Spring naar bijdragen

Café de Download

Duken

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1809
  • Dagen gewonnen:  23
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32
  • Was actief op:  Windows

Fijne zondag allemaal 

• Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 354
  • 1.4k
  • 23

• Bijdragen:  1570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Actief:  
  • Leeftijd:  60

Net thuis van een popcorn-Afterparty, voor iedereen een zorgeloze zondag.

dafalgan--i153104.jpg

• Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 784
  • 1.6k
  • 55

• Bijdragen:  4260
  • Waardering:   1414
  • Prestatiepunten:  3088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Actief:  

De remedie tegen een kater is meer alcohol. Dat werkte bij mij vroeger wat te goed, nou drink ik bijna nooit meer.

Gisteren Ready Player One gezien. Zeker niet slecht maar ook niet super. Niet helemaal mijn ding.

Een fijne zondag allemaal! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1.4k
  • 4.3k
  • 88

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2934
  • Prestatiepunten:  25058
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  

Meer alcohol tegen een kater? Lol Ik dacht dat een stevig ontbijt, eieren en spek goed was. Maar twee glazen water voor het slapen werkt ook goed.

Ik heb gisteren ook een hele fijne film gezien ;) de titel zeg ik niet, raden doen we in het film raad topic. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Ja, als je de kater dronken voert, is ie ook niet zo irritant meer. 🤪

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1.4k
  • 4.3k
  • 88

• Actief:  

Maar blijft het bij 1 of 2? 😹

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 784
  • 1.6k
  • 55

• Actief:  

Zo! Kom je even langswippen! :D Goed je te zien. Wat doe je vandaag de dag?
Je email moet je even aanpassen. robin@duken bestaat niet meer.

Maar je registratie was in 2006.. Zo een 12 jaar geleden. Goede oude tijd hehe. We hebben toen wel gelachen op een achterlijk druk forum.  ;) Welkom back!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Wat een heerlijk weertje :)

• Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Ja, nu wel. In de ochtend is het nog wat koud en later op de dag breekt de zon door. 
In mijn nieuwe huis lucht het door middels 5 ramen, in huis is het niet zo vies en klam als in mijn vorige appartement.

Een fijne dag allemaal! 🤓

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1.4k
  • 4.3k
  • 88

• Actief:  

Lekker dat je kan doortochten. Scheelt veel warmte. Wij hebben bijna geen ramen in huis i.v.m. ventilatie systeem. Heel fijn voor de winter maar erg warm in de zomer.... 🤤

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Nog steeds lekker weer, ook dit weekend als de voorspellingen kloppen.
Een fijn weekend allemaal. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1.4k
  • 4.3k
  • 88

• Actief:  

Ja heerlijk! Weekend en lekker vrij :) even genieten en een biertje nemen. Jammie!! 

• Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Wat een rust, even van genieten. Maandag en dinsdag review afmaken van de beamer :)

groet!

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Goedemorgen! We zijn weer online, na een dikke 15 uur offline i.v.m. een betalingsachterstand van 16 dikke euro's van onze webhost. (Factuur datum 03-06) vonden ze het prettig om daarbij direct de server te blokkeren.

Gelukkig is hij weer vrijgegeven en de factuur betaald. Beetje mijn schuld, de herinnering was blijven liggen maar dan is het nog erg streng om de server te blokkeren. Ach ja, we zijn er weer blij en vrolijk.

Duken.nl is online! Hoera :proost:

• Heeft gewonnen! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Fijn dat de website weer bereikbaar is.

Ik heb gisteren een uurtje gekeken naar een andere host, die hetzelfde biedt voor hetgeen je nu hebt. Ik heb niets kunnen vinden voor 16 euro, met dezelfde specificaties.
Dan zou je gelijk voor een jaar moeten betalen en dan heb je minder RAM. Mijn ervaring is dat als alles loopt, dan loopt het. Als je niet meer dan 16 euro wilt betalen en dezelfde hardware wilt hebben, dan is er geen andere host. 

Een fijne dag allemaal. 🤓
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1.4k
  • 4.3k
  • 88

• Actief:  

Bedankt voor het uitzoeken mehmeh :) dan laten we het zo. Vanavond aan de slag met nieuws en review. 

Geniet lekker van het weer! 

Gr

• Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Man man man, ik weet niet wat er gebeurd op Tweakers maar als men soms de commentaren leest lijkt het erop dat heel wat van hen grijze cellen verliezen. En dan durven de domste/niets ter zake doende commentaren nog een +1 of meer krijgen, vroeger kon je er nog iets van leren en nu begin ik steeds minder en minder naar die commentaren te kijken en erger ik me er soms aan. Gelukkig bestaat Duken.NL nog :yahoo: , hier worden mensen op een zo vriendelijk mogelijke manier geholpen en is/zijn de commentaren nog opbouwend (al zijn er wel eens momenten dat het ook wel ver gaat en daar wordt dan iets aan gedaan).

