn, dan lijkt mij het erg mooi als ik de trailer zo zie.

@Rikkert. Heb je Wolfenstein zo snel uitgespeeld? :P Ik ben een week bezig geweest met Titanfall 2 en heb nog steeds een level of 2 te gaan. 
Als ik ben uitgespeeld lijkt het mij tijd om de multiplayer mode eens te testen.

Nog steeds wat ziek, ik denk dat ik morgen meer online ben.

Een goedemiddag allemaal :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Middag allemaal.

Infuse Pro voor iOS bevalt me ook prima. Echt een mooi stukje software :)

Op 31-10-2017 om 11:11 zei Meh Meh:

Bedankt voor de tip @Monkie ik zal Blue Planet II eens opzoeken. Maar dan moet het een 4K versie zijn, dan lijkt mij het erg mooi als ik de trailer zo zie.

Meer...  

Een 4K-versie kom ik zelf ook (nog) niet tegen. Zodra ik die tegenkom, zal ik daar dankbaar gebruik van maken :)

BBC Earth series, ik hou ervan. Altijd prachtig om te zien. Blue Planet II wordt zeer waarschijnlijk ook weer door de EO hier in Nederland uitgezonden. Waarschijnlijk begin 2018.

Wat ik dan weer jammer vind,  is dat de stem van David Attenborough wordt vervangen door een Nederlandse voice-over.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Helemaal mee eens. Een slechte narrator kan een prachtige docu vernachelen, een goede narrator kan een slechte docu enorm opliften.

Urbanus deed ooit de ondertiteling van March of the Penguins. Kon het echt niet volgen. Urbanus heeft andere kwaliteiten... :D
Morgan Freeman heb ik te vaak gehoord, ik word chago als ik zijn stem hoor. Dus de Engelstalige versie was ook geen optie.

Een fijne avond allemaal! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Avond allemaal :)

David Attenborough IS BBC Earth. Punt. Hij heeft een rustige, warme stem.  De EO koopt zo'n serie, knal er dan ondertiteling onder en je bent klaar. Maar nee, ze kiezen liever voor een Nederlandse voice-over. Echt eeuwig zonde.

Ik weet even niet of het ook een BBC Earth serie was. Maar ooit heeft Paul de leeuw volgens mij ook zo'n documentaire ingesproken. Probeer dan maar eens een uur naar zo'n aflevering te kijken :P

Op 31-10-2017 om 18:30 zei Meh Meh:

Helemaal mee eens. Een slechte narrator kan een prachtige docu vernachelen, een goede narrator kan een slechte docu enorm opliften.

Urbanus deed ooit de ondertiteling van March of the Penguins. Kon het echt niet volgen. Urbanus heeft andere kwaliteiten... :D
Morgan Freeman heb ik te vaak gehoord, ik word chago als ik zijn stem hoor. Dus de Engelstalige versie was ook geen optie.

Een fijne avond allemaal! :D

Meer...  

Och, Urbanus en Morgan Freeman... Het zou verboden moeten worden :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Op 31-10-2017 om 19:01 zei Monkie:

Maar ooit heeft Paul de leeuw volgens mij ook zo'n documentaire ingesproken. Probeer dan maar eens een uur naar zo'n aflevering te kijken :P

Meer...  

Nee, daar zou ik nooit niet aan beginnen. Paul :ziek: de Leeuw... :ziek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  9
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  237
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

Op 31-10-2017 om 21:16 zei Meh Meh:

Nee, daar zou ik nooit niet aan beginnen. Paul :ziek: de Leeuw... :ziek:

Meer...  

Nee, dan liever de originele versie met het Engelse commentaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Goedemiddag mede downloaders :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

PostNL, je blijft lachen. Week of 2 geleden wat spul in China besteld. Dat dit soort pakketjes (altijd) worden afgeven bij het postkantoor, daar was ik bekend mee. Maar het kan nog erger. De pakketbezorger stond zojuist met 3 pakketjes voor de deur.

