Jump to content

Recommended Posts

Hee, welkom weer!

Ik heb zonet regel 1 van de ICT overtreden... Muis deed het niet meer op welke poort dan ook, dus ik was ff een nieuwe gaan halen. Loopt die man mee, om te kijken of er nog iets anders aan de hand was. Ja hoor. De pc stond niet aan. Ik heb me maar even van de domme gehouden... :P Muis werkte dus prima.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Haha, beetje jammer...

Zo heb ik het juist andersom ooit gehad: als bijbaantje een beetje pc's fixen bij bedrijven, terwijl ik bezig ben vraagt iemand of ik ook even naar het toetsenbord wil kijken bij een andere pc, blijkt de kabel er gewoon niet in te zitten, lekker makkelijk werk zo :D

• Replies 19.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Duken

2603

• Rikkert.

1060

• Monkie

1046

• Meh Meh

1021

Top Posters In This Topic

Popular Posts

mmmhm.

Aankomende vrijdag trouwen.... Dat mag ook wel na 14 jaar samen zijn en twee Kids.

Zo.... en vanavond weer zo een domme actie! Mijn schoonvader is van de week jarig en ik geef hem mijn "oude" PC incl scherm etc als cadeau. Vandaag maar gaan starten met de installatie van zijn PC. Ik

Posted Images

Ehh misschien ben ik debiel maar hoe zou je niet meteen opmerken dat de pc uit staat?:P

En gefeliciteerd rik!

Het was een mini pc'tje en daar zit een adapter in die blijkbaar de hele tijd een klein stroomlekje geeft of zo. Het lampje op de case staat dus half aan als de pc zelf uit is en het leek er dan ook op alsof hij aan was. Maar niet dus. :P Ach, kan gebeuren. Gisteren heb ik iemand heel gelukkig gemaakt met het fixen van Outlook, waardoor hij na 3 dagen eindelijk weer kon werken aan zijn bedrijf. Ik ben niet alles verleerd na de vakantie. :P

@THWIT: ja, dat kan natuurlijk ook. :P Wel heel apart, dan hebben ze hem er toch ook ooit uit gehaald?

Edited by Tom

Eindelijk 18 :ph34r:

Gefeliciteerd Farid! Nog leuke plannen?

Sent from my HTC One X using Tapatalk 4 Beta

Ik zag het al op facebook staan! Zwaar vet hoor!!

Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk

Gefeliciteerd Rik en Farid! Morgen ben ik 18! Sluit mooi op elkaar aan zo haha

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Proficiat dames.

Gisteren een 8.3 gehaald voor de eerst van 3 hertentamens, op naar de 60 punten :D

Deze trouwens nog even leuk om te delen, downloadsnelheid op school (Erasmus uni R'dam):

603359_3992884494429_1202197057_n.jpg

Edited by Bart'

Ik voel me diep beledigd :(

Haha :P

Tnx boys. A.s. zaterdag ga ik t uitgebreik vieren:D:D

Deze trouwens nog even leuk om te delen, downloadsnelheid op school (Erasmus uni R'dam):

603359_3992884494429_1202197057_n.jpg

Hier een meting op de NHL in Leeuwarden:

hury3yra.jpg

Kunnen ze niet even een lijntje naar mijn huis leggen?

Hier een meting op de NHL in Leeuwarden:

hury3yra.jpg

Kunnen ze niet even een lijntje naar mijn huis leggen?

Wauw..... dat is fucking snel... moet je voorstellen hoe snel je dan een volledige BR binnen hebt!!!!

Ik doe op school 12 mb/s met torrents draadloos, dacht dat het niet veel sneller ging kunnen. Nieuwsgroepen durf ik op de een of andere manier daar niet.

Ik download niet.

Scheer je weg joh :ph34r:

Tiny, biodegradable implants known as

Bioneedles may soon replace the syringe, vial and needle trifecta as the standard delivery mechanism for vaccines.

If they are as clean, cheap and reliable as many medical researchers believe, Bioneedles will reduce hepatitis and

HIV infection and vaccinate 25 million more children worldwide.

This is one of many massively promising technologies pioneered in the city of

Eindhoven, a mid-sized city located in the southern region of the Netherlands.

Eindhoven is hands-down the most inventive city in the world based on one of the most commonly used metrics for mapping the geography of innovation, which is called “patent intensity.”

More specifically, Eindhoven produced 22.6 patents for every 10,000 residents, making it the world’s most inventive city, according to the

Organization for Economic Co-Operation and Development.

To put this in perspective,

San Diego, which claimed the second spot on the list, produces only 8.9 patents for every 10,000 residents.

The OECD tracks patent applications for more than 250 cities around the world under the

Patent Cooperation Treaty, an international system that allows inventors to apply for patent protection in up to 117 countries simultaneously through a single application process.

Based on the total number of patent applications for every 10,000 residents in a metropolitan area, the world’s 15 most inventive cities are concentrated in northern Europe and the United States.

Eindhoven is emblematic of the “knowledge economy” and has the awards to prove it.

For several years now, the

Intelligent Community Forum has ranked Eindhoven as one of the world’s most intelligent communities for several consecutive years. In 2011, Eindhoven claimed the top spot in ICF’s annual rankings.

Oddly, not a single Japanese city ranks in the world’s 15 most inventive cities, which is dominated by cities in the United States (six cities on the list), Germany (four cities on the list) and Sweden (three cities on the list).

Eindhoven Netherlands 22.58 San Diego United States 8.95 San Francisco United States 7.57 Malmö Sweden 6.85 Grenoble France 6.23 Stuttgart Germany 6.18 Boston United States 5.80 Stockholm Sweden 5.72 Minneapolis United States 5.06 München Germany 4.97 Mannheim Germany 4.95 Göteborg Sweden 4.40 Seattle United States 4.25 København Denmark 3.75

While all three of

Sweden’s three most populated cities are on the list of the top 15 most inventive cities, the smallest of those three cities is the highest on the list.

The city of

Malmö in southern Sweden ranks fourth on the list of cities with the most patent applications per 10,000 residents.

Malmo is young with nearly half of its population under the age of 35. It is also diverse, boasting the highest proportion of foreign-born residents of any city in Sweden.

Bron: http://www.forbes.com/sites/williampentland/2013/07/09/worlds-15-most-inventive-cities/

Vind je? :P Ik wil weekend!!!

Vroegah was alles beter :ph34r:

Onaardig?!! Bah bah bah!!!

hahaha, nee hoor daar heb je helemaal gelijk in. Downloader is minder "hip" en met Spotnet is het erg simpel waardoor problemen en vragenstellers (nieuwe leden) steeds meer weg blijven.

Tja je doet er niks aan. We bestaan alweer bijna 10 jaar. Maar vaak komt er ook weer opeens een boost met vragen en leden door een nieuw product, update of een nieuwe grote fout. Het is overigens ook nog eens zomervakantie en eindelijk lekker weer, dus extra rustig.

Nu maar hopen dat de vaste leden het gezellig houden :goed:

• Duken unpinned, pinned and featured this topic

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/