Nu nog even een koel glaasje wijn drinken en dan slapen, goeie nacht. 💤

• Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 784
  • 1.6k
  • 55

• Actief:  

Ja dat klopt, Tweakers is een erg strenge community en ze gaan er vanuit dat iedereen die daar zit minstens 6897 jaar computer ervaring heeft en alle links op Google heeft onderzocht voordat er een vraag was gesteld ;)

Hier inderdaad niet, leren moeten we allemaal. Gelukkig kunnen we elkaar helpen.

De review van de beamer is af, nu de video nog maken en dan online knallen. Maar eerst even naar bedje.... fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Zelfde hier. Ik heb een fan van alles wat tech is en kom dagelijks op Tweakers. Maar ik erger mij groen en geel aan de reacties op artikelen en het pedante, bekakte gedoe in de fora.
Wat ze aan informatie eisen van mensen die een doodsimpele vraag stellen is van de pot gerukt. Artikelen zijn soms zeer interessant, af en toe worstel ik dan door de reacties heen.
Ik bezoek ze alleen met een adblocker, ik erger mij zo dus danig aan de vaste community dat ik niet wil dat ze iets aan mij verdienen. :gek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1.4k
  • 4.3k
  • 88

• Actief:  

Ik kom ook elke dag op Tweakers, voornamelijk voor het nieuws en reviews. Die zijn fijn maar de reacties zijn naar mijn meniuook te streng.

Eigenlijk de review af van de beamer... 😅 morgen op Tweakers plaatsen 😛

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Daar is Tweakers dan weer wel handig voor. 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1.4k
  • 4.3k
  • 88

• Actief:  

Hij staat erop hoor :)

Wat een rust op Duken.nl... zon... strand en werkende NZB forums doen wonderen 😛

• Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

3 uur geleden zei Duken:

Wat een rust op Duken.nl... zon... strand en werkende NZB forums doen wonderen 😛

Tja, het weer is er ook naar om gebruik te maken van ons terras om lekker buiten te eten met een goede wijn en daarna lekker languit te zakken en gezellig te praten over de dingen des leven. Al is de fles wijn sneller leeg dan men denkt :db:.

• Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 784
  • 1.6k
  • 55

• Actief:  

Het is overal online redelijk rustig. Mensen zijn op vakantie en de thuisblijvers zitten veel minder achter een desktop/tablet/etc.
Conversie van webwinkels is ook minder, alleen verkopers van airco's e.d. hebben nu veel klanten.
En de NZB sites zijn nu gewoon online, dan is het vrij rustig hier.

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1.4k
  • 4.3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld

Nu aanmelden

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Fallout TV-serie Seizoen 2 krijgt releasedatum, en Seizoen 3 is al bevestigd De langverwachte tweede seizoen van de Fallout TV-serie staat gepland voor een première in december, en het goede nieuws houdt daar niet op: een derde seizoen is al bevestigd. Dit meldt Variety, die maandag het nieuws de wereld in bracht. De populaire adaptatie van de iconische videogame, geproduceerd door Amazon MGM Studios, Bethesda Game Studios en Kilter Films, zal binnenkort weer te zien zijn. Vernon Sanders, de wereldwijde hoofd van televisie bij Amazon MGM Studios, sprak zijn enthousiasme uit: “We zijn ontzettend blij dat onze Prime Video-klanten wereldwijd zich verder kunnen verdiepen in de wonderbaarlijk surrealistische en betoverende wereld van ‘Fallout’.” De hoofdrolspelers, Ella Purnell als Lucy MacLean en haar medespelers, hebben al aangegeven dat het tweede seizoen de verwachtingen zal overtreffen. “Seizoen 2 zal het eerste seizoen letterlijk en figuurlijk ‘uit het water blazen’,” aldus de sterren van de serie. De productie van het tweede seizoen is onlangs afgerond, en het lijkt erop dat de wachttijd van post-productie tot de release korter is dan bij veel andere grote series. Ter vergelijking: de tweede seizoen van de eveneens populaire serie The Last of Us op Max voltooide zijn productie in augustus 2024, maar de première vond pas plaats op 13 april 2025. De snelle doorlooptijd van Fallout is opmerkelijk en toont de efficiëntie van het team achter de schermen. Dit is een teken dat de makers vastbesloten zijn om fans niet te lang in spanning te houden. Met de combinatie van een sterke cast, een gepassioneerd productie-team en de rijke lore van de Fallout-franchise, belooft het tweede seizoen een spannende en meeslepende ervaring te worden. Fans kunnen zich voorbereiden op een duik in een wereld vol avontuur, intrige en de unieke charme die deze serie zo geliefd maakt. Blijf ons volgen voor meer updates over de Fallout TV-serie en andere spannende projecten in de toekomst!