Pakket nummer 1 en 2 geeft 'ie aan me, maar pakket nummer 3 niet. En laat de inhoud van pakket nummer 3 nu net het leukste zijn :P

Bezorger: 'Ik mag dit pakket niet aan de deur bezorgen'. Ik: Waarom sta je dan met dat pakket in je handen?' Bezorger: 'Omdat ik dit pakket zo meteen moet afgeven bij het postkantoor'. Wat ik ook zei, ik kreeg het niet mee. Mag je dus weer fijn wachten tot er zo'n kaartje in de bus ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Op 1-11-2017 om 15:16 zei Monkie:

PostNL, je blijft lachen. Week of 2 geleden wat spul in China besteld. Dat dit soort pakketjes (altijd) worden afgeven bij het postkantoor, daar was ik bekend mee. Maar het kan nog erger. De pakketbezorger stond zojuist met 3 pakketjes voor de deur.

Pakket nummer 1 en 2 geeft 'ie aan me, maar pakket nummer 3 niet. En laat de inhoud van pakket nummer 3 nu net het leukste zijn :P

Bezorger: 'Ik mag dit pakket niet aan de deur bezorgen'. Ik: Waarom sta je dan met dat pakket in je handen?' Bezorger: 'Omdat ik dit pakket zo meteen moet afgeven bij het postkantoor'. Wat ik ook zei, ik kreeg het niet mee. Mag je dus weer fijn wachten tot er zo'n kaartje in de bus ligt.

Meer...  

pff wat een onzin zeg, dat die dan eerst aan de deur gaat staan met het pakketje jij eerst blij gemaakt met een dooie mus,  en extra werk en kosten lijkt mij.  maarjah het zal wel moeten dan :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Hahah wat een verhaal, moet je ook weer een extra dag wachten :angel: tsssss je was er zo dichtbij :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Op 1-11-2017 om 15:16 zei Monkie:

Meer...  

Aangetekende pakketten bij de buren afleveren waar je oorlog mee hebt. Aanbellen en dan ben je een minuut later beneden, postbode weg, pakket ligt in de tuin.
Of ze willen dat je een pakket voor de buren aanneemt... Geen zin in, die zijn 3 weken op vakantie. Sta je tegenover een chagrijnige postbode die kwaad wegloopt en je uitmaakt voor een klijer. 
Ik ben geen fan van ze. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

wij hebben hier ook altijd een vreemde postbezorger die pakketjes komt brengen , belt aan loopt gelijk bijna weer weg , je hebt geen tijd om bij de deur te komen, doe je open is het alleen maar bellen bellen bellen , tussendoor zegt die alleen hier je pakket , wel of niet even tekenen en tot ziens en verder tussendoor alleen bellen , snap niet dat , dat mag in de baas zijn tijd :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

In dit geval was het een andere postbode. Die hier normaal de boel bezorgd, is een stuk slimmer en doet dit soort dingen niet.

Op 1-11-2017 om 17:22 zei Duken:

Hahah wat een verhaal, moet je ook weer een extra dag wachten :angel: tsssss je was er zo dichtbij :P

Meer...  

Hopelijk ligt het nu ook direct op het postkantoor als ik langskom. En dan te bedenken dat er in dat pakket een mooie lamp van Xiaomi zit :)

Op 1-11-2017 om 17:30 zei Meh Meh:

Aangetekende pakketten bij de buren afleveren waar je oorlog mee hebt. Aanbellen en dan ben je een minuut later beneden, postbode weg, pakket ligt in de tuin.
Of ze willen dat je een pakket voor de buren aanneemt... Geen zin in, die zijn 3 weken op vakantie. Sta je tegenover een chagrijnige postbode die kwaad wegloopt en je uitmaakt voor een klijer. 
Ik ben geen fan van ze. :D

Meer...  

Pakket aannemen doe ik ook niet. Je weet dat je een pakket kunt verwachten, dan zorg je er maar voor dat je thuis bent.

Och, dan heb ik ook nog wel wat. De postbode staat bij je voor de deur en belt aan. Je doet open en weg is 'ie. Waarheen? Naar z'n busje op de hoek van de straat om het pakketje te halen. Als het voorkomt, dan is het vaak met postbodes die ik hier normaal niet zie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Gelukkig valt het bij ons erg neem postbodes zijn vriendelijk, vandaag nog een pakketje gehad toen ik 50 meter van huis liep met de hond. (Niet heel ver maar toch) . De postbode gaf hem netjes af terwijl ik niet binnen was.