Eater

Geplaatst

Het boek *De Machine*, dat de fascinerende en complexe geschiedenis van e-commercereus Booking.com onthult, krijgt een nieuwe leven als een zesdelige tv-serie. Deze serie, die naar verwachting ergens in 2026 of 2027 op de buis zal verschijnen, belooft een diepgaande en dramatische verkenning van de opkomst, de hoogtij dagen en het morele verval van dit invloedrijke bedrijf. Dit nieuws werd onlangs bekendgemaakt door een van de auteurs, die de kijkers alvast nieuwsgierig maakt naar wat komen gaat. Het boek, geschreven door drie gerenommeerde Nederlandse journalisten, biedt een onthullend kijkje achter de schermen van Booking.com. De beschrijving van het boek schetst een verhaal vol extravagante feesten, uit de hand gelopen internetexperimenten, bedrogen aandeelhouders, handtastelijke managers en verhitte discussies in de boardroom. Dit alles vormt de achtergrond van een bedrijf dat niet alleen de hotelboekingsindustrie heeft getransformeerd, maar ook een complex web van morele dilemma’s en zakelijke intriges heeft gecreëerd. In een enthousiaste post op LinkedIn deelt NRC-journalist Stijn Bronzwaer zijn vreugde over de verfilming van hun boek. “Zo vet dat dit er echt van komt! Ons boek over Booking, *De Machine*, wordt verfilmd in een tv-serie van zes afleveringen bij BNNVARA,” schrijft hij. Hij voegt eraan toe dat de productie in handen is van het getalenteerde team dat ook verantwoordelijk was voor de succesvolle serie *Het Jaar van Fortuyn*, die de politieke strijd van begin deze eeuw dramatisch in beeld bracht. Bronzwaer, samen met mede-auteurs Merijn Rengers en Joris Kooiman, heeft de afgelopen tijd een rol gespeeld in het ontwikkelen van het script voor de serie. Booking.com, dat inmiddels een van de rijkste en meest invloedrijke internetbedrijven in Europa is, blijft een fascinerend onderwerp. Ondanks zijn wereldwijde bekendheid blijft het bedrijf een mysterie. “Iedereen kent de website, maar niemand kent de mensen en verhalen achter dit oer-Hollandse bedrijf in Amerikaanse handen. Tot nu,” aldus de uitgeverij Lebowski. In *De Machine* wordt het wrange verhaal verteld van een idee dat eind jaren negentig werd geboren door een groep techniekstudenten uit Twente en uitgroeide tot het grootste hotelboekingsplatform ter wereld. De auteurs reconstrueren gedetailleerd hoe dit 'internetsprookje' zich heeft ontwikkeld, en hoe het succes van Booking.com gepaard ging met een aantal schimmige praktijken en morele vraagstukken. De serie belooft een onthullend kijkje in de wereld van Booking.com, met een focus op de dualiteit van zijn succes. Het verhaal gaat niet alleen over de indrukwekkende groei en winstgevendheid van het bedrijf, maar ook over de schaduwzijden van de bedrijfsvoering. “Dit is het niet eerder vertelde verhaal van de opkomst, hoogtij en het morele verval van Booking, vol extravagante feesten, uit de hand gelopen internetexperimenten, bedrogen aandeelhouders, handtastelijke managers en ruzies in de boardroom,” aldus de auteurs. Het boek en de aankomende serie benadrukken de paradox van een bedrijf dat een ongeëvenaarde online geldmachine heeft gecreëerd, maar in zijn eindeloze zoektocht naar meer de mensen achter de machine vergat. Het is een verhaal dat ons dwingt na te denken over de ethiek van succes in de moderne zakenwereld. Met de verfilming van *De Machine* in het vooruitzicht, kijken we uit naar een serie die niet alleen entertainend zal zijn, maar ook zal aanzetten tot nadenken over de impact van technologie en de morele verantwoordelijkheden die daarmee gepaard gaan. De combinatie van journalistiek onderzoek en dramatische vertelling belooft een krachtige en meeslepende kijk op een van de meest invloedrijke bedrijven van onze tijd. De serie zal ongetwijfeld de nieuwsgierigheid wekken van kijkers die geïnteresseerd zijn in de complexe wereld van e-commerce en de verhalen van de mensen die aan de basis stonden van deze digitale revolutie. Het is een kans om niet alleen de feiten te leren, maar ook de emoties en de morele dilemma's die de ontwikkeling van Booking.com hebben gevormd. Met de rijke achtergrond van het boek en de gedrevenheid van de makers, belooft deze serie een onvergetelijke ervaring te worden die de kijkers zal meeslepen in de intrigerende wereld van Booking.com. Houd je agenda gereed voor 2026/2027, want deze serie wil je niet missen!
  • Recente prestatie

• Mazi heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...