Misschien komt dat door die Wehkamp pakketjes van mijn vrouw dat hij weet wie ik ben....  :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De wehkamp. :D Ze hebben best leuke dingen maar het verdienmodel is wel heel erg.
Je kan er, met een inkomen van nog geen 1300 per maand zo voor 5000 euro aan spullen bestellen, mits je geen BKR notitie hebt.
Maar dan zit je vast aan een rekening die amper af te lossen is, de rente is het maximum wat ze mogen vragen... 
Ooit zelf zo slim geweest. Gelukkig had ik op een gegeven moment het bedrag na het overlijden van een kennis, ik heb ze toen in een keer afgelost.
Anders blijf je met een laag inkomen 100  euro per maand betalen, tot kerst en pasen ooit samenvallen.

Een goede nacht allemaal! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

slaapse @Meh Meh  en klopt dat van wehkamp was laatst een keer op tv van die hoge rentes daar had ook een man zijn huis ingericht omdat die geen geld had en zat bij wehkamp met een hele hoge schuld en de rentes gingen steeds verder omhoog ofzo was bij een tv programma ik dacht bij effe geen cent te makken maar dat weet ik niet meer zeker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

De Wehkamp was overigens een voorbeeld :P

H&M pakketjes komen meer binnen . Maar ook daar kan je op credit / lening kopen. Moet eigenlijk je niet willen. 

Maar stiekem doen we dat ook met onze telefoon abonnementen. :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Klopt, er zijn veel bedrijven die klanten een consumptief krediet geven. Bij bijvoorbeeld de Wehkamp betaal je dan 14% rente.
Met een maandtermijn van 100 euro op een schuld van 5000 zit men er eeuwig aan vast.

Telefoon abonnementen zijn tegenwoordig inderdaad net zo, men heeft dat een half jaar geleden op last van de EU veranderd.
Je kan bij een abonnement nog steeds een telefoon krijgen maar dat word gezien als een consumptief krediet.
In zo'n geval betaal je de provider langzaam terug, vaak in 48 termijnen. Het is eigenlijk gewoon een lening, je betaald de telefoon uiteindelijk helemaal zelf.
Met een hypotheek of andere zaken waardoor je een BKR notitie krijgt, kunnen ze het zelfs weigeren. 
Verdien je 10.000 per maand maar je kan geen smartphone bij je abo krijgen... :huh:

Een fijne dag allemaal, ik ga eens wat nuttigs doen. Lunchen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Hoe krijg ik mijn geld terug bij een online aankoop die niet klopt? Gebruiker: Linda1985 Hoi allemaal! Ik heb een probleem. Ik heb onlangs iets online besteld, maar het is totaal niet wat ik verwachtte. De maat klopt niet en de kleur is anders. Hoe krijg ik mijn geld terug? Iemand tips? Thx! Expert: Jurgen de Klant Hey Linda, dat is echt vervelend! Maar geen zorgen, het is meestal niet zo moeilijk om je geld terug te krijgen. Hier zijn een paar stappen die je kunt volgen: Controleer de Retourvoorwaarden: Kijk op de website waar je het item gekocht hebt. Elk bedrijf heeft z’n eigen retourbeleid. Vaak kun je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Neem Contact Op met de Klantenservice: Stuur een e-mail of bel ze. Wees duidelijk over wat er mis is met je bestelling. Zeg dat je graag je geld terug wilt en dat je het item wilt retourneren. Verpak het Item Goed: Zorg dat je het item in de originele verpakking terugstuurt. Voeg eventueel een briefje toe waarin je uitlegt dat je het product wilt retourneren. Bewaar het verzendbewijs: Als je het item terugstuurt, vraag dan altijd om bewijs van verzending. Zo kun je aantonen dat je het item hebt teruggestuurd. Wacht op je Terugbetaling: Het kan een paar dagen duren voordat je je geld terugkrijgt. Heb je na een week nog niks gehoord? Bel dan weer met de klantenservice. Voorbeeld: Stel je voor dat je een T-shirt hebt besteld en het blijkt te klein. Je vraagt dan via de klantenservice om een retourlabel (dat moet je soms zelf printen) en stuurt het terug. Meestal krijg je binnen een paar dagen je geld terug nadat ze het product ontvangen hebben. Hopelijk helpt dit je! Succes! Gebruiker: Danny87 Dat is nog eens een goeie uitleg, Jurgen! Heb zelf ook eens een situatie gehad met een verkeerd geleverd pakket. Weet je wat het stomste was? Ik kreeg geen antwoord van de klantenservice! Uiteindelijk moest ik via social media contact opnemen. Dat werkte wel! Gebruiker: SofieLovesFashion @Danny87, dat is typisch! Vaak zijn ze sneller op social media. Ik ben ook altijd bang dat ik nooit mijn geld terugkrijg. Heb je toen nog wel je geld teruggekregen? Gebruiker: Danny87 Ja, uiteindelijk wel! Het was een heel gedoe, maar gelukkig kreeg ik het. Maar ik vond het zo’n slechte service! Ik ben nu altijd voorzichtig met online winkelen… Gebruiker: MarkieMark Ik heb het laatst ook meegemaakt, maar ik kreeg een creditnota in plaats van een terugbetaling. Best raar, toch? Iemand hier ervaring mee? Gebruiker: Jurgen de Klant Ja, @MarkieMark, dat kan kloppen! Soms geven ze een creditnota als je iets retourneert. Dat betekent dat je een tegoed hebt voor de volgende aankoop. Maar je kunt vaak nog steeds vragen om je geld terug. Gewoon even duidelijk zijn met de klantenservice! Gebruiker: Anouk1989 Ik vind het altijd zo’n gedoe met retourneren. Waarom kunnen ze niet gewoon zorgen dat het goed is? Ik had laatst een paar schoenen besteld, maar ze waren echt heel anders dan op de foto. Zou je dat ook kunnen claimen? Gebruiker: Jurgen de Klant Ja, @Anouk1989, absoluut! Als de schoenen niet overeenkomen met wat je besteld hebt, valt dat onder "niet geleverde kwaliteit". Dan heb je recht op je geld terug. Gewoon de stappen volgen die ik eerder noemde! Gebruiker: Steven1975 Sommige winkels willen nog wel eens moeilijk doen. Ik had eens een online winkel die helemaal niet reageerde. Na weken gevraagd of ik het via een geschillencommissie kon oplossen. Uiteindelijk kreeg ik mijn geld terug, maar wat een stress! Gebruiker: Linda1985 Dank jullie wel voor alle reacties! Dit helpt echt! Ik ga jullie tips opvolgen en hoop snel mijn geld terug te krijgen. Fingers crossed! Gebruiker: Danny87 Laat ons weten hoe het ging, Linda! Succes! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Weer fouten bij UWV: 55 duizend Ziektewet-dossiers moeten opnieuw gecontroleerd worden Gebruiker: Janneke123 Expert: Marco de UWV-kenner Eerst even uitleggen wat de Ziektewet precies is. Deze wet biedt werknemers die tijdelijk ziek zijn een uitkering. Heel belangrijk, want het zorgt ervoor dat mensen in deze situatie niet in de problemen komen. Nu, over die 55 duizend dossiers: het UWV heeft ontdekt dat er fouten zijn gemaakt bij de beoordeling van deze dossiers. Dit kan verschillende oorzaken hebben: misschien zijn er documenten niet goed gelezen, of waren er onduidelijkheden over de diagnoses van mensen. Wat het ook is, het gevolg is dat mensen mogelijk onterecht minder of meer uitkering hebben gekregen. Waarom moet dat opnieuw gecontroleerd worden? Nou, het UWV wil ervoor zorgen dat iedereen de juiste hulp krijgt en dat er geen onterecht betalingen plaatsvinden. Het is dus eigenlijk een manier om de dingen recht te zetten. Dus ze gaan alle dossiers nog eens goed doornemen om te kijken of alles klopt. Het kan dus zijn dat sommige mensen nerveus worden van dit nieuws, maar het UWV heeft aan iedereen beloofd dat ze goed zullen communiceren. Ze doen dit om eerlijk en transparant te zijn en ervoor te zorgen dat iedereen krijgt wat ze verdienen. Hopelijk helpt dit je een beetje, Janneke! Gebruiker: PietjeP Gebruiker: Lottie88 Expert: Marco de UWV-kenner Over wie er kans heeft op meer of minder uitkering: dat hangt echt af van de individuele situatie. Maar het doel van de controle is, zoals ik al zei, dat iedereen eerlijk behandeld wordt. Het kan dus zijn dat mensen met een onterecht lagere uitkering nu krijgen wat ze verdienen. Maar het is ook mogelijk dat sommige mensen er minder op achteruit gaan. Het hangt allemaal af van de uitkomsten van de controles. Gebruiker: Marieke_42 Gebruiker: ThomvD Gebruiker: Lieke_73 Gebruiker: Marco de UWV-kenner Gebruiker: StefanW Gebruiker: Josje95 Gebruiker: Janneke123 Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Vraag over DC++ voor oudere torrents RetroDL Hey iedereen! Ik ben al een tijdje aan het kijken naar manieren om wat oude games en films te downloaden, en ik hoor steeds meer over DC++. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe werkt het precies en is het nog een goede methode om te gebruiken? Alvast bedankt! ExpertJoep Hey RetroDL! DC++ is eigenlijk best cool! Het is een peer-to-peer programma waarmee je bestanden kunt delen en downloaden van andere gebruikers. Hier is een korte uitleg: Installatie: Download en installeer het programma vanaf de officiële website. Het is vrij eenvoudig, gewoon volgen wat het zegt. Connecten: Je moet verbinding maken met een hub. Dit zijn eigenlijk chatrooms waar mensen bestanden delen. Je kunt op zoek gaan naar specifieke hubs die jou interesseren (zoals gaming of films). Zoeken: Eenmaal in de hub kun je via de zoekfunctie kijken welke bestanden beschikbaar zijn. Je typt in wat je zoekt en als iemand het heeft, verschijnt het in de resultaten. Downloaden: Als je iets vindt dat je wilt, klik je erop en het download begint. Het kan soms wat langer duren, afhankelijk van de snelheid van de gebruiker van wie je downloadt. Veiligheid: Vergeet niet altijd even te kijken naar wat je downloadt! Net als met torrents, kunnen er ook slechte dingen tussen zitten. Dus kijk goed naar de beschrijvingen en wie de uploader is. Als je nog vragen hebt, laat het maar weten! DannyMIRC Thanks voor de uitleg, Joep! Ik gebruik DC++ ook al een tijdje, en ik vind het superhandig voor oude games. Soms zelfs beter dan torrents, omdat je meer direct contact hebt met de uploader. Heb je trouwens tips voor goede hubs? RetroDL Dank je wel, Joep! Dit klinkt echt interessant. Ik ga het zeker proberen! Danny, heb je toevallig een lijstje met hubs die jij goed vindt? Dat zou heel fijn zijn! TechieTom @DannyMIRC en @RetroDL, kijk eens naar de "Retro Games Hubs" en "Old School Movies". Daar zit vaak een schat aan vergeten content! En als je even zoekt op de forums, zijn er halfjaarlijkse lijsten te vinden met de populairste hubs. Cinefiel Ik vind het ook leuk om DC++ te gebruiken! Het is echt een nostalgische manier om oude films te vinden. Wel even opletten dat je geen copyright materiaal download! Vooral als je de oudste klassiekers zoekt. TrendZapper Ik heb DC++ een tijdje gebruikt, maar merkte dat het soms wat traag werkte. Is er een betere alternatieve methode die jullie aanraden? Bij torrents komt altijd een hoop advertenties en spam kijken, maar met DC++ kan dit ook gebeuren, helaas. RetroDL @TrendZapper, dank voor de opmerking! Ik begrijp wat je zegt. Misschien kan ik het combineren met torrents? Als DC++ niks voor me is, kan ik in de tussentijd altijd nog een paar trackers proberen. ExpertJoep @TrendZapper, ik snap wat je bedoelt. Soms kan DC++ inderdaad een beetje traag zijn, vooral als je weinig bronnen hebt. Torrents zijn nog steeds een goede optie. Probeer ook wat private trackers, die hebben vaak betere snelheden en minder spam! Als je nog meer advies nodig hebt, laat het weten! PunkPirate Zou je ook andere programma’s kunnen proberen? Iets als FileZilla voor FTP-servers kan soms nog betere resultaten geven! Vooral voor oudere software en systemen. Gewoon een tip! RetroDL Wow, thanks allemaal! Dit was echt superhelpful! Gaan we aan de slag met DC++ en andere tips die jullie hebben gegeven. Houd jullie op de hoogte over wat ik vind. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• marin31 heeft zojuist een badge verdient
      8 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...